Jump to content
FAS Goran
bokija

Set za popravku (krpljenje) pneumatika / Fix & Go upotreba

Recommended Posts

Ja set za krpljenje nemam, a možda bih trebao da ga imam sa obzirom na posao, ali kompresor je uvek tu, kao i ćopavac, zlu ne trebalo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam taj set, ali iskreno jurim rezervni tocak zbog puta na more.

Jos me zanima sledece.

Kazu da taj set ( kompresor+ boca ) kosta 30eur.

Da li to iko kupuje?

 

Ja bih rado menjao za rezervni tocak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas sam gledao ono cudo od kompresora, fix & go i zanima me jedna stvar. Ovaj koji ja imam, nema na sebi prekidac sa kojim se bira da li ce se koristiti samo duvanje gume ili koristenje onog sredstva za krpljenje. Sve sto ima je prekidac on/off. Da li to znaci da automatski koristi onu smjesu iako mi nekada samo treba da naduvam gumu?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam shvatio zavisi koje crevo nakacis posto imas dva creva na kompresoru. . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, ali kako kompresor da zna koje sam nakacio, a nemam onaj prekidac "mode selection" :question: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na Delti mislim da se boca aktivira zakretanjem u jednom smeru. Dok se to ne uradi ceo sistem se ponaša kao običan kompresor. Proveriću ujutro pa ću napisati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam taj set za reparaciju i izbacio ga, kao sto rekoh...

Sto se koriscenja tice, ako je Fix&Go kao na Stilu sa 2 creva, dugme On/Off ti je samo za aktiviranje kompresora.

Imas 2 creva - jedno obicno (gumirano, sa tkanjem preko) sa onom "zakacaljkom" kao npr. na pumpi - ono ide direkt iz kompresora i ako njega zakacis mozes samo da doduvas gumu.

Drugo crevo, obicno plasticno i providno, ima sraf na kraju. Ono ide preko posude koja sadrzi tecnost za krpljenje i vezano je takodje za kompresor.

 

Tako da je tvoje samo da povezes odgovarajuce crevo. Ako se doduvava guma, povezujes crevo sa "zakacaljkom". Ako se guma krpi usrafi se plastificirano crevo, koje istovremeno ubrizgava tecnost za krpljenje i naduvava gumu. Ako krpis gumu, potrebno je nakon toga lagano voziti nekih 10 minuta pa onda stati i proveriti da li je pritisak OK i da li tako moze da se nastavi sa voznjom.

 

Kao sto rekoh, meni je Fix&Go IGRACKA za manje rupe na gaznom sloju. Bilo kakav ozbiljniji gumi-defekt, veca rupa, secenje, ostecenje boka gume, ostecenje felne i mozes da se slikas. Takodje, treba voditi racuna i o roku trajanja boce sa tecnoscu za krpljenje. Zbog svega toga sam izbacio Fix&Go, ubacio rezervni tocak sa dizalicom, obicnu klasicnu pumpu (ne gotivim ni one cajniz kompresorcice, cini mi se da ce se raspasti svakog trenutka) i tacan manometar... Sto je sigurno, sigurno je...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma i meni stoji onako, na novom imam copavca, a na starom autu mi je guma izduvala pa reko da je doduvam i onda me zbunilo. Kontam, ako prikljucim ovo crijevo za naduvavanje, i ukljucim, sta ako mi krene na ovo drugo crijevo onaj sadrzaj izlaziti? Nisam skontao da kompresor "zna" koje je crijevo prikljuceno ;-). Sve ok, hvala ti sada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Kako sami možete zakrpiti gumu?

 

Šta uraditi kada vam se probuši guma, a nemate rezervni točak? Pogledajte kako se Juraj Šebalj snašao sa mobilnim kitom za krpljenje guma:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...