Jump to content
FAS Goran

nellena

Members
  • Content Count

    26
  • Joined

About nellena

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 10/13/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zrenjanin

Contact Methods

  • Jabber
    nellena7687@gmail.com

Previous Fields

  • Garage
    Punto mk2 1.2 elx

Recent Profile Visitors

1502 profile views
  1. Pozdrav društvo... Evo posle 8 godina druženja sa puntićem 1,2 8v...pređoh na Stila2003 godište 1,6 16v..... Kako sam vlasnik malo jače od mesec dana ovog automobila, mogu slobodno reći da se sad "J" sa STILOM...dva puta mi je "zvizvuo" ECU, prvi put na mrtvo, a drugi put je imobilajzer zezao...naime nije u 80% slučajeva prepoznavao kod ključa, pa sam usput i nabio kondiciju šetanjem kad me auto ostavi ispred radnje, škole, poslu..Srećom , majstor koji mi održava automobil mi je i kućni prijatelj-i on mi je preodaonaj drugi ECU, je uvažio reklamaciju i zamenio mi je opet, sad već treći ECU i automobil za promenu lepo radi !!! E, sad ... interesuje me...na sva tri računara koje je auto u ovih mesec dana imao na displeju mi se nije palila lampica"check engine" kada dam kontakt, pre verglanja...normalno - redovno pali lampicu za airbag i izbacuje mi na displeju da ne radi airbag, engine failure, stop engine...opet kažem ... ne pali onu lampicu motora u opšte - nikad. Na dijagnostici jedina greška koja se javlja je nešto sa povremenim variranjem napona, automobil radi sasvim normalno i normalno vuče, ne dimi i ostalo...???.....I da javlja mi ASR FAILURE...ali ja nemam taj ASR, kolega ima i ima dugmence sa ASR natpisom-kod mene nema, ali zato ima grešku... i to je nesto...
  2. Koliko vidim sa daljincima ide centrala(normalno), a uz centralnu ide i uputstvo za montazu....tako da ako umete da citate semu(upoutstvo), sve povezete i sve šljaka....naravno preduslov je da imate motoriće na bravama(na pijaci na Bubnju u BG su oko 300rsd/komad)....i sve radi ko da je fabrika ugradila...
  3. Sok senzor ide pored konektora za diodu( blinkalicu - sijalicu u kabini.Inace, ja sam ga stavio pored stuba prednjih vrata link (obavezno dobro pricvrscen za LIM)kako bi dobro prenosio vibracije , te po potrebi aktivirao alarm.(ako si pratio moje uputstvo, mogao si da vidis da se motori centralne brave vezuju po shemi (NEGATIVE TRIGGER....a ne Positive ili negative and positive trigger) Nije mi jasno to za diodu, naime , ja sam diode samo na pokazivace smera skretanja stavio zbog povratne struje - nigde drugde. "plava zica" koja ide na svetlo kabine(na nebu - srednja zica na konektorima na nebu,tj ona koja dobije struju kada se vrata otvore) , odnosno daje signal da su vrata otvorena - tj zatvorena na i do sad u ova dva "medveda" je direktno vezivana zica i nije bilo nikakvih "zadrzavanja" struje u kondezatorima niti ubacivanja dioda dodatnih ili releja . -------------- Danas (90%)ugradjena jos jednom drugaru jedna centralna brava sa daljincima na Puntu classic 5 vrata (ovaj put "Bear" crvena kutija). Zanimljivo nisam do sada imao prilike da vidim puntica 2009 god bez servo volana, el podizaca stakla i fabrickih motorica - tj centralne brave. Puno vremena je oduzelo skidanje tapacirunga, trazenje povoljnog mesta za motorice i fiksiranje istih, tako da nisam stigao da povezem i svetlosnu signalizaciju do mraka ,onih 10% ... ako nesto nisam preskocio...(videcu posle u knjizici). No bilo kako bilo sve lepo funkcionise i (otkljucava i zakljucava) drugar je vise nego zadovoljan. Za dan dva cemo sve dovesti u red i povezati i svetlosnu signalizaciju(kad ovaj dodje sa puta). -----------
  4. Milane, i kod mene i kod kolege ( oba tipa bear alarma ) lampica u kabini - ona mala plava led dioda, prestaje da blinka onog momenta kada otkljucamo auto daljincem (disalarm) , vrata se otkljucaju i zmigavci blinkaju. Ako ne otvorimo vrata nekoliko sekundi, auto se sam zakljuca, blinknu zmigavci(kao neko obavestenje) i alarm se ukljucuje ponovo automatski, a samim tim i plava dioda u kabini koja govori da je alarm aktivan...kod nas nema veze sa kontakt bravom (ja nisam cak ni povezao tu zicu ni u punta ni u alfi - a ona koliko vidim ide zbog releja koji pravi blokadu motora - punto i alfa imaju KOD-ove i oni vec vrse taj posao.Na Yuga sam i to bio vezivao,ali alarm se ponasao isto kao i sad kako se ponasa...kada se deaktivira alarm, vrata se otkljucaju,LED dioda prestane da blinka i u koliko otvorim vrata nema automatskog aktiviranja alarma i zakljucavanja vrata,ali ako deaktiviram alarm i ne otvorim vrata, alarm sam zakljuca automobil i ukljuci se. Sa Spy alarmom se jos nisam susretao, ali i jednom prijatelju su instalirali u servisu neki takav alarm u floridi i kod njega se se sve isto desava kao kod mene. Citao jesam , a evo i sta npr. Link . I sam sam rekao da " Mislim a mozda i gresim " da svi oni imaju isti program...
  5. U principu sve je to isto, moj plavi ima daljince sa Blanko kljucem i malo je vecih gabarita, dok kolega ima elegantne slajdere. Jedina razlika koliko sam ja uspeo da vidim je sto ovaj novi (crna kutija ima i konektore(ali ne i ) ultrazvucni senzor. U principu vezivanje je isto i uz alarm u kutiji imas shemu vezivanja koja je po prilicno jasna i jednostavna... ali ako zaskripi tu sam. Za crni ( model AL-S006-153) ide ovako Siroki konektor P12: - Orange(narandzasta) : zicu ne koristis - White(bela) : kaci se za zicu koja ide iz vrata automobila a okidac je za zakljucavanje ( kod mene je na autu zeleno-bela ) - punto mk2 - Yellow(zuta) : spojis sa zuto/crnom i crnom, pa sve zajedno zakacis na neki sraf u kabini, gde ti zgodno a da je na limu-ne plastici (to je zajednicka MASA) - Orange/black(narandzasto crna) : zicu ne koristis - White/black(belo crna) : kaci se za zicu koja ide iz vrata automobila a okidac je za otkljucavanje ( kod mene je na autu plavo-ljubicasta ) - punto mk2 - Yellow/black(zuto crna) : spojis sa zutom i crnom, pa sve zajedno zakacis na neki sraf u kabini, gde ti zgodno a da je na limu-ne plastici (to je zajednicka MASA) - Black(crna) : spojis sa gore pomenutim zicama (zutom i zuto/crnom) i na masu - Red/black(crveno crna) : ti je za gepek - ja to nisam koristio.... - Red(crvena) : Je stalna struja, najbolje da je uzmes sa najdebljeg crvenog kabla koji ide u bravu... - Pink(roze) : zica koja daje sireni " + " (na sireni imas dva kraca kabla, crveni i crni....crni uvrnes negde na sasiju " - " , a crvenu spojis sa roze i izolujes -Brown(braon) : je zica gde zalemis diodu i ide na zicu koja ide prema gepeku vozila a ide ka pokazivacima smera skretanja( kod mene je roze i roze bela) - punto mk2 -Brown(braon) : je zica gde zalemis diodu i ide na zicu koja ide prema gepeku vozila a ide ka pokazivacima smera skretanja( kod mene je roze i roze bela) - punto mk2 ----------- Diode imas u starom napajanju od kompa ili nekom radiju....bilo kom el. uredjaju...ovako izgledaju http://postimg.org/image/cor5fmlcn/ ---------- P3 konektor - Konektor - 3 pina mislim da je, oznacen sa P3 - on je predvidjen za ultrasonicni senzor koji ne dobijas uz alarm - JP1 (dzamper) : ako je okidac negativan - a jeste i tu treba da stoji - JP1 (dzamper) : ako je okidac pozitivan preselis dzamper na njega ( a nije i ne radi to) P7 konektor je konektor sa 7 zica - Yellow(Zuta) : ide na relej i igra ulogu blokade motora ( ja je nisam stavljao jer imam kodiran kljuc, a ni ti ne moras) - Red(crvena) : vezuje se na motor podizaca prozora , ali mora uz relej... ja nisam vezivao to - Orange(narandzasta) : ide na noznu kocnicu ,na mikroprekidac kod pedale na + , ja nisam vezao, a sluzi da kad 1 put zakocis ti zakljuca sva vrata, a kad ugasis auto ih otkljuca - Blue(plava) : ide na okidac , tj zicu koja aktivira pali svetlo u kabini na "nebu", ima tri zice na samoj lampi kada se skine sa "neba", jedna je crna( - ), jedna je stalna struja(+12v) i doticna na koju se kaci - dobije struju kada se vrata otvore (ovo obavezno mora), takodje se vezuje i na onaj prekidac koji dobijes za haubu (ja ga stavio na gepek) - White(bela) : takodje ide na kontakt bravu pa dalje na relej i igra ulogu blokade motora ( ja je nisam stavljao jer imam kodiran kljuc, a ni ti ne moras) - zadnja dva konektora su za Valet switch - da kazemo dugme za restart alarma ako " pobrljavi " P2 i P3 konektori, se nalaze bocno na centrali alarma u P2 konektor se ubada LED dioda koja ce ti trepereti u kabini kada je alarm aktivan ( dzek je iste boje kao i konektor, mislim plave boje) u P3 konektor se ubada dzek shock sensor-a(sok senzora), zice a kojeg dobro pricvrstis na lim npr pored stuba iza sarki prednjih levih vrata(obicno tu ide),mislim da je konektor bele boje sa 3 zice --------------- To ti je sva mudrolija, za okidace vrata - motori,zice iz vrata koje izlaze...mozes koristiti ispitivac struje na +12v koji je sa jedne strane ostar kao igla a sa druge strane ima stipaljku koja se kaci na masu i bockas zicu po zicu,kad sijalica zasija i cuju se motori - nasao si OTkljucavanje ili zakljucavanje - (povezi zicu belo crnu na nju i dzek P12 - koji si prethodno vezao na stalnu struju i masu,zatvori vrata i na daljincu vidi da li je za OTKLj ili ZAKLj), pa trazi drugu za suprotno.Kad sve nadjes prelemi kontakte. Ka odradis deo posla obavezno iskljucij konektor P12 iz centrale alarma da ne namestis neki kratak spoj. Ako cujes da motori nakon par sekundi pokusavaju da se sami zakljucaju - to je zato sto nisi vezao onu plavu zicu sa P7 ili je nisi potrefio i pre svega kljucevi od auta uvek u dzep, ne ostavljaj u kabinu auta - da se ne zakljucaju unutra dok ti testiras sta si uradio..... ---------------- Za alarm u plavoj kutiji sam vec pisao u postu na prethodnoj strani a nize malo imas i slike, link Da li sam pomogao???
  6. Ne znam kako "SPY" alarm funkcionise, ali kod mene (plava kutija Bear-a, starija varijanta) i kod kolege sa posla (noviji bear u crnoj kutiji) funkcionise tako da u koliko se alarm deaktivira daljincem, a pri tome vrata ne otvore neki vremenski interval (nekoliko sekundi), alarm "misli" da ste zaboravili da ste ga deaktivirali i napustili vozilo (razgodili da udjete u vozilo, okrenuli se i otisli )- pa se alarm automatski ponovo sam ukljucuje da zastiti napusteno vozilo.... medjutim ako daljincem iskljucimo alarm i makar samo otvorimo i zatvorimo vrata - alarm se nece ponovo sam uljuciti.( ovo mu omogucava prekidac koji pali svetlo na plafonu "nebu" automobila - kod nas je to plava zica). Mozda gresim, ali mislim da svi domaci (citaj KINESKI) alarmi imaju isti "program", samo drugacije rasporede i/ili boje zica ili plastiku, telo centrale... ------------------ Usput da kazem i ovo.... imao sam problema ranije u ugradnji alarma u zastavi 10 - nasem puntu , pisao sam ranije u ovoj temi o tome...e pa, Alarm iz crne kutije, koji se nakon 20-30 minuta sam ukljucivao kod komsije na puntu je definitivno skinut jer ni relej nije resio problem, i preprodat je kolegi sa posla, kojem sam takodje ja instalirao u Alfu 145...i ovaj mu ne pravi probleme, tako da jedino mogu da zakljucim da je greska bila u bravi punta - onoj koju su "majstori" obijali...mada mi nije jasno sta to nije u redu posto sam na istom tom autu komsiji instalirao neku centralnu sa daljinacem i ona radi bez greske !? ---------------- Dimitrijuse, nadam se da te nisam samo zbunio ovim tekstom, vec ti pojasnio kako se ova dva modela BEAR alarma ponasaju na mom i vozilu kolege sa posla. Mogu ti reci da su negativni okidaci za otklj. i zaklj. i na puntu i na alfi 145, odnosno da ih Masa aktivira i da obavezno stavis diode na zice za zmigavce iz centrale alarma (kad otklj. i zaklj. auto blinkaju ili kad se aktivira alarm) da ti nesto ne pregori ili da kako sam negde procitao - umesto levog ili pak desnog pokazivaca smera skretanja aktivira sva cetiri u toku voznje...(u pitanju su diode koje su jeftinije od orbit zvaka a puno znace).
  7. Pozzz, U pravu si sto se tice indikatora na kontrolnoj tabli...sad nisam pametan,nisam ni razmisljao o tome-tako sam radio i na Yuga ranije i mehanicki sam i ovde tako odradio...nisam probao bez prekidaca na gepeku..probacu sutra pa ako se aktivira alarm preselicu ga ispod haube...a sto se obijanja haube tice,mislim da nema sanse da se alarm ne oglasi zbog shock senzora... Sto se zmigavaca tice i njih sam resio isto kako sam nasao zice za Otkljucavanje i Zakljucavanje... "dao"kontakt i levi zmigavac pa prob lampom na masu i bockao zice dok nisam dobio signal...ponovio za desni i povezao sa centralom, sad je sve u full-u, osim sto mi kod vozacevih vrata na kljuc otkljucava-zakljucava samo vozaceva vrata, a kod suvozaca zakljuca i otkljuca oboje vrata (punto je sa 2 vrata+gepek).
  8. Kako sam i obecao - evo postupak na koji sam ja ugradio Bear auto alarm i dobio pri tom i centralnu bravu na daljinac.... http://www.filedropper.com/kakosamugradiomedveda-bearalarm-upunta1
  9. Ne, nije nista od osiguraca...ima li ko neki predlog...ideju ??? Idem da tracim zicu - koja ce da "disarmed alarm" i ukljuci alarm kada se vrata otvore
  10. ... samo da javim - kasnije cu slike ubaciti...(kad zavrsim sve) Ugradjeno delimicno !!! Sta smatram pod delimicnim...Centralna radi na daljinac otkljuca-zakljuca i aktivira alarm, povezan na shock senzor, postavljen taster za "reset", ubacena led dioda koja blinka - plavo, i prekidac koji ide ispod haube( ja ga stavio na gepek) i sve ovo savrseno radi...Osim jednog malenog problemcica...sad kod vozacevih vrata mi kljucem zakljucava-otkljucava samo vozaceva vrata - ne i suvozaceva,dok ako koristim kljuc na suvozacevim vratima centralna zakljuca-otkljuca i vozaceva??? Sad moram videti sta je po sredi (osigurac nije, bar ne na tabli sa osiguracima-provericu da li je na samim zicama alarma, posto ih ima i tamo) Juce me "uhvatio" mrak pa nisam mogao zavrsiti (proveriti ovo sa zakljucavanjem), i povezati signal za otvaranje (obijanje) vrata-sto je pod obavezno jer prilikom otkljucavanja automobila i iskljucivanja alarma ,nakon nekoliko sekundi isti se aktivira i ako su vrata zatvorena zakljuca ih(ako nisu pokusa da zakljuca) i ukljuci senzor alarma...pa svira ko lud na svaku vibraciju...Mislim da Centrala bez tog signala za to da su "Vrata otvorena"(vozac je tu) nakon iskljucivanja alarma, "misli" da je automobil ostavljen(vozac otisao i zaboravio da ponovo aktivira alarm) da se automatski aktivira da bi stitio vozilo(proverio tako sto kad otvorim gepek nakon otkljucavanja daljincem, isti se ne ukljucuje automatski). Jos jednom hvala Nidzi za uputstvo koje mi je poslao,,, Narode cujemo se kad resim ovo i postavljam slike... Nista tako strasno i komplikovano verujte (bez obzira na to sto ima puno zica) kad imate semu vezivanja istih i nadjete odgovarajuce zice na kolima(ako kao ja nemate semu)... Bolje da pare namenjene za ugradnju potrosite na rostilj i pice sa ortakom koji ce vam pomoci za ugradnju....zabavite se, da vam prodje vreme i pri tom naucite nesto...Ja nisam elektromehanicar ali umem da citam...
  11. Evo i mog skromnog , nadam se korisnog , doprinosa u vidu programa - dijagnostike za fiata. Neko to trazi i trazi po NET-u , a meni skuplja prasinu...u principu i ne treba(bas kao i ja sto sam trazio uputstvo za alarm... https://www.sendspace.com/file/tjuwx6
  12. Posto se ovih dana "ubijam",osta' bez seme vezivanja, da povezem svoj medveci (BEAR)alarm(koji je prvobitno bio u Yugicu)a sad ide na Puntica, skontao sam da je alarm sve u svemu skup releja...tako da mislim da ti je druze zalepio neki od njih(u centrali alarma) zaduzen za svetlosnu signalizaciju i da je to razlog zasto se "zabadaju" zmigavci..
  13. To JE To,tako mi se čini.............. o, hvala puno,puno, punooooooooooooooooooooooooo !!! (naročito zbog ovako brzog odgovora) Toliko vremena sam izgubio, i na svu srecu (samo) osigurača, a ČOVEK za par sati mi posla' kompletno uputstvo-crno na belo...... E sad mi je sve jasno...i nadam se da spajanjem zica nece biti Hirošima ...." I HOPE " U koliko vremenske prilike dozvole, sutra sledi montaža , propraćena Slikanjem ili Videom, pa da i ja olakšam nekome posao - onima koje mrzi da čitaju, a vole da prepisuju... Još jednom, Nidžo CARE....hvala do neba
  14. Nasao sam shemu centrale,ali nema drugog dela....kako ide vezivanje zica bas onih koje meni trebaju... Obecavam ako uspem sve ovo da odradim-slikacu i (ili) snimiti kao tutorijal ostalim clanovima koji zele sami da povezu auto alarm ovog, pomalo neobicnog alarma u smislu da se ne pominju boje zica nigde na NETU u smislu povezivanja...nema belo crne,dve braon,dve zute koje idu na crnu i sl....
  15. Mooooolim Poooomooooc da ugradim "medveda" u puntica... Na celom internetu , pa i ovom forumu, nailazio sam na dosta saveta i shema, medjutim.... Pre puntica imao sam Yugica i u njega sam uz shemu koju sam dobio uz Bear automotive alarm i par motorcica bez nekih problema ugradio isti koji je sljakao kod mene nekih 2-3 godine...tada sam auto prodao kumu koji ga je u roku mesec dana iskljucio ( kaze da mu ne pojede akumulator)...Da ne duzim, alarm sam dobio nazad, ali ne i shemu za povezivanje, Na moju VELIKU zalost) i sad kad sam hteo da ga ugradim na puntica....mrka kapa...jednostavno BLOKADA... I evo patim se vec duze vreme sa ovim BEAR alarmom i mojim punticem i nikako da se saberem... Naime za centralnu sam nasao zice koje okidaju za zakljucavanje vrata i otkljucavanje(na autu), ali ne i na koje zice na bazi alarma da povezem??? Kod mene,na dzeku koji ide na bazu(centralu) alarma postoji raspored zica koji ne mogu da pronadjem na NET-u (pisem s leva na desno) , ostale zice sam resio kao i konektore na samoj centrali, na ali ovo mi zadaje glavobolju. 1)dve roze zice sa osiguracima-one idu na pokazivace smera skretanja, 2)siva koja je + za sirenu, 3)Crna koja je masa, 4)Crvena sa osiguracem,koja ide na stalnu struju 5),zelena koja ide za otvaranje gepeka.... ...i onda mrka kapa,zice koje ne mogu da skontam a ticu se brava.... 6)Zuta,(nisam siguran da li je to za poziciju-na bravi) 7)Plava, 8)Crna, 9)Braon, 10)Zelena sa osiguracem 11) na kraju bela Inace relej za blokadu motora necu ni povezivati, mislim da je fiat to pitanje resio kodiranjem kljuca, i to dovoljno dobro...Eventualno bi pored shock senzora povezao i zice za aktivaciju alarma kada se vrata otvore, mada mislim da bi se shock senzor oglasio prilikom otvaranja vrata...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...