Jump to content
FAS Goran

mgecic

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About mgecic

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    smederevska palanka

Recent Profile Visitors

1227 profile views
  1. Ljudi ja sam uradio u aprilu čauru, tačnije pravili su mi čauru, prešao sam od tada preko 20000 km i nemam ama baš nikakav problem, oko 2000 din me je sve koštalo, maistor koji mi održava trap na stilu posao je odradio za pola sata, čovek se zove trajko evo broja 064/11-80-768, on ima i model čaure kako izgleda, on se nalazi u smederevskoj Palanci inače odakle sam i ja. Hoću da vam kažem da je džabe bacati pare za reparaciu letve.
  2. meni su skinuli i levu i desnu lajsnu, ako imaš za 5 vrata uzecu ja. Ostavio sam ti inače privatnu poruku.
  3. uzeo sam stilo jako ocuvan, posto sam pusac i pusim u autu sada mi je nebo zuto tj crno otisao sam u perionicu da mi odrade dubinsko ciscenje neba i tapacirunga na vratima, tapacirunge na vratima su pristali da odrade ali nebo su odbili jer su se plasili da se ne odlepi. sta da radim da li je pametno da probam sam sa tim pervolom ili nekim drugim sredstvom.
  4. cauru sam radio kod strugara ovde u smed palanci a i kod svog maistora koji mi odrzava trap evo broja maistora koji mi je namestio cauru 064/11-80-768 trajke se zove covek. cauru treba obavezno namazati tovarnom masti. jos slika cu postaviti u ponedeljak. cauru vam moze odraditi svaki strugar, strugari imaju sigurno tu teflon plastiku. a i namestanje caure trebalo bi da zna svaki maistor koji radi trapove tj reglaze, medjutim svi oni kazu da mora da se skida letva a ne mora, klasicno vacarenje musterija, meni su svi maistori koje sam pitao trazili oko 6, 7 hiljada samo za ruke jer navodno mora da se skida letva dok mi trajke nije namestio za 20 min bez skidanja letve. opet cu da napomenem da mi volan radi kao sat. caura se vadi vrlo lako ja sam namotao pun levi a on je izvadio rukom ocas posla. zatim je stavio novu motao pun desni on je malo pogurao rukom i sama je legla na svoje mesto.
  5. da ima tri zljeba koja treba da su malo izbacena treba da budu od 1 do 2 mm vidi se na slikama kod mene. kod mene su ti zljebovi debljine 1 mm, i veruj mi nista nemoj da busis znas kako je kod mene utegnut volan, samo uraditi cauru po dimenzijama i nista se nece desiti. pozzz i da hvala na postu za kocnice.
  6. caura se radi od teflona, ili ti plastika za tockove za rucna-hidraulicna kolica, napisao sam na prethodnoj strani a imas i na prvoj strani, tacnije ja sam radio od teflona svaki strugar moze da ti nabavi to, mene je caura iznela 800 din, oko sat vremena treba dobrom strugaru da je napravi. i da orginalna caura ti je isto od teflona.
  7. sve sto treba da se uradi na letvi je da se zameni caura dao sam gore dimenzije sad cu da probam i slike. slike su dobre koje je izbacio batavs, sad cu i ja da probam. meni je maistor skinuo cauru bez skidanja letve i namestio sve skupa za 20 minuta. naj bitni je precnik unutrasnji od 25 mm, kanali nisu toliko bitni jer oni služe za prolazak tovarne masti i ulja tako mi je objasnio maistor. stara caura nova vrlo lako se namesta on je samo malo navukao, ja sam motao pun levi posto mi je otisla desna caura, kada sam namotao pun levi ona je sama legla na svoje mesto. sad mi volan radi kao sat, bas je precizan nemam nikakvih primedbi, a prosao sam sa reglazom za svega 2,600 din. evo i slika samo kliknite na linkove. caura se vrlo jednostavno navlaci, samo se malo navuce rucno, pa se okrene volan pun levi i ona se sama navuce. kod mene je otisla desna caura. i da jos nesto jede se unutrasnji deo caure i pa zatim i pukne kao sto je kod mene slucaj bio i onda letva seta. jel moze neko da mi kaze koliko je dobro staviti diskove i plocice od razlicitog proizvodjaca, a koliko je bolje od istog, tj jel ima neke drasticne razlike i sta moze da se desi. pitam zbog toga jer mi maistor ne da da stavim od razlicitog proizvodjaca kaze ne valja, skripace ti kocnice, bice jace trenje i td. hvala.
  8. ako neko zna kako da izbacim sliku neka kaze, bahcem se tri sata i nikako. uglavnom dimenzije caure su sledece 25mm precnik unutrasnji, zid caure 5mm duzina 24 mm, prorezi na cauri 2 mm, to su dimenzije sa orginalne letve koji odgovaraju na letvi za svakog stila. caura je okruglog oblika, i jako je bitno da precnik bude 25 mm nikako veci, moze manji do 2 desete. bice vam jasno kad izbacim slike, samo mi pomozite kako.
  9. Mnogo sam citao o ovoj temi na forumu, imao sam problem sa caurom na letvi volana na stilu i resio sam ga vrlo lako i uspesno. Pre nego sto sam sredio letvu zvao sam sve moguce radnje nove kineske i turske letve se krecu oko 100 evra, remont letve u zavisnosti od servisa od 150 do 200 evra. Ja nisam od toga nista uradio. Majstor koji mi odrzava trap na stilu skinuo mi je cauru bez skidanja letve za 10 min otisao sam kod strugara i covek mi je napravio cauru od teflona-plastike indeticnu, vratio se kod maistora i za 10 min mi je namesti cauru na letvi. sve to me je kostalo 800 din ruke, 800 reglaza, 800 caura. Nemam nikakvih problema volan mi je utegnut kao mina nigde se ne cuje lupkanje, niti se na volanu oseca da se trese, siti servo radi naj normalnije. Postavicu sliku sutra sa izgledom caure i dimenzijama, svaki strugar vam moze odraditi cauru. Inace jos jedan lik koga poznajem iz grada je imao isti problem pre dve godine i isto je uradio kao i ja kod istog maistora i to mu traje vec dve godine bez ikakvog problema. Naravucenije, nemojte bacati pare na remonte na kojima se radi apsolutno to isto posto sam se raspitao sta rade. Eto malo pomoci od mene.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...