Jump to content
FAS Goran
jboban

Stilo 1.9 JTD / MJet - overboost ventil problem

Recommended Posts

Prvo sam primetio blago trzanje, a onda i slabije povlačenje na nižim brojevima obrtaja, dok se ne "otvori". Dijagnostika ništa ne pokazuje. Proverio sam vakuum creva i nema falširanja vazduha.

Osovina koja spaja aktuator sa turbinom se posle startovanja motora polako potpuno povuče u aktuator i tako ostaje. Ako skinem vakuum crevo sa overboost ventila, osovina se vraća, a isto se dešava ako samo otkačim konektor. Držeći u ruci ovaj ventil, vidim da se aktivira čim priključim konektor (osetim vibracije). Na dijagnostici za Overboost openning dobijam vrednosti od 50% (ler) pa do npr. 75-80% kada dodam gas.

Dakle, nisu creva, nema grešaka, overboost se aktivira kad dobije komandu, ali zašto stalno dobija komandu i vakuumski aktivira aktuator (ventil turbine)?

Edited by jboban

Share this post


Link to post
Share on other sites

stilo 115ks prilikom ubrzanja pali mi gresku ali auto normalno ide i ne gusi se,odmah iskljuci,pa mi rekose da naprskam te neke kontakte,jer moze neko da mi kaze gde se nalaze ti kontakti ili da vidim sliku bi bilo najboljeda probam da resim problem hvala...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, 

 

Pre nekoliko dana mi se pojavila ova greška i dijagnostikom je utvrđeno da je problem sa senzorom pritiska turbine (bar mi je tako rečeno). Majstor kaže da je možda samo prljav i da mogu da vozim auto ovako pa će možda sam da se i očisti. Ovako ne mogu da vozim preko 80km/h, jer auto nema snage tj. neće da povuče. Ovo traje već 10-ak dana i definitivno se neće sam očistiti. Sipao sam i Wynn's za čišćenje dizni, ali ništa.

 

Da li je neko imao iskustvo sa ovim senzorom?

 

Pozdrav i hvala, 

Aleksandar

Fiat Stilo 1.9JTD

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promeni majstora pod hitno! Nije normalno da te tako iskulira. Idi kod Gorana na primer, rešiće ti to sigurno, šta god bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti sta hoces, ja sam na kolima menjao vakum creva i promenio im mesta na ovdrboost ventilu i prepunjavao je turbo a preko 3500 obrtaja ulazio u safemode. To je na kraju uzrokovalo da mi je popustilo crevo od turbine koje je na kraju puklo. Nadjes lepo nekog krsvetnog majstora i resis problem.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, pre neko vece je poceo da mi se javlja problem. Vozio sam 180km/h i upalio mi je zutu lampicu (engine fault) i ugasio turbinu. Stanem, ugasim auto, upalim ponovo on ide normalno al greska ostala. Sutradan upalim auto nema greske, vozio neko vreme normalno, i cim sam krenuo da preticem vozilo ugasi mi turbinu i opet isto. U pitanju je Stilo 1.9 mjet 140 ks 2004 godiste. Majstor za vikend nije mogao da mi pogleda auto, parkirao sam ga i ne vozim ga da ne zeznem nesto, ima li neko ideju sta moze da bude?

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da je to preko 3000rpm pošto otprilike na tim obrtajima ide 180, da ulazi u safe mod? Zvuči kao protokomer.. Jel imaš dijagnostiku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel može za T račvu da prijavi grešku? Meni je bila zacementirana, ali opet je išao do 3500 bez problema, samo što je posle otpušavanja račve išao mnogo bolje i lakše

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na scenicu identicno bilo, dijagnostika rekla map senzor. Tako da bez dijagnostike ne vredi nagadjati


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisali smo vec, odlazi u Safe mod... I ja se slazem da je najverovatnije nesto oko vakuuma, moguce overboost ventil ili creva oko njega, a ja uvek pomenem i moj banalni slucaj sa istim simptomima od pre neku godinu - osteceno crevo ka vakuum boci (o blok motora).

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protokomer sam menjao skoro, svakako cu otici kod majstora al reko prvo da se informisem o cemu se radi. Hvala na odgovorima, javicu u cemu je bio problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Map senzor... Skoro sigurno. A greška automatski nestaje ako posle tri paljenja nema problem... Imao sam problem 2 godine, a rešio ga čovek kome sam prodao auto, samo zamenuo MAP.

Nexus 7

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas idem kod majstora, nisam ni vozio auto par dana, vozim punta, javicu sta smo uradili. Hvala na svim odgovorima i savetima. Pozzz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videces najlakse na dijagnostici,ako izbaci samo overboost onda je on,ako poveze  gresku overboost sa jos jednom ,naprimer kolicina vazduha  onda je map....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izbacilo je na dijagnostici dve greske, protokomer i ventil pritiska vazduha tako mislim da je pisalo. Ostalo je da pozajmim ova dva dela od nekog lika sto rastura fiate da vidim kako ce se auto ponasati sa tim. Javljam dalje sta sam radio. Inace protkomer sam stavio nov pre 2-3 meseca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace protkomer sam stavio nov pre 2-3 meseca.

 

Koji, sećaš li se cene, ili marke (proizvođača)?

Bio je nov ili polovan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj javi kad resis problem,imam i ja slican problem palio je gresku na tabli na sekundu i ugasi sad nema ali lose vuce od kako sam cistio egr ventil i map senzor poceo je auto dosta losije da vuce pogotovo na niskim obrtajima egr zatvoren i nista opet isto.Pre kad mu dam gas u bilo kojoj brzini povlacio je odmah a sad losije pogotovo u cetvrtoj i petoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj ti da skines dzek sa protokomera pa onda da vidis kako vuce, ako bude kako treba znas gde je problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam skoro i to i nije do njega kad skinem dzek nece da ide,desava se izmedju 2500 i 3000 o da kao secne i kao da zataji turbina tj ubrzava ali nije to to a u petoj na nizim obrtajima pre je vuko super sad mu treba vreme.U drugoj najbolje ubrzava lepi za sediste i posle vuce ali nije to to po neki put ga zavata pa ubrzava dobro ali retko nije ko ranije.Cini mi se da je sve pocelo od kako sam cistio egr i map.Prikacicu ga ovih dana na dijagnostiku da vidimo dal ce nesto da pokaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sa EGRom nisis mogao nista da zeznes, a sa MAPom vec i moze, tj ako nisi bas bio nezan mogao si ga ostetiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne bi trebalo od toga da moze da se osteti, tako sam i ja kod sebe cistio i sve je ok. Nego sam mislio da nisi sa necim strugao i pritiskao.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...