deki87 7 Posted September 1, 2014 Nista.PoZ.Javi da znamo sta je bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
abart87 0 Posted July 27, 2015 da liima negde tema kako se cisti overbost ventil..? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 27, 2015 Pisano je dosta puta,ja sam pisao a i jos neko... Quote Share this post Link to post Share on other sites
abart87 0 Posted July 27, 2015 Ako neko ima neki link da mi posalje. Izgleda da me zeza nista se nedesava stoji nepomera se pri turiranju a auto nece da ide nece da vuce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 27, 2015 Proveri vakum creva i T racvu pre ce biti do njih nego do ventil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stefan95 1 Posted November 24, 2015 Kako je najlakse skinuti overboost ventil da li da skidam levi tocak i podkrilo ili je lakse iz kanala samo da skinem suspleh? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 24, 2015 ja ga skidam odozgo samo skinem poklopac akumulatora,mozes i odozdo ali mora da se skida kuciste filtera vazduha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted May 25, 2016 Moze mi neko reci gdje se nalazi overboort ventil na mom stilu 59kw 2004-god. I moze li zbog njega da auto ima slabiji odziv na gas i da slabije vuce na nizim obrtajima ? poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted May 30, 2016 Majstor mi je upravo danas rekao da dizel motori nemaju overboost ventil ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 30, 2016 Nek samo prati vakuum crevce od pečurke na turbini. Pre ili kasnije naleteće na taj ventil. To možeš i ti da uradiš / isti postupak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted May 30, 2016 JA sam nasao kod sebe ovo dva plava creva su creva od turbine a crno tanko je sa iberlaufa.. ne znam jel to overboost i kako se ovaj moze ocistiti jer prvi put vidim ovakav ako je to to ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 12, 2017 S vremena na vreme mi se javlja problem za koju još uvek nisam uspeo da ustanovim šta ga izaziva. Dešava se ponekad da auto značajno slabije vuče. Tipa do 2500 obrtaja jedva izgura i onda naglo probije i povuče. Zašto nisam do sada ovo rešavao, pa dešava se jako retko. Prošli put mi se desilo u julu 2016. i sada ponovo juče. Što se tiče dijagnostike, prisutne su dve greške: - overboost (on mi se redovno javlja, čak izbaci na par sekudi i check engine) - MAF (on se do sada samo dva puta javio) E sada, ono što me zbunjuje su dve stvari: Kada se javi greška overboosta auto se ponaša skroz normalno i vuče lepo, bez ikakvog zastoja. Pročitao sam ovde na forumu (a rekao mi je i jedan kolega uživo) da kada se overboost javi kao greška zajedno sa MAF-om onda je zapravo problem ne moraju biti ni Overboost ni MAF nego senzor pritiska vazduha tj. MAP. Ono što mi ne dozvoljava dalje testove, tipa da otkačim MAF i vozim tako je činjenica da se greška javlja jako retko. Verovatno danas kada sednem u auto sve će biti normalno. Što se tiče mog MAF-a, njega sam danas vadio i vidim da nije originalni, tj. već je menjan. Ima li neko bilo kakvu ideju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Golden 1 Posted April 12, 2017 isti problem sam imao i ja, nisam mogao nigde da pozajmim pa sam kupio drugi MAP senzor (ne MAF) Sada vise nema random greske ovo overboos-a ili MAP (map nisam nikad imao kao gresku) Uzeo sam neki kao Bosh za 2390din extra radi jos uvek. Probaj MAP ocistiti pre zamene (meni nije pomoglo) Sad ujednaceno ubrzava posle turbo boost-a 1800rpm nema seckanja prekidanja, crnog dima i sl. pre svega Carb cleaner pa isperi ako treba oba Map i Maf dobro osusi na suncu i test. cisto ono sto sam i sam radio .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 12, 2017 @Golden Znači i tebi se isto palila overboost greška i check engine i to je nestalo zamenom MAP-a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted April 12, 2017 ako prolazis blizu banjice, rado cu ti ustupiti MAP sa mog auta za probu, par krugova Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 12, 2017 Hvala druže Sky.Fora je što se ovaj problem javlja retko. Ne mogu da ga uhvatim.Evo već danas je auto normalno išao.Auto vozim oko 2.5 godina i 3x do sada mi se ovo javilo.Teraću kod Gorana za koji dan pa ću ih zamoliti da prouče i javiću ovde rezultateSent from my F3311 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Golden 1 Posted April 13, 2017 18 hours ago, joshibeast said: @Golden Znači i tebi se isto palila overboost greška i check engine i to je nestalo zamenom MAP-a? greska je bila P0235 Boost pressure sensor, uradjen MAP, obrisana greska i nije se javljala vise ta greska, samo greska za pedalu gasa povremeno kad je vlazno vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iggy_pop 1 Posted May 5, 2017 (edited) Molim cjenjenu forumsku populaciju da me uputi na post gdje ima objasnjenje gdje se nalazi i kako se cisti i sl. famozni overboost valve. Satrah se trazeci. Na 5 mjesta sam vidio "e ima na forumu tema pa...." Ja je ne nadjoh. Hvala a ujedno i izvinjenje adminima. Edited May 6, 2017 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21256 Posted May 6, 2017 @Iggy_pop Pitanje je spojeno sa postojecom temom. Overboost se nalazi dole, sa desne strane (gledajuci odnapred), u blizini filtera vazduha. Prepoznaces ga po vakuum crevcima i konektoru. Izgled ventila i ciscenje mozes videti u ovom postu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
mosho 0 Posted April 25, 2018 Pozdrav. Da li neko moze opisati postupak skidanja overboost ventila? Da li ide od akumulatora, ili od tocka, sta je potrebno skinuti da bi se doslo do njega? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mosho 0 Posted April 28, 2018 On 4/25/2018 at 8:00 AM, mosho said: Pozdrav. Da li neko moze opisati postupak skidanja overboost ventila? Da li ide od akumulatora, ili od tocka, sta je potrebno skinuti da bi se doslo do njega? Ako nekom zatreba. Skine se poklopac akumulatora, i plasticna cijev usisa, koja ide prema kucistu filtera. Ventil se nalazi ispod akumulatora, u braniku, ispod fara. Jedno vakum crijevo vodi do pastete na turbini, drugo prema vakum pumpi. Iskopca se konektor (struja) sa ventila. Ventil je vertikalno pricvrscen sa dva vijka (kljuc 10), najbolje gedora, duza, da bi se mogao odviti donji vijak, koji se ne vidi odozgo, od ventila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan1980 0 Posted July 11, 2018 (edited) Zdravo ljudi Nov Sam ovde vozim stilo1. 9jtd I treba MI raspored creva sa over but ventila gde sta ide mod meme he sve polomljeno I majstor je izgleda nest karabudzio PA me mogu da se snadjem. Inace nece da vuce u opste us breg Moram u prvoj brzini Edited July 11, 2018 by Bojan1980 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bokser065 0 Posted November 20, 2018 Zamenio MAP senzor, obrisao gresku i ide ko raketa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
puzapd 1 Posted February 22, 2020 Pozdrav ljudi, novajlija sam pa mi treba pomoc tj savijet. Imam vec 2 godine Stila 2003 godina 1.9 JTD 115KS. Imao sam saobracajnu nezgodu i razbio sam komplet prednji kraj. Tj. hladnjake, vezni lim, kuciste filtera zraka, interkuler itd. Kupio sam polovne djelove i posto sam sam radio zavrsio sam sve medjutim ostao mi je ovaj Overbost ventil, polomljena su na njemu oba izlaza i crijeva ne mogu staviti na njega. A u nesreci i na mom i na onom sto je dosao uz vezni lim su slomljeni izlazi. Tako da sam sastavio auto i sve zavrsio ali sa westgate sam skinuo crijevo. A ono drugo sto sa venila ide na motor sam izolirao i stavio sa strane. Sad me zanima koliko je taj ventil bitan i da li smijem voziti tako auto dok ne nadjem drugi? Upaljena mi je greska motora i auto slabo vuce. Danas sam ga tek zavrsio pa ga nisam jos isprobao negdje da vidim na vecim brzinama kako se ponasa. Ali primijetio sam da nema snagu kao prije usput napuklo mi je jedno crijevo sto ide prema interkuleru, zalijepio sam ga trakom takodje privremeno. Pa ne znam da mozda ne gubi tu zrak sto turbina goni pa zato nema snage ili je do ventila? Hvala vam unaprijed. Quote Share this post Link to post Share on other sites