Jump to content
FAS Goran

freedole

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About freedole

  • Rank
    Il Nuovo

Previous Fields

  • Garage
    Punto 1.9 JTD Sporting
  1. Pozdrav svima. Htio bih da podijelim iskustva sa vama. Ja sam ponosni vlasnik Punta 1.9 JTD Sporting 63KW, a moj kolega ponosni vlasnik Libre 1.9 JTD 86KW. Po svemu sto smo saznali na ovome topiku, uspjeli smo u libru ugradili tempomat. Prikljucak za tempomat smo pronasli kod volana i spojili zice na 12V, + i - (56. pin na kompjuteru i 57. pin). 12V je spojeno na upaljac, a + i - na prekidac koji je klik-klak gore i dole, a u sredinu se sam vraca ..... Nebitno. Pratite upustva na ovom topiku i rijesicete tempomat na libri. Ako bude potrebno, nacrtacu neku semu (mozda smo nesto i sami skontali, ne znam, znam da smo dugo sve citali i studirali pa onda uradili). Na puntu nema kablova pa smo ih izvukli iz kompjutera u kabinu. Medjutim na puntu tempomat ne radi! Jedino logicno rjesenje je da u puntu nedostaje dio mape koji je zaduzen za tempomat ... jbg. nista od tempomata na puntu. Sada razmisljam o onome rucnom gasu na nekom potenciometru (nesto slicno kao za osobe sa posebnim potrebama) i mislim da je to jedina alternativa za tempomat na puntu.
  2. Poz svima. Primjetio sam da kada je toplo i ukljucim klimu, ventilator za hladjenje hladnjaka (glavnog, naprijed) bude puno bucan. Auto je Punto 1.9 JTD 63KW 2001. god. U stvari imaju dva ventilatora, a radi samo jedan i to bas bucno. Na dijagnostici mi nije prijavljivao gresku. Isto tako na dijagnostici kada ukljucim ventilator na 1. brzinu, rade oba ventilatora polako, ali kad ukljucim 2. brzinu, jedan se pocne brze okretat, a drugi se zaustavi! Da li je to normalno, to jeste zna li neko nesto vise o ovome? Btw auto super radi, radna temperatura je uvijek kako treba, klima hladi ko luda ..., samo mi nije logicno da se jedan ventilator iskljuci kada treba dodatno hladjenje!
  3. poz svima. Nacinjem staru temu, u stvari javljam se samo da konstatujem nesto. Kazaljka mi je presla 200kmh (naravno da pretjerujem kad kazem 220kmh). tockovi su 15'' 7J 185/55. Jedno je sigurno, a to je da mi je punto cipovan. Nekako sam se navikao na njega i htio bih da je malo jaci Ako neko bude prolazio kroz Brcko BiH sa cipovanim puntom mk2 1.9 JTD, neka se obavezno javi da napravimo jedan krugic sa njegovim autom. Kafa se podrazumijeva. pozz
  4. Vozim punto mk2 1.9JTD Sporting 86 konja. Uvezao sam ga iz Italije. Vozio sam ga na autoputu preko 200kmh (cca 220kmh posto je sat graviran na 200kmh). Da li to znaci da mi je auto cipovan, posto sam cuo da puntici imaju blokadu na 190kmh?
  5. zatvorio sam EGR auto je dimilo jos nekih cca 70KM. narednih 20-30Km je dimio malo manje, ali poslije 100KM ne dimi uopste i ide mnogo bolje, a potrosnja mi se samnjila za nekih 0,5-1l. cudno mi je sto odmah nije prestao da dimi, ali sta je tu je. Preporucujem svima koji se dvoume oko zatvaranja EGR-a da ga odmah zatvore, pa da onda razmisljaju o tome! Jedino cudno ste se desilo je to sto mi je malo poludio odnos broja obrtaja i brzine (kmh), ali je to valjda nesto drugo u pitanju? npr prije sam na 2700rpm isao 120kmh, a sad idem 140kmh. znam da to nema veze sa EGR ventilom, ali to mi se desilo poslije prvog nabijanja obrtaja. Ima li neko slicno iskustvo??
  6. postovani, odlucio sam da blokiram EGR jer auto dimi ko nenormalno kad ga puknem po gasu (punto mk2 1.9 JTD Sporting 2001g.). e sada. ima jedno crijevo (cijev) sa prednje strane motora sto ide do EGR i ono mi je osteceno i pusta crn dim kad mu nabijem obrtaje: a znam da se EGR blokira ovdje zanima me da li mogu blokirati EGR zatvaranjem otvora sa prve i druge slike, ili moram bas kao na slici br 3 hvala btw nemam nikakvih problema sa njim osim sto dimi. ne trosi puno, ide ko nenormalan i sve je ok
  7. postovani, imam problem sa puntom mk2 1.9 JTD sporting 2001 god. jer pusi na velikim obrtajima. jednom sam izasao na autoput i stisnuo gas do kraja jedno 10-15 minuta. nesto je puklo, auto je izgubilo snagu, a crni oblak dima je bio iza mene. vidio sam poslije da mi je spalo neko veliko crijevo ispod. namjestio sam ga i auto se opet normalno ponasalo. medjutim, posle toga kad je hladan, ne dimi uopste (valjda), ali kad je zagrijan, ostaju fleke po putu kad dodam naglo gas (ne dimi kada polako dodajem gas)! znaci li to da i ja imam problem sa EGR? jer nije malo dimio, pa malo vise i vise ... nego je samo poceo da dimi! da se razumijemo, auto ide ko nevrijeme. i da, auto je preslo 150.000km Hvala
  8. ok. thx. a bas sam se ponadao ali ako nekad nesto improvizujem, objavljujem. jednostavno ne mogu da se pomirim sa tom cinjenicom. Hvala jos jednom
  9. Hvala. Zadovoljan sam bilo kakvim odgovorom, ali kad sam vidio da sam odmah dobio odgovor, preezadovoljan. E sad. ovo sam nasao na google: Pop-off valve for Punto Sporting JTD Since Negrente has debuted worldwide with the pop-off valve for all the most common turbodiesel engines, even the Punto Sporting JTD can receive a pop-off valve. The most common perception about the usefulness of such valve is that also a diesel engine has somehow a counterpressure in the intake tubes, when changing to upper gears, just like the petrol engines. There is not an air barrier of the closed throttle body, which obstacles the pressured air to return back, but turbodiesel engines could have higher pressure rates. The main benefits of a popoff valve in the Punto Sporting JTD are listed here: * avoids stressing pressures during gear changing * frees a valuable amount of air, which obstacles the inlet turbocharger to pump faster more air to the engine * sounds very racing! Negrente has a complete kit that can be installed in the Punto Sporting JTD. Here there are some snapshots about an installed one. Znaci Pop-off nije isto sto i blow off? btw izvinite ako smaram ali stalo mi je da imam to na punticu
  10. Imam Punta mk2 1.9 JTD Sporting 63KW i nasao sam na internetu da na njega ide Blow Off dok na punta 60 KW ne ide. E sad, volio bi da mi neko kaze detalj vise. Gledao sam taj Blow Off na ebay. ima ih raznih. Jel to neki specijalni za te stvari ili da gledam sto jeftinije nesto sto se zove blow off? i kako se ugradjuje? mogu li to sam uraditi? predpostavljam da se neko crijevo otkaci i stavi se taj ventil ??? eto hvala. bilo kakva informacija je dorodosla. ovi majstori u bosni nemaju pojma sta pricam
  11. extra ljudi. hvala puno. napokon sam rijesio problem sa volanom. najvise sam se namucio odlemljujuci 6 debelih zica. sad samo vozim pod "City". hvala jos jednom
  12. hm. znaci to je problem! kod mene je ta lampica uvijek gorila i mislio sam da to tako treba. hvala na obavjestenju

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...