Jump to content
FAS Goran
Guest 9272

Stilo / Nuova Bravo - signalizacija airbag-a

Recommended Posts

ako je u pitanju brisanje crash memorije, mislim da je rekao oko 30-40 evra, to nije meni radio, ali smo pricali pa mi ta cifra ostala u glavi, a ovo sa OCS 30 evra.. skidanje centrale, rasturanje, skidanje cipa sa nje, programiranje i vracanje svega na mesto. i naravno, dijagnostika da se vidi sta je napravljeno i ima li gresaka 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je sasvim korektna cena :thumbsup: . Isto to po BG servisima ide i do 60-70 EUR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jbg, pravo da ti kazem ne znam, isao sam direktno kod njega jer ga poznajem dosta dugo... uostalom kazem, ako nekome treba moze i mene da kontaktira, pa da vidimo za cenu i da se ne ceka... sve u svemu, ja sam prezadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam imao problem sa OCS senzorom duze vreme, pokusavao da resim problem uz nesebicnu pomoc kolega sa foruma ali jednostavno moj modul jednostavno nije mogao da se sredi sa otpornicima... Na kraju sam i ja resio problem tako sto sam izvadio modul i reprogramirao centralu. Za sad sve funkcionise kako treba, nema vise pistanja i meni je sad ovako mirnija glava... Ja sam problem resio u Sapcu, reprogramiranje centrale je bilo 25 EUR plus ruke majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno sredjen problem sa OCS kod Dzonija (info par postova iznad).Decko sasvim korektan.Posao zavrsio za oko sat vremena.Cena je kao sto pise gore 30 eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li neko iz Obr ili okoline ko se bavio ovim problemom da svratim? :D Pali i gasi se ta greska stalno, skontao sam da je sa onim ispod suvozacevog sedista problem. Danas se upalila i ne gasi se vise a valjalo bi da resim to, mrzim te greske po tabli u bip bip zvukice posle paljenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si siguran da je do konektora, bar to mozes da prevezes sam, 10 min posla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam narandzasti dzek u koji ulaze 3 zice i mali otpornik koji je negde otpao al' ne znam odakle. Razmisljao sam da probam da izvucem ispod sedista, plasim se da ne napravim vise stete nego koristi. Ali ako je jednostavno i mogu sa ovim dzekom sto se vidi i otpornikom da resim sto da ne. Gledao sam onu semu i cini mi se da 2 otpornika treba da se postave, samo ako moze relativno lako da se pridje onoj ploci, samo nisam vican sa lemilicom bog zna koliko :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova sam nasao kako lezi ispod sedista:

otp.jpg

 

A ovo je situacija koja je vec neko vreme ovakva.

razdvojen.jpg

 

Ovaj narandzasti dzek (kad god pricam u postu o dzeku mislim na ovaj narandzasti sa crnom izolazijom) je otkacen od kako sam uzeo kola i kad god zasija greska ja ga malo tutnem levo desno i to se umiri i 'sredi'.

Novi momenat je bio ovaj deo koji sam nasao sa prve slike i od tad samo sija.

 

Deluje mi kao da je ovaj otpornik bio zabijen i taj narandzasti dzek i da je to resavalo gresku. Da li da mozda isecem ove zicice iz ovog dzeka i spojim nekako na taj otpornik direktno, jer je mozda samo taj dzek izbrljao iznutra u sebi kontakte. Sve to pod pretpostavkom da je ovaj otpornik bio zabijen u taj narandzasti dzek u startu. Ako ne, onda lupam.

Edited by m1hajlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ubodi taj narandzasti dzek na svoje mesto pa vidi,ako nista probas direktno zice da spojis odseces i jednu i drugu stranu dzeka pa povezes direktno boju na boju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narandzasti dzek je od bocnog airbag-a, sivi sa 3 linije od OCS senzora, a beli od pojasa.

Ja bih za pocetak spojio/prevezao konektor airbag-a i ocitao gresku na dijagnostici, ako je bude. Kod sebe sam to preletovao pre 8 godina, ubacio simulator OCS i vozim se u miru i tisini godinama.

Ocigledno je neko nesto kupusao, otpornik moze da bude i od simulatora OCS, da se on raspao pa da pisti. Pored airbaga i OCS, desava se da se i centrala airbaga od te silne zaje*ancije zaglupi i da mora da se flesuje.

Moj savet je povezi/preletuj (moze i redna klema) konektore i pravac dijagnostika ako greska ostane. Ovako samo mozes da nagadjas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nemanjas Ovako je raskacen od kako je dosao i nije pistao osim s' vremena na vreme, probao sam i da ukacim jednako kuka.

 

Znaci da ovaj narandzasti spojim tako da izbacim dzek iz upotrebe, a ovo ostalo ne diram. Obrisem gresku ako ostane na dijagnostici negde i ako i dalje pisti onda znam da je OCS i to ce da objasni onaj otpornika 'viska'.

 

Ocigledno su ti dzekovi zeznuti/prepravljani totalno jer cim kazes da je beli za pojas, a meni se ne zali kad suvozac ne veze pojas znaci da je i tu nesto neregularno.

 

EDIT: Sad gledam, ovde su i boje kablica izmesane sve :D

Edited by m1hajlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

nikome se i ne zali kad suvozac ne veze pojas. 

spojis sve te konektore pa ih odseces i vidis koja na koju zicu ide i spojis ih rednim klemama kao sto ivan kaze ili ih uvrni samo klestima,pa vidi dal ce opet da pisti.

e sad pre sece konektora najbolje bi bilo kada bi imao nekog sa dijagnostikom da ti vidi koji je problem pokazalo bi mu tacno sta je problem dal ocs ili nesto drugo.

a ako neces na dijagnostiku ti onda seci konektore i spajaj pa ako ne radi onda moras praviti simulator sa otpornicima,ili platis nekom oko 20e je to da ubaci drugi program u centralu airbag u kojem nema ocs senzora i vise nikad nece praviti problem

Edited by nemanjas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nek dodje na skup, odradice mu neko dijagnostiku. Kao da je to ne znam sta :) , a resis se cas posla muke trazenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamoli samo tamo na temi o redovim okupljanjima da neko ponese dijagnostiku, ako je u mogucnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozd ljudi. Opet ja :) Od kako sam ugradio naslon pali mi se STOP ENGINE AIRBAG FAILURE. u cemu je problem ?

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

mora da si drnadao prednja sedista pri ugradnji naslona (ako imas kablove ispod) -- prodrmaj iste rukom ili ih izdzekaj pa udzekaj ponovo ili jednostavno pomeri sediste par puta nazad - napred , i jedno i drugo , ako se ne gasi posle toga probaj neki kontakt sprej da naprskas u otvorene dzekove npr. wurth pa ih spoji a ako i to ne upali pravac kod auto elektricara ........ ;)

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mc Shok imao si na prethodnoj strani moj post u kome je detaljno opisano sta i kako,no nebitno,pomucio si se malo ali svakako vredi...nek te lepo sluzi... :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12.3.2016. at 7:45 AM, bole-stilo.jtd said:

mora da si drnadao prednja sedista pri ugradnji naslona (ako imas kablove ispod) -- prodrmaj iste rukom ili ih izdzekaj pa udzekaj ponovo ili jednostavno pomeri sediste par puta nazad - napred , i jedno i drugo , ako se ne gasi posle toga probaj neki kontakt sprej da naprskas u otvorene dzekove npr. wurth pa ih spoji a ako i to ne upali pravac kod auto elektricara ........ ;)

 

Pa jesam pomerao oba sedista do kraja napred i do kraja nazad kada sam ugradjivao naslon i cini mi se kada dirnem kablove ispod vozacevog sedista da se posle par davanja kontakta ugasi upozorenje. moguce da su dzekovi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% su dzekovi - uzmi to razdvoji naprskaj nekim kontakt sprejom , spoji i vozi , to se i meni desava kad mi neko pomera suvozacevo sediste napred - nazad i posle ok bude ............. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze li wd40 ili karb kliner i jel samo problem oko airbaga prave kablovi ispod suvozacevog sedista ili moze i vozacevog ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neces da gatas, povezi auto na dijagnostiku i za minut ces locirati problem. Jeste da je to najcesci problem, ali ima jos komponenti koje mogu da otkazu.

Konektori ispod oba prednja sedista su identicni.

A to u vezi suvozackog sedista je vezano za kupe, jer se obicno to sediste mnogo cesce seta napred-nazad u odnosu na vozacko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...