ukki 0 Posted June 1, 2016 Jasno je, ukapirao sam , ja sam laik pa sam pogresio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted June 1, 2016 Ne prozivam nikoga samo kolege ipak smo neki strucnjaci pa da se sluzimo pravilnom terminologijom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted June 1, 2016 Da li je remen na svom mestu. To je ono kao kaiš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted June 1, 2016 I ovaj @Mijailović P. ume da ga zavuce onako profesorski Quote Share this post Link to post Share on other sites
ukki 0 Posted June 1, 2016 Za bilo sta vise od samog porblema ne mogu da kazem jer se ne razumem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NSTime 0 Posted August 3, 2017 (edited) Pozdrav ljudi. Imam gadan problem sa mojim stilom (auto pod Garage). Jutros kada sam pokušao da startujem auto, okrenem ključ da dam kontakt kad ono belaj. Lampica za airbag kreće da treperi, datum displej krene da treperi, neki relej desno od volana (verovatno za predgrevanje) krene da škljoca, pumpa u rezervoaru krene da škljoca, sve u istom taktu - suma sumarum paljenje nemoguće. Zatim ima gomila nasumičnih stvari što se dešavaju kad vratim ključ u isključeni položaj. Nekada ostane upaljena lampica za duga svetla (svetla nisu uključena), pa se nakon toga ubrzo ugasi, upali se nekada radio nasumično. Daljinsko zaključavanje/otključavanje nakon toga nije moguće. U nekom trenutku desi se da se nekako povrati pa mogu da koristim daljinsko zaključavanje/otključavanje. Uglavnom ima još više nuspojava koje se nekada dese, nekada ne. Nakon svega ovoga, otvoranjem vrata auta displej na tabli se normalno upali i prikazuje pređene kilometre, stim da je datum resetovan. Na prvi pogled deluje kao da se ceo auto ciklički resetuje/gubi napajanje. Da li neko zna šta ovde može biti u pitanju. Da li je crkao ECU ili može biti u pitanju akumulator obzirom na ciklično ponašenje auta kad dam kontakt? Nisam stigao da merim napon akumulatora kada dam kontakt, dok je u ugašenom stanju 12.53V. Svaka pomoć je dobrodošla. Edited August 7, 2017 by Ivan Prebaceno Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted August 3, 2017 Prvo probaj sa drugim akumulatorom. Ako imas od nekoga da uzmes, ili probaj da raskacis taj na pola sata pa pokušaj paljenje. Nisam strucan toliko, ali pokusaj Sent from my 3310 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 3, 2017 Akumulator kao što ti reče kolega iznad. Probaj sa drugim a onda kupi nov Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17682 Posted August 3, 2017 Uz proveru akumulatora, obavezno proveriti i punjenje alternatora. Ako nije do toga, sledece sto bih proverio je ploca sa osiguracima i relejima u kutiji pored akumulatora, kao i cuveni D4 konektor. Izduvati kompresorom i ocistiti, po potrebi kontakt sprejom. Da li auto ima zastitnu plastiku preko kutije osiguraca i akumulatora? Do table mi deluje da nije, jer ne divlja samo ona, vec i druge komponente. Ovo je par stvari koje banalno mogu da se provere, mozda se jos neko seti necega. Ako nista ne pomogne, mislim da je vec posao za majstora i proveru instalacije i ECU. Ima par slicnih tema, pa cemo spojiti sa odgovarajucom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NSTime 0 Posted August 3, 2017 Malo pre sam izmerio napon akumulatora (sve je mereno direkt na olovnim terminalima) u mirujućem stanju i bio je 12.72V. Napon se malo oporavio u odnosu na jutrnjih 12.52V, ali kada sam probao da zaključam auto daljinski, napon ode u podrum , ispod 6V. Akumulator (Magneti Marelli, kupljen i ugrađen u Stojanov-u pre 21 mesec) očigledno nije ispražnjen ali je zato totalno izgubio kapacitet. Sad mi još ostaje da vidim kako da odradim zamenu u garantnom roku obzirom da auto ne mogu da pokrenem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
trivo 3 Posted August 3, 2017 Akumulatori se u po ovom vrucem vremenu mnogo brze samoprazne nego inace. Meni je isto krenuo da zeza jer mesec dana vozim po kilometar,dva i ne uspeva alternator da ga napuni za to kratko vreme. Isto su krenule lampice da ostanu ukljucenje pri gasenju,code kljuc mi nije palio uopste i svasta nesto. Za vikend sam ga napunio na punjacu,sve se vratilo u normalu posle toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NSTime 0 Posted August 5, 2017 Odneo sam juce akumulator do Stojanova na proveru. Izdržao je čitava 3 minuta na punjaču-dijagnostici pre nego što je uređaj izbacio listić sa izveštajem da je crkao. Obzirom da je bio u garanciji, dobio sam novi. Ubacio sam ga u auto i sve radi OK. Hvala svima na savetima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 5, 2017 Najbolje moguće rešenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted August 5, 2017 Koji je bio kapacitet akumulatora ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
NSTime 0 Posted August 5, 2017 (edited) Nominalni kapacitet mu je 60Ah, 420 CCA. Kazu original koji ide u Stila. Ovaj novi nek šljaka dok šljaka, posle toga ide Varta. Edited August 5, 2017 by NSTime Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted August 5, 2017 Nema na čemu najbitnije je da je rešenje nađeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17682 Posted August 7, 2017 Sto kazu kolege, najjeftinije resenje, ako je samo to u pitanju. Komotno je mogao i neki sa vecom startnom strujom. Nadam se da je provereno i punjenje alternatora, kada je sve to vec odradjeno. Inace, ove izrazito visoke temperature (isto kao i izrazito niske), uz stalna startovanja i kratke relacije su smrt za akumulatore. Nepotrebno otvorena nova tema je spojena sa postojecom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted August 7, 2017 Za taj motor prilicno slab akumulator verovatno je zato i izdahnuo vrlo brzo ali dobro uzeo si drugi i to je odlicno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17682 Posted August 8, 2017 (edited) Pa i nije bas tako, mozda ce se neko iznenaditi podacima koje je fabrika davno projektovala: Obicno bude ili da je akumulator los ili ubijen otezanim uslovima eksploatacije ili ima lose punjenje (problem sa alternatorom). Generalno, danas su stvari malo drugacije, vozila su sa dosta vise elektronike, start-stop sistemima (gde vec idu AGM akumulatori), itd. Licno uvek volim da stavim veci accu, sa vecom startnom strujom, zimi pali na cvrgu, meni su se pokazali kao izuzetno trajni, zadnji put sam uzeo 77Ah i 760A, ovo je recimo ponuda za Exide koji preferiram, tj. za model Premium Carbon Boost: Edited August 8, 2017 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites