Jump to content
FAS Goran
alumiroi

Fiat Punto mk.2 - ventilator hladnjaka

Recommended Posts

Nisam video da je pisalo pola sata :) ok je ako je u pitanju par min dok se auto ne ohladi malo . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

idi kod elektircara ili je zalepio termoprekidac ili relej pa brljavi...

EEEVVVVVVVOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!

+1 !!! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par dana sam imao udes i pri tom su mi stradali nosači jednog ventilatora (lijevog) pa sad nisam siguran da li smem da vozim, jer ne znam da li se on uopste vrti, tokom voznje se temperatura zakuca na sredi i kad ugasim vozilo cuje se da radi ventilator, i nakon par sekundi se isključi.

Da li smem da vozim ovako ili da parkiram vozilo i trazim nove nosače za ventilator?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

odvezi se i nadji nove nosace za ventilator pa ponovo sedi u kola i odvezi se kuci i montiraj te nove nosace za ventilator i onda vozi dalje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondak kupis lemilicu ili pistolj za plastiku pa leeeeeepiiiiisss i lepppis i leppiss i poparavis na kraju sam...

malo manuelnog rada ne skodi ali stalno proveravas da ventilator ne zapinje negde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prilikom velikog servisa majstor mi je uocio da mi ne pali ventilator na hladnjaku. Auto koliko ja vozim kad postigne radnu temperaturu uvek drzi na pola i ne prelazi tu granicu a nikad nisam cuo da mi pali ventilator. Upozorio me je da obratim paznju da mi ne prokuva auto ako ne bude palilo da odem kod njega. Proverili smo osigurace i svi su ok. Probao sam onu foru procitao sam negde na forumu da upalim klimu ali nista isto ne pali. Imate neke ideje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za klimu ce paliti ventilator tek pred leto, tj. kada bude toplije pa ima potrebu da hladi, ta fora sad nemoze. Neverujem da ti nepali ventilator, kako si ga vozio do sada, prokuvao bi ti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne penje se zato sto verovatno. pali ventilator, ali ga mozda necujes. Evo moj vec tri puta pali ventilator od jutros, a nisam u nekoj guzvi bio. Sacekaj ga malo da odradi na leru kada je na rsdnoj temperaturi pa ces videti, naravno prati i temp. za sv. slucaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na 1.3 mjtd samo na +39 i to ako idem za nekim trunku podigne i odmah oladi ali je ekstra izbalansiran za ovih 6 god otkad je kod mene daj boze da je 10 puta upalio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg moguce je da svaki punto ima drugu granicu na kojoj pali ventilator. Opet kazem nije mi dizao sa pola videcu jos dolazi toplo vreme pa ce da vidimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozes dijagnostikom da izvrsis proveru ventilatora jer alu glave ne trpe pregrevanje iskrive se lako ja ne bih cekao toplo a da ne proverim

Edited by mikisxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa puntom 1.2 16v Sporting , jedan dan sam vozio sve normalno , temperatura kao i obicno na pola stoji , i odjednom pocinje da mi se dize temperatura i dodje do zadnje crte ali mi se nije upalila lampica. I ja stanem dignem haubu da vidim zasto nece da se upali ventilator kad poceo da se pusi , kao da je prokuvao , i odjenom voda prsti iz one posude u koju se sipa voda , i ja ga pustim da se oladi , i taj dan ga nisam vozio , ostavio sam ga. Sutra otidjem da ga upalim on radi sve normalno , ali i dalje nece da upali ventilator , i izvadio sam ovo iz ventilatora kao da mu to nije davalo da se okrece propeler. Ako neko zna sta mu je neka spasava jer me to jako nervira :rant:

 

cxca20440.jpg

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzzzz...

Ventilator hladnjaka na mom punticu mk2(1.2 8v) je radio normalno do odlaska u servis,kako bi mi sredili klimu....(pod normalno mislim da je redovno ukljucivao kad radna temperatura "skoci" , bilo da je dat kontakt ili ne), Nakon odlaska u servis ( u ZR, servis koji NECU preporuciti nikome!!!) gde su mi testirali klima uredjaj, napunili uljem i freonom i konstatovali da je sve u najboljem redu...Avaj....nakon svega minut-dva klima je jos u servisu pobrljavila, tj ugasio se ventilator hladnjaka,a temperatura je "skocila" na pokazivacu  na cajgeru...majstori su odmah priskocili i nesto "CITAJ ... CEPRKALI" te su i ventilator i klima proradili, i kazu oni sve je OK, kao desava se....Ali ne lezi vraze, ta ista klima je radila dva dana i opet stala.Jedan od tih majstora je iz mog mesta, pa da ne bih opet vozio za grad-dosao je kod mene kuci i  kao nesto gledao i konstatovao da mu nista nije jasno, ...gas nije iscureo , "ima signal?"ali ne radi...ali da auto cim izadje iz njihovog servisa je podlozan koje-kakvim kvarovima i da oni ne mogu garantovati sta ce se desiti za dva minuta - a kamo li dan dva !? (a kad sam otisao rekli mi da imam i garanciju) Nakon zucne rasprave i nekoliko teskih reci majstor je izleteo iz mog dvorista....(ocekivano, zar ne).

 

E, sad sta se desava, nakon te "strucne popravke u servisu", moj puntic je opet"bez klime" i  hoce da zataji hladjenje sistema motora kad se ugreje do tacke ukljucivanja ventilatora,  ventilator radi sve dok je dat kontakt, a kada izvadim kljuc(skinem kontakt) ventilator se gasi, kad opet dam kontakt nakon par sekundi ukljuci i ostane da radi dok ne spusti temperaturu!?Ponavljam sve dok mi nije popravljana klima, ventilator hladnjaka je imao stalnu struju i radio je bez obzira na kontakt a sad nece!? Sta moze biti uzrocnik? Reostat mislim da nije jer ukljucuje ako ima kontakt,relej nije - radi,testiran je...sta je "neki sledeci uslov" koji moze da utice na rad ovog? Takodje  skinem kontakte sa reostata i prevezem zicom - ventilator bi trebao da radi ali nece (jedino ako skinem i relej i njega direktno prespojim kao i reostat onda ukljuci)? ? ? a relej je ISPRAVAN , cak smo iz koleginog punta stavljali taj relej da probamo ... i opet isto!?

P.S.

Da dodam, majstori - onda u "datom, servisu" nisu cupali nikakve zice, niti su dometali neke....sve stoji kako je bilo i pre odlaska u servis?!

Gremline nisam video....mozda ih ima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

suvise sam pijan da bih se trenutno adekvatno ubacio u resavanje problema ali za svaki slucaj proveri senzor temperature motora tzv termostat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj se ne ukljucuje kada ugasim auto, tj. prestane da radi i ventilator gasenjem auta, ja sam mislio da je tako normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene se ventilator gasi par sekundi posto ugasim auto...i ja sam mislio da je normalno?!

Da sacekamo da se Gusar otrezni pa da vidimo:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene je na Stilu 1.6 eventualno odradio kratko nakon gašenja auta (do 10-tak sekundi) i gasi se.

Koja je logika i da tada radi posebno dugo kada ne radi pumpa nakon gašenja auta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...