Jump to content
FAS Goran

rupesmen

Members
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

About rupesmen

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 12/28/1978

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pale Republika Srpska

Previous Fields

  • Garage
    Stilo JTD 85 kw

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hvala,pitam jer sam nasao volan sa 11 dugmadi,al je air-bag malo nacijepljen kod znaka,i covjek me ubjedjuje da su razliciti,hvala Ivane!!!
  2. Da li je isti airbag na obicnom volanu i na mf-u?
  3. Steta nasao sam stilo 2,4 prodaje se u dijelovima,imao sam u planu volan i klimu uzeti,nije mnogo para,volan 50 evra,a klima sa motorima 80,al ne znam elektricara koji bi to izveo
  4. Molim za savjet,imam Stilo 2001 jtd 85 kw,u autu imam manuelne prekidace klime,a nasao sam automatsku klimu iz stilo abarth,e sada da lije izvodljivo i koji dijelovi mi trebaju da ugradim digitalnu klimu? Hvala vam unaprijed
  5. Na Palama zivim,i tu sam i radio i sav posao ne traje duze od 20 minuta
  6. Druze imao sam slican problem i kod mene je rijesen tako sto su zamijenjne gumice na crijevima koje su slabije dihtovale,bile su istrosene,gumice i zamjena 5 evra
  7. Oba auta su mnogo dobra,a za Alfu suvisne su rijeci
  8. Mnogo dobar auto,imam isti al potpuno,jedino mi nedostaju pragovi sa hgt-a,srecno sa sredjivanjem. Pozdrav.
  9. Mogu vam reci da se i potrosnja "popravila",sada trosi 4.8-5.5 litara ,ali neuporedivo bolje ide !!!
  10. Danas je problem rijesen ,crijevo koje vodi vazduh na turbinu je napuklo,pa cu morati traziti najvjerovatnije na otpadu negdje ,a ociscen je i egr ventili i koliko je bilo garezi za nevjerovati,hvala svima na savjetima!!!
  11. Danas sam bio u servisu i problem je sa protokom vazduha,i imam 2 moguca problema 1 je protokomjer,a drugi crijevo koje vodi ka eger ventilu ono je nekada ranije krpljeno nekim plasticnim vezicama i silikonom,pa cu sutra opet prvo probati da zatvorim eger,a ako ni to ne bude onda protokomjer,i na moju srecu nije u pitanju turbina
  12. Nisam detaljnije objasnio problem,pa ljudi misle da vozim loodacki,auto inace vozim do nekih 3500 obrtaja dok je sve u redu bilo,poslije tih 3500 saltam u vecu brzinu,u leru sam probao i kazaljka ide i preko 5000 obrtaja,i turbina se cuje-blagi zvizduk,ali poslije problema sa turbinom,auto ide mnogo slabije i sa maximalnih 4000 obrtaja u leru, i turbina se ne cuje uopste. p.s. ujutru idem u servis,pa dijelim informacije!!!
  13. Drug ovo mi je 8 auto koje imam,i imao sam 3 benzinca,a ovih 5 su bili dizeli,bar po potrosnji mozes valjda primjetiti da ne vozim brzo i da mi nije cilj razvlaciti do 14000 obrtaja.Ovih 4000 obrtaja sam napisao jer sam htio vidjeti do koliko se vrti kada gas propada. Danas sam primjetio i to da kada turbina prestane sa radom,auto ugasim i upalim odmah,turbina odradi naredna 2 svoja paljenja i opet prestaje sa radom. Damjanovic vama hvala na savjetu al mislim da nije problem u mom nacinu voznje,nego sa automobilom,a kada zavrsim sa dijagnostikom pisat cu u cemu je problem.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...