Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Brava ima više problema sa elektronikom od Punta? :o

Pa Brava nema City servo nego klasičan hidraulični, to je na 5 od 6 Puntića crklo, a crći će i na onom šestom uskoro, Brava nema toliko problema sa crkavanjem raznih sijalica (nema uopšte problema ustvari), nema senzor da prijavljuje kada sijalica ne radi (jer joj ni ne treba, kao što rekoh) i tako dalje, i tako dalje.

Što se guma tiče, jel zaista neko vozi auto sa 155/70 R13? Zaista? Evo ja sam imao 175/65 R14 (ili tako nešto) na Bravi kada sam je kupio, nešto se mislim da guma uopšte nije skupa...

Iz sopstvenog (vozio sam mk2 dve godine), a i iz iskustva mnogih prijatelja koji imaju Puntiće, Braviće i Brave, sa raznoraznim motorima i opremama, došao sam do zaključka da ne samo što je Bravo bolja kupovina jer isto košta kao polovan a klasa je iznad u svakom smislu, nego je i jeftiniji u daljoj eksploataciji, daleko manje problema i kvarova ima od Punta, obično su sitnice u pitanju, ali i to košta, tako da kad se sve sabere i oduzme, nema tu Punto šta da traži :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja smatram da je Brava bolji izbor kad je u pitanju odnos uloženog i dobijenog. Ali, u apsolutnom smislu (ako gledamo samo i isključivo troškove, a ne i ono što automobil pruža) Punto jeste rentabilniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto neko ko vozi svakodnevno automobil nema sanse da oseti. Tj. ako isti ima novca da vozi i odrzava automobil. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni reči u članku da je 1.4 12v (koji su imali na testu) zamenjen posle manje od 3 godine sa 1.2 16v. I, ni reči da se od svih motora u ponudi pokazao najlošije...jedini za koji bi se moglo reći da bi ga trebalo izbegavati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Bravo 2001 1.9jtd GT,kakav je auto i misljenje vozaca koji su ga vozili ili ga voze?Razmisljam o kupovini ovog auta,pa mi trebaju misljenja sta gledati,na sta obratiti paznju...

koliko je naci trokraki kozni volan za njega jer je ovaj dosta propao?

Da li neko zna u cemu moze da bude problem kod centralnih izduva na konzoli kad radi klima,ne duva bas najace iako je tako podeseno?

Koje su najvece felne koje mogu staviti na taj fiat bravo a da ne unistim trap?

Hvala svima :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav

Čitam sada postove na ovoj temi i hteo sam da dam svoj savet i komentar na Fiat Brava svakom ko planira da kupi isti i u njemu uživa.

Ja sam nedavno kupio ovaj autić (Brava 1.2 16v benzin) i po kupovini ugradio gas. Za ovih oko 6 meseci koliko ga vozim nemam puno zamerki za auto. Nakon ugradnje gasa je stalno gorela lambda sonda i bilo je potrebno jedno 2,3 kalibracije gasnog uredjaja da sve dodje na svoje mesto.

Što se tiče kvarova, svako ko kupuje ovaj auto, mora da bude svestan da ovaj auto ne voli loše puteve. Isto važi i za Mareu. Najčešće tu stradaju silenblokovi, viljuške na točkovima, ramena...Zapravo ceo prednji trap je dosta osetljiv na udarne rupe. Dobra stvar je da još delovi nisu preterano skupi, ali sve zavisi koji je kvar.

Viljuške koštaju nešto oko 2000, 3000 komad, tako isto nešto i ramena. Mislim da je mene zamena jednog ramena izašlo negde oko 4500 din. Da li je skupo ne znam jer ne znam kako se cena krece kod drugih vozila, ali ja sam morao da zamenim pa...

Zamena silenblokova će vas sigurno izaći skuplje. Sam stabilizator tj silenblok nije skup, ali mi je majstor rekao da zbog zavučenog položaja istih, zamena sva 4 silenbloka kosta oko 7000, 8000 hiljada.

Limarija takodje nije na zavidnom nivou kvaliteta. Primetićete da se hauba ugiba i često na prednjem delu haube ostaju udubljenja zbog zatvaranja haube pritiskom ruke. Tako da, kad gledate auto, obratite pažnju na to kako su zatvarali haubu.

No, auto je dosta udoban, motor (barem ovaj moj 1.2 16v) je dosta živahan i vuče. Čak i na plinu radi sasvim solidno. Mnogi će reći da ovaj auto sa ovim motorom prosto neće ići, da je taj motor slab ali ja vam kažem da auto ide, vuče bez ikakvih problema. Što se tiče potrošnje, ona je tu oko 10l gasa odnosno oko 8l benzina (govorim o gradskoj vožnji).

Sve u svemu auto ja zaista solidan i ako ste pažljiv vozač, neterate ga preko neke kaldrme svaki dan i ne takmičite se da pogodite svaku rupu na putu, onda je ovaj auto za te pare za koji se može dobiti odličan izbor. Nadam se da sam nekome bio od koristi :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar gleda da kupi ovaj auto sa oglasa, po ovome sto pise ima tu svasta da se radi, ako zanemarimo limariju jer to moze sam da uradi, jel zna neko koliko bi kostala zamena kaiseva, ventila, ravnanje glave, i sta bi jos mogao da bude problem, jos koliko para treba preko da se sve ovo dovede u red i da se auto vrati u vozno stanje

http://www.polovniau...avo_20_20v_hgt/

image.jpg

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih ovog `ladno zaobisao! Ima ih bezbroj u oglasima, lako moze da se nadje bolji.. A ovaj auto trazi bar 700-800e ulaganja za pocetak!

Ortak je svog hgt-a prosle godine prodao za 1400e, a auto je imao kozu i OZ 16ice, jedini problem je bio losa farba posto se sav lak oljustio!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za ove pare ima da se nadje i ispravan hgt moze da bude mozda neregistrovan, a i kad pogledas registracija ovome istice 12-og meseca sto je priblizno kao i da je neregistrovan, samo covek prevari sam sebe prilikom kupovine, a da nepricam da je verovatno slagao za mesec dana kao i vecina ;) . Posto je vec napravljena steta u motoru i znaci da nepali i nije u voznom stanju, kako ce proveriti ostale mnogo bitnije stvari od ventila, kao sto je kompjuter i cela elektronika, menjac, pumpa...Po meni se neisplati, i mnogo je veliki rizik za nikakvu dobit. Registracuja, prenos, put, slepka, set kaiseva i spanera, diht. glave, diht. poklopca, barem 10 ventila, obrada glave,ulje i filt., antifriz, ruke majstora, lako sve to izadje u skoro 1000e ulaganja, a limariju nisam racunao........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objasnio sam mu sta je i kako, odustao je od ideje da kupi nesto havarisano, sad juri nesto losije limarijski, a da je motor u ok stanju, tj da moze da se proba, da se vidi sta fali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada bi mogao da nadje nesto extra limarijski a sa losijim motorom to bi bila prava stvar, jer motor se ne vidi i mozes da mu radis kad hoces i sta hoces ali ako je spolja auto u valovima ili u kitu, dzabe mu masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pripremam se da kupim auto pa sam oko bacio na Fiata. Mislio sam da kupim Punta ali mi je on ipak mali pa mi je trenutni izbor Brava, benzinac. Nisam do sada imao fiata pa me interesuje koje su strandardne boljke Brave, kao sto ih svaki auto ima.

Procitao sam skoro sve forume na sajtu, nesto saznao ali ne bas sve sto bi moglo da bude od koristi.

Interesuje me cena odrzavanja, redovnog ali i delova koji se uglavnom menjaju, vesanje i delovi motora. Inace, nisam rekao, da bih kupio Bravu 2001.god. , za oko 2200 eura, jer se u tu cenu uklapam a svidja mi se oprema koju ima i odgovara mi velicina auta. Ako ima nekog ko ima iskustva ili je imao iskustva sa ovim autom , dobro bi mi doslo da saznam sto vise o njemu.

Hvala unapred , svima

:pc:

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zar niko od ljubitelja Fiata nema razumevanja za nas koji hocemo da se ukljucimo u klub i nabavimo neku mahinu ?!?!?! :mellow: :mellow: :mellow: :mellow: :mellow:

POMOC LJUDI !!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo sam hteo 1.6 ali mislim da moje potrebe zadovoljava i 1.2, teska su vremena, ekonomicnost na prvom mestu. Manje trosi a i delovi su malo jeftiniji, bar po AP Sportu. Samo je veliki servis oko 100e manje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se javim sa 1.2 motorom, doduse u bravu, ne u bravi, ali mislim da je to isto (dosta slicno). Motor je odlican, tih, fino ide, malo trosi, jeftina registracija, jeftin servis. Slabije povlaci kada vas je 4 ili 5 u kolima, kada je upaljena klima a najslabiji je kad krenes uzbrdo u kombinaciji sa nekom od prethodne dve varijante. I kada izadjes na autoput, sve preko 100, 110 kmh (3000 obrtaja u petoj) ti ubija potrosnju i onda nema nista od te njegove ekonomicnosti. Po meni, pravi gradski auto, startan, zivahan, ali kazem, do nekih 100, 110 kmh, sve preko toga je (po meni) nepotrebno opterecivanje... Posto ja vecinu vremena vozim po gradu, tek ponekad idem za Bg, ili Zr, meni nista bolje i jace ne treba i ne bi ga menjao, al stvarno. Pogotovo sto sam pre njega vozio punta sa 55 ks i posle njega mi je ovo bilo kao avion :) pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala rkoma na objasnjenju. I mene zanima kolika je potrosnja i na sta da obratim paznju pri kupovini kako bih dosao do dobrog primerka. :help:

Na netu sam video da nema mnogo uvezenih Brava vec, da tako kazem, domaćih, sa nasim tablama. Sta li je bolje, tek stigao od preko

ili neki sa nasim tablama ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...