Jump to content
FAS Euroauto Goran
alumiroi

Fiat Punto mk.2 - ventilator hladnjaka

Recommended Posts

Pozdrav drugari! Jel ima neko taj ventilator prve brzine za hladnjak motora da proda?

U u prodaji je samo komplet (I i II brzina = 12000din) a meni se bas ne daje toliko para za oba kad mi jedan radi.

Mozemo i da kupimo "po pola" ako nekom treba II brzina (tj ventilator II brzine) ili neka druga kombinacija. :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2451

Zar nije 1 ventilator a dva releja, jedan za prvu a jedan za drugu brzinu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor rekao, a ja video, ima 2 odvojena ventilatora.

...aaa mozda me i oci varaju :shock: , ali kako bi prodavali komplet od dva, ako ima samo jedan ventilator... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2451

Ako su 2 ventilatora, onda je jedan ya klimu a drugi za motor verovatno. Jel imaš klimu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa Bobom, to bi trebao biti jedan ventilator prikacen na dva razlicita izvora od kojih varira brzina okretanja. Vrlo je moguce da ti je crkao neki rele, ili otpornik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kontaktiraj "zeks87" sa foruma, cini mi se da je on imao problem sa 2. brzinom, pa mozete da se dogovorite ako nije sredio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuje mi se ventilator ventilacije, kako da ga podmazem. Skinem ga skroz, i podmazao sam donji lezaj, ali ne mogu da podmazem gornji. ne znam kako da skinem plasticni ventilator sa osovine.

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima! Hteo sam da vas pitam u vezi ventilatora hladnjaka motora(ako moze da se ovo pitanje svrsta ovde).Pre nekoliko dana covek mi zatrazi da upali cigaretu i ja mu kazem samo momenat ,pritisnem upaljac u autu ,cekam, kad nece te verovati. Posle par sekundi meni se pali ventilator hladnjaka i duvao jedno minut i ugasi se! Ja zanemeo!!!! Sta misli te vi o tome!!!! Ne zezam se majke mi!!!! Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz svima.

Primjetio sam da kada je toplo i ukljucim klimu, ventilator za hladjenje hladnjaka (glavnog, naprijed) bude puno bucan. Auto je Punto 1.9 JTD 63KW 2001. god.

U stvari imaju dva ventilatora, a radi samo jedan i to bas bucno. Na dijagnostici mi nije prijavljivao gresku. Isto tako na dijagnostici kada ukljucim ventilator na 1. brzinu, rade oba ventilatora polako, ali kad ukljucim 2. brzinu, jedan se pocne brze okretat, a drugi se zaustavi!

Da li je to normalno, to jeste zna li neko nesto vise o ovome? Btw auto super radi, radna temperatura je uvijek kako treba, klima hladi ko luda ..., samo mi nije logicno da se jedan ventilator iskljuci kada treba dodatno hladjenje!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jedno pitanjce vezano za ventilatore..naime bio sam danas u servisu da mi napune klimu i kad su sve uradili,kad su trebali da provere,nije hteo da ukljuci ventilator klime,pa cak ni glavni nije hteo da radi.Da li neko zna mozda u cemu je problem i ima li resenja za to?a inace kompresor radi i radi klima ali da ne bi prepteretili sistem nisu smeli da drze dugo ukljucenu klimu.. :sofa:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pogledaj konektore na hladnjaku i okolo, releje, osigurace, nesto je bezveze sigurno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Punta 1.2 16v, 2002. godiste, desava mi se da se cesto pali ventilator koji se nalazi na hladnjaku. Da li je to normalno ili ne? A temperatura na instrument tabli uvek stoji tacno na sredini. Npr, kola stoje parkirana, ja dam kontakt i ventilator se odmah upali, samo kad dam kontakt. Da li je to normalno ili ne?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor pita pravu stvar,,,

Nego, vrlo je bitno kako je to povezano fabricki. Na pr, kad se upali vent, a ti ugasis auto. Da li vent nastavlja da duva ili se i on iskljuci cim ugasis auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa npr stoji pola sata parkiran na suncu pa onda. Pali se cim da kontakt, a kada ugasim kola odmah se gasi, ne radi bez kontakta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idi kod elektircara ili je zalepio termoprekidac ili relej pa brljavi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno je da se upali kad das kontakt ako je trebao da se upali u trenutku kad si ugasio auto i nema nista lose u tome da cesto pali ventilator kad je na leru, tada pumpa slabije obrce vodu u sistemu i sami tim cesce se dostize temperatura ukljucivanja ventilatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komsija, sa prvim delom ovoga sto si napisao se apsolutno ne slazem...

Ako je trebalo da upali vent pre gasenja, apsolutno nema veze da pali vent posto se upali auto pola sata nakon toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...