italiano 359 Posted August 1, 2009 Pre neki dan nisam mogao da upalim mog Punta 1.2 8v. Vergla ali ne pali, akumulator je ok. Kada dam kontakt ne cuje se onaj zvuk za pumpu za gorivo. Bio kod majstora, sve je pregledao i jedva nasao uzrok - aktivirao se senzor za protivpozarnu zastitu i prekinuo dotok goriva... Posto smo se slozili da se moze voziti i bez tog senzora ( kosta oko 7000 din), povezao je strujno kolo bez tog senzora i motor je odmah upalio i sve je bilo u redu i prilikom kasnijeg paljenja ali ... Medjutim, jutros opet nece da pali, vergla ali nista. I naravno, opet se ne cuje zvuk pumpe za gorivo pri davanju kontakta! U cemu je problem? Da li bi ugradnja novog senzora resila problem ili tu moze biti jos nesto u pitanju? Polako pocinjem da ludim zbog Fiata i sada sam se uverio da je elektronika katastrofalno resena u globalu, to je VELIKI MINUS za Fiat! Jos me tesi to da sam uglavnom zadovoljan autom, nemam vecih zamerki na ostalo... Pomagajte! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted August 2, 2009 Code lampica, da li se gasi prilikom davanja kontakta?Kakvi su kontakti na pumpi goriva, proveriti i ocistiti.Imao isti problem svojevremeno na alfi 145 boxer, kvar bio u releju pumpe goriva.Mozes i da proveris i ovaj osigurac koji se nalazi ispod haube F22, prikazano na ovoj slici: Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 5 Posted August 2, 2009 kad ti se aktivira prekidac za gorivo ne moras ga menjati samo se pritisne dugme sa gornje strane i vozi dalje.kao sto rece kolega proveri struju i kontakte,vidi dolazi li do pumpe 12V,inace prekidac prekida masu a ne 12V.ako sve to imas do pumpe izmeri pritisak goriva jer to kod tebe malo oce malo nece moze da bude da negde gubi struju ili pumpa pocela da glavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 359 Posted August 3, 2009 Ponovnim pregledom nadjeno je da se izolir traka deformisala od toplote i napravila kratak spoj. Protivpozarni prekidac je definitivno zaobidjen, strujno kolo povezano direktno i sada je sve ok...@visconti: kad sam davao kontakt sijalica se upali i ugasi posle par sekundi, ali nikakvog zvucnog signala nije bilo. Sada ima i jedno i drugo a pali iz prve, Bogu hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted August 3, 2009 Dobar ti majstor kad je dozvolio da se to desi.A sto se tice problema kako je resena elektronika, kupi nekog novijeg renoa ili citroena, pa's da vidis Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 5 Posted August 3, 2009 sta ti covek zgresio vili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
LDEX 1 Posted August 5, 2009 imamo isti auto, i kod mene je bilo tako pa je na kraju pumpa skroz crkla i to na pumi kad sam sipao gorivo i ono mosa nece da ubali ali stvarno. sutra dan sam direktno spojio pumpu i mrtva. otiso u radnju kupio novu i to radi ko da nista nije bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 359 Posted August 6, 2009 Zaboravio sam da napisem da sam dan pre ovoga kvara uleteo u rupcagu na putu i da je verovatno to aktiviralo prekidac. Prekidac se nije mogao ponovo aktivirati jer je plastika pukla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 5 Posted August 6, 2009 al si ti zabo krater Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 359 Posted August 7, 2009 Pa morao sam jer je iz suprotnog pravca naisao neki jugic, bila krivina a ja ne vozim polako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
babac80 0 Posted August 30, 2012 Danas mi se desio sledeći problem. Išao sam i preko Njegoševe sam nalete na rupu i auto se izgasio. Pošto sam imao ranije problema sa pumpom i promenio sam poklopac (auto Fiat Punto 1.2 8v mk2) i nastavio crevo za gorivo, mislio sam da je verovatno tu puklo i da ne može da nabije gorivo pod pritiskom ali je sve ok i pumpa mi se čuje drugačije i grgori ali ne izbacuje gorivo. Pregledao sam pumpu i deluje ok spolja, koliko sam shvatio benzin vraća kroz cevčicu iz plastike u koju pumpa ubaci gorivo.Znači:- pumpa radi- pošto je providno crevo - ne dolazi gorivo do drugog creva koje izlazi iz rezervoara- čuje se čudno - grgori tj negde ima vazduhaIma još nešto kada zatvorim cecicu koja vraća gorivo u rezervoar pumpa radi normalno. Da li sme da se zatvori potpuno, vereovatno je preliv neki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 624 Posted August 31, 2012 Kapacitet el. pumpi je oko 130 l/h (negde manje negde više-kad je ispravna). Šta misliš gde bi gorivo sve završilo ?Vidi prvo kako ti pumpa nabija pritisak pa redom, regulator pritiska. Quote Share this post Link to post Share on other sites
babac80 0 Posted September 1, 2012 Pa nije to fontana pa da samo gura tečnost. Ima pritiska, gde će da ode 130l/h.. Namerno nisam totalno začepio odvod kako bi kada izgasim auto opao pritisak i kako bi se benzin vratio u rezervoar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9020 Posted September 1, 2012 To što je čuješ da radi ne znači ništa. Mora da se vidi koji pritisak daje, kao što reče Ivan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 1, 2012 od gledanja nema selameta.... manometar u ruke i meri,a to sto si prepravljao samo ti znas sta si radio.....pritisak bi trebao da bude 3 bara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
babac80 0 Posted September 3, 2012 Pronašao sam problem. Ispao mi je čep sa donjeg dela pumpe koji benzin iz preliva vraća u posudu ispod pumpe. Čep sada lako izspadne jer je nezgodno da se čvrsto utisne pošto je posuda plastična. To je izvor problema i to me je ostavilo u vožnji. AKo je neko imao problem sa tim čepićem i ako ga je rešeo neka podeli rešenje.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanmk2 0 Posted October 19, 2012 (edited) Drugari imam jedan problem i moram vama da se obratim Juce punto nije hteo da mi upali, verglao je i nista.Jutros kad sam mu dao kotakt primetio sam da se nije cula benzinska pumpa kako radi tako da sam nabavio neku polovnu od drugara ali problem je sto ne znam kako svoju da skinem.Da li mozda znate kako se skida, tj.primetio sam da preko pumpe ima neki plasticni prsten koji se odvrce ali je nemoguce to uraditi bez nekog alata ili ima neka fora...Ako je neko imao iskustav sa tim neka pomogne Edited October 19, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 506 Posted October 21, 2012 Uzmes srafciger i cekic, namestis srafciger na neki od zljebova koji su na tom prstenu i cekicem kuckas u pravcu odvrtanja naravno. Slobodno jace udari nemoj da mazis srafciger nece tom prstenu nista biti. Kod mene je skidano na -15 pa nije pukao Quote Share this post Link to post Share on other sites
dulepuntojovanovic 0 Posted December 19, 2012 (edited) bucno zujanje dok radi motor Edited December 19, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 752 Posted December 19, 2012 Lezajevi ili neki drugi problem mehanicke prirode.Ako se moze rastaviti moze se popraviti ali s obzirom na cene polovnih ne znam da li je i koliko isplativo.Dok radi motor radi i pumpa za gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pejca 0 Posted October 11, 2013 (edited) sinoc parkiram auto ugasim . Danas da podjem do grada dam kontakt ne cuje se pumpa da zuji okrenem kljuc auto upali par sekundi izgleda dok je imalo benzina i ugasi se, dam ponovo kontakt ne cuje se pumpa.Proverim osigurac F22 ispravan .Dam kontat uzmem unimer nema struje na pumpi , plovak radi normalno. Zna li neko u cemu je problem dal je crkla pumpa ili ima neka posebna caka za proveru struje na pumpi? Edited October 14, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
markodjuka 1 Posted October 11, 2013 Imaš relej u onoj kutiji ispod haube, proveri njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pejca 0 Posted October 11, 2013 proverio relej nije ,dal mora da se vergla auto dok se meri struja na dzeku od pumpe Quote Share this post Link to post Share on other sites
balanki 0 Posted October 11, 2013 Proveri Inertia Switch. To je prekidač koji prekida napajanje pumpe strujom pri sudaru. On hoće da iskoči. Nalazi se u prednjem desnom stubu, ispod tapacirunga, desno ispod police. Ukucaj na Google Punto Inertia Switch pa potraži slike. Quote Share this post Link to post Share on other sites