-
Content Count
155 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
Chika Kure reacted to Mijailović P. in Koje kočione pločice, diskove?
Ja turio Bremsi.
Ma idi begaj.
Nema im ravnih.
-
Chika Kure reacted to neshaoct in Koje kočione pločice, diskove?
OVDE je potvrda kompanije Brembo o originalnosti njihovih proizvoda u Euroautu.
- izvor
-
Chika Kure got a reaction from Kosta Smosta in Koje kočione pločice, diskove?
Brembo diskovi-Ferodo pločice ili plavi Pagid za bilo koji auto, decenijma vozim istu kombinaciju, zaustavljanje vrhunsko čak i posle nekoliko nabadanjana sa preko 150, sa ostalim takozvanim aftermarket posle prvog nabadanja pedala žvaka i brundanje. Zaustavljanje nije zezanje, kvalitetno zaustavljanje vredi sve pare, nema zezanja!!! Većina kad kupi polovan auto radi mali i veliki servis! Ja menjam i diskove-plocice, ne zanima me sta je bilo na kolima...i tako...
-
Chika Kure got a reaction from YUgisa in Koje kočione pločice, diskove?
Brembo diskovi-Ferodo pločice ili plavi Pagid za bilo koji auto, decenijma vozim istu kombinaciju, zaustavljanje vrhunsko čak i posle nekoliko nabadanjana sa preko 150, sa ostalim takozvanim aftermarket posle prvog nabadanja pedala žvaka i brundanje. Zaustavljanje nije zezanje, kvalitetno zaustavljanje vredi sve pare, nema zezanja!!! Većina kad kupi polovan auto radi mali i veliki servis! Ja menjam i diskove-plocice, ne zanima me sta je bilo na kolima...i tako...
-
Chika Kure got a reaction from neshaoct in Punto mk.1 & mk.2 - stanje svećica / koje svećice?
Posle duzeg vremena da napisem neku rec u vezi desavanja sa navedenim Puntom 1.2 16v, mozda nekome pomogne!!!
Menjam usisno crevo od kucista vazduha do klapne gasa pa reko aj da ocistim svecice proverim zazor, malo dostelujem zazor na 0.8, ocistim sve konektore, MAP senzor, klapnu gasa, itd. Uradim ja to upalim sve ok, vozim po gradu prilicno, i primetim da na leru nepravilno radi, izmedju 700 i 1000 obrtaja, prima gas kao LUD, ide ubija, ali ne valja ler i jos neka desavanja u toku voznje.
Skinem minus klemu, raskacim sve konektore, izvadim svecice NGK DCPR7E-N-10, crne da crnje ne moze biti, zazor oko 0.8, po specifikaciji ne valja...
Svecice za Puntice su svecice za motore-dvotockase, DCPR8E, DCPR8E-N, DCPR7E-N, DCPR7E-N-10 koriscene mnogo pre pojavljivanja 1.2ccm, 8 i 16v motora, po specifikaciji DCPR7E-N-10 svecica za motore je 0.7-0.8 a sve ostalo 1mm.
Podesim 1mm, vratim sve konektore, upalim auto, step motor drzao preko 1000 RPM, pa spusta polako, to je ok, auto prede na leru, i dobro prima gas u voznji, cak odlicno, zagrejao se i posle dva ventolatora prede, ali ima malu knedlu-zadrsku, na prvom davanju gasa dok radi na leru, kad vozim sve ok. Ugasim auto, samo dam kontakt da se upale lampice i cekam-slusam, step motor radi nesto i to je trajalo oko minut. Upalim auto bolje prima gas i ide odlicno, ali ugasim auto opet samo dam kontakt i odmah drzim pedalu gasa do kraja oko 60ak sekundi, Step motor opet radi nesto....
Posle ovih procedura, motor BOMBA...
Da pomenem da su kablovi BOSCH-pre njih NGK kablovi. Ne primecujem neku spec razliku BOSCH-NGK. Ali NGK-Bosch i ostali proizvodjaci NEBO I ZEMLJA.
Auto imam od 2006. presao preko 300.000km, samo redovno i kvalitetno odrzavanje... Inace sipao sam prvi put CASTROL MAGNATEC 10x40 A3/B4 jbt. motor se nenormalno utisao,
Izvinjavam se na duzem textu, nadam se d anekome moze da pomogne.
ako ima pitanja izvolite...
-
Chika Kure got a reaction from Mijailović P. in Punto mk.1 & mk.2 - stanje svećica / koje svećice?
Posle duzeg vremena da napisem neku rec u vezi desavanja sa navedenim Puntom 1.2 16v, mozda nekome pomogne!!!
Menjam usisno crevo od kucista vazduha do klapne gasa pa reko aj da ocistim svecice proverim zazor, malo dostelujem zazor na 0.8, ocistim sve konektore, MAP senzor, klapnu gasa, itd. Uradim ja to upalim sve ok, vozim po gradu prilicno, i primetim da na leru nepravilno radi, izmedju 700 i 1000 obrtaja, prima gas kao LUD, ide ubija, ali ne valja ler i jos neka desavanja u toku voznje.
Skinem minus klemu, raskacim sve konektore, izvadim svecice NGK DCPR7E-N-10, crne da crnje ne moze biti, zazor oko 0.8, po specifikaciji ne valja...
Svecice za Puntice su svecice za motore-dvotockase, DCPR8E, DCPR8E-N, DCPR7E-N, DCPR7E-N-10 koriscene mnogo pre pojavljivanja 1.2ccm, 8 i 16v motora, po specifikaciji DCPR7E-N-10 svecica za motore je 0.7-0.8 a sve ostalo 1mm.
Podesim 1mm, vratim sve konektore, upalim auto, step motor drzao preko 1000 RPM, pa spusta polako, to je ok, auto prede na leru, i dobro prima gas u voznji, cak odlicno, zagrejao se i posle dva ventolatora prede, ali ima malu knedlu-zadrsku, na prvom davanju gasa dok radi na leru, kad vozim sve ok. Ugasim auto, samo dam kontakt da se upale lampice i cekam-slusam, step motor radi nesto i to je trajalo oko minut. Upalim auto bolje prima gas i ide odlicno, ali ugasim auto opet samo dam kontakt i odmah drzim pedalu gasa do kraja oko 60ak sekundi, Step motor opet radi nesto....
Posle ovih procedura, motor BOMBA...
Da pomenem da su kablovi BOSCH-pre njih NGK kablovi. Ne primecujem neku spec razliku BOSCH-NGK. Ali NGK-Bosch i ostali proizvodjaci NEBO I ZEMLJA.
Auto imam od 2006. presao preko 300.000km, samo redovno i kvalitetno odrzavanje... Inace sipao sam prvi put CASTROL MAGNATEC 10x40 A3/B4 jbt. motor se nenormalno utisao,
Izvinjavam se na duzem textu, nadam se d anekome moze da pomogne.
ako ima pitanja izvolite...
-
Chika Kure got a reaction from neshaoct in Fiat Punto mk.2 - ventilator hladnjaka
Samo da javim problem sa prvom brzinom ventilatora hladnjaka resen!!!
Presostat klime je crko i stalno je davao informaciju da klima radi i da je potrebna prva brzina dok klima radi.
Nisu kontakti na konektoru presostata.
Dok je presostat iskljucen ventolator radi najnormalnije kad terba, kad ukljucim presostat radi stalno.
Mislim da vecinu problema sa ponasanjem ventilatora prave kontakti na konektoru presostata i sam presostat
Hvala svima u svakom slucaju, pozdrav!!!
-
Chika Kure got a reaction from Reacher Gilt in Fiat Punto mk.2 - ventilator hladnjaka
Samo da javim problem sa prvom brzinom ventilatora hladnjaka resen!!!
Presostat klime je crko i stalno je davao informaciju da klima radi i da je potrebna prva brzina dok klima radi.
Nisu kontakti na konektoru presostata.
Dok je presostat iskljucen ventolator radi najnormalnije kad terba, kad ukljucim presostat radi stalno.
Mislim da vecinu problema sa ponasanjem ventilatora prave kontakti na konektoru presostata i sam presostat
Hvala svima u svakom slucaju, pozdrav!!!