Martini 11 Posted October 11, 2010 Mehanicki 1,6. Sto se tice elektronike motora 1,2 ili 1,4. 2,4 uz kvalitetno odrzavanje je babaroga od motora. Licno 1,8 ne volim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 11, 2010 (edited) 1.6 Bio bi to možda 1.8 da nije tog nesrećnog varijatora Edited October 11, 2010 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 11, 2010 Posto verovatno pricamo o plovnjacima-onaj koji je najmanje presao i najbolje odrzavan salu na stranu ,mada ono gore nije daleko od istine 1.2 16v jako redak i mozda malko slabasan za Stlo karoseriju.kazu da se 1.6 nije lose pokazao,cak sta vise dosta prelazi i robustan je,mada zna da rikne poneka od 4 bobine1.8 na te bobine ima i varijator ,sa japanskom elektronikom a 2.4 je specijalac Uglavnom to je nesto sto sam ja cuo,od vlasnika i majstora,kao stvari na koje treba obratiti paznju na tim motorima,mada su sve to potrosni delovi,pogotovu kada pricamo o automobilima koji su presli 100 i nesto hiljada km.sve je to normalno da se menja.Siguran sam da ce ti vlasnici i vozaci Stila benzinaca vise reci o njihovim kvalitetima i manama . Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 11, 2010 1.6 ili 1.8 a 2.4 je teeeeesko djubre,mozda sa drugim menjacem ali za to je sad kasno... ali ako mene pitas uzmi 1.9JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted October 11, 2010 1.8 zbog varijatora ili zbog neceg drugog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 11, 2010 Po meni vrlo nekultivisan rad i nenormalna potrosnja u gradsim uslovima. I varijator,naravno. 10 godina su vukli taj problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boleabarth 0 Posted October 20, 2010 Ljudi jel bi neko mogao nesto da mi kaze o ovom modelu stila , tj o ovom sa 101KS ... posto skoro svaki 1.9JTD koji sam ja video ima 116KS !Pa me zanima da li ima nekih razlike uzmedju ovih motora , osim konja naravno ;-) . . . i da li neko ima neka iskustva sa tim modelom od 101KS ... kapiram da tu nema neke posebne razlike , ali ipak da pitam nekog ko zna vise i sta mislite konkretno za ovaj model , dal je mnogo para i sl. )))) pozzzzzzzzzzzzhttp://www.polovniautomobili.com/oglas522659/fiat_stilo_19_jtd/P.S I ne znam sta se ovo desava , pre se stilo prodavao na svakom cosku a sad su u opticaju samo karavani , i nigde ne mogu da nadjem primerak sa 3v proizveden posle 2004 ccc ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 20, 2010 Prvo ti njemu traži broj šasije da se proveri i ePER-u...jer ja nešto nisam nailazio na 1.9 JTD od 101 KS...mada, moguće je i da se prodavac zaznuo oko podatka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted October 21, 2010 Taj motor ne postoji, osim ako nije cipovan ovaj od 80 ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boleabarth 0 Posted October 29, 2010 Posto se letos stilo prodavao na svakom cosku , a sad ih uopste nema tj sve neki 2001-2002god u opticaju .... zanima me koje su promene izvrsena na tom modelu 2002 u odnosu na prvi model , da li ima nekih stvari sa ,,greskom,, koje se cesto kvare ? i jel ima nekih razlika u modelima posle 2003 , tj dal su na njima uklonjeni ti nedostatci ... jer ja hocu da uzmem neki posle 2003god , ali posto ih nema razmisljam o nekom 2001 2002 ?! pozdravvvvvvvv Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 29, 2010 Ja sam vozio 2002 sad vozim 2005.Sve promene koje su se dogidile skoro da nisu vidljive a mahom se tiču pouzdanosti elektronike.Da se razumemo nisam ja imao problema nešto ni sa starim osim kontakata airbega ispod sedišta, ali me je zabavljao povremeno porukama, water in fuel, high oil level, kad je slab akumulator ne uklučuje servo prilikom paljenja ...Kod novijeg toga nema prosto je dosadan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conte 0 Posted October 30, 2010 Pozz za sve ljubitelje Stila!!Jel mi moze neko reci kakva je razlika u 1.9 jtd motoru 80ks, osim u snazi. Mislim na izdrzljivost, kvarove, da li je skuplje odrzavanje i tako to.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted October 30, 2010 (edited) Dobar je i motor sa 80ks ali zbog same tezine karoserije,mnogo je bolji ovaj jaci od 115 ks.Moj savet je da prilikom pregleda automobila koji kupujete pogledate na plocicu koja se nalazi na veznom limu i pronadjete oznaku 1000 koja govori da je unutra motor od 115 ks bez obzira sto pise u papirima da je to motor od 80ks.Spedicije su,a mozda jos uvek neke to mogu,zavodile kola koja carine na najjeftinije modele pa se mahom desavalo da neki ljudi pricaju kako nema razlike kako ide jedan i drugi motor.Otkrio sam vam tajnu za koju verovatno niste,ili bar dobra vecina,znali. Edited October 30, 2010 by Dule 021 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted October 30, 2010 80KS nema interkuler i to se lako vidi. Verzija sa 3 vrata ima zapušenu levu stranu branika i crna rešetka je samo šminka, dok verzija 115KS ima rešetku kroz koju se može videti interkuler. Turbina je jednostavnija (ali to se već ne vidi spolja), nije varijabilna, max obrtni moment je već na 1500rpm. Bez obzira na manje konja ide fenomenalno, jer ima kraći menjač, te je za gradsku vožnju zapravo i u prednosti uz pregršt obrtnog momenta čim se izađe iz ler obrtaja.Kad se sedne u jedan, zatim u drugi auto, kad ih pričepiš stvarno je jako teško ukapirati koliko konja je pod haubom, tj. ja barem nisam osetio razliku, a menjao sam se sa kolegama sa foruma. Objektivno se već razlika u ubrzanju i krajnjoj brzini može izmeriti, ali subjektivno vrlo teško. Vozio sam i Alfu 156 sa jačom verzijom JTD motora i takođe mi je vrlo teško da procenim.Sa druge strane, vozim Škodu TDI sa dosta više konja od mog Stila i subjektivno ona deluje dosta brža, jer ima jako izraženu turbo rupu, lenja je ispod 2000rpm, a na oko 3000 baš počupa (doduše na kratko), dok su objektivno između semafora vrlo slični.Poenta ovog mog pisanija je da ne bežite od 80KS, to je najmanje važno, ako je auto dobar. Održavanje je isto ili jeftinije, jer je većina delova ista, ili malo jeftinija (i oni isto izgledaju, ali ne znam da li su stvarno isti). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 30, 2010 Taj motor ne postoji, osim ako nije cipovan ovaj od 80 ks.Postoji taj motor od 74kw. To je slabija varijanta Multijet-a sa 8 ventila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 31, 2010 Ja bih rekao da sam po nemačkim oglasima video nekoliko takvih, 2005god. pa nadalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conte 0 Posted November 4, 2010 Razlika izmedju benzinca 1.6 i dizela 1.9 jtd, u kvalitetu motora, odrzavanju...?Za jtd sam cuo sve same pohvale, ali za 1.6 slabo. Jel ima neko ko bi rekao prednosti i mane ova dva motora, i koji je prakticniji za gradsku voznju i odrzavanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 4, 2010 Pisano je dosta i o 1.6. To je motor koji je veoma veoma slčan motoru 1.6 u Bravo/Bravi.Jedina njegova zaista slaba tačka jesu bobine koje relativno često otkazuju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 4, 2010 Razlika izmedju benzinca 1.6 i dizela 1.9 jtd, u kvalitetu motora, odrzavanju...?Za jtd sam cuo sve same pohvale, ali za 1.6 slabo.Ne koristiš pretragu Foruma:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43963Konkretno, na ovom podForumu na kojem se već nalaziš:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=116 (Saveti za kupovinu Fiat/Lancia automobila)...ukucaš gore desno reč Stilo i lupiš Enter i negde pri sredini spiska tema koje ćeš dobiti stajaće i ova:Stilo 1.6 16v ili 1.9JTDVidiš kako nije teško... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitja 0 Posted November 11, 2010 Hteo bih da konacno donesem odluku oko kupovine vozila.Odluka je pala na benzinca i to 1.2 16v ili 1.6 16v. E tu je i kvaka. Pojedini majstori su mi rekli da se klonim slabije verzije. Razlog motor kod tog auta se gusi jer ima slabu kubikazu a mnogo ventila + tezak auto. Neki su mi cak rekli da slabija verzija ne moze da predje 100000 km a da se ne uradi generalna motoru. Iako sam laik za te stvari ovaj zadnji podatak mi se ucinio pogubno za moju konacnu odluku. Slabijeg benzinca sam nasao na jednom od placeva. Od dizela sam ne mogu reci odustao ali cena servisiranja i registracije mi prosto predstavlja pozamasan trosak. Pogotovo sto imam porodicu. Pitanje glasi:Koja je varijanta benzinca bolja sa strane motora i njegove buduce eksplotacije? da li je moguce da stilo 1.6 16v ima jacu potrosnju goriva od dizela JTD 1.9 za cak 5 litara? mislim na gradsku voznju... Jedan od tih majstora mi je rekao da 1.6 16v trosi i do 11l po gradu a dizel skromnih 6l?Auto ce biti koriscen u porodicne svrhe (put do sela, more i povremeno na posao...)unapred zahvalan na pojasnjenjima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted November 11, 2010 Pisano je vec na forumu o oba motora u stilu i definitivno je bolji izbor 1.6 16v Potrosnja je oko 10l,ali ako mislis jeftino da se vozis moraces gas ubaciti.Sto se tice odrzavanja nije skup,bobine su problematicne,ali nisu skupe 35-40 eur. komad.A ovaj 1.2 16v je jednostavno preslab motor za tu kraoseriju,a to za generalne na 100.000 je lupetanje.Potrosnja tek malo manja nego na 1.6 a snage dosta manje. . .Ma uzmi 1.6 neces se pokajati,u to ce te Nesha sigurno uveriti Quote Share this post Link to post Share on other sites
boleabarth 0 Posted November 11, 2010 ja vozim taj motor 1.6 16V i mogu ti reci da trosi i to poprilicno :-D samo Stilo mozda trosi i vise jer je veci auto . . . tu ti se isplati ugraditi plin , ali jedino ako bi prelazio bas mnogo mnogo kilometara godisnje , jer cena od 65.5din nije nimalo mala a po meni ce do leta ta cena biti 70din minimum - plus ugradnja sa atestom 750e a on bi ti trosio 13l minimum !e sad taj 1.2 motor nemoj nikako , slabo je to za stila velik je to auto . . . sto se tice potrosnje kod dizela , ja imam nekoliko drugara koji voze stila 1.9jtd i nijednom od njih u gradu ne prelazi 6.5l a mislim da nemaju razloga da me lazu . . . a posto bi kola koristio za neke dalje relacije mozes benzin+plin i isplatice ti se sigurno . . . neces pogresiti ni sa 1.6 a ni ako bi se odlucio za jtd varijantu , to su extra kola i ja sad jurim jedan od ta dva ! Samo koliko god da je jeftinija voznja dizelom , to ne moze da zameni zvuk nekog dobrog izduva na benzincu heheh tako da moj glas za 1.6 16V ovaj 1.2 nikako .... pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitja 0 Posted November 11, 2010 Uh hvala na veoma veoma brzim odgovorima Iskreno nisam se nadao ovako brzom odgovoru. Sutra supruga i ja idemo da gledamo dva stila. Jedan je JTD a drugi je 1.6 16v. godiste im je isto (2002) a cena pa gotovo slicna. JTD je 3600 5 vrata... a benzinac je 3700 sa troje vrata. gde je tu logika Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted November 12, 2010 (edited) 3v osim ako ne planiraš skoro proširenje porodice onda je 5v ili čak karavan kojima su cene smešne ovih dana za sve mlađa godišta dok ostale karoserije drže cenu mnogo bolje : pogotovo 3v ja bi isto razmislio o 1.2 jer ako ti je za povremenu upotrebu (par puta nedeljno) po gradu i malu godišnju kilometražu onda jeftinije registracija i održavanje ulaze u tvoju računicu ... te priče preslab i mora generalna na 100 kkm su za neka prošla vremena jer Fiat je mnogo napredovao i po meni jedina greška je što nije ugrađivao 1.3 MJet u Stila od 2005 kad je mogao naravno 1.2 nije dizel, ali ima par ljudi na forumu sa tim motorom u Stilu i nisam primetio da su izvršili kolektivno samoubistvo zato probaj sve, preračunaj se i na kraju oduzmi od sreće sa Stilom... pozz Edited November 12, 2010 by phantom Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted November 12, 2010 (edited) Poznata mi je dilema 3v VS 5v. Ja bih ženi kupio 5v a sebi 3v. Kad ti dosadi 3v (kad spadnu vozačka vrata od težine) ti ženi pusti priču o kupeima i In cicama koje voze sportske mašine. Naravno posle nekoliko kilometara shvatićeš da (o )( o) na ulicama najviše šmekaju 5v automobile zato što ...Na kraju preporuka koja samu sebe prodaje. UzNi 5v 1.9 jtd. Lakše upada društvo u auto, o familiji da ne govorim, moguća extra kinta ako poželiš da TAXI-raš i na kraju 3v sportkupei i sl. su u tvom slučaju prohujali sa vihorom (žena pa deca pa pijaca pa supermarketi pa ...).Samo, ima nade da znaš. Sledeći termin za 3v mašine dolazi od 45 godine do 50 (znaš ono iz psihologije - kriza kasnih srednjih godina).Malo se šalim a u svakoj šali 1/2 istine!!! Edited November 12, 2010 by BaneJ Quote Share this post Link to post Share on other sites