-
Content Count
2778 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
Martini got a reaction from neshaoct in Lancia Kappa - kako se pravilno koristi klima?
Pritiskom na taster AUTO(na displeju ce ispisati FULL AUTO) ukljucuje se automatska regulacija zadane temperature ambijenta i . Tada je smer duvanja i jacina automatski regulisana. Pritiskom na bilo koji taster koji regulise temperaturu ili smer duvanja prelazi se u manualni rezim rada(na displeju ispisuje AUTO) i tada je moguca rucna korekcija. U oba rezima rada je kompresor klime aktiviran po potrebi. Ukoliko ne zelimo da vozimo sa klimom pritiskom na taster ECON(na displeju ce biti AUTO ECON) kompresor se nece upste aktivirati a samim tim ce auto biti i stedljiviji. Moj predlog je ako klima ne treba ostaviti u auto econ modu. Ja licno uvek drzim 24 stepena.
-
Martini got a reaction from zokibubu in 2.0 20v - da ili ne, iskustva u Lybri, Marei, Bravu
Onda ti nece smetati. Meni je na autoputu problem da se na 160 dernja kao da idem 200. Primer je Kappa 2,0 20vt 200km/h na 4800 i Lybra 2,0 na 6100. E to me nervira. Potrosnja od 8 na otvorenom, lagane voznje pa do 15 u Beogradu cistog grada sa klimom, plina naravno
-
Martini got a reaction from Sedla in Alfa Romeo 159 - iskustva, saveti pre kupovine
I srafovi su Opelovi...
-
Martini got a reaction from polaris in Mućke, Alo alo, Državni posao i ostale serije
Obozavam i jedno i drugo i svaki put gledam sa uzivanjem, ali Allo allo ima nekako sablonsku radnju u svakoj epizodi.
Albert je jak lik ali Triger je kralj.
-
Martini got a reaction from neshaoct in Fiat Punto mk.2 1.9D - štelovanje ventila?
1,9D ima ventile koji se steluju.
-
Martini got a reaction from Doblo/1.3NS in Fiat Doblo - skidanje fara
Dva srafa, jedan gore jedan sa strane. Stranu do krila drzi zabica. Malo se povuce ka napred na silu i izlazi napolje. Branik se ne skida.
-
-
Martini got a reaction from neshaoct in Fiat Bravo (2001.) 1.9 JTD 105 - ugasi se na jačem gasu
U svakom slucaju havarijsko iskljucenje motora. Ono je uvek prouzrokovano ili nedostatkom ili prevelikim pritiskom goriva. Ako je pumpa u rezervoaru posle provere ok onda posumnjati na regulator pritiska na rail pumpi ili senzor pritiska goriva
-
Martini got a reaction from nezaustavljiv in Brava 1.4 12v - velika potrošnja i još po nešto
Neispravna sonda je davala informaciju da je smesa siromasna i ECU je na to reagovao dodavanjem goriva. Sada radi u rezervnom modu.
-
Martini got a reaction from Mišo165 in Čišćenje protokomera (MAF SENZORA)
Nece uvek da prijavljuje gresku ako je prljav. Desi se jednostevno da daje manju vrednost od zadate.
-
Martini got a reaction from neshaoct in Koji je ovo deo, čemu služi?
To je aktuator od VIS-a tj. varijabilne usisne grane. Njegova uloga je da u odredjenom momentu pod pobudom malog ventila pokrene klapnu koja se nalazi u grani i samim tim promeni putanju vazduha koja ulazi u motor. To je prvensveno sistem koji utice na performanse tako da njegovim izostankom ne moze da se napravi steta nego samo umananjenje performansi u pojedinim rezimima rada. Prilikom dodavanja jaceg gasa polugica ispod njega koja je povezana sa granom bi trebala malo da se pomeri. Ako ne trebalo bi boljom dijagnostikom izvrsiti aktuaciju u radu i proveriti stanje.