Ranko46 0 Posted July 1, 2013 (edited) Drugar hoce da kupi fiat bravo .Naisao je na model 1.4 i spustio je cenu na 1200e. Inace to bi mu bio prvi auto. Covek ciji je auto kaze da nema ulaganja. Naravno,odma sam mu rekao da je kilometraza najverovatnije spustena .Evo linka oglasa,sta vi kazete? http://www.polovniautomobili.com/oglas3582022/fiat_bravo/ Edited July 8, 2013 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted July 1, 2013 Nikako 1.4 motor... Bolje da pojuri 1.6, troše isto, a nije problematičan kao 1.4 i još ide drastično bolje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted July 2, 2013 Ja prodajem Bravo,ako si zainteresovan pogledaj http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=60192#entry922942 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ranko46 0 Posted July 2, 2013 Lep je autic,svidja se ovom drugaru Za koliko da prodajes? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted July 2, 2013 Lep je autic,svidja se ovom drugaru Za koliko da prodajes? 1750e, Registrovan do kraja maja 2014. , uradjen mali i veliki servis pre 5-6000km. Nov akumulator 72 ampera sa 2 godine garancijom,zadnje gume kao nove,prednje dobre. Ima ulaganja do 100e (soferka (40e) ,homokineticki zglob (25e) i plastika levog retrovizora 800din). Ako te nesto informativno zanima u vezi auta,pitaj u mojoj temi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted August 6, 2013 (edited) E ovako,planiram da kupim fiat bravo Klima radi,pali,radi,ide,ovako na oko nije tako los,ali me muci to sto kada se ugasi kontakt kazaljke temperature i goriva se ne vracaju na nulu,nego ostaju u istom polozaju,ova za temperaturu ostaje tacno na polovini.Prodavac tvrdi kako je to normalno i da tako treba,ali ja mislim da moraju sve kazaljke da padnu na nulu kada se auto ugasi.Inace,svetli mu i lampica za ABS,pa sta mislite,sta tu moze da bude u pitanju,da li treba samo da se obrise greska,ili postoji mogucnost da je neki skuplji kvar?Prodavac nece da ga da ispod 1250e,pa bi mi vase misljenje stvarno dobro doslo,da li vredi taj novac ili ne. Unapred zahvalan,Pozdrav! Edited August 7, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted August 6, 2013 Kod mene se vraca sve na 0 kada se iskljuci kontakt sto mislim da je normalno a to je nesto cudno sto se ne vraca,moguce da kontakt brava šteka pa ne vrati sve kontakte...Sto se tice ABS moze biti svasta a greska je verovatno prisutna i sad cim ne gasi lampicu mada nije pravilo,zavisi kakva je greska.Ja sam recimo jednom upalio auto dok je bilo na dizalici i izbacilo je gresku ABS posto je brzina tockova bila razlicita,posle cim sam krenuo normalno da vozim ugasila se lampica.Ne znam inace kako se krecu cene ali mislim da to nije puno para i tesko da ces naci nesto bez ikakve greske za te pare a meni cak nekad dodje da ugasim ABS ako se samo zbog toga dvoumis.Bitnije je da si ostalo sto je bitno pregledao,motor,trapove... a ovo ostalo su vec finese koje ne mozes traziti za malo para a mozes sam sredjivati polako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted August 6, 2013 Hvala na odgovoru,bravo je upravo kupljen za 500e i 81.000din,jsrecan sam kao dete dok jede napolitanku Klima lepo hladi,ide lepo,jedino sam primetio da pri naglijem dodavanju gasa,posebno uzbrdo,hoce da zastuca malo,pa me interesuje do cega to moze da bude?I imam takodje problem sa vozacevom bravom,moze samo da se otkljuca,a ne moze da se zakljuca,kada probam da zakljucam samo okrene u prazno,a kada zakljucam auto sa suvozaceve strane onda se zakljucaju i ova.Takodje i gepek ne mogu uopste da otvorim kljucem,moze samo preko one rucice kod sedista,imam osecaj kao da kljuc nije od njega,ne moze uopste da se okrene ni na jednu stranu kada se gurne u bravu.Eto,to su neke mane koje sam primetio na prvi pogled,pa mi je sad svaki savet dobrodosao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted August 6, 2013 Sto se tice stucanja moze da bude svasta ali mozda najpre prljavi injektori goriva mada ako si to primetio uzbrdo dok klima radi onda je mozda i normalno jer je to ipak prilicno slab motor a klima ga prilicno ugusi to jest uzme su snage.Nisam nikad skidao tapacirung pa ne znam tacno kako je odradjeno ali u vratima mora biti prekidac sa 3 polozaja (otklucavanje/neutralno/zakljucavanje) koji daje komande centrali zakljucavanja a povezan je sa polugicama sa samom bravom.Ne znam da li je taj prekidac integrisan u kuciste motorica zakljucavanja ili je sam za sebe,verovatno je do toga ako samo sa tih vrata nece da zakljuca.Eventualno moze biti da je neki prekid u instalaciji od tih vrata do centrale zakljucavanja koja se nalazi iza kasete ispred suvozaca.Mada mozes da ugradis daljinsko zakljucavanje kao vecina ljudi pa ti to nije onda ni bitno toliko.A za gepek si verovatno u pravu,nekad menjana brava pa ne odgovara kljuc mada mozes da probas da prsnes WD i pokusas onda,mozda je samo zapekla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted August 6, 2013 (edited) Da,klima je bila upaljena svo vreme,nisam probao bez nje,ali probacu i to.Inace on drzi stabilnih 800 o/min,pali uvek kao mina bez dodavanja gasa,znaci drugih problema sem tog povremenog stucanja nema,ali se to stvarno retko desava.Hvala puno na pomoci,stvarno mi puno znaci. E samo jos jedno pitanje,posto je u pitanju polovan auto trebalo bi odraditi veliki servis,pa me interesuje sta je osnovno za promenu,i koliko otprilike kosta kompletan veliki servis za njega? Edited August 6, 2013 by Milos1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted August 6, 2013 (edited) Obicno se menja zupcasti remen,pk remen,vodena pumpa,spaneri,roleri,filteri,ulje...Cene mozes da nadjes ovdehttp://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=47117 Edit:malo mi je cudno sto je auto 1998 godiste a ima 1.2 motor koji se ugradjivao od 1999...verovatno je bas na prelazu to jest neka prva serija tog motora. Edited August 6, 2013 by tox Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted August 6, 2013 To je i meni bilo cudno,ali verovatno da ste u pravu,ja bih rekao da jeste taj motor,pogledao sam slike na netu,i na oko su moj i ti motori isti,a i na filteru pise 16V,ja sam prvo pomislio da je mozda 1.4,pa pri carinjenju prenesen kao 1.2(mislim da sam na ovom forumu odavno citao da i to rade),ali mislim da to nije slucaj sa mojim,osim toga ima i digitalnu kilometrazu,sto imaju samo noviji modeli. Hvala puno na pomoci,Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivchys 1 Posted August 6, 2013 Za bravu na gepeku sam ja resio problem na prethodnom autu (bmw kockica) tako sto sam otisao kod auto kljucara koji je skinuo cilindar brave sa gepeka i obradio je prema mom kljucu sa vrata....posao od 15 minuta sa sve demontazom i montazom brave, i kostalo me 1000 dindzi....taman neka ti pogleda i vozacevu bravu u vezi zakljucavanja.Ne razmisljaj i ne otezi veliki servis, to pod obavezno, sredi brave na gepeku i vratima i za pocetak dovoljno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted August 6, 2013 Nisam znao da i to moze,znam da se kljucevi rade po bravi,ali da se brava radi po kljucu prvi put cujem A sto se velikog servisa tice uradicu ga sto pre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Delic9 2 Posted August 7, 2013 Nije ti menjana brava nego je to sve zapeklo unutra. I ja sam imao isti problem kao i ti, isto sam mislio da je menjana brava dok nisam sve to resturio i očistio. Sad radi kao fabrička. Evo ovde kako sam to uradio. Što se tiče kazaljki na tabli i kod mene se sve vraća na nulu kad isključim kontakt.Inače, pravi izbor auta za te pare. Daj samo slike da vidimo kako izgleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
vandu 37 Posted August 7, 2013 (edited) To je i meni bilo cudno,ali verovatno da ste u pravu,ja bih rekao da jeste taj motor,pogledao sam slike na netu,i na oko su moj i ti motori isti,a i na filteru pise 16V,ja sam prvo pomislio da je mozda 1.4,pa pri carinjenju prenesen kao 1.2(mislim da sam na ovom forumu odavno citao da i to rade),ali mislim da to nije slucaj sa mojim,osim toga ima i digitalnu kilometrazu,sto imaju samo noviji modeli. Uzmi broj sasije iz saobracajne ZFA....... i idi na EPER sajt, ukucas u polje " VIN " i izbacit ce ti kad je auto proizveden i sve u vezi njega, znaci pokazace ti i broj motora pa mozes uporediti da lije njegov prvobitni motor unutra ili je menjan. Edited August 7, 2013 by vandu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 7, 2013 @ Milos1Imaš poseban deo foruma za tehničke probleme:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=18 Ne možeš ovde pisati, pitati sve što te zanima, nema ''kupusara'' od tema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
savabb 0 Posted August 13, 2013 http://www.polovniautomobili.com/oglas3713415/fiat_bravo_12/ http://www.polovniautomobili.com/oglas3454619/fiat_bravo/ http://www.polovniautomobili.com/oglas3338860/fiat_bravo_12/ http://www.polovniautomobili.com/oglas3653551/fiat_bravo_12_16_v/ Hteo sam da pitam, da li neko slucajno zna nesto vise o ovim primercima ovde posto bi matori da kupi nekog brava i koji bi po vama bio najbolji da se uzme? Da li ugraditi plin ili ga voziti na benzinu? Hvala unapred na odgovorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted August 13, 2013 Prvi bih zaobišao, napred je rašrafljen. Ostala tri su ok na slikama, s tim što mi drugi deluje najbolje. Kod četvrtog se vidi da ga vlasnik drži na rezervi, što baš i nije zdravo za pumpu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
r.tata 0 Posted August 26, 2013 (edited) ljudi imam ponudu da kupim fiat bravo td SOFT.s ta mu znaci ta oznaka soft .motor je 1.9 dizelas .hvala unapred Edited August 26, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted August 26, 2013 I mene zanima.Nikad cuo za tu SOFT oznaku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 26, 2013 Nikad cuo, a ni gazda Google ne zna nista o tome, to izgleda da je vlasnik sam resio da ga krsti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
r.tata 0 Posted August 26, 2013 na poklopcu od motora (isto fabricki) pise td soft tako da ne verujem da ga je gazda krstio Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted August 26, 2013 Mislim da ti je to td od 75ks... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 26, 2013 sa plivajucim zamajcem... Quote Share this post Link to post Share on other sites