Jump to content
FAS Goran

dzindzin16

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. evo nekih informacija o mom puntu .. kaze majstor da u srbiji bilo kog da je zvao,svi su mu rekli da punto sa selespeed menjacem u nasoj zemlji ne postoji pa ni delovi za njega .. kaze da je otisla klapna gasa i kompjuter .. opravka sa novim delovima iz inostranstva oko 1000e .. pokusace jos ako bude moglo da zameni neki deo na kompjuteru da se dobije gas bar oko 2000 obrtaja i da auto koliko toliko bude mobilan dok ne odlucim konkretno sta cu sa njim da radim,ali ne veruje ni da ce to uspeti .. eto pravo veselje .. uvek mi zapadne neki specifican auto kog nema niko i onda nagrabusim kada se nesto pokvari .. ne znam sta da kazem ......
  2. auto je kod majstora vec 15 dana i nista .. gledao ga majstor u pocetku i kao nesto je oko klapne gasa ali ne moze da namesti jer se ne slaze sa klasicnim modelima .. onda je dao auto nekom "elektronicaru" i sad stoji kod njega 10 dana .. navodno izgleda da je neki deo kompjutera otkazao ali to sve kao navodno .. (auto mi je odjednom u preticanju totalno izgubio gas-pali lepo ali papucica gasa skoro da ne reaguje-odvukao sam se do kuce i posle toga samo na leru kada se zagreje moze da podigne obrtaje od 1300 do 1800-u brzini samo cimne malo i kraj-na usb dijagnostici mi je pokazivao gresku p1220-gori lampica check engine i onaj trougao sa uzvicnikom i ta greska ne moze da se obrise tj uvek se javlja i ocitava iznova-auto je sav u elektronici) .. sutra ponovo zovem i ako nisu nasli o cemu se radi,malo gubim ideju sta dalje .. drugi majstor ili ovlasceni servis .. mada i ovaj kod kog sam auto ostavio vazi za dosta dobrog i kvalitetnog auto mehanicara a ima i sve dijagnostike ..
  3. stoji auto vec 15 dana kod majstora i od popravke nema nista .. strucnost je izgleda u pitanju .. nego odoh u drugu temu,prethodno navedenu
  4. punto 2004 1.2 8v .. dijagnostika kaze greska p1220 .. recite mi molim vas da li je skidanje pedale gasa mnogo komplikovano jer bih zeleo da prvo proverim stanje potenciometra gasa? .. hvala
  5. pardon .. nisam pomenuo ako je to bitno da je dole negde na papucici gasa bila montirana komanda za invalide na sajlu .. ja sam tu sajlu odavno isekao . a majstor je naknadno nesto doradjivao oko toga jer je nakon secenja bio problem sa malim blokiranjem kocnica .. sve je posle bilo u redu do sad . skinuo sam vec filter za vazduh i celo kuciste i pri tome video da se kod stiskanja papucice za gas klapna ne pomera ni malo .. a kada rucno pritisnem i otvorim klapnu motor krene da brunda i da se gusi jer mu gorivo ne dotice u dovoljnim kolicinama verovatno .. rad motora hoce na leru i da zadrhti ponekad .. da dodam i to da sam ga u poslednjih 15 dana ostavio i vozio neko vreme na totalnom minimumu benzina u rezervoaru ..
  6. e ovako .. uradio sam skeniranje . elm327 +torque pro .. izbacio 4 greske .. 3 obrisane a p1220 uvek ostaje .. to je koliko vidim nesto u vezi senzora klapne gasa ili prekida komunikacije istog .. sta sada da preduzmem? .. molim vas za pomoc i unapred se zahvaljujem
  7. auto mi jos lezi u dvoristu .. nista nisam preduzeo osim sto mi je jedan drug majstor malo to pogledao i rekao da mehanicki kvar nije i da mora na dijagnostiku .. sad kad ga upalim hladnog podrhtava i ne prima gas ni na leru . kad se zagreje onda na leru primi gas do 1800obr(bez gasa stoji na 1250) .. vise u brzini ne moze ni da krene vec samo kao cimne i to je to .. kad ga upalim hladnog oseca se jak miris benzina u izduvnim gasovima .. potenciometru papucice gasa skoro da nema sanse da pridjem jer smeta masinerija pedale kocnice .. sutra mi stize elm327 pa mozda nesto sa njim i vidim ..
  8. puno hvala na brzom odgovoru .. znaci kucna radinost nista? .. ja mislio opet kao neki seznor ili slicno pa da procistim malo i povezem bolje ..ok . videcu pa javljam svakako sta je problem ..
  9. citam ovo sve citam i nikako da se potpuno uklopim sa nekom manifestacijom problema .. slicno slicno ali ne bas potpuno isto .. fiat punto 2004 1.2 8v 70000km selespeed kvacilo . nikad problem sa motorom ili elektronikom . ulje sad zamenjeno(jedno od najboljih),menjan i dihtung poklopca ventila(njihov poznati problem sa vlazenjem),pre 20000km zamenjeno ulje u selespeedu i menjacu . nikad nije bio na dijagnostici,nikad dizne nisu ciscene,nikad nisu menjani kablovi i svecice,cak ni zupcasti kais .. auto je uvezen iz CH sa 22000km i za njihovo trziste je i radjen pa verujem da su i svi delovi perfektni(sa realnim rokom eksploatacije) .. jutros krenem da preticem jedan auto(menjac je na opciji automatik,tako da ide naglo stiskanje papucice za gas gde dolazi do reakcije "kick down",gde auto naglo ubrzava sto i svi ovde vrlo dobro znamo i razumemo),medjutim snaga nestade i ja se polako vratih u svoju traku i parkirah sa strane .. motor radi ali na 1250 obrtaja na leru i tada pri stiskanju papucice za gas obrtaji dolaze do 1800 . gori lampica chek engine i trougao sa znakom uzvika . ubacim u brzinu a on jedva odreaguje na malo stiskanje papucice za gas i onda propadne noga do kraja a reakcije nema u vidu pokretanja auta . isto tako i u rikverc . tj. auto se nekako i vuce ali to na reakciju rekao bih od par milimetara pocetnih,stiskanja papucice za gas .. kada je auto u brzini nema povecavanja obrtaja kod pritiska na gas(mozda minimalno koliko da auto cimne) ... detaljnije nisam mogao .. izvinite zbog duzine pisanja ali razumecete verujem .. e sad . na dijagnostiku i sve ce ona reci . ok . slazem se ali opet pitam,moze li se nesto uciniti i popraviti u "kucnoj radinosti" bez maltretiranja oko slep sluzbe i tako to? .. auto sam u rikverc jedva ali jedva uspeo nekako da dovezem do kuce .. hvala
  10. evo kada sam imao vremena ceprkao sam i pronasao sta me zanima .. menjac se nalazi ispod akumulatora tako da bi bio pristupacan akum. ide van sa sve postoljem .. onda se sa strane prema hladnjaku ukloni(4 srafa) aluminijumski stitnik(ukoliko nemate profi dizalicu kao ja onda je obavezno i zaleganje pod auto ali nista strasno)za sami menjac i plasticnu posudu u kojoj se nalazi ulje .. posuda je malo specificnog oblika i u njenom gornjem delu se nalaze oznake max i min(nije bas pregledno i najbolje se vidi kada posmatrate sa donje strane auta) .. e sad kada se menja to ulje(nepun litar-tutela cs speed po fabrickoj preporuci) trebalo bi zameniti i filter za to ulje ali vec za njega ne znam gde je .. mislim da filter bar ovog puta nije bitan i da ce vec postojeci zavrsiti posao .. a staro ulje cu izvaditi velikim med. spricom i cevcicom,pa isti proces samo obrnuto sa novim uljem ... to ce biti to i verujem da nece biti lose ...
  11. nesto mi se cini da cu ipak morati da posetim neki servis ....
  12. Nov sam na forumu i jos jednom svima saljem veliki pozdrav pa bih i imao nesto da vas priupitam. Konkretno u vezi provere i zamene ulja u dualogic menjacu ... vozio sam ranije tojotu sa automatskim menjacem medjutim slicnosti izmedju ta dva menjaca slabo postoje .. gledao sam i virkao ispod haube puntica medjutim nikako da ugledam nesto kao neki sraf ili merac na menjacu i oko njega koji bi me uputio u pravom smeru .. neko mi je pomenuo da se kod provere i zamene ulja mora skinuti akumulator da bi stvari bile dostupne za rad(skinuo sam ga i opet sa mojim skromnim znanjem nista konkretno ispod nisam video) ... molim vas za pomoc i za savet jer stvarno smatram da bi kod 45000km predjenih ulje u takvom menjacu trebalo zameniti .. hvala
  13. veliki pozdrav svima na forumu ... posedujem fiat punto 1.2 2004god. sa dualogic menjacem .. presao je 45000km a iz svajcarske je uvezen sa 23000km ... oprema,dodaci,tehnika su totalni full kako bih se izrazio .. nema samo kozna sedista a ona mi iskreno nisu ni potrebna .. za sada lepo slusa .. imam par pitanja u vezi njega ali to naravno na drugom mestu ...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...