Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Drugar hoce da kupi fiat bravo .Naisao je na model 1.4 i spustio je cenu na 1200e. Inace to bi mu bio prvi auto. Covek ciji je auto kaze da nema ulaganja. Naravno,odma sam mu rekao da je kilometraza najverovatnije spustena .Evo linka oglasa,sta vi kazete?  :laughing:  http://www.polovniautomobili.com/oglas3582022/fiat_bravo/

 

Clip_10.jpg

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako 1.4 motor... Bolje da pojuri 1.6, troše isto, a nije problematičan kao 1.4 i još ide drastično bolje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep je autic,svidja se ovom drugaru  :laughing: Za koliko da prodajes?  :cheers:

1750e, Registrovan do kraja maja 2014. , uradjen mali i veliki servis pre 5-6000km. Nov akumulator 72 ampera sa 2 godine garancijom,zadnje gume kao nove,prednje dobre. Ima ulaganja do 100e (soferka (40e) ,homokineticki zglob (25e) i plastika levog retrovizora 800din). Ako te nesto informativno zanima u vezi auta,pitaj u mojoj temi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako,planiram da kupim fiat bravo

 

Klima radi,pali,radi,ide,ovako na oko nije tako los,ali me muci to sto kada se ugasi kontakt kazaljke temperature i goriva se ne vracaju na nulu,nego ostaju u istom polozaju,ova za temperaturu ostaje tacno na polovini.Prodavac tvrdi kako je to normalno i da tako treba,ali ja mislim da moraju sve kazaljke da padnu na nulu kada se auto ugasi.

Inace,svetli mu i lampica za ABS,pa sta mislite,sta tu moze da bude u pitanju,da li treba samo da se obrise greska,ili postoji mogucnost da je neki skuplji kvar?

Prodavac nece da ga da ispod 1250e,pa bi mi vase misljenje stvarno dobro doslo,da li vredi taj novac ili ne.

 

Unapred zahvalan,

Pozdrav!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene se vraca sve na 0 kada se iskljuci kontakt sto mislim da je normalno a to je nesto cudno sto se ne vraca,moguce da kontakt brava šteka pa ne vrati sve kontakte...

Sto se tice ABS moze biti svasta a greska je verovatno prisutna i sad cim ne gasi lampicu mada nije pravilo,zavisi kakva je greska.

Ja sam recimo jednom upalio auto dok je bilo na dizalici i izbacilo je gresku ABS posto je brzina tockova bila razlicita,posle cim sam krenuo normalno da vozim ugasila se lampica.

Ne znam inace kako se krecu cene ali mislim da to nije puno para i tesko da ces naci nesto bez ikakve greske za te pare a meni cak nekad dodje da ugasim ABS ako se samo zbog toga dvoumis.

Bitnije je da si ostalo sto je bitno pregledao,motor,trapove... a ovo ostalo su vec finese koje ne mozes traziti za malo para a mozes sam sredjivati polako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru,bravo je upravo kupljen za 500e i 81.000din,jsrecan sam kao dete dok jede napolitanku :D

Klima lepo hladi,ide lepo,jedino sam primetio da pri naglijem dodavanju gasa,posebno uzbrdo,hoce da zastuca malo,pa me interesuje do cega to moze da bude?

I imam takodje problem sa vozacevom bravom,moze samo da se otkljuca,a ne moze da se zakljuca,kada probam da zakljucam samo okrene u prazno,a kada zakljucam auto sa suvozaceve strane onda se zakljucaju i ova.

Takodje i gepek ne mogu uopste da otvorim kljucem,moze samo preko one rucice kod sedista,imam osecaj kao da kljuc nije od njega,ne moze uopste da se okrene ni na jednu stranu kada se gurne u bravu.

Eto,to su neke mane koje sam primetio na prvi pogled,pa mi je sad svaki savet dobrodosao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice stucanja moze da bude svasta ali mozda najpre prljavi injektori goriva mada ako si to primetio uzbrdo dok klima radi onda je mozda i normalno jer je to ipak prilicno slab motor a klima ga prilicno ugusi to jest uzme su snage.

Nisam nikad skidao tapacirung pa ne znam tacno kako je odradjeno ali u vratima mora biti prekidac sa 3 polozaja (otklucavanje/neutralno/zakljucavanje)  koji daje komande centrali zakljucavanja a povezan je sa polugicama sa samom bravom.

Ne znam da li je taj prekidac integrisan u kuciste motorica zakljucavanja ili je sam za sebe,verovatno je do toga ako samo sa tih vrata nece da zakljuca.

Eventualno moze biti da je neki prekid u instalaciji od tih vrata do centrale zakljucavanja koja se nalazi iza kasete ispred suvozaca.

Mada mozes da ugradis daljinsko zakljucavanje kao vecina ljudi pa ti to nije onda ni bitno toliko.

A za gepek si verovatno u pravu,nekad menjana brava pa ne odgovara kljuc mada mozes da probas da prsnes WD i pokusas onda,mozda je samo zapekla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,klima je bila upaljena svo vreme,nisam probao bez nje,ali probacu i to.Inace on drzi stabilnih 800 o/min,pali uvek kao mina bez dodavanja gasa,znaci drugih problema sem tog povremenog stucanja nema,ali se to stvarno retko desava.

Hvala puno na pomoci,stvarno mi puno znaci.

 

E samo jos jedno pitanje,posto je u pitanju polovan auto trebalo bi odraditi veliki servis,pa me interesuje sta je osnovno za promenu,i koliko otprilike kosta kompletan veliki servis za njega?

Edited by Milos1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obicno se menja zupcasti remen,pk remen,vodena pumpa,spaneri,roleri,filteri,ulje...

Cene mozes da nadjes ovde

http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=47117

 

Edit:malo mi je cudno sto je auto 1998 godiste a ima 1.2 motor koji se ugradjivao od 1999...verovatno je bas na prelazu to jest neka prva serija tog motora.

Edited by tox

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je i meni bilo cudno,ali verovatno da ste u pravu,ja bih rekao da jeste taj motor,pogledao sam slike na netu,i na oko su moj i ti motori isti,a i na filteru pise 16V,ja sam prvo pomislio da je mozda 1.4,pa pri carinjenju prenesen kao 1.2(mislim da sam na ovom forumu odavno citao da i to rade),ali mislim da to nije slucaj sa mojim,osim toga ima i digitalnu kilometrazu,sto imaju samo noviji modeli.

 

Hvala puno na pomoci,

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za bravu na gepeku sam ja resio  problem na prethodnom autu (bmw kockica) tako sto sam otisao kod auto kljucara koji je skinuo cilindar brave sa gepeka i obradio je prema mom kljucu sa vrata....posao od 15 minuta sa sve demontazom i montazom brave, i kostalo me 1000 dindzi....taman neka ti pogleda i vozacevu bravu u vezi zakljucavanja.

Ne razmisljaj i ne otezi veliki servis, to pod obavezno, sredi brave na gepeku i vratima i za pocetak dovoljno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam znao da i to moze,znam da se kljucevi rade po bravi,ali da se brava radi po kljucu prvi put cujem :)

A sto se velikog servisa tice uradicu ga sto pre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ti menjana brava nego je to sve zapeklo unutra. I ja sam imao isti problem kao i ti, isto sam mislio da je menjana brava dok  nisam sve to resturio i očistio. Sad radi kao fabrička. Evo ovde kako sam to uradio. Što se tiče kazaljki na tabli i kod mene se sve vraća na nulu kad isključim kontakt.
Inače, pravi izbor auta za te pare. Daj samo slike da vidimo kako izgleda ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je i meni bilo cudno,ali verovatno da ste u pravu,ja bih rekao da jeste taj motor,pogledao sam slike na netu,i na oko su moj i ti motori isti,a i na filteru pise 16V,ja sam prvo pomislio da je mozda 1.4,pa pri carinjenju prenesen kao 1.2(mislim da sam na ovom forumu odavno citao da i to rade),ali mislim da to nije slucaj sa mojim,osim toga ima i digitalnu kilometrazu,sto imaju samo noviji modeli.

 

 

 

Uzmi broj sasije iz saobracajne ZFA....... i idi na EPER sajt, ukucas u polje " VIN " i izbacit ce ti kad je auto proizveden i sve u vezi njega, znaci pokazace ti i broj motora pa mozes uporediti da lije njegov prvobitni motor unutra ili je menjan. 

Edited by vandu

Share this post


Link to post
Share on other sites
cxca31203.jpg

 

cxca31204.jpg

 

cxca31205.jpg

 

cxca31206.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas3653551/fiat_bravo_12_16_v/

 

Hteo sam da pitam, da li neko slucajno zna nesto vise o ovim primercima ovde posto bi matori da kupi nekog brava i koji bi po vama bio najbolji da se uzme? Da li ugraditi plin ili ga voziti na benzinu? Hvala unapred na odgovorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi bih zaobišao, napred je rašrafljen. Ostala tri su ok na slikama, s tim što mi drugi deluje najbolje. Kod četvrtog se vidi da ga vlasnik drži na rezervi, što baš i nije zdravo za pumpu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi imam ponudu da kupim fiat bravo td SOFT.s ta mu znaci ta oznaka soft .motor je 1.9 dizelas .hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

na poklopcu od motora (isto fabricki) pise td soft tako da ne verujem da ga je gazda krstio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...