Jump to content
Goran

Recommended Posts

Jako lep auto u bilo kojoj varijanti nema sta! Pazi sta su italijani: Na testu na kome su bili mito i njegov najveci rival mini (obicne verzije) zakljucak je da je mito i ako ima manji motor za 200cm3 (mito 1.4 mini 1.6) i 20 konja manje brzi,upravljiviji i stabilniji auto. Svaka cast Italijanima!

Dovla ne bih se slozio sa tobom da je to sminkeraj,a pogotovo za Fiat 500. Obrati sledeci put malo vise paznje :) Za Fiat 500 ni najveci optimisti u Fiat-u nisu mislili da ce se podati u tolikom broju.

Edited by saleTIPO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo MiTo Turismo Sport

Alfa%20MiTo%20Turismo%20Sport%201.jpg

Turismo Sport je još jedna specijalna edicija Alfinog MiTa, ovoga puta za britansko tržište. Tamošnjim kupcima je MiTo Turismo Sport dostupan od ovog meseca, i to po ceni od 12.895 funti (15.700 eura). Toliko naime košta benzinska verzija sa 1.4 16v motorom od 95KS, dok 1.3 JTDM-2 dizelaš sa 95KS staje 14.410 funti (17.500 eura).

Alfa%20MiTo%20Turismo%20Sport%2011.jpg

MiTo Turismo Sport u opremi ima, između ostalog, alu točkove od 16 inča, zadnji krovni spojler, svetla za maglu, cruise control i kožni multifunkcionalni volan. Na raspolaganju su inače tri boje, i to Solid Black, Biancospino White i Alfa Metallic Red.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo MiTo TwinAir?

Alfa_Romeo-Mi.To_2009_1024x768_wallpaper_04.jpg

Prilikom doterivanja modela MiTo 2012. godine, Alfa Romeo će njegovu ponudu obogatiti i malim dvocilindričnim 0.9L TwinAir motorom sa turbo punjačem i 105KS i 155 Nm obrtnog momenta. Tako bar pišu pojedini francuski sajtovi, koji navode da će Mito TwinAir imati i Stop & Start sistem, dok će potrošnja goriva iznositi oko 4.5 litara na 100 km (što je, primera radi, za 1.4 litara manje od sadašnjeg MiTa 1.4 16V sa 78KS).

Drugi detalji za sada nisu poznati.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

:clap: za alfu....

Auto je savrsen i mnogoooo je lepsi uzivo nego na slikama...ujak alfista stara garda kad ga je video poceo da se smeje u fazonu kakvo je ovo djubre...

ali ja i jos mnogoo drugih ljudi koje poznajem ne mislimo tako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je finomenalan! Imao sam priliku da gledam dok se radi mali servis na 1.4 benzincu od mislim 155 konja,nevorovatan je ,mali auto,a ima ogromnu snagu da pojede mnogo vece od sebe. :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I, ono što spolja liči na hromirane delove to nije, nego je imitacija, tj. plastika. :thumbup:

Alfa_Romeo_Mi_To.jpg

Kao npr. ovaj deo oko zadnjih svetala...ipak je samo plastika, koja onako...malo i landara... :whistle:

Ali, sve u svemu, zna se koja je namena ovog modela i on je ispunjava u potpunosti. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sminka ili ne auto je savrsen....a moras priznati da 1.4 od 155 ks nije ni malo za pocenjivanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo MiTo Model Year 2011

alfa%20mito%201.jpg

Alfa Romeo je za ženevski sajam automobila pripremio veoma blago osveženu verziju MiTa, najmanjeg modela u ponudi ove italijanske fabrike.

U najkraćem, MiTo Model Year 2011 (čija prodaja u Evropi startuje u aprilu) će biti dostupan i sa novom Bronzo Metal bojom, opcionim dvobojnim enterijerom, kvalitetnijim materijalima i novim bojama u unutrašnjosti, novim sportskim sedištima sa alkantarom i utisnutim Alfa Romeo logom, bogatijom opremom i setom novih aluminijumskih točkova od 18 inča.

alfa%20mito%2011.jpg

U paleti motora MiTa Model Year 2011 se nalaze benzinci 1.4 (78KS), 1.4 Multiair (105KS), 1.4 Turbo Multiair (135 i 170 KS) i dizelaši 1.3 JTDM-2 (95KS) i 1.6 JTDM (120 KS). U ponudi je i menjač sa duplim kvačilom i to u kombinaciji sa 1.4 Turbo Multiair motorom od 135 konja.

alfa%20mito%201111.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa ovakvu boju :rolleyes: upariti sa ovim enterijerom :wub: i materijalima :clap: u njemu

to je ipak previse :w00t:

za one koji imaju slabo srce :crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo MiTo TwinAir i MiTo 1.3 JTDm sa 85KS

Alfa%20MiToTwinAir%201.jpg

Sem Fiata 500, Lancije Ypsilon i Fiat Punta modelske godine 2012, i Alfa Romeo MiTo je dobio dvocilindrični TwinAir motor (dobitnik nagrade "International Engine of the Year 2011"). Tačnije, Alfa Romeo će MiTo TwinAir sa 0.9L turbo benzincem sa 85KS zvanično predstaviti u septembru na Salonu automobila u Frankfurtu, dok će prodaja startovati za nekoliko meseci.

Alfa%20MiToTwinAir%2011.jpg

Ovaj motor razvija 85KS pri 5500 o/min. i 145 Nm obrtnog momenta pri 2000 o/min., a sa njim MiTo TwinAir (ima i Start & Stop sistem) postiže 174 km/h, do 100 km/h ubrzava za 12.5 sekundi, sa litrom goriva može da pređe 26.3 km, a emituje 98 grama CO2 po km. U Frankfurtu će biti predstavljen i MiTo sa 1.3 JTDm dizelašem i sa 85KS pri 3500 o/min. i 200 Nm pri 1500 o/min., koji po fabričkim podacima sa litrom goriva prelazi 28.6 km, emituje 90 grama CO2 po km, postiže 174 km/h, a do 100 km/h ubrzava za 12.9 sekundi.

Alfa Romeo će u Frankfurtu između ostalog izložiti i MiTo Quadrifoglio Verde sa 1.4 MultiAir Turbo motorom od 170KS, kao i Giuliettu sa TCT transmisijom (u verzijama 1.4 TB MultiAir sa 170KS i 2.0 JTDM sa 170KS).

Giulietta 1.4 TB MultiAir TCT postiže maksimalnih 218 km/h, od 0 do 100 km/h ubrzava za 7.7 sekundi, troši 5.2 l/100 km i emituje 121 gram CO2 po km, dok Giulietta 2.0 JTM TCT troši 4.7 l/100 km, emituje 119 grama CO2 po km, a do 100 km/h stiže za 7.9 sekundi.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo MiTo SBK Limited Edition i MiTo Serie Speciale SBK

87423-alfa%20mito%2011.jpg

Alfa Romeo na Salonu automobila u Parizu neće predstaviti neki potpuno novi model, pa će pažnju publike pokušati da privuče sa nekoliko novih edicija postojećih modela. Kao oficijelni partner Superbike šampionata Alfa Romeo je pripremio dva nova specijalna izdanja modela MiTo, a prvi je na redu MiTo SBK Limited Edition koji će biti napravljen u ograničenoj seriji od samo 200 primeraka.

87422-alfa%20mito%201.jpg

MiTo SBK Limited Edition ima 1.4L motor sa 170 konja, a kupci će moći da izaberu između dve boje (crna ili crvena), u kombinaciji sa krovom i retrovizorima u crvenoj, crnoj ili beloj boji i sa sivim dekorativnim elementima na bokovima. Takođe, u paketu su i crvena kočiona klešta, titanium alu točkovi od 18 inča, Sabelt sedišta, kožni volan i ručica menjača (prošiveni crvenim koncem), alkantara u enterijeru i pločica sa serijskim brojem.

Sa druge strane, MiTo Serie Speciale SBK je dostupan sa svim motorima koji su inače u ponudi kod MiTa (izuzimajući 1.4 litarski benzinac sa 70KS i pomenuti turbo benzinac sa 170 konja).

87425-alfa%20mito%201111.jpg

Ovaj MiTo će se takođe nuditi sa krovom i retrovizorima u različitoj boji od ostatka automobila (black, Alfa red, Tornado blue i Cristallo white u kombinaciji sa crnim, crvenim ili belim krovom), a tu su i alu točkovi od 16 inča, zadnji krovni spojler, hromirana izduvna cev, crni okviri svetala, sportski zadnji branik, SBK logo (koji se nalazi i na sedištima), kožni volan i crni ''carbon look'' prednji panel.

87424-alfa%20mito%20111.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se pre nekih mesec i kusur dana bio popalio da dam mog GP-a i doplatim jos toliko pa da je uzmem sa 1.3 MJET-om sa 95 KS. Odustao! Pa to je obican GP samo u lepsem odelu i dvostruko skuplji kao mlad polovnjak!

Volan,prekidaci,motor,elektronika... Ma sve je sa GP-a!

GP star malo preko 2 godine i ispod 50 000KM se moze naci za 7000E a za slican MiTo treba izbrojati bar 10-11 000 Eurica!

Previse? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki gadja svoj deo trzista, pa ko voli nek izvoli. Svaka roba ima svoga kupca, a i realno je Fiat kvalitetom iza Alfe i Lancie. E sad, da li bas za toliku razliku u ceni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precenjen mito nema sta za te pare mogu da se uzmu dosta ozbiljnija kola... iskreno meni se mito bas svidja al sto je mnogo mnogo je ...za te pare moze da se uzme i neki Gp abarth iz uvoza koj mi je ruku na srce mnogo bolji nego neki mito pa nek je i 1.4 tjet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali nema nijedan ovakav dizajn, i izgled i stil....i zato ima takvu cenu. Po meni je ovo auto jedinstvenog izgleda, nema konkurenciju, bukvalno je na prvom mestu u svojoj klasi pa je zato i skup. Na kraju krajeva trziste odredjuje cenu, ako se ljudima svidja i valja bice skup, ako ne...mocicemo da ga kupujemo mi kojima se stvarno svidja :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je jedinstven jeste zato mi se i svidja al brate to je samo neka vrsta grande punta na alfin nacin ista platforma otvori haubu i videces sa desne strane apsulutno sve isto od veznog lima boce za antifriz,kociono ulje,vetrobransku tecnost, mesta za akumulator,kutije osiguraca i tako nekih stvari...da lepota kosta to ce uvek biti, al mislim da ova lepota previse kosta to sam hteo da kazem...

Zanimiljivo je da je mito duzi od GP-a 3 cm a svi bi se zakleli da je Gp mnogo veci auto...razlika je samo u obliku branika zato je duzi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve Alfe u poslednjih 20, pa i više godina su neki Fiat u osnovi, ili GM (opel, saab...). Nije to bitno, jer se dovoljno razlikuju da su sasvim posebni automobili u pitanju.

Isto važi i za MiTo. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od Alfe 164, zajednički su razvijali TIPO4 projekat (Fiat, Lancia, Alfa i Saab), posle je Fiat kupio Alfu. Ostalo je nova istorija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to OK sto kazete ali i Opel Corsa i GP su veoma slicni i dele platformu razlikuju se samo malo po odelu a na trzistu polovnjaka su i slicni sa cenom. Dakle MiTo je najobicniji GP samo u drugom odelu (dobro mu stoji do bola!!!) ali i GP ima odelo od veoma cenjenog i skupog krojaca pa je opet na trzistu polovnjaka gotovo 50% jeftiniji od Alfe dok kod novih auta ta razlika ni blizu nije tolika.

Da kazemo da cenu kod nas diktira odnos ponude i traznje? dakle ispada da je MiTo jaaako trazena roba koje nema na trzistu jer nema odakle da se uveze. Na stranim placevima razlika u ceni izmedju GP-a i MiTo je max 20% u korist Alfe sto je i realno a kod nas...

Izgleda da nasi placevi MiTo proturaju kao ekskluzivu koristeci priliku dok ih jos nema puno na ulicama a za godinu dve zadesice je ista sudbina kao i nekada cuvenu Alfu 147 za kojom i dan danas slinim a prodaje se u bezcenje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima logike ova tvoja prica zvezdo, samo ipak mislim da se nama balkancima ne svidja previse ova nova Alfina linija kazem opet 159 jer i onima koji se kunu u nemce "devetka " je predobar auto, dok su im Mito i nova Gulieta dizajnerski promasaj ovo pricam jer sam se naslusao dosta takvih kritika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jos nisam upoznao coveka kome se svaka alfa nije nenormalno svidjala, ali nisu imali hrabrosti da je kupe. Svi komentari su tipa"Jao kako je dobra, lepa , kako ide...Ne smem da je kupim, ko to da odrzava, skupi delovi.. " i naravno zavrsetak" To se kvari, pada cena nenormalno". Dizajn je po meni najbolji kod italijana generalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...