Jump to content
FAS Goran
AmiI

Fiat Bravo (2001.) 1.9 JTD 105 - ugasi se na jačem gasu

Recommended Posts

Imam fiat brava 1.9jtd motor 77 kilovata naime prelezao je cijelu zimu upalio je iz prve i poslje nekog vremena nismo obracali paznju na gorivo i ostao mi je bez goriva i ja sam mislio nesto drugo je i upalio sam ga na guranje na metar i doslo vrjeme nasuo sam gorivo 10litara i posao da upalim auto jedva je upalio 

problem se javlja vozim ga malo zagasiram ugasi se sa laganom voznjom nizim se ne gasi inace pali u svako doba iz prve i bez patnje samo se problem javlja što auto gasi se u voznji kad se gasira 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ali da je preskocio ne bih palio kako treba dimio bih samo sto u voznji malo hoces gas ili manju i gas itd on se nakon 10 sec ugasi a ovako normalne voznje ide fino sve 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AmiI

 

Pumpa goriva...ona u rezervoaru što ''gura'' do pumpe visokog pritiska u motornom prostoru.

Na malom gasu radi ok, ali kada se od nje traži više goriva (lupiš po gasu), ona taj pritisak ne može da ''nabije'' i eto problema koji imaš. Liči na to.

Još kad se ima u vidu da auto nije paljen mesecima i da si onda ostao bez goriva (obe stvari se baš trebaju izbegavati zbog pumpe), plus je ta pumpa verovatno stara koliko i auto...

 

Ne mora da znači da auto ne bi palio kako treba kada prezupči, sve zavisi koliko je prezupčio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uredu druze i ja sumnjam na pumpu od goriva jer auto kad upali ja ga ugasim i otvorim cep ima pritiska i kad se provozam stisnem gas i ugasi se znaci i ja otvorim rezervoar opet nema pritiska to bi trebalo znaciti da je pumpa goriva.. a ona nije stara 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slucaju havarijsko iskljucenje motora. Ono je uvek prouzrokovano ili nedostatkom ili prevelikim pritiskom goriva. Ako je pumpa u rezervoaru posle provere ok onda posumnjati na regulator pritiska na rail pumpi ili senzor pritiska goriva

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako provjeriti da je pumpa ok?

Auto kad upali otvorim cep od rezervoara i ima pritisak i kad u voznji pritisnem gas ugasi se otvorim rezervoar i nema pritiska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav raja stavio sam novu pumpu za gorivo i prva 2 dana sve bilo super . auto mi je jedino trzao nekad kad dam jaci gas i opet se poceo gasiti al laganom voznjom nece se nikad ugasiti i auto cudno radi spusta obrtaje i dize. sam od sebe i dugo  vergla auto je palilo na -20 samo pipnem kljuc a sad ljeto dugo vergla i kad je hladan i kad je vruc isto radi.

On 4/19/2018 at 1:07 PM, neshaoct said:

To sa otvaranjem rezervoara nema veze sa dobrim ili lošim radom pumpe goriva. To o čemu pričaš je ovo:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42836-pritisak-u-rezervoaru/

 

Treba izmeriti pritisak goriva koji pumpa daje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...