Jump to content
FAS Goran

puzapd

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About puzapd

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday March 24

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BiH
  1. Ljudi imam problem, prije par dana palim auto vergla duze ali upali i tako dva puta taj dan. Sutradan ujutru verglam nece da upali 3 puta i upali. Odem gdje sam trebao na povratku nece nikako da upali, posto je bila nizbrdica pustim ga i upalim "na guranje". Dodjem kuci palim, gasim normalno. Ostavim ga 20-ak min zaverglam, nece opet i tako sam izverglao akumulator nista. U pitanju je Stilo 1.9JDT 115KS 2003godina. Pumpa radi, goriva ima na filteru i dolaz i odlaz. Danas nakon par dana prijatelj me povuce i upalim. Radio normalno, gasio, palio normalno. Ostavim ga pola sata probam upali. Ostavim ga 2 sata opet upali normalno, vozao ga, vratim se kuci, udjem u garazu i ugasim. Zatim probam opet da upalim i nece, nema sanse. I sad me prijatelj opet zakaci i povuce ubacim ga u brzinu, pustim kvacilo upali se ali to nije to. Motor radi ali cudno, gas ne prima kao da je ugasen, ne reaguje nista. Cim stisnem kvacilo on odmah zamre tj ugasi se. Tako sam probao par puta ista stvar, vratim ga kuci. Podignem haubu, motor vruc sto mi je neshvatljivo s obzirom da je radio svega 1-2 min ukupno. Da li je neko sustetai sa necim slicnim ili da li neko ima neki savijet?
  2. Jesi rijesio problem? Mene su takodje cesto zezale maglenke. Nekad bi samo morao malo rukom da pomjerim relej i proradile bi. Lose odradjena zastita i kontakti se zaprljaju, pohrdjaju itd.
  3. Evo da se javim samo... Danas sam stavio drugi overbost, stavio nova crijeva sto idu sa turbine na interkuler. Overbost sam digao i postavio na kuciste akumulatora da mi bude pristupacno. Prva voznja vukao je ali je trzao na oko 2000 obrtaja. Izgubi snagu na moment i opet nastavi. Greska motora je i dalje bila upaljena... Provozao sam se jos par puta tj. jos 10-ak Km jer sam isao na to da je mozda malo blokirala osovina na westgateu od cadji i stajanja jer auto nije paljeno dugo. I nakon nekog vremena i vozanja greska motora se ugasila a auto ide odlicno.
  4. Ovdje nigdje overbost ne mogu naci. Nasao sam od prijatelja koji je Bravu ili Brava imao. Drugaciji je dzek pa sam isjekao zice i stavio stopice, povezao sve. Ali greska motora stoji i dalje... Snage nema... Cekam da mi stignu nova crijeva za interkuler pa cemo vidjeti. Sad se cuje zvizdanje sto znaci da probija negdje na crijevima.
  5. Pozdrav ljudi, novajlija sam pa mi treba pomoc tj savijet. Imam vec 2 godine Stila 2003 godina 1.9 JTD 115KS. Imao sam saobracajnu nezgodu i razbio sam komplet prednji kraj. Tj. hladnjake, vezni lim, kuciste filtera zraka, interkuler itd. Kupio sam polovne djelove i posto sam sam radio zavrsio sam sve medjutim ostao mi je ovaj Overbost ventil, polomljena su na njemu oba izlaza i crijeva ne mogu staviti na njega. A u nesreci i na mom i na onom sto je dosao uz vezni lim su slomljeni izlazi. Tako da sam sastavio auto i sve zavrsio ali sa westgate sam skinuo crijevo. A ono drugo sto sa venila ide na motor sam izolirao i stavio sa strane. Sad me zanima koliko je taj ventil bitan i da li smijem voziti tako auto dok ne nadjem drugi? Upaljena mi je greska motora i auto slabo vuce. Danas sam ga tek zavrsio pa ga nisam jos isprobao negdje da vidim na vecim brzinama kako se ponasa. Ali primijetio sam da nema snagu kao prije usput napuklo mi je jedno crijevo sto ide prema interkuleru, zalijepio sam ga trakom takodje privremeno. Pa ne znam da mozda ne gubi tu zrak sto turbina goni pa zato nema snage ili je do ventila? Hvala vam unaprijed.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...