Jump to content
FAS Goran
yuhica

Punto mk.2 1.9D / JTD - pali lampicu motora

Recommended Posts

Tek sam se uclanio na forum a vec smaram sa problemom ili mozda i nije problem.Elem ,motor presao skoro 50k km redovno odrzavan,ide normalno,medjutim juce vratim se sa posla,usput stanem do kioska,ugasim auto.Kad sam ponovo dao kontakt pogase se sve lampice osim lampice desno (crvena)koja izgleda kao motor :question: ,ponovo vratim na kontakt i ona se ugasi .Posle toga auto ide kao pre.Danas ista situacija stim da nisam sacekao da se pogase sve lampice,odmah upalio i ta lampica i dalje gori,motor radi ali kao podivljao sa visokim obrtajima.Brze bolje ugasim,vratim ponovo na kontakt sacekam sve lepo upalim i sve normalno.Pitanje je sledece,moguc neki kvar ili najava istog,protokomer ili ne,mozda nesto drugo?Molim sve koji imaju neka iskustva ili bar neki savet sa ovakvom ili slicnom stvari da mi pomognu. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel to ona mala lampica check engine- ako je ona , može da bude svašta, ali i ništa -zavisi od sreće ...

kod mene ja ta lampica bila narandžaste boje kad je EGR bio zapušen, ali nisam siguran jel ona može da crveni kod mk2b?

napiši još malo o simptomima, ali najbolje će ti mikisxy pomoći kad se približi kompu...

pozz :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osim sto se to javlja samo kad je vruce-toplo napolju nisam primetio nikakve druge simptome,a i tek je juce pocelo tako da za sada samo to. Nadam se da nije nista opasno.Ukoliko se bude opet ponavljalo moracu na dijagnostiku.

POZZ :respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni lici na Lukas pumpu, ali nadam se da se varam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ta lampica znacila da je zaribao ventilator prve brzine. Jeftino da se popravi a pakao da se dodje do njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro prati skazaljku za temperaturu motora, nadam se da je imaš na tvojoj tabli :) simptome ćeš već pokupiti pa jedan dan i rešiti, do tad pazi na temperaturu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam primetio da kad se upali ventilator,posle toga se javi problem sa lampicom.Sto se tice ventilatora imao sam problema jer mi je przio osigurac par puta i na kraju mi je pregorelo leziste osiguraca tj. istopio se osigurac tako da leziste ostalo ne upotrebljivo.To je sredjeno jos proslo leto i od tad se nije vise desavalo da pregori osigurac.Nemam na tabli skalu za temperaturu tako da ne mogu da pratim istu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa osiguračem je jer si možda imao ove za 100 kinti celo pakovanje kao žvake one kad smo bili deca :D

Treba kupiti skuplje, al svi sad prodaju sve krš pa i osigurače :(

Tebi se možda ne pali druga brzina ventilatora a sad su počele vrućine i još ako imaš mnogo kreni stani vožnje, pa još ako ga panjiš... :)

To ti već reče i aluMiroi gore, pa proveri ti to samo ne znam kako bi to proverio...nekako da ga napanjiš po kraju al ne znam šta treba da se čuje vidi da bi znao dal pali drugu brzinu..

U svakom slučaju može da ti ispadne skupo zezanje pa mesto kuckanja na forumu i čekanja mišljenja 3 dana ja bih već sutra first thing in the morning u servis neki usput bar da pogledaju ako nisi pri kinti :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da nisam cekao tri dana,elem provereno ne radi druga brzina,brat mi je elektricar i tako da je on cackao i iscackao.Da ne davim vise posto on to ne moze da mi sredi mislim na popravku ili viklovanje ili sta vec treba oko motora ventilatora,zanima me ko odnosno gde bi mogao da sredim to ili mora novi? Hvala svima na pomoci :respect: :respect: :respect: :respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites

brzine ventilatora nisu kao kod svaba postoji rezistor koji sluzi za sporije i direktna veza za ful brzinu znaci ako radi bar jedna motor je ok i nesto drugo je u pitanju ali kod struje je tesko preko posta trebalo bi uzivo majstor da vidi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni lici na Lukas pumpu, ali nadam se da se varam...

Lukasova pumpa 100%, remont ~300€, ja baksuz radio dva puta do sada :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malopre se vratih od doktora MIKIJA i sredjeno sve sto se tice ventilatora,u pitanju je bio rezistor pa nije palio prvu nego samo full brzinu.Konstatacija i popravka kvara trajalo ukupno 20-tak minuta i 1500 dingera.Sve pohvale za majstora ,stvarno je majstor.Sto se tice check lampice prijavljuje egr ventil,tako da je i lukasova pumpa negde tu mozda za remont za sada ne diram nista pa cemo videti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...check engine mi se palio na mk2 1.9 jtd zbog loseg kontakta na osiguracu jednog od ventilatora hladnjaka antifriza...znaci nikakav kvar ubrizgavanja goriva,protoka vazduha...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta lampica se pali za bilo koji kvar vezan za struju,elektroniku nije strogo za kvar na motoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veceras mi se upalila Check Engine lampica u toku voznje i auto se ugasio, pokusao sam da ga upalim upalio je i isao jos nekih 100 metara i opet se upalila lampica i auto se ugasio, posle sam ga odgurao do parkinga i ostavio tamo da prenoci. Pokusao sam jos jednom da ga upalim i sam je dao gas i opet se ugasio, zna li neko sta je problem i ima li mu spasa. :(

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

kao sto rekose ljudi u predhodnim postovima pravac dijagnostika i malo sreca da te posluzi :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je bio u 2 litre D2, sipao sam to i smrzla nafta, jutros sam sipao eurodizel i upalio auto, radio je nekoliko minuta i opet se ugasio, majstor mi je rekao da je verovatno u crevima ostala nafta i smrzla, kaze jedino resenje je da se stavi u toplu garazu i da se ceka. Posle cemo na dijagnostiku da vidimo sto se pali lampica. Ne verujem da sam sa 2 litre D2 zajebao stvar tako, nadam se da ce sve biti u redu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima . Vozim punta 1.9 jtd 2002god, od skoro mi se pali lampica koja registruje probleme na motoru. Preciznije kad upalim ne pokazuje nikakav problem ali posle nekih 15-20min voznje upali se lampica za motor.

Bio sam na diagnostici i rekli su mi da ''turbina nema dovoljno napajanja'' ali da nije nista strasno i da moze da se vozi tako.

Ako je neko imao isti ili slican problem voleo bih da me posavetuje sta da radim i koliko to ''nista strasno'' utice na motor ili auto uopste.

A da juce sam vozio od beograda do novog sada i u par navrata lampica za motor se gasila pa posle odredjenog vremena opet upali a sto se tice nekih promena pri voznji nista se nije osetilo, vuce lepo i potrosnja mu je bar na otvorenom 5l .

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da promenis majstora,otidji kod Mikija ili servis Laki

Edited by srkiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima...kupio sam opet punta,ali ovaj put dizel 1.9 obican,e sad me zanima ako ko zna sta se desava sa njim...uvek kad ga palim sija crvena lampa pumpe,nepravilno radi i ne prima gas...ugasim,ponovo upalim i sve ok.Savete placam u pivu i cevapima... :help:

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grejaci nemaju veze sa tim sto nece da primi gas. Pumpa polako pocinje da otkazuje. Greska je u senzoru pozicije rotora pumpe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...