Jump to content
FAS Euroauto Goran
jboban

Stilo 1.9 JTD / MJet - overboost ventil problem

Recommended Posts

Ako neko ima neki link da mi posalje. Izgleda da me zeza nista se nedesava stoji nepomera se pri turiranju a auto nece da ide nece da vuce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri vakum creva i T racvu pre ce biti do njih nego do ventil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je najlakse skinuti overboost ventil  da li da skidam levi tocak i podkrilo ili je lakse iz kanala samo da skinem suspleh?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ga skidam odozgo samo skinem poklopac akumulatora,mozes i odozdo ali mora da se skida kuciste filtera vazduha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze mi neko reci gdje se nalazi overboort ventil na mom stilu 59kw 2004-god. I moze li zbog njega da auto ima slabiji odziv na gas i da slabije vuce na nizim obrtajima ? poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek samo prati vakuum crevce od pečurke na turbini. Pre ili kasnije naleteće na taj ventil. 

To možeš i ti da uradiš / isti postupak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JA sam nasao kod sebe ovo dva plava creva su creva od turbine a crno tanko je sa iberlaufa.. ne znam jel to overboost i kako se ovaj moze ocistiti jer prvi put vidim ovakav ako je to to ?

WP_20160527_18_26_36_Pro.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

S vremena na vreme mi se javlja problem za koju još uvek nisam uspeo da ustanovim šta ga izaziva.

Dešava se ponekad da auto značajno slabije vuče. Tipa do 2500 obrtaja jedva izgura i onda naglo probije i povuče.
Zašto nisam do sada ovo rešavao, pa dešava se jako retko. Prošli put mi se desilo u julu 2016. i sada ponovo juče.

Što se tiče dijagnostike, prisutne su dve greške:
- overboost (on mi se redovno javlja, čak izbaci na par sekudi i check engine)
- MAF (on se do sada samo dva puta javio)

E sada, ono što me zbunjuje su dve stvari:
Kada se javi greška overboosta auto se ponaša skroz normalno i vuče lepo, bez ikakvog zastoja.
Pročitao sam ovde na forumu (a rekao mi je i jedan kolega uživo) da kada se overboost javi kao greška zajedno sa MAF-om onda je zapravo problem ne moraju biti ni Overboost ni MAF nego senzor pritiska vazduha tj. MAP.


Ono što mi ne dozvoljava dalje testove, tipa da otkačim MAF i vozim tako je činjenica da se greška javlja jako retko.
Verovatno danas kada sednem u auto sve će biti normalno.
Što se tiče mog MAF-a, njega sam danas vadio i vidim da nije originalni, tj. već je menjan.

Ima li neko bilo kakvu ideju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

isti problem sam imao i ja, nisam mogao nigde da pozajmim pa sam kupio drugi MAP senzor (ne MAF) 
Sada vise nema random greske ovo overboos-a ili MAP (map nisam nikad imao kao gresku)

Uzeo sam neki kao Bosh za 2390din extra radi jos uvek.

Probaj MAP ocistiti pre zamene (meni nije pomoglo) 

Sad ujednaceno ubrzava posle turbo boost-a 1800rpm nema seckanja prekidanja, crnog dima  i sl.

pre svega Carb cleaner pa isperi ako treba oba Map i Maf dobro osusi na suncu i test.

cisto ono sto sam i sam radio ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako prolazis blizu banjice, rado cu ti ustupiti MAP sa mog auta za probu, par krugova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala druže Sky.
Fora je što se ovaj problem javlja retko. Ne mogu da ga uhvatim.
Evo već danas je auto normalno išao.
Auto vozim oko 2.5 godina i 3x do sada mi se ovo javilo.

Teraću kod Gorana za koji dan pa ću ih zamoliti da prouče i javiću ovde rezultate

Sent from my F3311 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, joshibeast said:

@Golden

Znači i tebi se isto palila overboost greška i check engine i to je nestalo zamenom MAP-a?

greska je bila P0235 Boost pressure sensor, uradjen MAP, obrisana greska i nije se javljala vise ta greska, samo greska za pedalu gasa povremeno kad je vlazno vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Molim cjenjenu forumsku populaciju da me uputi na post gdje ima objasnjenje gdje se nalazi i kako se cisti i sl. famozni overboost valve.

Satrah se trazeci. Na 5 mjesta sam vidio "e ima na forumu tema pa...." Ja je ne nadjoh.

Hvala a ujedno i izvinjenje adminima.

 

 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Iggy_pop

Pitanje je spojeno sa postojecom temom. Overboost se nalazi dole, sa desne strane (gledajuci odnapred), u blizini filtera vazduha. Prepoznaces ga po vakuum crevcima i konektoru.

Izgled ventila i ciscenje mozes videti u ovom postu:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Da li neko moze opisati postupak skidanja overboost ventila? Da li ide od akumulatora, ili od tocka, sta je potrebno skinuti da bi se doslo do njega?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/25/2018 at 8:00 AM, mosho said:

Pozdrav. Da li neko moze opisati postupak skidanja overboost ventila? Da li ide od akumulatora, ili od tocka, sta je potrebno skinuti da bi se doslo do njega?

Ako nekom zatreba. Skine se poklopac akumulatora, i plasticna cijev usisa, koja ide prema kucistu filtera. Ventil se nalazi ispod akumulatora, u braniku, ispod fara. Jedno vakum crijevo vodi do pastete na turbini, drugo prema vakum pumpi. Iskopca se konektor (struja) sa ventila. Ventil je vertikalno pricvrscen sa dva vijka (kljuc 10), najbolje gedora, duza, da bi se mogao odviti donji vijak, koji se ne vidi odozgo, od ventila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo ljudi Nov Sam ovde vozim stilo1. 9jtd I treba MI raspored creva sa over but ventila  gde sta ide mod meme he sve polomljeno I majstor je izgleda nest karabudzio PA me mogu da se snadjem. Inace nece da vuce u opste us breg Moram u prvoj brzini

 

Edited by Bojan1980

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, novajlija sam pa mi treba pomoc tj savijet. 

 

Imam vec 2 godine Stila 2003 godina 1.9 JTD 115KS. 

 

Imao sam saobracajnu nezgodu i razbio sam komplet prednji kraj. Tj. hladnjake, vezni lim, kuciste filtera zraka, interkuler itd. 

Kupio sam polovne djelove i posto sam sam radio zavrsio sam sve medjutim ostao mi je ovaj Overbost ventil, polomljena su na njemu oba izlaza i crijeva ne mogu staviti na njega. 

A u nesreci i na mom i na onom sto je dosao uz vezni lim su slomljeni izlazi. 

Tako da sam sastavio auto i sve zavrsio ali sa westgate sam skinuo crijevo. 

A ono drugo sto sa venila ide na motor sam izolirao i stavio sa strane. 

 

Sad me zanima koliko je taj ventil bitan i da li smijem voziti tako auto dok ne nadjem drugi?

 

Upaljena mi je greska motora i auto slabo vuce. 

Danas sam ga tek zavrsio pa ga nisam jos isprobao negdje da vidim na vecim brzinama kako se ponasa. 

Ali primijetio sam da nema snagu kao prije usput napuklo mi je jedno crijevo sto ide prema interkuleru, zalijepio sam ga trakom takodje privremeno. 

Pa ne znam da mozda ne gubi tu zrak sto turbina goni pa zato nema snage ili je do ventila?

Hvala vam unaprijed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...