Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada
Guest 4236

Vazduhoplovstvo

Recommended Posts

nesho, daj ovu prvu sliku u vecoj rezoluciji, pliiiiiz... Sve su preterane, ali ta je taman za večni desktop. 1600x1200 će biti dosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvor : Google :thumbup:

1615x1074

aVvQuUJ.jpg

Jedino sam mogao da uradim resize i da je tako malo uvećam, a da još uvek bude prihvatljivog kvaliteta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitam posto su mi fotke poznate sa jednog drugog foruma. Imas li ti odobrenje autora za to ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...slike su izvorno sa ko zna kog Foruma. Svuda gde je slika zaštićena potpisom autora, taj potpis je ostao...

Ovde potpisa autora nije bilo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma lozim te ;)

Nego znam par likova koji redovno vise na bataji sa aparatima, pa sam pomislio da i ti znas nekoga od njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ovo nisu naše 29-ke... ;)

Vidiš na jednoj digitalnu šaru, a samo su Slovaci ofarbali svoje 29-ke na taj način, mada i oni nisu kompletan broj u digi već samo 2 komada...

gxalS10.jpg

aVxu6zA.jpg

PqGm6T9.jpg

A, ovo je ona druga varijanta farbanja ( prva 29-ka na ovoj slici ) :

aVxuvw0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

uporedba veličina, redom, s leva na desno:

Jaguar, Mirage 2000, SU-30K, MiG-27, MiG-21BiS

PqR7JIJ.jpg

ne mogu da verujem, kako MiG-21, koji uopste nije tako mali avion, izgleda smešno u odnosu na SU-30K...

Edited by Punto Abarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Su 27 i svi ostali njegovi derivati su zaista ogromni avioni. Tek kad ga vidis uzivo, shvatis koliki je.

Inace 29-ka, koja je osetno veca od 21-ce, pored Su 27 izgleda smesno.

Nego, na ovoj fotki mi smeta sto su dodatne rezervoare na 21-ci okacili na spoljne potkrilne nosace, gde nemaju nikakvu funkciju. Pretpostavljam da su samo zbog fotkanja to uradili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne bi voleo da sam bio u koži onog ko je farbao 29-ku,

a za maketu definitivno ovu šemu nikad nebi izabrao jer je nemoguće tačno izvesti ... ;)

inače ako nekog zanima u subotu od 11 u NS ima takmičenje i izložba maketa, pa ako se nekome ide eto prilike... :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo da vidimo koliki ste poznavaoci avijacije : ovi kaponiri su za koji avion i gde se nalaze ???

Pq1OjKM0.jpg

Pq1OkdHJ.jpg

a evo malo foto izveštaja i aero minijatura sa izložbe u NS :

Pq1Olx0r.jpg

Pq1Om9VJ.jpg

aV1tu3n0.jpg

Pq1Op0w0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam se zapanjio.....

na vestima B92;

kaze otprilike ovako 20 tona alumijuma leti 1000 na sat.....

e jebga rekoh ja i ugasih TV......

@ KGB

evo da vidimo koliki ste poznavaoci avijacije : ovi kaponiri su za koji avion i gde se nalaze ???

ajd naguraj ti avijon u taj kaponir......

Edited by ninjapvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva sjajna 'tica. Šteta što su ih sasvim pogrešno koristili '99, bolje da ih nisu ni dizali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greska! '99-te su korisceni upravo za ono za sta su namenjeni. Druga je prica koliko je to u datim okolnostima imalo smisla ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...dizali su neispravne avione kojima su na papiru prudužili resurse, uglavnom po jedan je sam išao...Mada, smisla nije imalo kako god...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moramo da se složimo, ali poslati takve letelice jednu po jednu u osinjak, teško da može biti strateški/taktički racionalno, ili kako god. Da li su bili ispravni ili ne, takođe je nebitno, razlog manje da se žrtvuje nečiji život, koliko god da su bili napaljeni patriotizmom.

Ako je već bilo par komada, trebalo ih je podići u pravom trenutku, sve odjednom, da mogu da pokrivaju jedan drugog i da nanesu bar nekakvu štetu. Ovako ništa nisu napravili, samo su žrtvovani zbogradičega?

Share this post


Link to post
Share on other sites

..da, to i ja kažem...em su bili neispravni ( pa je to razlog da se ne dižu ), em su podizani uglavnom po jedan ( što je opet razlog da se ne dižu ), em i da ih je bilo 10 ispravnih, oni su imali 110...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj da ponovim sta sam napisao:

Druga je prica koliko je to u datim okolnostima imalo smisla ;)

To o cemu vi pricate su okolnosti, a ne namena - znaci nema neslaganja ;)

A sto se tice taktike, mozemo mi da raspravljamo danima da li je bila dobra ili ne, ali postoji doktrina i neka pravila koja se izucavaju u skolama namenjenim tome, a niko od nas je nije zavrsio.

Po meni je bilo besmisleno uopste dizati avione na bilo kakav nacin, ali onda se postavlja pitanje cemu sluzi RV i PVO, sta opravdava njihovo postojanje i troskove obuke i odrzavanja svega toga. Mnogo nezgodna tema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali onda se postavlja pitanje cemu sluzi RV i PVO, sta opravdava njihovo postojanje i troskove obuke i odrzavanja svega toga. Mnogo nezgodna tema.

realno, meni makar je bilo srce puno samo da ga vidim na mitingu.

Takođe, da nikad nisu ratovali, nigde, da ih zemlja kupi samo radi obuke 2 ili 3 pilota godišnje, ja bih i dalje radije prihvatio da deo poreza koji plaćam ode na tako nešto, ma koliko to besmisleno bilo, nego na neko druge "korisne" stvari, tipa brzih pruga, preuređenja graničnih prelaza i tsl.

A "99 je priča koja me rastužuje, kad su 29-ke u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i560913_plakat.jpg

U subotu 11.07.2009. godine, Vazduhoplovno društvo Sveti Arhangel Gavrilo organizuje Beograd Air Show 2009. iznad Kalemegda i Ušća sa početkom u 11 časova.

Učešće u letačkom programu do sada su potvrdili Vojska Srbije sa letelicama MI-8, Gazela, Super Galeb G-4, Orao, MIG-29, JAT Airways sa velikim saobraćanim avionima ATR-72 i Boing-737-300 i avionima Poljoprivredne avijacije i Akademije iz Vršca, Helikopterska jedinica MUP-a sa BEll-ovima 206 i 212, Akro grupa STARS sa avionima G-2, Peter Podlušek sa dva aviona Super Extra, Agencija za kontrolu letenja sa JAK-40, Prince aviation, Pelikan airways, padobranci, motorni zmajevi i drugi.

Više informacija na www.beogradairshow.rs

i560915_mapa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...