Jump to content
FAS Goran
yuhica

Punto mk.2 1.9D / JTD - pali lampicu motora

Recommended Posts

Proverio grejace i releje,sve ok...lik od koga sam kupio kaze da od kada ga je uvezao pre 4 godine mu je tako...njemu nije smetalo,kao ni meni,ali mojoj lepsoj polovini smeta...e sad ako kosta 250 e,ubedicu je da joj ne smeta... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima unapred da naglasim da sam nov na forumu.

Imam problem na Puntu MK2 1.9D 2003 godiste. Pali mi se lampica chech engine i obrtaje u leru mi podigne tek malo dovoljno da bruji i da nema normalan rad motora cim malo samo pritisnem papucicu gasa on normalno radi i ugasi se lampica u voznji non stop sija jedino prilikom menjana brzina i stiskanja kvacila ugasi se na sekund i u odredjenom polozaju pri pritiskanju papucice isto se gasi lampica sta da radim pomagaj te bojim se da nije neki veci kvar a vozim tako vec dva dana. UNAPRED HVALA SVIMA!

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj sada, nakon prebacivanja tvog posta (odgovora), sve ranije napisane odgovore u temi na kojoj smo. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U poslednje vreme  pocela  je  lampica  od turbine da mi se  pali i gasi (zmirkanje) Razlike  u vuci nema .... Niti pusta neke  druge  dimove  na auspuh ... Sta bi moglo biti ? dal su kontakti u pitanju ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To moze da znaci bilo sta,mora na dijagnostiku da se prikaci da se vidi sta je u pitanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo je ciganija stala .... Kuci mi je normalno upalio , otisao sam 3 km  stao,ugasio auto , posle 5 min se vratio  i  samo je krenuo da vergla ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulator pritiska-egr ostao otvoren-senzor radilice...ali verovatno prvo na dijagnostiku pa ce da pokaze sta je crklo...pa se javim imam ako je nesto od toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala  na odgovorima .... Veceras  mi drugar dolazi sa dijagnostikom ... I on isto smatra da je senzor radilice :) al bolje proveriti :) javljam  sta smo uradili

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa uglavnom on zeza kad se zagreje ali nemora da znaci,i kod majkicbaneta je zezao i kad nije bas vruc pa kad smo ga nakacili ipak je bio on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dijagnostici pokazuje da je  senzor  bregaste  crko ....  upali tipa posle 15-tog puta .... ili kad je skroz  ladan ...  sutra kad se to zameni pa cemo da vidimo ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregledajte da nije mnogo zardjala remenica pa da zato brljavi,a mozda je i stvarno gecrk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi hit..... danas su me zvali  i rekli da mi je remenica  bregaste kriva .... jel moguce da brljavi zbog toga ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjena remenica,zamenjen zubcasti ,zamenjen senzor  bregaste ... auto pali , radi .... Remenica je kriva , pravo da vam kazem kad sam je video sokiran sam bio ,ona je bukvalno udarana  i grejana ... okacicu slike ... veliki servis koji je uradjen pre 17000 zubcasti kais kao da je presao 100 000  pojeden sa strana  i  na sredini ... bukvalno ga nema :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kapiram. Ti si radio veliki servis ili je uzet auto sa urađenim? Ako si "ti" radio kako tada nije ustanovljeno da je grejana i udarana remenica!?

Ako je urađen pre nego što si kupio auto dolazimo na ono oko čega se pre neki dan vodila diskusija na jednoj drugoj temi...da li verovati pri kupovini ili svakako raditi veliki servis odmah.

U tom slučaju je odgovor više nego očigledan.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu je Mića, ako je remenica bila kriva naginjala je kajiš na stranu i zbog toga je izgledao kao da je prešao 100.000 što kaže Neca. Meni se to desilo sa prošlim autom (G2 dizel) zbog krivog konusa Bosch pumpe. Slučajno skidali poklopac i videli da se pojeo kajiš i kad se upali auto videlo se kako gura kajiš na stranu što je uzrokovala da isti izgleda istrošen iako je bio nov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam problem, u pitanju je moj fiat punto 1.9 jtd 2001 godište, naime urađen mu servis skoro (veliki i mali) sve auto išao kao podmazan i jedan dan udari mene autobus, izleteo je iz bočne ulice kroz znak stop i razvali mi celu desnu stranu, prođe par dana sve ok, i tako negde posle 10 dana kad sam dobio i zapisnik od policije, kreće problem.

Problem je ovakav da kada mi se upali ona crvena lampica  koja izgleda kao česma, check ingine koja se upali u toku vožnje, ne smem da gasim auto inače ako ga ugasim neću moći da ga upalim dokle god ta lampica svetli.

Stavimo ga na dijagnostiku, ništa ne prijavljuje idemo deo po deo, sve radi.

Ugasi se lampica upalimo ga, stavimo dijagnostiku sve u redu, skinemo senzor radilice i drugi senzor koji se valjda zove senzor bregaste, stavimo nove, opet se tokom vožnje upali lampica.

Opet isto, i na kraju izvadimo cd player koji je u kolima da napomenem već dve godine, i lampica se ugasi i više nije pravio problem.

Posle dve večeri uđem u auto upalim ga, lampica je ugašena, kažem u sebi dobro je već dva dana je nema, ne pali se ni u vožnji, kad da dam gas i krenem on jedva vuče, izbacim ga iz brzine dam gas kao lud on se jedva čuje i odjednom krene normalno da radi, i od tad u vožnji ja vozim normalno i samo na sekund neće da primi gas i onda nastavi normalno, sa time da dosta slabije vuče, primer nije ista brzina koju isprati od 30 do 60 na sat kao pre, to kažem kao primer. Onda je dve večeri vukao kao lud kao pre, ali da napomenem i da kad nije lepo vukao trošio je gorivo isto kao i pre, znači malo.

I večeras posle čak 10 dana, upali se u toku vožnje lampica opet, vozio sam ga još 2 sata dođem na parking kod zgrade ugasim ga, stavim kontakt lampica i dalje svetli i znao sam da ga neće upaliti, verglam kao lud on neće i čim krene da se prazni akumulator lampica se ugasi i sad kad ga budem dopunio on će upaliti jer se lampica ugasila, da nije nema šanse da se upali dokle god na kontaktu ona svetli.

Da li je neko imao sličan problem? 

Da li je moguće da je problem sa strujom,ili da se akumulator ne puni lepo tokom vožnje, pa kompljuter poludi, al onda mi ne ide u glavu kako čim krenem da verglam i da se akumulator prazni ta lampica se ugasi i onda kad se dopuni akumulator on oće da se upali? znači ovo su muke. Ako išta znači pre mesec dana sam čistio erg ventil, nije bio puno prljav ali sređen je.I da auto se nije gasio u vožnji ili tome slično, znači nema tih problema, osim što se ta lampica pali samo u vožnji i onda kad ga ugasim neće da se upali dokle god svetli ta lampica.

Sad čekam da mi legnu pare od osiguranja, jer je vozač autobusa kriv, pa da vidim kad se bude farbao, da li će se otkriti problem. 

Otvorio sam novu temu jer nigde nisam naišao na ovaj problem.

Edited by Paradajz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neko jutro kad je temperatura bila oko -20 upalio sam ga bez problema, ali posle par kilometara voznje upalila se check engine lampica, ali ne zuta nego crvena i posle 10-ak kilometara se ugasila i vise se nije palila, zna li neko u cemu je problem? Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...