Woodoo 23015 Posted March 15, 2010 Neka je sa srecom, javi utiske. U vezi Lybre, spasio si se velike bed,e a pohvale i za plac, za korektnost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 15, 2010 Activa,nek ti je sa srecom Stilo Nadam se da ces uraditi predstavljanje,sa fotkama i mozda doci na neko okupljanje,jer je Stilo sa tim tipom karoserije i tim motorom jako retko vidjen Ja imam Lybru,imao si je i ti,ali drago mi je sto si odustao od one ,a jos draze sto su njeni prodavci bili korektni pa su ti vratili novac,jel treba biti realan ,ovaj Stilov motor je i pet puat stedljiviji od te Lybre,a bogami isto toliko i jeftiniji za odrzavanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
activa 0 Posted March 15, 2010 ^^^ uh , dusa me bo;i za lybrom , moram priznati.....zaljubljen sam u lybru skroz...ali , stilo je bio racioanalna opcija , auto neophodan , i mogu vam reci da sam prezadovoljan...za sada sam presao oko 400 km , po gradu , potrosnja mala , motor ugladjen , malo penzionerski , ali u skladu sa mojom godinama.....stanje savrseno , opste , i prezadovoljan sam za sada....najvise me je odusevila potrosnja od 7.5 l. po gradu do sada........slike i okupljanja su obavezni.......sve u svemu , ja sam definitivno rob talijana....bilo je vaganja , francuzi ili talijani , ali sada je definitivno prevagnulo na stranu talijana........sve u svemu za sada sam odusevljen stilom.....udobnost , prostranost , ekonomija , i zadovoljstvo u voznji......a mislim da nema vozila , na svetu , koje pruza bolji uzitak od talijana.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
activa 0 Posted March 17, 2010 koji servis mi preporucujete, za redovno odrzavanje stila? po mogucstvu NBG ili Zemun! i jos jedno pitanje , uzecu onu spravicu , koja cita SD kartice i ima usb , pa preporuka , ko i gde da mi to ugradi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted March 17, 2010 tema o servisima SERVISI pa proceni sam...a gde ga kupis oni ti i ugrade evo ovde : XCAR link Quote Share this post Link to post Share on other sites
activa 0 Posted March 17, 2010 ^^^ hvala..!! na poslu sam , pa nisam imao vremena da listam.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
acca 0 Posted June 28, 2010 Zdravo svima,Procitao sam dosta postova na ovom forumu, i to mi je zaista puno pomoglo da suzim izbor, a sada mi je potreban vas savet.Sta mislite o ovom Stilu? 1.6 16V, 2003.godiste, <4300 EUR, 89500km, Dinamic oprema (mada mi je cudno - valjda ovaj paket opreme treba da ima digitalnu klimu?)Planiram da ga vozim do posla i nazad (oko 25 km dnevno) i ponekad na neko putovanje. Ideja je da kada uradim veliki servis i zamenim sve sto treba, nemam puno ulaganja (sem odrzavanja)u njega i da ga vozim jedno 3-4 godine.Da li ima smisla da angazujem slep sluzbu i zakazujem pregled kod majstora za ovog Stila?Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 28, 2010 sad da poredjas 10 stila sa istom opremom svaki ce biti razlicit po necemu,nista novo za stila...to ti je odgovor oko digitalne klimeovako na slici izgleda,ali uzivo je uzivoveliki servis naravno da treba da uradis sto pre,sto se kaze ako ne odmah cim stanes na noge jer zasto bi zbog 250e rizikovao da nastane veca steta na kolimaslep?zbog cega pa ako je sa placa oni obicno pristanu da ga odvezu na proveru kod tvog majstora ali i slep plati jer moj ti je savet OBAVEZAN PREGLED MAJSTORA Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daki 1 Posted June 29, 2010 Zdravo svima,Procitao sam dosta postova na ovom forumu, i to mi je zaista puno pomoglo da suzim izbor, a sada mi je potreban vas savet.Sta mislite o ovom Stilu? 1.6 16V, 2003.godiste, <4300 EUR, 89500km, Dinamic oprema (mada mi je cudno - valjda ovaj paket opreme treba da ima digitalnu klimu?)Planiram da ga vozim do posla i nazad (oko 25 km dnevno) i ponekad na neko putovanje. Ideja je da kada uradim veliki servis i zamenim sve sto treba, nemam puno ulaganja (sem odrzavanja)u njega i da ga vozim jedno 3-4 godine.Da li ima smisla da angazujem slep sluzbu i zakazujem pregled kod majstora za ovog Stila?HvalaPregledaj dobro tog stila.. nemoj pogreshno da shvatish ali primerci koji su toliko presli i napolju koshtaju vishe od 4k euraKazem ti ovo jer sam (koliko mogu) video samo po ovim slikama da mi je papucica od kvacila skroz na skroz izlizana a to se ne deshava na toj kilometrazi.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
acca 0 Posted June 29, 2010 slep?zbog cega pa ako je sa placa oni obicno pristanu da ga odvezu na proveru kod tvog majstora ali i slep plati jer moj ti je savet Ako pristanu oni da ga odvezu kod majstora - super, ako ne pristanu - slep. Ali veliki servis obavezno. Pregledaj dobro tog stila.. nemoj pogreshno da shvatish ali primerci koji su toliko presli i napolju koshtaju vishe od 4k euraKazem ti ovo jer sam (koliko mogu) video samo po ovim slikama da mi je papucica od kvacila skroz na skroz izlizana a to se ne deshava na toj kilometrazi....Da u pravu si. Nisam ni video papucicu - to je neiskustvo (prvi put kupujem polovni auto)Sta mislite o ovomprimerku? Ne izgleda mi lose, ali pitanje je da li da uzimam 2002. godiste.pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted June 29, 2010 Laze kao pas za kilometrazu, ali deluje pristojno. Nije ga fotkao iznutra sto moze da znaci par stvari. Jedna je da nije bas bistar, druga da krije nesto sto ces videti tek kad odes. Ovako sa fotke ionako nista pametno ne mozes zakljuciti osim toga da ima kasetofon Moras otici, videti auto detaljno, kresnuti, poslusati malo motor, videti koliko i gde trese, pregledati papucice, u kakvom su stanju sedista, da li su mozda presvlake nove jer su stare bile pocepane od mnogo koriscenja, u kakvom je stanju volan (da li je izlizan), ulje, pa ako je stajao malo u mesto maknes ga i vidis curi li nesto negde, kresnes motor opet pa vidis da li pljuje dim na auspuh kad das gas, itd itd!i kad sve ovo proveris i uveris se da je OK, onda ga odvezes kod Mikija u TIM servis jer sa svim time sto znas i proveris i dalje ne znas nista ali za pocetak je to prilicno dovoljno, posto ces 90% kola izbaciti iz razmatranja ODMAH! Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 29, 2010 guma na papucici kvacila se lako zameni,to ne treba da ti bude reper,naravno treba pogledati ali ne da te to nesto odbija od auto,ali u svakom slucaju auto koji ti se svidi kao sto sam vec rekao OBAVEZAN PREGLED STRUCNOG LICA Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted June 29, 2010 I izlizan volan je diskutabilan...Ja imam navlaku na volanu, ali ne sto hocu da zavaram eventualnog sledeceg kupca nego sto volim deblji volan pri voznji. A i da je iznutra kao casa, otkud znas da nisu menjali enterijer? Bez pregleda majstora nista ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 29, 2010 Jedna kratka provera za kupce jtd-aIspred prednjeg levog točka lepo se vidi naglavak creva na inter-cooler. To ne treba da bude masno, iako sem viđao da se mnogi voze dugo dugo a odatle se cedi ulje koje je turbina propustila, bolje je da nije tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
m4rk0 0 Posted June 29, 2010 Auto je iz naslova. Dobijam ga po recimo povoljnoj ceni.Znaci Fiat stilo 1.9 multijet 16v 150KS, 2005 god, presao pravih 80000KM, neudaran, servisna. Silver metalik.Ima 6 brzina, tempomat, komande na volanu, krovni spojler, alu felne itd itd. Da li se neko susretao sa ovim modelom stila posto je izgleda ovo jedan od najredjih primeraka stila kod nas.Kako se ponasa u voznji, kolko trosi, koje su mu "decje bolesti", cene delova ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 29, 2010 Da li se neko susretao sa ovim modelom stila posto je izgleda ovo jedan od najredjih primeraka stila kod nas.Kako se ponasa u voznji, kolko trosi, koje su mu "decje bolesti", cene delova ?Taj model jeste redak, ali od jtda ga razlikuje skoro samo taj motor i menjač. Motor je pravo malo remek delo, osim u snazi od jtd-a se razlikuje mirnijim/tišim radom i većom elastičnošću. Potrošnja je za oko 0.5 L veća u gradu od jtd-a, dok na otvorenom može biti i manja. O ciframa je nezahvalno govoriti, primera radi do CG i nazad izmerio sam oko 5L/100km. Cena održavanja je približno jednaka. Dečijih bolesti nema jer to nije prva serija Stila.Za onoga ko uživa u vožnji, ili želi rezervu snage na raspolaganju to je auto za preporuku . Quote Share this post Link to post Share on other sites
acca 0 Posted June 29, 2010 Laze kao pas za kilometrazu, ali deluje pristojno. Nije ga fotkao iznutra sto moze da znaci par stvari. Jedna je da nije bas bistar, druga da krije nesto sto ces videti tek kad odes. Ovako sa fotke ionako nista pametno ne mozes zakljuciti osim toga da ima kasetofon Moras otici, videti auto detaljno, kresnuti, poslusati malo motor, videti koliko i gde trese, pregledati papucice, u kakvom su stanju sedista, da li su mozda presvlake nove jer su stare bile pocepane od mnogo koriscenja, u kakvom je stanju volan (da li je izlizan), ulje, pa ako je stajao malo u mesto maknes ga i vidis curi li nesto negde, kresnes motor opet pa vidis da li pljuje dim na auspuh kad das gas, itd itd!i kad sve ovo proveris i uveris se da je OK, onda ga odvezes kod Mikija u TIM servis jer sa svim time sto znas i proveris i dalje ne znas nista ali za pocetak je to prilicno dovoljno, posto ces 90% kola izbaciti iz razmatranja ODMAH!E OVO mi treba! Da mi neko kaze na koji nacin kada odem na plac/kod prodavca da proverim da li ima smisla da neki auto vozim kod majstora. Pokusavao sam da pronadjem na ovom forumu kao neku check listu sta sve treba da se proverava (a u mom slucaju i na koji nacin to proveravati - rekoh da nisam kupovao polovan auto nikada), ali izgleda da tako nesto ne postoji. Nesto slicno ovome, ali prilagodjeno kupovini bas Fiat Stila.Ako vas ne mrzi, bilo bi super da to neko ovde napise - verovatno bi bilo koristno mnogimapozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 29, 2010 Pokusavao sam da pronadjem na ovom forumu kao neku check listu sta sve treba da se proverava (a u mom slucaju i na koji nacin to proveravati - rekoh da nisam kupovao polovan auto nikada), ali izgleda da tako nesto ne postoji. Nesto slicno ovome, ali prilagodjeno kupovini bas Fiat Stila.- Karoserija:- nejednaki zazori između školjke automobila i vrata (kao i haube) govore o ozbiljnim deformacijama karoserije usled udara. Dobro obratite pažnju na njih – svi trebaju biti isti.- često su tragovi velikih oštećanja vidljivi kada se automobil podigne dizalicom u servisu – ukoliko je bilo ispravljanja karoserije ovde je to teže sakriti.- ako spazite varove na karoseriji ovo je znak da su delovi karoserije naknadno spajani jer se u proizvodnji limovi spajaju tačkastim zavarivanjem, pa se varovi ne vide.- dobro je potražiti oznake proizvođača na farovima, žmigavcima i staklima – originalno ugrađeni delovi imaju znak proizvođača automobila na sebi.- otvorite gepek i podignete tapacirung. Pored rezervnog točka, ovde se obično mogu videti i deformiteti nastali usled udarca od nazad, jer je u tom bunkeru teško bilo šta peglati a da ne ostanu vidljivi tragovi.- nema šanse da auto star 5-6 godina nema ni jednu ogrebotinu ili oštećenje od kamenčića. Ako je takav, znači da je komplet prefarban a to najčešće znači da je bilo većih oštećenja ili je čak sastavljen od 2 automobila.- nikad ne kupujte prljav auto, niti to radite po mraku. Izgovor da vlasnik nije stigao da ga opere jer nije mislio da ga prodaje kada ste vi slučajno naišli je najčešće varka da se ne primeti loše odrađen limarsko-farbarski posao.- Kabina:- istrošenost obloga papučica uvek govori o intezivnoj upotrebi. Isto tako i potpuno nove obloge po pravilu ukazuju da je prodavac to hteo da sakrije.- istrošenost tapacirunga sedišta, a posebo vrata, govore o intezivnoj upotrebi automobila.- vozila državnih službi često se voze u 2 ili čak 3 smene, pa godište nije najbitniji pokazatelj. Ipak, ukoliko je kilometraža ''nabijena'' na autoputu, motor je verovatno u mnogo boljem stanju nego ako je vozilo prešlo manje, ali u gradu, na kratkim relacijama.- povećan zazor na šarkama vozačevih vrata nedvosmisleno govori o intezivnoj upotrebi i nepovoljnim kratkim relacijama. Usled trenja ''štift se pojede'' i vrata malo ''padnu'' prema zadnjem delu vozila.- obloga volana može biti izlizana ili zategnuta na vrhu, pre svega zbog vožnje po gradu.by Geza - VG Forum- Opšte stanjePogledati svetla i napred i pozadi. Tražiti neku pukotinu na njima (naročito pozadi), ili još gore...- ukoliko su okrnjena.Kada se uoči da je deo farban ili sl...prvo pitati prodavca da li je farban...čisto da se proveri koliko je iskren. Otkrićeš da je farbano npr. ovako...- približi se krilu (vratima, haubi...svejedno) na bukvalno 10-15 cm. Dakle, oči su ti na 10-15cm od površine krila. Ukoliko vidiš sitne krugove, to je trag šmirgle. Otvori vrata i pogledaj da li negde vidiš ''kapljice farbe'', odnosno slivanje farbe koja je ostavila svoj trag kada se osušila. Gledajući nijansu boje krila, sam sebe zapitaj...da li je ono svetlije ili tamnije u odnosu na ostatak automobila. Ljudi često provale da je nešto farbano tek kada ih neko to pita...a, sami to nikada ne bi videli.Upali City servo...vidi radi li ok.Obavezno gledaj sija li neka lampica. Ako je sve ok, treba da sija jedino lampica oborenih svetala.U servis na dizalicu, da se pogleda trap, kočnice (istrošenost diskova, pločica), lonci i uopšte čitav izduv, curi li ulje na menjaču i koliko, stanje manžetni, letve...Pogledati nivo svih tečnosti tj. ulje u motoru, Paraflu (tečnost za hladnjak), ulje za kočnice.Priključiti na Examiner i očitati parametre rada motora, šta ima od prijavljenih grešaka, prava kilometraža..ma, sa njim može da se očita i do koliko obrtaja se motor najviše vrteo. A, onda kreće skidanje cene zbog uočenih nedostataka. Ako su nedostaci preveliki...zahvali se čoveku na dolasku i traži drugi auto.Nema tu ništa posebno da se gleda..pa kao kod Stila to gledaj, a kod Punta nemoj (ili obrnuto).Gledaš sve... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Starday 0 Posted July 3, 2010 (edited) Danas sam gledao nekog Stila da kupim. 1.9 JTD 2004.g., 115KS, 126.000km. Uvezen nedavno iz Italije, ima papire od zadnjeg servisa u Bresi (05/2009). Covjek koji mi ga prodaje je auto limar. I to jedan od boljih (ne znam da li mi je to dobro ili lose u mom slucaju). Elem, posto nisam neki strucnjak niti vozac, poveo sam 2 druga i oni su ga zagledali i testirali. 20 minuta su ga vozili dok sam ja sa gazdom pricao. Kazu, dobar. Na putu se ponasao super. Vozili su ga i po makadamu, i uzbrdo, po krivinama... sto se njih tice, kazu kupuj. I momak je regularan skroz. On trvdi da ga je on vozio na kontrole i da su ga svi pohvalili. Ima po autu nekih sitnica i odmah ih je i naveo.A mene zanimaju 2 stvari. Gledao sam one brojeve na prozorima. Na svima su isti, al od sofersajbe je drugaciji. Da li to tako treba ili je mijenjana? Mislim da je on tvrdio da je to ok. I jos nesto...u lijevom faru se nakupila prasina. Posebno na cosku do hladnjaka. On govori da je to dal od mijenjanja sijalica ili cega vec, zaboravio sam. Uglavnom, far se valjda moze otvoriti ili sta vec. Rekao mi je da pogledam da oba fara imaju fiat oznake i iste brojeve, te da stoga znaci da taj lijevi nije mijenjan. Elem...ne znam sta vise i gdje bih mogao traziti, pa cu auto vjerovatno uzeti...ali eto, volio bih da cujem i sta vi kazete....eventualno jos neki savjet mi date. U ponedeljak idem kod njega da se dogovorimo.Veliki pozdrav!I jos nesto...drug je primjetio da razmek izmedju zadnjeg lijevog coska i blatobrana nije isti kao kod desnog. Da li je to nesto strasno? Ali pri voznji su pustali volan na pravcu i nije bilo nikakvih problema...drzi pravac normalno. Edited July 3, 2010 by Starday Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 3, 2010 ...Gledao sam one brojeve na prozorima. Na svima su isti, al od sofersajbe je drugaciji. Da li to tako treba ili je mijenjana?Nije menjana ukoliko je starija od auta. Npr. ako je auto 2005. godište...a, na šoferci piše 4, onda je to ok. Ali, ako na njoj piše 6..ili neki drugi veći broj...onda je naknadno menjana.Generalno, ako si već toliko zagrejan za konkretan model...bilo bi dobro da ga odvezete u servis na pregled. Da se pogleda trap, kočnice (istrošenost pločica, diskova), da proverite stanje svih tečnosti, da možda nema tragova curenja, da vidite kakvi su lonci, kakvi su silen blokovi pozadi, da se poveže na Examiner i pogleda šta je prijavljivao od grešaka. Kad je na dizalici, onda se lakše mogu videti tragovi eventualnog udara...Vi to danas ništa niste mogli da vidite...plus, mogli su drugari danas da upale klimu da vide radi li... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Starday 0 Posted July 3, 2010 (edited) Auto je znaci 2004.g., 3 je na prozorima, 4 na sofersajbi. Drugovi su palili klimu, radi. Upravu ste sto se tice servisa...ali eto, sve nesto vjerujem da je ok, jer ga je ovaj covjek stvarno nahvalio i garantuje mi ispravnost. A i ne zivi daleko od mene...(mada ne znam da li je to ikakva prednost:) )I rekao je da slobodno mozemo otici na bilo koju kontrolu i to...Hvala jos jednom. Javim se ako ga kupim, ako nista da slike pokazem. PS(jedina stvar koja se meni nije svidjela je fabricki kasetofon...sta cu sa njim?) Edited December 17, 2011 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikolaj 1 Posted July 4, 2010 To sto ti je auto nahvalio prodavac nista ne znaci.svaki ciga svog konja hvali,zato otvori cetvoro ociju,gledaj dobro.Nemoj da zuris mnogo sa kupovim,da se posle ne bi kajao,Sto se tice kasetofona u autu,uvek ga mozes zameniti sa originalnim cd-om iz stila ili neki aftermarket radio.a imas i onaj xcarlink.srecno u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Starday 0 Posted July 4, 2010 Jos samo vezano za ovu prljavstinu u lijevom faru...sta bi to moglo da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 4, 2010 Svako ce nahvaliti robu koju prodaje...Imaj na umu da ne kupujes novi auto..gledaj da smanjis hitna ulaganja na minimum....Pogledaj auto vidi sta mozes da "progutas" i ne ocekuj da auto bude idealan ipak je polovan..Prljavstina u faru moze biti recimo ukoliko far(vecina na novijim modelima ako ne i svi su plasticni) moze biti od sitne pukotine gde ulazi prljavstina ili ukoliko na faru sa zadnje strane ne postoji plasticni poklopac (ili nije dobro postavljen sto je moguce na levom faru na Stilu koji je opste poznat po laganoj zameni sijalice )sijalica ili ukoliko je izgorelo socivo u sta sumnjam...Pozdrav i srecna kupovina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted July 4, 2010 Jos samo vezano za ovu prljavstinu u lijevom faru...sta bi to moglo da bude? Verovatno je vozen bez poklopca fara i nakupila se prasine.I kod mene je tako levi far,ima prasine na reflektujucoj povrsini.Kada se upale svetla ne vidi se razlika.Pogledaj da li far ima poklopac.Imas 2 poklopca.1 blize hladnjaku za dugo svetlo i 1 veci blize blatobranu(za oboreno,zmigavac i maglneke).Ja sam dobio auto bez tog poklopca fara,ali zahvaljujuci kolegi sa foruma sada imam poklopac :thumbsup: .Sto se tice ciscenja fara,to zaboravi u sopstvenoj reziji.rerna i fen samo za one koji su probali vec.Ima decko sa foruma koji otvara farove i moze da ti ocisti to,ali treba ici u Bg samo zbog toga.Jedino sto moze da se uradi,mene je savetovao,je da se skine far i ispira vodom i tecnoscu za stakla iznutra vise puta.Ja sam odustao od te zajebancije jer mora da se skida branik.Polovan original far na odpadu je oko 100 evra.Nov iz delte je oko 16000 dianra++,valjda.Zamenski tajvanski ,marke depo su oko 45-50 evra,ALI ,su fizicki manji od originalnih,tako da ako menjas jedan,treba zameniti i drugi da bi sve to lepo izgledalo.Uf ,Citav esej o farovima napisah.I mene je mucilo to zutilo,dok se nisu pojavili drugi vazniji problemi.Sve zavisi koliko je prasnjavo.Ako je bas zamuceno i zuto,skidaj cenu za 100 evra.Toliko kolsta far.Poslacu ti ja sliku da vidis kod mene kako izgleda,pa uporedi.I probaj da li rade motorcici fara.Tj.nivelacija iz kabine.Uglavnom bar 1 ne radi.sve su to neke sitnice,ali kostaju.Probaj sve dugmice, podizace,svetlo u gepeku.Brisace,motorcice prskalica....ventilator kabine.Kad ukljucis klimu,vidi da li duva hladno na svim otvorima.Ako duva hladno samo na jednoj strani,a na drugoj ubacuje normalan vazduh,sledi ti rasturanje instrument table(oko 100 evra).Vidi da li ima ogrebotina sa unutrasnje strane brava na vratime,jer hvatajuci bravu,taj deo je uvek izgreban prutnicama od prstiju,noktiju.Ako toga nema,onda je faban na tom mestu,sto nije mana,ali....Vidi ima li tragova farbe na gumenim kederima,na delovima oko farova.Tu se nakupi ona fina magla dok se farba,a ne skidaju se delovi auta.Najbolje da napravis spisak i ponovo pregledas auto.One stvari koje ti mozes da vidis.Ja kad sam kupovao,meni otvorise haubu da pogledam motor.Motor se sija.Ja rekoh-HVALA LEPO,svidja mi se,ajmo u servis.Za kasetofon,najbolja opcija je da se izbaci fabricki,i ubacis blendu(adapter-oko 20e) i neki dobar cd plejer.Za ostale stvari,kanal, mehanicar i elektronicar(kompjuter).TRUST NO ONE. Quote Share this post Link to post Share on other sites