viper 108 Posted March 24, 2013 Meni ovo "mirise" na problem sa diznama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chrle 0 Posted March 24, 2013 i meni ocistio sam sad i klapnu i MAP i malo ga provozao opet isti simptomi,ali sam primetio kad lagano ubrzavam onda ide ok, mozda da sipam wurth-oc cistac dizni u benzin?Bio sam na dijagnostici,pre 4 meseca,izbacilo mi "cylinder misfire na 1 i 2 cilindru...tad sam osetio na leru blage prekide ali je ok ubrzavao bez problema.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viper 108 Posted March 24, 2013 Ako te ne mrzi da dolazis do Kaca, uradicemo diagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chrle 0 Posted March 24, 2013 trenutno sam u Slovackoj,pa cu morati ovde da idem na dijagnostiku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 24, 2013 Ako nema te knedle kada motor dođe do radne temperature, onda je to još jedna stvar koja sugeriše na dizne. Skinu se i očiste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chrle 0 Posted April 16, 2013 Ako nema te knedle kada motor dođe do radne temperature, onda je to još jedna stvar koja sugeriše na dizne. Skinu se i očiste.juce dizne ociscene,ista prica,izbaci engine fault,evo sad ga upalih nema engine fault,krenem penzionerski ne izbacuje nista,cim naglo stisnem papucicu guta knedle i odmah izbaci engine fault.sta bi moglo biti? na dijagnostici pise dizne 3,4,5 povremeno . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 16, 2013 Rekao si: Odmah sam zamenio svecice,bobine imam u rezervi pa sam stavio i bobine i proverio na svaki cilindar -jel imas jednu ili vise bobina u rezervi?-koje su bobine?-koje su svecice?Na jednoj temi covek je imao slican problem zbog kog mu je rasklopljeno pola auta i bio je na servisima mesec dana...na kraju se ustanovilo da je problem u novim svecicama koje su mu greskom da liu prodavnici Quote Share this post Link to post Share on other sites
chrle 0 Posted April 16, 2013 imam 2 bobine u rezervi,probao zameniti ali nema razlike,diagnostika izbaci 2,4 dizna,svecice su boshove nove bas za stila 1,6 ali i sa starim ngk isto izbacuje dizne ,probacu jos jednom cistiti te 2 dizne...znaci kad polako ubrzavam ide okali cim naglo dodam gas prekida i guta knedle i odmah izbaci ENGINE FAULT.posle nekog vremena nestane pa opet pri naglom dodavanju gasa izbaci gresku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 17, 2013 Najbolje da nadjes nekog ko ima stila,pa da zamenis s njim te 2 dizne i vidis da li ima neke razlike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kukulkan 0 Posted April 23, 2013 Porobacu da budem sto detaljniji,u pitanju je FIAT stilo 1.6 benzin plin, pre godinu dana prvi put se upalilo engine fault otisao do gorana rekao mi je da je to losa smesa plina...uglavnom resetovao...i radilo je super do pre nekih dva meseca, upalilo se opet ali nisam davao znacaj tome jer vuce normalno i na plin i benzin, medjutim u zadnjih par dana samo kada je prvo paljenje posto pali na benzin u momentu kada treba da prebaci na plin malo jace zatrza a zna i da se ugasi. Zvao sam gorana medjutim zbog obima posla nije mogao odmah da me primi ja ne strpljiv odem kod dr majstora, ne bih ga reklamirao ali jaka firma na Tosinom Bunaru,uglavnom oni su mi vrsili dijagnostiku nekih 50 min,i sledeca je stvar na nekom dijagramu koji mi je pokazivao kaze da je dijagram ok ide cas gore cas dole kada radi na benzinu, a kada prebaci na plin taj dijagram je konstantno gore i ravan,kaze da to ne valja i da je bogata smesa plina. Inace meni je potrosnja super. malo mi je nejasno ako je dijagram na benzin dobar kako onda imam probleme na benzinu kada radi a ne na plinu Dalje nasao je da bi trebalo zameniti svecice mada prethodno me je pitao kada sam menjao, nisam siguran ali zadnjih dve godine nisu, i da treba ocistiti dizne jer je navodno to razlog zasto ujutru traza kada se prebacuje sa plina na benzin.Kazite mi posto meni u voznji ne smeta da li ja ovo ovako mogu da vozim i pomalo da ga vozim na benzin ili moram sto pre da menjam svecice koje kaze nisu jeftine i da očistim dizne koje su 4000din.Hvala,inace engine fault vise ne gori a kada ce se opet upaliti videcemo,u oba slucaja kada se uplaio plin je bio na rezervi,nista mi nije jasno dobar dijagram benzina a trza na benzin,los dijagram plina a bogata smesaI da su dizne zaprljane zar ne bi to izbacio na dijagnostici kao i svecice da ne valjaju,izbaacio je valjda samo katalizator nista vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 23, 2013 (edited) Koliko znam zaprljanost dizne kao kvar ne pokazuje na dijagnostici.Ako ti je majstor rekao da ih ocistis,uradi to pogotovo sto vozis i na plin.Ne znam koje ti je on svecice preporucio a da nisu jeftine?Original su sve 4 oko 2000 din. Edited April 23, 2013 by Dante Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kukulkan 0 Posted April 23, 2013 ok,koliko traje to ultrazvucno pranje dizni...mislim vremenski skini ocisti,postavi pali i vozi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 23, 2013 Vrlo brzo se sve to zavrsi.Kompletna intervencija traje 15 min.Ja sam to skoro uradio na mom autu,i oseca se da je zivahniji u voznji.Dobro ih je ocistiti i preventivno posto zaprljane dizne uticu i na potrosnju goriva.Kod auta sa plinskom instalacijom dizne su posebno osetljive. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kukulkan 0 Posted April 24, 2013 (edited) Ok hvala,ucim o stilu jbg,danas sam sipao malo vise benzina posto cu posle ciscenja trebati malo duze da vozim na benzin,primetio sam da mi bolje vuce na plin nego na benzin totalno se utromio,nego jedno dr pitanje ili sam ja pogresno razumeo a nadam se da jesam ili...cini mi se da mi je majstor rekao da jedna svecica za mene kosta 2000din motor je 16v,da li sam to dobro cuo ili... Edited April 24, 2013 by Kukulkan Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted July 21, 2013 Resen problem izbacivanja greske Engine Failure i prebacivanja u Safe mode, klapna je bila problem, na fijatovoj dijagnostici je izbacivao gresku P1220, a problem se javljao kada je bilo toplije vreme.Problem resen zamenom cele klapne drugom polovnom, naravno kalibracija preko ekziminera, i davanje parametara 3x 5000rpm. Ako neko ima takav problem neka odmah trazi drugu klapnu, nikavo ciscenje leptira klapne, ili rasturanje nece pomoci, druga klapna i resen problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMica 0 Posted August 3, 2013 Pitanje za f2tality : sta si uradio sa starom klapnom, potreban mi je motor. Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Canchi66 0 Posted April 12, 2014 (edited) Na dijagnostici mi izbaci gresku P0420 efikasnost sistema katalizatora ispod donjeg praga. Znali neko u cemu je problem posto mi se stalno greska ponavlja posle brisanja.Inace na Stilu 1.6 16v Edited April 14, 2014 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 14, 2014 Otkači sondu pa vidi da li se popravio rad automobila (manje troši, bolje vuče). Kkao jednu, tako i drugu. Ako to bude slučaj (auto se bolje ponaša), onda menjaš sondu, original skuuuupa, imaš univerzalne zamenske.Ako slučajno osetiš miris kao na pokvarena jaja dok auto radi, onda je sam katalizator problem. Ali, retko se on baš zapuši, pre će biti da je sonda. Pogledaj i ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/55704-stilo-16-lambda-sonda/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mile Amza 0 Posted May 1, 2014 Mora se ocitati greska jer je sve drugo nagadjanje, ali stvarno! Sto se tice tvog problema isti sam imao i jedni vako jedni nako otisao sam i sredio ECU i nem vise nikakvih problema cena sto mi je covek uradio je 150 eura i raspitao sam se jos je radio nekim ljudima isto ti i niko vise nije imao problem ja sam iz Sremske Mitrovice broj mob je 064 1185226..pozzzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzindzin16 0 Posted May 16, 2014 citam ovo sve citam i nikako da se potpuno uklopim sa nekom manifestacijom problema .. slicno slicno ali ne bas potpuno isto .. fiat punto 2004 1.2 8v 70000km selespeed kvacilo . nikad problem sa motorom ili elektronikom . ulje sad zamenjeno(jedno od najboljih),menjan i dihtung poklopca ventila(njihov poznati problem sa vlazenjem),pre 20000km zamenjeno ulje u selespeedu i menjacu . nikad nije bio na dijagnostici,nikad dizne nisu ciscene,nikad nisu menjani kablovi i svecice,cak ni zupcasti kais .. auto je uvezen iz CH sa 22000km i za njihovo trziste je i radjen pa verujem da su i svi delovi perfektni(sa realnim rokom eksploatacije) .. jutros krenem da preticem jedan auto(menjac je na opciji automatik,tako da ide naglo stiskanje papucice za gas gde dolazi do reakcije "kick down",gde auto naglo ubrzava sto i svi ovde vrlo dobro znamo i razumemo),medjutim snaga nestade i ja se polako vratih u svoju traku i parkirah sa strane .. motor radi ali na 1250 obrtaja na leru i tada pri stiskanju papucice za gas obrtaji dolaze do 1800 . gori lampica chek engine i trougao sa znakom uzvika . ubacim u brzinu a on jedva odreaguje na malo stiskanje papucice za gas i onda propadne noga do kraja a reakcije nema u vidu pokretanja auta . isto tako i u rikverc . tj. auto se nekako i vuce ali to na reakciju rekao bih od par milimetara pocetnih,stiskanja papucice za gas .. kada je auto u brzini nema povecavanja obrtaja kod pritiska na gas(mozda minimalno koliko da auto cimne) ... detaljnije nisam mogao .. izvinite zbog duzine pisanja ali razumecete verujem .. e sad . na dijagnostiku i sve ce ona reci . ok . slazem se ali opet pitam,moze li se nesto uciniti i popraviti u "kucnoj radinosti" bez maltretiranja oko slep sluzbe i tako to? .. auto sam u rikverc jedva ali jedva uspeo nekako da dovezem do kuce .. hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted May 16, 2014 Prosto rečeno, To je "safe mode" koji ti ogranici gas taman toliko da mozes da se sklonis sa puta, eventualno do majstora ili kuce. Jedini nacin da se utvrdi uzrok jeste očitavanje greske. Ako imas dijagnostiku, mozes sam proveriti gresku. U suprotnom, moras u servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzindzin16 0 Posted May 16, 2014 puno hvala na brzom odgovoru .. znaci kucna radinost nista? .. ja mislio opet kao neki seznor ili slicno pa da procistim malo i povezem bolje ..ok . videcu pa javljam svakako sta je problem .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted May 16, 2014 Nista ne možeš znati sigurno dok se ne pročita greška. Ja imam dijagnostiku, pa iako nisam neki strucnjak, mogu bar da zagrebem po povrsini i znam sta se dešava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzindzin16 0 Posted May 21, 2014 auto mi jos lezi u dvoristu .. nista nisam preduzeo osim sto mi je jedan drug majstor malo to pogledao i rekao da mehanicki kvar nije i da mora na dijagnostiku .. sad kad ga upalim hladnog podrhtava i ne prima gas ni na leru . kad se zagreje onda na leru primi gas do 1800obr(bez gasa stoji na 1250) .. vise u brzini ne moze ni da krene vec samo kao cimne i to je to .. kad ga upalim hladnog oseca se jak miris benzina u izduvnim gasovima .. potenciometru papucice gasa skoro da nema sanse da pridjem jer smeta masinerija pedale kocnice .. sutra mi stize elm327 pa mozda nesto sa njim i vidim .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzindzin16 0 Posted May 22, 2014 e ovako .. uradio sam skeniranje . elm327 +torque pro .. izbacio 4 greske .. 3 obrisane a p1220 uvek ostaje .. to je koliko vidim nesto u vezi senzora klapne gasa ili prekida komunikacije istog .. sta sada da preduzmem? .. molim vas za pomoc i unapred se zahvaljujem Quote Share this post Link to post Share on other sites