Jump to content
FAS Goran
Guest 5827

Fiat Stilo - letva volana

Recommended Posts

I ja imam problema sa letvom, odavno se čuje, ali sad je odjednom kada su počele ove vrućine počela da se čuje i na manjim neravnima kao zvuk ''tok tok''. Kako da znamo da li je to to pomenutih čaura ili ovih krajeva letve volana koje koštaju, 1000-1500 dinara?

 

Takođe vidim i na AP Sportu da ima letva ''Orig'' jel to original fiatova, zna li neko? http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=49509

 

Da li zna neko za nekoga u Sopotu ko radi remont, ja sam čuo ali ne znam kakva su iskustva, cena... pošto sam ja iz Aranđelovca pa mi je to najbliže... Mada se još nisam odlučio šta i na koji način menjeati, remontovati, kupovati... Još jednom se vraćam na to da mi treba pomoć da tačno identifikujem kvar jer majstro samo kaže čuje se letva mora na remont... pa se sad zapitah zbog ovih krajeva letve..

 

Hvala svima, pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ovako  podigni auto skini oba prednja tocka i neka neko drzi volan ili zakljucaj volan da ne mrda onda uhvatis jednu sponu pa secas napred nazad  pa drugu i ako osetis luft u kuglama na ovim krejevima letve menjaj.

Sa leve strane imas plasticnu biksnu  u letvi koja ima 3 pipka ako tu ima lufta onda moraces i nju da zamenis jer naj cesci kvarovi kod stila nije cela letva nego bas ti kraljevi letve i ta plasticna caura.

Na ovoj slici ti je caura

 

 Fotografija0014.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejice, postaješ član za primer. Pohvale

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas napravio cauru od teflona sa dimenzijama kao sa slike koje je prilozio kolega medjutim problem nastaje kod spoljasnjeg precnika koji je 35  unutrasnji je dobar ali sa spoljasnjim kada se namesti tesko ide volan sutra pravim novu cauru sa spoljasnjim precnikom od 34,7 valjda ce to biti ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas odradjeno sa malo promenjenim spoljnim dimenzijama caure za svaki slucaj ubacen je i sraf poslusao sam savet kolege sa foruma i sve je ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi uspeo sta sa novom caurom?

 

Hahhshahha znaci ne verujem da smo u isto vreme postovali. Odakle si ti? Jel bih mogao da ti posaljem pare pa da napravis i meni cauru i da je posalje postom.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto sam u nedoumici u vezi stilove letve. Postoji li caura u letvi sa vozaceve strane. Napravljena od plastike koja se zove koterm,jako zilava i otporna na habanje. Trebalo bi da se precnik sa spoljnje strane smanji za 2 desete posto zaista tesno pasuje. Ali problem nisam resio! Lupkanje se smanjilo ali postoji aksijalni luft u vretenu koji spaja kardan i samu letvu. Mora da padne skidanje i naravno fotke. Da li ima problema sa servom i pozicionirannem prilikom skidanja letve?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servo nije na letvi kao što znaš, nego odmah gore, takoreći odmah ispod volana. Skidan mi je kardan na starom Stilu zbog ugradnje Zedera, nikakav poblem nije postojao što se tiče serva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,imam problem da mi se u voznji na otvorenom pri pomeranju volana u levu stranu cuje neko skriputanje,u desnu stranu ne.U gradskoj voznji se ne cuje vec samo kad izadjem na otvoren put pri malo vecim brzinama od 80-90 km/h pa nadalje.Kako pomerim volan u levu stranu ono zaskripi,cim isparvim prestane.Moram da napomenem da mi je majstor rekao da imam malo lufta u volanu ali da nije nista strasno i da su mi trapovi dobri.Skoro kad sam radio veliki servis rekao sam majstoru da mi to opet pogleda i kaze da nista ne vidi,da su trapovi dobri.Zanima me da li je to od letve volana,tj. da li moze taj nedostatak da se manifestuje samo skiputanjem?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru. Krecem sutra u skidanje.

 

Hvala na odgovoru. Krecem sutra u skidanje.

sta je bilo sa remontom i slikama kod mene  ima isto lufta na vozacevoj strani ali tu nema caure nego moze da se nasteluje (smanji luft)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. 

 

Mene interesuje kako se vadi čaura, gdje se može naći ta cijev, pošto strugar u komšiluku nema ništa slično, i najposle, zašto je neko od tih majstora ne pravi serijski i prodaje ljudima poput nas?  :horse:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poceo sam sa mijenjanjem caure al se neslavno zavrsilo :-(
Nisam znao da odvrnem nastavak spone. Skinem mandzetnu al dalje ne ide. Zvao sam majstora imenovanog na ovom forumu al on veli da treba poseban alat za odvrtanje, dok mi drug tvdi da se skida bez caka, samo su potrebna jaka kljesta, sto meni nije logicno jer tamo ni mala ne mogu da pridju. Zna li neko precizno da kaze?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam bio ubedjen da caure imaju lufta ali ... Ispostavilo se da je da je luft u spoju izmedju sity serva i kardana. Vrlo lako sam resio problem tako sto sam prisao srafu iz predela osiguracke kutije ispod upravljaca sa toreksom , mislim da je desetka u pitanju. Sada je to sasvim druga prica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Ima on malo lufta na kardanu, ali mislim da je to normalno jer je kardan tu da se volan može izvlačiti i zbog toga mora biti malo lufta izmežu gornjeg i donjeg kardana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradio poravku caure. Narucio sam prema ovde datim dimenzijama cauru(od juvidora), malo je zarezao na 6 mjesta radi protoka masti I ulja. Inace, vadio sam komplet letvu vani jer nisam mogao da odvrnem kraj spone. Caura je bila skroz suva, sto je siguran uzrok propadanja. Prilikom stavljanja nove caure natrpao sam dosta masti I ulja. prva 2-3 dana mi je bio tvrdji volan al je onda popustio. Za sada sam presao tek 500 km I jos se nista ne cuje da lupka. Posto u prosjeku za mjesec prelazim 2-3 hiljade uskoro cu znati da li je bilo vajde ovo raditi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre provere čaure,pregledati gore pomenutu spojku oko krsta kardana upravljačkog mehanizma  kod pedala. Tu postoji četvrtka koja se nadovezuje na krst i ta četvrtka često dobije luft. Simptomi su "hvatanje na volanu" tokom vožnje. Ne variti  jer je to mesto ostavljeno tako, kako je, da prilikom udesa volan ne izleti u pravcu grudi vozača.

Što se tiče gore pomenute čaure na letvi: nisam skidao kraj letve već istu novu čauru izrezao po dužini i postavio u svoje ležište. Date mere na slici se kod mene nisu uklopile;naime spoljna mera je napravljena za desetu manja a unutarnja za desetu veća. Za sada imam dobre rezultate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi ja sam uradio u aprilu čauru, tačnije pravili su mi čauru, prešao sam od tada preko 20000 km i nemam ama baš nikakav problem, oko 2000 din me je sve koštalo, maistor koji mi održava trap na stilu posao je odradio za pola sata, čovek se zove trajko evo broja 064/11-80-768, on ima i model čaure kako izgleda, on se nalazi u smederevskoj Palanci inače odakle sam i ja. Hoću da vam kažem da je džabe bacati pare za reparaciu letve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...