srdjos 1602 Posted April 14, 2015 Ne znam sta očekuješ za 20 i kusur godina arčenja po pijacama prodavajući kupus? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 14, 2015 imao ga kum moj tamo kad je pocelo bombardovanje, auto kao iz fabrike da je izasao, a unutra katastrofa. Sve pazeno i ocuvano, a kvalitet beda. nije kao yugo, ali nesto kao golf 2. to za mene nije kvalitet. Moj stilo to sije za 2 duzine, sa sve svetlim enterijerom Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 14, 2015 Ček... Ti stvarno porediš auto iz 89. i auto iz 2001. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 14, 2015 nije bre iz 89 majku mu, 1996-1997, tako nesto je bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 14, 2015 b5 je drugo. Ima ga firma moja. Enterijer je ruzan i siromasan, ali kvalitetan donekle Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 14, 2015 B4 i B5 su mi skroz nejasni, po meni nikad nisu trebali da se dese ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 14, 2015 mada mi ne izgleda kao da ce potrajati 5-6 godina a da ne propadne. mozda gresim Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 14, 2015 Sta znam, meni deluje ptistojno b5 unutra, imas sve sto treba i sve je logicno postavljeno. Jedino sto nema hrom lajsne Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted April 14, 2015 Ja poredm isto godiste i opet ne vidim opravdanu razliku u ceni od 40-50%. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 14, 2015 B5 je uz G4 napravio bum na auto sceni. B4 je bio propast jos veca od G3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 14, 2015 Ih... B5 kad se pojavio bio masonski auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 14, 2015 Ih, bio je pojava, jos kad su izbacili plave cajgere... Doterao kum novog 1,8t, crn a krem koza unutra... srecna vremena I G4 kad su izbacili bio je van vremena Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted April 14, 2015 (edited) Negde zajedno sa pojavom TDI motora, predstavio se i eurodiesel kao novo gorivo, jelte, kakva slucajnost . Eto šta rade konglomerati Mislim da se TDI pojavio pre jedno 25 godina Edited April 14, 2015 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted April 14, 2015 1986 Volkswagen Jetta Has 562,000 Miles On The Original EngineTurbo Disel , i vozi ga dekica i dalje po USA 562880mile x 1.609km=905,674km Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 14, 2015 Ima, ima, al kod brace Grima Quote Share this post Link to post Share on other sites
baron21 7 Posted April 28, 2015 (edited) http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6103717/volkswagen-golf-4-gtiresio sam da menjam stila Edited April 28, 2015 by baron21 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 29, 2015 ne bi nas valjda tako izdao Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 29, 2015 Ako ima neki auto koji mi baš ne leži to je G4 gti. Sedište ne može da se povuče onoliko koliko meni treba, onda ne mogu sa naslona za ruku da dohvatim menjač. Menjač mi je previše krut, kvačilo tvrdo i ultra kratko, sve nekako čudno. A ok ide, ali sam iskreno očekivao više od 1.8t. Za razliku od njega 2.0t daleko bolje vuče i lepi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Angell 11 Posted April 29, 2015 Kad si vec kod toga, drugar koji ima 2.05, bar je imao u srednjoj pre par godina, seo u stila kod mene i kad je video koliko moze da se odalji sediste, covek se odusevio.A tek kad sam mu pokazao da i volan moze da se odalji, odmah me je pitao za cenu On kod njega u G4 odalji sediste na max i jos ga zavali u nazad, pa lezeci vozi xD3 vr. je u pitanju i kod njega i kod mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted April 29, 2015 Za VW je poznato da se sedi poluležećki i to već godinama, bio ti 1.70 ili 2 metra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted April 29, 2015 Koliko je cetvorka bedna unutra... Bravo ima lepsu unutrasnjost od nje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
baron21 7 Posted April 29, 2015 sad ga bas pretera, hoces da kazes da je ovolepse od ovogplus, sto to kod mk4 moze da izgleda jos dosta lepse, nprdok za brava bas i nisam video neki lep enterijer Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 29, 2015 (edited) Recimo da su u MKIV jedno 5 puta bolji dizajn, ergonomija i kvalitet izrade. Vozio sam MKIV, u highline opremi. Kada sedneš u auto kažeš "to je to", sve je na svom mestu, sedište je super, sediš relaksirano i uvaljeno, osećaš se lepo i sigurno. U mom bravu ne mogu da se namestim, a sedište su u redu, nisu odvaljena od života. Ako uzmem MKIV i brava isto godište, MKIV izgledaju mnogo bolje, i mnogo manje krckaju itd.Nisam fan VW, ali sam objektivan. Edited April 29, 2015 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted April 29, 2015 (edited) Koliko je cetvorka bedna unutra... Bravo ima lepsu unutrasnjost od nje.Pa ti se ocigledno nisi vozio u Bravu i nekom pristojnom Mk4 ili si slep. Evo Marko je vozio i Mk4 i vozi Brava i kao vlasnik FIAT-a bi trebalo da je pristrasan. Ono što lično kao vlasnik Mk4 mogu da zamerim u dizajnu je funkcionalnost nekih delova enterijera. Npr. na suvozačkom sedištu nema mesta previše za noge zbog ogromnog prostora za odlaganje sitnica. Suvozač koji je malo "krakatiji" će udarati cevanicama u policu osim ako ne odalji sedište i ako ne podesi po visini na najniže. Osim toga, Mk4 ima još jednu manu što se tiče enterijerera, a to je centralna konzola koja je napravljena od tvrde plastike i koja krcka, ali to je jedina stvar koja krcka u ovom autu. Lično sam se uverio i ta "krckava" plastika u kojoj je radio je prisutna na svakom Mk4. Na većini modela ukrasne lajsne na toj konzoli su ofarbane nekom glupavom farbom koja se ljušti, a na pojedinim nivoima opreme je prisutan brušeni aluminijum i to izgleda zaista dobro. Ako ocenjujem objektivno enterijer Mk4, mogu reći da je veoma dobro napravljen, ali nije bez mana, ali je za Brava Mk1 klasa. Edited April 29, 2015 by drfedja Quote Share this post Link to post Share on other sites