robbieF 0 Posted February 4, 2009 Lancia Lybra je automobil srednje klase čija forma i zvučni naziv sugerišu klasičan kvalitet, dok istovremeno odiše stilom, luksuzom i visokim kvalitetom izrade. Lybra je model koji prezentuje tradicionalne vrednosti u kombinaciji sa sofisticiranom tehnologijom. Kad malo bolje pogledate ovaj auto, posebno limuzinsku verziju, lako ćete pronaći nedvosmislene veze sa modelima iz slavne Lancine istorije kao što su Aurelia i Flaminia.Udobnost i kvalitet potvrđeni su udobnom i prostranom unutrašnjošću, izuzetno tihim motorom i sitnim detaljima koji očaravaju. U Lybri ćete pronaći: alkantara presvlake, kožu i drvene umetke, dvobojnu, oku prijatnu unutrašnjost, multifunkcionalni centralni displaj, odličan Bosse audio sistem i računar, a kao dodatnu opremu satelitsku navigaciju i GSM. Da bi se osećali još udobnije i sigurnije, tu su i 6 vazdušnih jastuka, ABS, ESP, grejanje spoljnih retrovizora, električni podizači prednjih i zadnjih prozora ali i podešavanje sedišta za lumbalni deo leđa.Iako je Lybra u svemu veća od svoje prethodnice Dedre, to se na prvi pogled ne primećuje, ali se veoma oseća, pogotovo u zavidnom prostoru na prednjim sedištima. Tome je još dodan dvozonski digitalni klima uređaj sa automatskim senzorom za cirkulaciju. To praktično znači da svaka strana automobila može imati svoju temperaturu hlađenja, a pritom je dodatak automatskom senzoru i pročišćivač vazduha.U Lybri se u potpunosti očitava i filozofija "da bi auto bio komforan, mora biti i jednostavan za vožnju uz nezaobilazno zadovoljstvo". Zbog toga, zadnje vešanje u zavisnosti od situacije, automatski menja svoju geometriju i omogućava bolji kontakt auta s podlogom i samim tim poboljšanu kontrolu vožnje. Lybra se mogla pronaći u 5 verzija: tri benzinca i dva dizela. Živahnog temperamenta i niske potrošnje, osnovni motor je 1.6 16V s 105 Ks, srednji benzinac 1.8 16V s 130Ks i benzinski petocilindraš 2.0 20V s 150Ks. Dizeli su common-rail JTD generacije, 1.9 s 115 Ks i 2.4 s 150 Ks. Maksimalne brzine od 185 do 210 km/h, dok je ubrzanje od 0 do 100 s najjačim benzincem za 9.9 sekundi. Lybra se isporučivala u četiri verzije opreme: business, LS, LX i emblema koje su se mogle pronaći u dve karoserijske verzije kao limuzina i karavan. Lybra se u toku svog prodajnog ciklusa nadmetala sa vozilima premium segmenta i sa cenama izmedju 20.000 i 28.000 evra i bogatom opremom Lancia je pokušala da konkuriše automobilima poput Auti A4, BMW serije 3 ili Mercedes C klase.Za reklamiranje Lybre svojevremeno je bio angažovan čuveni glumac Harrison Ford:reklama limuzina reklama karavan Lancia Lybra official site Lybra_Dotaz_Opt_GBR.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted February 4, 2009 uh kako je dobar....obozavam i libru i tezisa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
loodilo 0 Posted February 4, 2009 Spolja i ne toliko atraktivan koliko unutra! (bar meni) A ima opreme tonu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 4, 2009 ...robbieF, svaka čast na postu. Ovo može odmah i na sajt da se okači. Quote Share this post Link to post Share on other sites
robbieF 0 Posted February 7, 2009 Evo 2 "testa", tj. prikaza Lybre iz nasih novina (.pdf):Lybra AutobildLybra SAT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted February 7, 2009 vidish nesho sa kakvim se predznanjem ide u kafanu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted March 11, 2009 Sve pohvale za tekst. Kratak, pismen i jasan. Ubedljiv, kao i sam auto. Samo da mi je mehaničara u koje bih mogao da poverujem....Evo 2 "testa", tj. prikaza Lybre iz nasih novina (.pdf):Lybra AutobildLybra SATOba ova članka nisu baš za neku preporuku. Ne samo zato što su "paušalno" pisani, od ljudi koji auto nisu vozili više od pola sata (daj bože i da su ga videli), nego što su i tehnički podaci nepotpuni, a i netačni. SAT revija generalno navija za Nemačko-korejanski "kalifat", i nemaju mnogo razumevanja za vrelinu talijanskih zmija. A Quatroruote je odavno prestao da bude onaj stari, pravi Quatroruote. Najbolje i najtačnije kvalifikacije o ovom vozilu su da liAmerikanci, Englezi, Australijanci i Belgijanci. A najzažetije, najkonciznije i najtačnije od svih pomenutih je sve to opisao "ROBBIEF"!. (mada slika karavana koju je priložio je lošija od karavana (SW-a) koju poseduje "robbief! Quote Share this post Link to post Share on other sites
robbieF 0 Posted March 12, 2009 (mada slika karavana koju je priložio je lošija od karavana (SW-a) koju poseduje "robbief!Istina Mada ima i slika moje Lybre u predstavljanju automobila clanova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada hgt 0 Posted May 3, 2009 Odlican auto , karavan mi se vise svidja od limuzine steta sto lybra nije dobila naslednika Quote Share this post Link to post Share on other sites
robbieF 0 Posted May 24, 2009 Da li neko ima informaciju kako je Lybra prosla na crash testovima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 24, 2009 ...na NCAP sajtu je nema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
robbieF 0 Posted May 25, 2009 da, nisam uspeo nigde da pronadjem podatak. Zanimljivo je da npr. Punto iz '99 ima, a Lybra ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 25, 2009 NCAPCan't find your car?Not all new cars on the market are tested by Euro NCAP. If you do not find the make and model in our list, it is highly likely they have not been tested. See FAQ for more info on how cars are chosen for testing.The Euro NCAP Secretariat and the Board of Directors try to ensure that most important new models are included in the programme. Inevitably, some cars will not be tested and we would like to know which vehicles you would like to see included.Tako objašnjavaju zašto nema, u ovom slučaju, Lybre... Quote Share this post Link to post Share on other sites
robbieF 0 Posted May 25, 2009 U svakom slucaju, video sam nekoliko slika slupanih Lybri pri frontalnim sudarima i osim tuge i bola koji mi te slike pricinjavaju, sam automobil je izgledao dosta dobro. Fizionomija putnickog prostora je ostala prakticno nepromenjena, a cini mi se da su se i vrata mogla da se otvore normalno. Sve to u kombinaciji sa 6 ili 8 air-bagova, obecava "buducnost" putnika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted January 11, 2010 Katalog za poljsko tržište. Nigde se ne spominju dizel motori, izgleda da su uvozili samo benzince...A paleta boja – čak 11... 4 različite plave, 2 zelene i 2 crvene nijanse! Neke od ovih boja (crvenu npri ovu pastel ljubičastu) uopšte nisam viđao kod nas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 11, 2010 Prodavala se Lybra JTD u Poljskoj i te kako,a na netu ima jos njihovih testova i oglasa,bas za JTD-a evo je jedna,bas crvena http://zamosc.olx.pl/lancia-lybra-jtd-iid-9141491#pics a evo i testa http://www.auto-swiat.pl/wydania,Lancia-Ly...cia,1228,1.htmlnego je verovatno ovo katalog samo sa podatcima za benzinjaru . Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted January 11, 2010 (edited) Mik, ipak u ovom poljskom testu Lybre 2.4 JTD, izmedju ostalog, kažu:CostsTen nowoczesny dieslowski silnik nie znajduje się aktualnie w polskiej ofercie...... ili u prevodu: This modern diesel engine is not currently in the Polish offer. There are only petrol versions 1.6, 1.8 and 2.0 in the price of 74 thousand. zł. Moguće da to ima veze sa Euro2 standardom, tek sledeće godine (2001) su JTDovi ispunili Euro3... Edited January 11, 2010 by LybraJTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted April 20, 2010 (edited) pozz ljudi, ajmo još malo da razradimo priču o ovim limuzinama : predpostavljam da su se u kasnije modele od 2004 ugrađivali 1,9 M-Jet motori 120ks, 140ks itd i zanima me koliko je skuplje (ako je uopšte) održavanje Lancia modela u odnosu na Fiat ( nepitam za one delove tipa limarija plastike itd) već za klasičan radni sat u servisu...znate onu priču u istom servisu održavaju vw i audi; i urade mali servis na istom motoru ali vlasnika Audi-a izuju jer vozi premium brend, dok se VW-oac smeje i naravno, napišite sva vaša dosadašnja zapažanja- poređenja između fiata i lancia pogotovo odnose cena/kvalitet ... Edited April 20, 2010 by phantom Quote Share this post Link to post Share on other sites
robbieF 0 Posted April 20, 2010 (edited) Na zalost od multijet motora nema nista, samo 1,9 i 2,4 jtd. do kraja proizvodnje, negde sredinom 2006.U ovlascenim servisima je odrzavanje za Lancie 10e po satu vise od cene odrzavanja za Fiat. Neka me neko ispravi ako gresim. Lancia je premium brend koncerna Fiat, tako da poredjenje sa odnosom VW-Audi stoji. Edited April 20, 2010 by robbieF Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted April 20, 2010 šteta za M-jet blentavi Italijani da nestave vrhunski motor u premijum brend ; predpostavio sam za ovlašćene nego me više zanimalo za ove "naše" Tim ; Gorana Quote Share this post Link to post Share on other sites
robbieF 0 Posted April 20, 2010 U "našim" nema razlike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted September 21, 2010 (edited) Ne znam da li je neko vec ovo preneo na forumu...Lancia je prodala prava na Lybru kineskoj firmi Zotye, tako da ce u Kini nastaviti da se proizvodi Lybra:March 26, 2008 - Zotye Holding Group Co will unveil its own brand models built on technologies from discontinued Fiat models at next month's Beijing Auto Show, Xinhua News Agency reported.Zotye Holding has bought from Fiat the assembly line and tooling and intellectual property rights for the Lancia Lybra by the middle of last year. Officials from both sides however, declined to give details about the transaction payment.In the near future a 1.6-liter, Lancia Lybra will be produced under Zotye's brand in China.According to Zotye officials, the company may go further to buy about ten other Fiat models in future, including Fiat Multipla, to reach its output target of 100,000 vehicles in 2008.Zotye Holding was formed in 1992 in Yongkang City, Zhejiang province, as an automotive sheet metal supplier and entered the auto industry as of 2006. Currently it is expanding its main manufacturing base in Hunan for further expansion.The company sold 31,577 units of its existing Zotye2008 vehicles during 2007. The automaker aims to sell 500,000 vehicles a year with sales revenue of RMB 50 billion ($7.1 billion) by 2012.http://www.zotyeglobal.com/products-l.htm Edited September 21, 2010 by chiki Quote Share this post Link to post Share on other sites
BlaBlaBla 0 Posted June 18, 2011 Malo je reci da sam zaljubljen u ovaj auto, odlicno izgleda, kako spolja tako i iznutra, kakav je motor inace, npr, ovaj najstedljiviji 1.6? Koliko trosi, kako se ponasa? Takodje bih voleo, posto se jos uvek ne snalazim najbolje, da mi date neke zanimljive teme u vezi nje, vlasnika, problema, itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted June 18, 2011 (edited) Mislim da možda samo jedan član foruma ima Lanču sa ovim motorom. (ako se ne varam)U svakom slučaju smatra se "najštedljivijom" Lančom u grupi benzinskih motora, jer obe dizelke troše znatno manje. Po gradu troši i do 11.5. Postoji mišljenje da je ovaj motor preslab za tu karoseriju, medjutim, uglavnom se prenebregava činjenica da je benzinski model sa ovim motorom čitavih 100 kila lakši od modela sa dizel motorom(ima 1250 kg, a dizel ima 1350 kg)...pa stoga i performanse koje ne zaostaju mnogo za ostalim Librama.Mnogi se opredeljuju da baš u ovaj model trpaju gasni uredjaj, (taksisti) koji dosta pojednostavljuje komplikovanu situaciju oko potrošnje.jedno je sigurno: pravo vozilo za ljubitelje tihog rada motora: Ne čuje se uopšte ni spolja, ni iznutra. Edited June 18, 2011 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites