Jump to content
FAS Goran

Starday

Members
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

  1. Kod mene je Stilo sa 3 vrata (bez OCS-a u sjedistu) i do prije godinu dana sam uspio rjesavati problem sa airbag greskom kada bi se javila (konektori ispod suvozacevog sjedista). Zadnjih nekoliko mjeseci mu ne mogu nista...greska stoji i stoji. Na dijagnostici mi javlja gresku bocnog suvozacevog airbag-a. Direktno sam spojio zice i ispod sjedista i u gepeku iznad desnog tocka, ali nisam eliminisao gresku. Tek od tebe cuh da ima i ovaj zuti konektor u kaseti... i stvarno, pogledam danas i imam ga. Prskao sam ga kontakt sprejem, opet nista. Da li neko zna za sta je on tacno? Da ga ne rasklapam i ne spajam direktno ako on nije vezan za bocni suvozacev airbag...
  2. Pa moguce je, nisam kompetentan da kazem da je samo ovo ili ono tacno. Ono sto je mene iznerviralo je to sto sam, iako sam direktno (i ispravno) spojio konektore ispod oba sjedista, kao i u gepeku...opet imao gresku. I onda covjek ostane bez ideja, sta bi moglo biti... i ispostavi se da na kraju nisam nista novo, niti drugacije, uradio, a eliminisao sam gresku. o.O
  3. Da se ja nadovezem na ovaj svoj post, pa vi nastavite o garnislama... Bilo je ipak do konektora u gepeku. I ne znam zasto, ali tek iz treceg pokusaja direktnog spajanja je nastala greska. Prva dva puta mi je i dalje prijavljivalo gresku, iako sam fino ogulio, spojio i izolovao zice...tek iz treceg pokusaja je nestala. Ne znam otkud da je tako...zbog te slabe, da kazem, osjetljivosti sam i imao toliko problema dok sam se rijesio greske. Sve redom konektore fino (direktno) spojim, a opet je javlja...al izgleda da su ove zice u gepeku bile posebno komplikovane...za njih je bila potrebna visa strucna sprema. Ali kakogod...bitno je da sam rijesio problem.
  4. Bio sam napokon na dijagnostici danas. Izbacilo je nekolicinu gresaka vezano za airbag-ove, kako za vozacev, tako za suvozacev. Vjerovatno zato jer sam (trazeci uzrok paljenja lampice) direktno spojio zice na konektorima i ispod vozacevog i suvozacevog sjedista, kao i na desnoj strani u gepeku, pa je zabiljezio sva ta odspajanja konekrota. Majstor je obrisao sve greske osim ove: Ovo bi trebalo da znaci da onaj u gepeku nisam dobro spojio?
  5. U oglasima sam nasao lafete za Fiat Stilo 1.9JTD po cijeni od nekih 43eura (po lafeti naravno). U pitanju je prodavnica autodijelova i tvrde da su lafete kvalitetne, da nije divlja proizvodnja. Proizvodjac je italijanska firma Birth (http://www.birth.it/en/) Ovdje u Sarajevu je cijena lafeta kineske (no name) proizvodnje oko 40eura. Ako je u pitanju kvalitetniji proizvodjac (tipa Delphi) cijena je oko 65eura. Ovi govore da su ove ove Birth lafete od 40-tak eura sigurno u rangu sa onim od 60eura, pa me zanima da li je neko imao iskustva sa dijelovima pomenute firme i da li su ok? Ne bih da se zaletim na manju cijenu, a ispostavi se da sam ugradio smece i duplo platim.
  6. A zbunio si me recenicom da imam OCS ako dijagnostika prijavi gresku na suvozacevom sjedistu. Nekoliko dana prije zadnjeg pojavljivanja greske sam bio na dijagnostici (zbog drugog problema, al da vas ne davim i nije bilo problema sa airbagom. Malo je nezgodno ponovo platiti 15 eura za dijagnostiku sada kada imam problem sa airbagom...a mozda s emoze lako rijesiti...zato sam ovdje i pokusao dobiti savjet. A evo i kakvo je stanje sa zicama ispod suvozacevog sjedista.
  7. Znaci, ako prijavi suvozacev airbag, problem je sa OCS-om, a ako prijavi bocni airbag, problem je sa konektorima ispod sjedista?
  8. Znaci nema sigurnog pokazatelja po pitanju godista automobila... A kako se problem sa konektorima ispod sjedista (suvozacevog) manifestuje na dijagnostici? Da li dijagnostika razlicito prikazuje gresku sa OCS-om i sa losim kontaktima?
  9. hehe...pa volio bih da si me skuzio, ali nije tako. U protekle 2 godine mi se povremeno javljala poruka za airbag gresku, i rjesavao sam je tako sto malo prodrmam kontakte ispod suvozacevog sjedista ili pomjerim pa vratim sjedište.... I kada mi je na kraju dojadilo, onda sam iskopcao zice iz narandzastog konektora i direktno ih spojio preko redne stezaljke. Isto sam uradio i sa konektorima ispod vozacevog sjedista. I bilo je ok jedno vrijeme, al se greska nedavno opet pojavila. E sada ne mogu da je ukinem, jer kako god da iskopcam, pa spoijim zice, greska ostaje. Zato sam pomislio da mozda ipak imam OCS...
  10. Kako da provjerim da li moj Stilo (1.9 JTD 2004.g.) uopste ima OCS senzor? Nekgdje pise da ga od 2004. ne ugradjuju, a negdje sam procitao da ipak moze biti ugradjen i u to godiste. Jel moram otvarati sjediste ili postoji i neki drugi nacin?
  11. Hvala puno. Pokusacu ovo svakako. A map sensor sam zamijenio. Da nisi mislio da cistim maf. Sad si me malo zbunio. Meni je receno da se map (valjda) ne cisti... taj sam i zamijenio. Tacnije, samo umetak.
  12. Jao izvinjavam se. Tek vidjeh sta napisah. Htio sam reci da na 40km/h u trecoj brzini i pun gas, imam slab odziv...relativno duze (nego onomad) mu treba da me, sto bi rekao igor0511, ubaci u sjediste. Da ne bi bilo da samo ja umisljam, majstor je probao auto i rekao da jeste tromiji (dok ne dodje do tih 1800-2000 obrtaja) nego sto bi trebao biti...ali on kaze da pored tog ciscenja ERG-a (pa naknadnog blokiranja) i zamjene protokomjera ne zna sta dalje da radi... Sredjivao mi je nedavno i usisno crijevo turbine. Bio je poceo da sisti kao pretis lonac na 2000 obrtaja. Valjda je bilo puklo to crijevo i samo je odsjekao taj puknuti dio i pricvrstio krajeve crijeva (crijevo je valjda na S, pa je imao dovoljno crijeva to da izvede). Ali zanimljivo, i dok je sistao, dobro je vukao kada dodje do 2000 obrtaja. Poslije popravke crijeva je opet vukao isto. Da ja vise ne bih petljao niti vas maltretirao, da li meni dijagnostika moze pokazati u cemu je problem, da se vise ne zezam sa nagadjanjima i nasumicnim mijenjanjem dijelova i majstora?
  13. Izvinjavam se na offtopic, ali nadovezao bih se na ovaj post. Moj Stilo 1.9JT 115KS je malo trom do paljenja turbine. Drugovi me ubjedjuju da sam umislio, ali ja sam ubijedjen da bi on trebao da ima jaci pocetni start. Tj ubijedjen sam da je prije bio bolji, ali valjda se postepeno utromio, pa sad ne mogu da ocijenim najbolje u kojem je to odnosu. I bas ovo sto neshaoct govori... kod mene, kada pri 40km/h u drugoj brzini pritisnem gas do daske, kao da nisam ni pritisnuo gas...i onda polako ubrzava do turbine...i tek onda procepi. Prvo mi je majstor procistio EGR, pa sam zamijenio protokomjer, pa onda blokirao EGR...opet isto. Neki savjet? Dzaba trosim pare ovako redom popravljajuci i mijenjajuci dijelove... :/

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...