Jump to content
FAS Goran
robbieF

Lancia Lybra

Recommended Posts

Dosta bas trosi... Moj passat trosi oko 7,5 - 8, 1.9 tdi, to bih mogao da podnesem, ali posto kupujem za sebe, ne znam da l bih imao uopste da sipam... Video sam samo jednog na oglasima 1.6, i to slabu opermu ima, 3100e, nije mnogo para, i nije mi jasno sto su tako jeftine? Meni deluju kao kola, koja trebaju da drze cenu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što veći auto - manja je cena. Glupo, ali istinito. Pre neki dan sam išao u Surčin, autoplac S4, Jaguar ko lutka, 5 god star / 5.000e!!! Svi Fordovi Fokusi, Stilovi, svi na 3.000e. A Smart, vozilo za jednu ipo osobu, sa motorom od 500 kubika - dizel 4.000!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kakve su nam cene za gorivo, da i razumes. -.-

Samo da stvorim sebi, neki bar minimalni izvor prihoda, tipa, nedeljeno 1500, da mogu gorivo da sipam, i uzimam provereno! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da možda samo jedan član foruma ima Lanču sa ovim motorom. (ako se ne varam)

U svakom slučaju smatra se "najštedljivijom" Lančom u grupi benzinskih motora, jer obe dizelke troše znatno manje. Po gradu troši i do 11.5. Postoji mišljenje da je ovaj motor preslab za tu karoseriju, medjutim, uglavnom se prenebregava činjenica da je benzinski model sa ovim motorom čitavih 100 kila lakši od modela sa dizel motorom(ima 1250 kg, a dizel ima 1350 kg)...pa stoga i performanse koje ne zaostaju mnogo za ostalim Librama.

Mnogi se opredeljuju da baš u ovaj model trpaju gasni uredjaj, (taksisti) koji dosta pojednostavljuje komplikovanu situaciju oko potrošnje.

jedno je sigurno: pravo vozilo za ljubitelje tihog rada motora: Ne čuje se uopšte ni spolja, ni iznutra.

Nadovezao bih se na Damjanovicevu poruku, mada Blabla vec si i sam primetio nesto: Lybra 1.6 uopste nije toliko zastupljena u ponudi polovanjka, dakle suzen ti je izbor, s tim sto je gotovo po defaultu, oprema u 1.6 siromasnija od ostalih. Mada i to "siromasno" je veoma uslovno (ako pod siromasnim smatras digitalnu dvozonsku klimu :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm... pa ne bih se bunio za to nikako. :)

2 stvari koje bih najvise cenio jesu GPS u njemu, i klima, s obzirom da je klima po defaultu, jos samo GPS da nadjem. :D

Pazi, da se razumemo, nije problem da je kupim, nadam se da cu imati pare, trebalo bih ( da kucnem u drvo), ali mi je tolika potrosnja, previse, jer nemam svoj izvor prihoda, a i mozda ce cale da mi pravi problem jer to treba da bude moj prvi auto, pa kao da nije mnogo veliki, mada uveliko vec vozim passata, i nikakv problem mi nije da manevrisem s njim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi ovako da ti kažem....Pošto kod mene imam isti slučaj, ništa ne bih imao protiv da mi mladji sin kupi opet Libru (ukoliko je nadje povoljnu i da ne treba "onih 1000..."). U svakom slučaju bih ga nagnao na neki Punto ili "trovratnog Stila", ili Alfu 147...sve to može da se nadje za 2500-3000...

Naravno - nagovarao bih ga na dizel, medjutim, ukoliko se nadje perfektan primerak ništa ne bih imao protiv ni benzina, ali da ima sekvent na plin. Benzinci isteruju iz džepa 40% više para nego dizelaši (troše više), a "gasadžije" na benzincima troše otprilike koliko i dizelaši. E sad...nemaju toliki obrni momenat kao dizelaši, ali se voze kao da plivaju po vodi...

recimo, ukoliko nadješ perfektan primerak benzinca, ništa ti ne bi falilo da investiraš još jedno 800e. za sekventni uredjaj na plin i da nakriviš kapu....

Traži, traži - pa ćeš naći!!!thumbup.gif

-------------------------------------------

PS:

izveo si neku tvoju računicu da ti za benzinca recimo treba 1500 dinkića za nedelju. To mu dodje 6.000 mesečno. Ne znam koliko prelaziš i za šta ti je sve potrebno vozilo. Jedino što mogu da ti predočim su neka moja iskustva:

Ja prelazim mesečno negde oko 800 km i i to košta oko 10.000 din. Nafta je u pitanju.

Ukoliko se operdeliš za benzinca tebi će po gradu za tu kilometražu trošiti izmedju 14-15.000 din. Medjutim sa plinom, ta muka se završava na 8.000 din....(ali 3-4 puta nedeljno se družiš sa pumpadžijama, nemaš onoliku "silu" kao sa osnovnim gorivom...i ne može svako da ti servisira motor).

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam od skoro postao vlasnik Lybre karavan 2.4 jtd .AUU bre kakav je to auto inace sam seo prvi put kod mog ti suraka on je ima duga pre mene i raspametila me kakva udobnost i snaga .Jos je ova moja 10 g stara ali u hiper extra dobrom stanju .Ne verujem da cu je skoro prodati >BAS EXTRA AUTO :-))) :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravac "predstavljanje automobila clanova", pa da je vidimo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam gde bi postavio jedno pitanje vezano za Libry a tiče se radio aparata, jel u svim Librama ugradjen radio kasetofon ili ima varijanti da je mesto kasetofona CD. Vidim da dosta njih ima CD šaržere u gepeku 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa za tu cifru...veruj mi da je lakse :D Po meni, najgora cifra za kupovinu polovnjaka, od 2-3000e. Sve staro i lesevi a trebas da nadjes dobar..jbg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako da pohvatam pakete opreme u Lybri kol'ko sam uspeo da pohvatam tu su Intesa, Emblema, sad naleteh na neku Exekutiv. Svaka ima različite felne, jedna čelične , druga AL, treća opet neke druge AL različite od prethodne, u nekoj je alcaantra, negde koža, u nekoj ima navigacija. Zna li neko jel tu bila klasična specifikacija ili se tu možda išlo u proizvodnju po narudžbini kupca. U ovoj Intesi vidim ima navigacija u kombinaciji rekao bi s telefonom

 

http://www.mojauto.rs/mobile-de/203900605_Lancia_Lybra-2-4-JTD-LX-Intensa_2004_god

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia Lybra (tip 839), automobil Italijanskog proizvođača sa naglašenom udobnošću i luksuzom. Lybra - automobil srednje klase se prodavao od 1998 do 2005. godine. Kao i inače u segmentu automobila srednje klase, italijanski proizvođač je pripremio dve verzije ovog automobila, limuzinu sa četvoro vrata i karavan model (Skraćeno: Lancia Lybra SW). Lancia Lybrase isporučivala s deset različitih motora s petostepenim manuelnim menjačem, tri benzinska i sedam dizel motora.

 

Capture.jpg

 

Popularni 2.4 JTD Lancia Diesel motor prema proizvođaču ima kombinovanu potrošnju od 6,6 litara na 100 kilometara (Lybra karavan: 6,8 litara). I dostiže najveću brzinu od preko 210 km/h, Lancia Lybra, jedan od najudobnijih modela srednje klase, bio je dostupan u varijanti opreme Emblema, LX, LS, Bussines i Intensa. Proizvođač je dao sve od sebe da pazi na vozača i da vozač isključivo uživa u vožnji ovog automobila, pa se potrudio da napravi dvozonsku automatsku klimu, odmrzavanje prozora, upozorenje na ograničenje brzine, realnu kontrolu potrošnje goriva, kontrolu pregorelih sijalica, promenu boje displeja po danu i po noći, dobru rasvetu u automobilu. Ogledala i kod vozača i kod suvozača na štitnicima od sunca se zatvaraju kako ne bi prašina padala na njih, nasloni za ruku i napred i pozadi, obaveštenje da je hladno i da se vodi računa u toku vožnje, svetlo na vratima da se vidi gde se staje prilikom izlaska iz auta, vrhunski profesionalni muzički uređaj sa Bose pojačalom i zvučnicima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...