Jump to content
FAS Goran
Guest 9272

Stilo / Nuova Bravo - signalizacija airbag-a

Recommended Posts

+1

ako je udarac spreda ispucace se i vozacev i suvozacev sedeo tu neko ili ne,a dok ocs ne bi ispucao suvozacev ako nema nikog na sedistu sto je dobro manja steta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko mi je jednom prilikom rekao da moze da se ucita dump od novijih stilica u modele do 2003 ali ako je tako onda je jeftinije uraditi simulator nego flesovati centralu.

Mene je isto poceo da zeza airbag na stilu 2002god. i posto se bavim servisom racunara i pomalo elektronikom narucio sam od drugara prepravljenu dijagnostiku (otvara i airbag) pa cu videti sta je problem.

 

Kontakti ispod sedista nisu proverio sam, za foliju nisam siguran ali mislim da nije ni ona posto iako je upaljena crvena lampica i upozorenje kad neko sedne na suvozacevo sediste zuta lampica treperi i ugasi se kao pri paljenju auta, znaci ocita prisutnost na sedistu. E sad Stila sam skoro kupio tako da nemam neko veliko iskustvo sa njim ali sam dosta postova ovde proucio i spoznao gotovo sve decije bolesti koje prate ovaj model. Vec sam dosta problema i resio na njemu (nemaran bivsi vlasnik) bez ikakvih problema. Inace fiate vozim ceo zivot i poznajem ih u dusu.

Pre njega sam vozio mareu limuzinu takodje 1.6 16v sto znaci isti motor stim sto je na marei drugacije resen ecu i nema tih problema a sve ostalo je manje vise isto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa izmesti ecu ako vec nisi.
Za flesovanje ne znam, nisam cuo da je neko radio to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmesten eku odmah na kuciste akumulatora, to sam vec radio drugarima i znam tu foru. Moj ne pravi probleme ali premestio ga da me posle ne boli  glava. Mada i to vise nije problem, posto imam duvaljku drugaru sam reparirao njegov ecu koji je svirao i palio greske kao lud i Bogu hvala skoro godinu dana je miran. Malo lemilica, malo duvaljka cuda cini.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedno pitanje - posto mi je konfuzija u glavi od cele teme (procitao sam je) i konkretno nisam nasao odgovor ........ od skora , tj. od kad je zahladnelo , pali mi se zuta oznaka odmah ispod air bega na tabli a za tim i air beg (crveno) i u voznji se ugasi air beg a to zuto ostane da sija i ne gasi se nikako --- pa se opet upali air beg posle nekog vremena - nema pravila pa se ugasi posle par minuta i tako u krug , ali ta zuta oznaka ispod njega se ne gasi nikako. kako dodje toplije sve je ok i ne pali se nista sem ako opet jutro nije prohladno , sve se ponavlja a u toku dana kad je toplo sve je ok ....... ako neko zna sta je i ako je imao isti problem , neka javi sta da pogledam tj. promrdam ili naprskam kontakt sprejem -- dijagnostika ostaje kao zadnje resenje u servisu i placanje 1000 din. najmanje a mozda je i vise ......... unapred hvala na odgovorima ........... i da zaboravih , da je pre par god. kad je auto kupljen vadjena ta plastika iz suvozacevog sedista i sredjena tj. premoscena ili kako vec u servisu u auto kuci u pozarevcu gde je auto i kupljen i sve je radilo ok do ove godine .........

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće da ti prekidac za iskljucenje suvozacevog airbeg-a pravi problem. On se nalazi sa desne strane table, vidi se kada otvoriš suvozaceva vrata. Probaj da ga kljucem prebaciš nekoliko puta na ON-OFF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bole ja znam da ta zuta hoce da sija jedino kad ti rucno ugasis suvozacev airbag.
A za crvenu lampicu vidi raskaci te dzekove ispod suvozaca i vozaca pa naprskaj nekim kontakt sprejem

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je i meni prvo palo napamet - probao sam to sa kljucem  levo - desno i vadio sam ga iz plastike i skidao klemice sa njega i vracao i opet isto. doslo mi da kupim polovan na otpadu ali sta da radim posle kad moj kljuc neodgovara za tu novu bravicu. da li da ga skinem i naprskam kontakt sprejem , stvarno ne znam vise. takav prekidac imam i u gepeku i njega sam vrteo kljucem na on - off i uvek vratim na on i skidao klemice  , gledao i opet isto.

 

i da stoji na ukljuceno (airbeg) a i dalje sija ...... jbm. joj mater. meni je ta zuta povezana sa airbegom sto ga pali i gasi sto posto , jer prvo ona ostane da gori posle paljenja auta pa posle tek 10-tak sekundi pali i air beg (koji se i gasi povremeno) i to napominjem samo kada je hladno napolju , kad je toplo nema nista - sve je OK.

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam prskao nista , danas sam malo pomerao kablove rucno ali nista. kod mene su dole sve dzekovi fabricki i koliko vidim nista nije dirano ni prckano. jedino da kupim kontakt sprej pa da probam. neko je rekao da neki dzek ima za pojas sa 2 zice beli kockasti , da vidim i njega da iskopcam i isprskam.

 

jel smem to da razdvajam , te dzekove i da vracam ispod sedista dok je auto na akumulatoru , da se nesto ne aktivira - otkud znam ??????? pa da probam i to da naprskam sve , samo da kupim taj neki kontakt sprej. koji vi preporucujete da uzmem ........

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to do bravicu,to ili kontakti ispod sedista ili kabli koji ide na foliju ako je imas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bole probaj da naprskas sve kontakte ispod sedista i da ih malo pritegnes posto koliko sam razumeo tebi je vec izvadjena folija i odradjen simulator. Verovatno je u pitanju neki kontakt. Ako ne uspes jedini lek je dijagnostika jer ce ti tacno reci gde je problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je.Posle 2003 imaju obicne jastuke nisu multistage.

 

A ko je tebi ovo rekao, ili gde si procitao, zanima me kako si dosao do ove informacije?

Primetio sam da se na forumu sve vise provlaci ovakvih neproverenih informacija, sto znaci da ima sve vise laznih podataka, a nekada toga nije bilo posto nije bilo ljudima bitno da samo nesto napisu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ispravim za multistage tu sam pogresio, za ostalo stojim iza toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta da ti objasnim kada si sam sada rekao da si pogresio za multistage, a za ostalo nista nisam ni rekao, citirao sam tacno post gde si rekao da posle 2003ce godine stilo nema multistage i iskljucivo sam na to mislio, stilo 2005 godiste

 

cxcb420493.jpg
 
cxcb420494.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

U poslednje vreme je previse rekla-kazala pisanja, sto i meni licno smeta.

 

Razlika je u tome sto je, recimo konkretno za Stila, ranije ovde bilo procentualno vise entuzijasta i ljudi koji su se trudili da konkretno rese problem jer su popravke bile prilicno skupe, a materija nepoznata. Pa se ucilo iz odgovarajuce literature, jurili da se narezu eLearn i ePer diskovi, konsultovali ljudi iz servisa, kacili smo ovde raznorazne seme i resenja kad dodjemo do njih...

A sada se najcesce ljudi pojave kad imaju problem, a javi se neko ko je od nekoga nesto nacuo, a ne to sam uradio u praksi. I naravno vrlo cesto iz tog razloga dolazi do sirenja dezinformacija i Kuvalja je apsolutno u pravu. Ova tema i kompleksan sistem kakav je airbag se svela na drmanje kablova i kontakt sprej - slazem se da moze da pomogne, ali je to samo deo mogucih slucajeva.

 

Bole, ja bih ti savetovao da odradis dijagnostiku. Ako vec nisi siguran, minut posla umesto da gubis vreme trazeci po autu, drugarski savet. Bilo koji krsteni servis u kom odrzavas auto ce ti to uraditi gratis (castis pice) ili neko od kolega sa foruma, skoro je drugar negde uradio poravnanje Proxy-ja za 200 kinti, a banuo u prolazu u prvi servis... Nije dijagnostika bauk kakav je ranije bila, rade je i klinci na parkingu ispred zgrade. Blinkanje ili stalno ukljucena amber lampica moze da ukaze i na problem sa OCS ako postoji, mozda centrala brljavi... Vise potencijalnih stvari, koje ces za minut indikovati dijagnostikom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra cu da idem da kupim neki kontakt sprej da raskacim sve dole i isprskam sa tim - da probam (znaci moze se iskopcavati samo da nije auto na kontaktu) , pa cemo videti sta ce biti - ako se nista ne desi idem na dijagnostiku kao sto rece ivan . hvala puno svima na odgovorima .

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam ovde servis tj. elektricara na plavom mostu (bane) gde odrzavam auto. idem sutra do njih prvo , pa ako budu imali vremena da odrade dijagnostiku (posto su uvek puni) uradicu to. javicu sta se desava , da znaju i drugi. nisam siguran da li ja imam taj osc senzor sto rece ivan. ako on nesto ne radi jel to onda zajebancija da se odradi , mislim finansiski. ja vec imam ugradjen taj simulator u suv. sedistu i to je uradjeno jos pre 4 god. kad je auto kupljen u servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lako moze da se simulira OCS sema prisutnosti/neprisutnosti suvozaca sa otpornicima, kacili smo seme na forumu, maltene dzabe izadje.

Ako ti je auto pre restyle sigurno ga imas. Lako se napipa folija u sedalnom delu suvozackog sedista a ima i OCS etiketu sa strane.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi covek pise da ima ugradjen simulator u suvozacevom sedistu, nema drugi ocs u autu koji bi mogao da te zeza.

Sto rekose pametni ljudi ovde dijagnostika da ne juris po autu konektore kojih ima poprilicno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imao je tu foliju u sedistu ali cim je kupljen sediste je skinuto i ugradjen je taj simulator , e sad kako ne znam , jer je to radjeno u servisu u pozarevcu 3 ili 4 sata je trajalo pre 4 god. i sve je radilo ok do sada tj. do pred zimu. ja sam ga ostavio i dosao po njega (nista nisam tada platio) jer je bio dogovor da se to uradi pri kupovini jer je airbeg stalno sijao. 

sad sam bio dole i malo gnjurao. imam 4 konektora , beli 2 zice , sivi 4 zice , narandzasti 3 zice mislim i crni veci malo od narandzastog sa plavim u sredini koji ima vise zica - nisam brojao - svi stoje na nekoj plastici jedan do drugog. svaki sam skidao i malo produvao - nemam kontakt sprej , vratio i kad dam kontakt sada obe zute ispod i iznad airbega zablinkaju i ugase se ali airbeg sija odmah. sutra ce mi drugar doneti taj sprej pa cu pokusati i sa tim , dzek po dzek , naprskam i vratim pa cemo videti.


zaboravih to sto su vadili iz sedista , mislim da su nesto i vratili , jer tada pre 4 god. to je ugradjivalo samo par servisa iz srbije - znam da je tip rekao da je to moje naruceno iz italije i zato sam cekao 7 dana da to i stigne , ali stvarno ne znam sta je ugradjeno. znam samo da je radilo ok 4 god. tj. svo ovo vreme do ove zime. ako nista ne uradim sutra sa ti sprejom , to cu pokusati samo ispod suvozacevog sedista idem na dijagnostiku i gotova stvar .......................

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas isto tako konektore i ispod vozacevog sedista, hoce i oni da zezaju procackaj i njih pa vidi sta se desava.

A to ako si cekao 7 dana da nesto stigne iz Italije postoji mogucnost da su ti narucili drugu foliju sto cisto sumnjam jer je pre 4 godine ona bila mnogo skupa ali opet ne bih da nagadjam, zato je dijagnostika zakon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...