yuhica 1 Posted June 10, 2009 Tek sam se uclanio na forum a vec smaram sa problemom ili mozda i nije problem.Elem ,motor presao skoro 50k km redovno odrzavan,ide normalno,medjutim juce vratim se sa posla,usput stanem do kioska,ugasim auto.Kad sam ponovo dao kontakt pogase se sve lampice osim lampice desno (crvena)koja izgleda kao motor ,ponovo vratim na kontakt i ona se ugasi .Posle toga auto ide kao pre.Danas ista situacija stim da nisam sacekao da se pogase sve lampice,odmah upalio i ta lampica i dalje gori,motor radi ali kao podivljao sa visokim obrtajima.Brze bolje ugasim,vratim ponovo na kontakt sacekam sve lepo upalim i sve normalno.Pitanje je sledece,moguc neki kvar ili najava istog,protokomer ili ne,mozda nesto drugo?Molim sve koji imaju neka iskustva ili bar neki savet sa ovakvom ili slicnom stvari da mi pomognu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted June 10, 2009 dijagnostika ce ti najiskrenije reci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted June 10, 2009 jel to ona mala lampica check engine- ako je ona , može da bude svašta, ali i ništa -zavisi od sreće ...kod mene ja ta lampica bila narandžaste boje kad je EGR bio zapušen, ali nisam siguran jel ona može da crveni kod mk2b?napiši još malo o simptomima, ali najbolje će ti mikisxy pomoći kad se približi kompu... pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted June 10, 2009 Osim sto se to javlja samo kad je vruce-toplo napolju nisam primetio nikakve druge simptome,a i tek je juce pocelo tako da za sada samo to. Nadam se da nije nista opasno.Ukoliko se bude opet ponavljalo moracu na dijagnostiku.POZZ Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted June 11, 2009 Meni lici na Lukas pumpu, ali nadam se da se varam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
alumiroi 0 Posted June 11, 2009 Meni je ta lampica znacila da je zaribao ventilator prve brzine. Jeftino da se popravi a pakao da se dodje do njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted June 11, 2009 Dobro prati skazaljku za temperaturu motora, nadam se da je imaš na tvojoj tabli simptome ćeš već pokupiti pa jedan dan i rešiti, do tad pazi na temperaturu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted June 11, 2009 Danas sam primetio da kad se upali ventilator,posle toga se javi problem sa lampicom.Sto se tice ventilatora imao sam problema jer mi je przio osigurac par puta i na kraju mi je pregorelo leziste osiguraca tj. istopio se osigurac tako da leziste ostalo ne upotrebljivo.To je sredjeno jos proslo leto i od tad se nije vise desavalo da pregori osigurac.Nemam na tabli skalu za temperaturu tako da ne mogu da pratim istu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted June 11, 2009 To sa osiguračem je jer si možda imao ove za 100 kinti celo pakovanje kao žvake one kad smo bili deca Treba kupiti skuplje, al svi sad prodaju sve krš pa i osigurače Tebi se možda ne pali druga brzina ventilatora a sad su počele vrućine i još ako imaš mnogo kreni stani vožnje, pa još ako ga panjiš... To ti već reče i aluMiroi gore, pa proveri ti to samo ne znam kako bi to proverio...nekako da ga napanjiš po kraju al ne znam šta treba da se čuje vidi da bi znao dal pali drugu brzinu..U svakom slučaju može da ti ispadne skupo zezanje pa mesto kuckanja na forumu i čekanja mišljenja 3 dana ja bih već sutra first thing in the morning u servis neki usput bar da pogledaju ako nisi pri kinti Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted June 12, 2009 Naravno da nisam cekao tri dana,elem provereno ne radi druga brzina,brat mi je elektricar i tako da je on cackao i iscackao.Da ne davim vise posto on to ne moze da mi sredi mislim na popravku ili viklovanje ili sta vec treba oko motora ventilatora,zanima me ko odnosno gde bi mogao da sredim to ili mora novi? Hvala svima na pomoci :respect: :respect: Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted June 13, 2009 brzine ventilatora nisu kao kod svaba postoji rezistor koji sluzi za sporije i direktna veza za ful brzinu znaci ako radi bar jedna motor je ok i nesto drugo je u pitanju ali kod struje je tesko preko posta trebalo bi uzivo majstor da vidi Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoFaca 2 Posted June 15, 2009 Meni lici na Lukas pumpu, ali nadam se da se varam...Lukasova pumpa 100%, remont ~300€, ja baksuz radio dva puta do sada Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted June 17, 2009 Evo malopre se vratih od doktora MIKIJA i sredjeno sve sto se tice ventilatora,u pitanju je bio rezistor pa nije palio prvu nego samo full brzinu.Konstatacija i popravka kvara trajalo ukupno 20-tak minuta i 1500 dingera.Sve pohvale za majstora ,stvarno je majstor.Sto se tice check lampice prijavljuje egr ventil,tako da je i lukasova pumpa negde tu mozda za remont za sada ne diram nista pa cemo videti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dachisss 0 Posted September 19, 2009 ...check engine mi se palio na mk2 1.9 jtd zbog loseg kontakta na osiguracu jednog od ventilatora hladnjaka antifriza...znaci nikakav kvar ubrizgavanja goriva,protoka vazduha... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 19, 2009 ta lampica se pali za bilo koji kvar vezan za struju,elektroniku nije strogo za kvar na motoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 1, 2012 (edited) Veceras mi se upalila Check Engine lampica u toku voznje i auto se ugasio, pokusao sam da ga upalim upalio je i isao jos nekih 100 metara i opet se upalila lampica i auto se ugasio, posle sam ga odgurao do parkinga i ostavio tamo da prenoci. Pokusao sam jos jednom da ga upalim i sam je dao gas i opet se ugasio, zna li neko sta je problem i ima li mu spasa. Edited February 2, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
johan 0 Posted February 2, 2012 kao sto rekose ljudi u predhodnim postovima pravac dijagnostika i malo sreca da te posluzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 2, 2012 Problem je bio u 2 litre D2, sipao sam to i smrzla nafta, jutros sam sipao eurodizel i upalio auto, radio je nekoliko minuta i opet se ugasio, majstor mi je rekao da je verovatno u crevima ostala nafta i smrzla, kaze jedino resenje je da se stavi u toplu garazu i da se ceka. Posle cemo na dijagnostiku da vidimo sto se pali lampica. Ne verujem da sam sa 2 litre D2 zajebao stvar tako, nadam se da ce sve biti u redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
uros1.9jtd 0 Posted February 27, 2012 (edited) Pozdrav svima . Vozim punta 1.9 jtd 2002god, od skoro mi se pali lampica koja registruje probleme na motoru. Preciznije kad upalim ne pokazuje nikakav problem ali posle nekih 15-20min voznje upali se lampica za motor. Bio sam na diagnostici i rekli su mi da ''turbina nema dovoljno napajanja'' ali da nije nista strasno i da moze da se vozi tako. Ako je neko imao isti ili slican problem voleo bih da me posavetuje sta da radim i koliko to ''nista strasno'' utice na motor ili auto uopste. A da juce sam vozio od beograda do novog sada i u par navrata lampica za motor se gasila pa posle odredjenog vremena opet upali a sto se tice nekih promena pri voznji nista se nije osetilo, vuce lepo i potrosnja mu je bar na otvorenom 5l . Edited February 27, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted February 27, 2012 (edited) Probaj da promenis majstora,otidji kod Mikija ili servis Laki Edited February 27, 2012 by srkiv Quote Share this post Link to post Share on other sites
uros1.9jtd 0 Posted February 29, 2012 Ma majstor je ok,radim kod njega vec duze vreme dijagnostiku i nikad nisam imao problema.samo me zanima kako se resava taj problem sa turbinom i koliko moze da kosta Quote Share this post Link to post Share on other sites
cipura 0 Posted October 15, 2012 (edited) Cao svima...kupio sam opet punta,ali ovaj put dizel 1.9 obican,e sad me zanima ako ko zna sta se desava sa njim...uvek kad ga palim sija crvena lampa pumpe,nepravilno radi i ne prima gas...ugasim,ponovo upalim i sve ok.Savete placam u pivu i cevapima... Edited October 15, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 Proveri grejace i releje za grejace... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 15, 2012 Grejaci nemaju veze sa tim sto nece da primi gas. Pumpa polako pocinje da otkazuje. Greska je u senzoru pozicije rotora pumpe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted October 15, 2012 Sve kako je rekao Martini 100%. Oko 250e Quote Share this post Link to post Share on other sites