Jump to content
FAS Goran

maxa

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About maxa

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 03/04/1983

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    500L cross

Recent Profile Visitors

1345 profile views
  1. Hvala. Ja sam ga kupio proslo leto starog 8 meseci. Auto je 19-to godiste. Nema ih vise a velika vecina koja su prodati su dolazili sa TNG-om
  2. Gume su 225/45/17 GoodYear vector all season na njemu i mislim da je to pored povisenog klirensa glavni uzrok malo bucnijeg podvozja pri vecim brzinama. Svakako cu kupiti jos jedne felne 17" pa da imam dva para guma. Odnosi prenosa su dobro odmereni. Nije da nisam pomisljao obzirom da fabricki dolazi za intercooler-om. Na njemu je trenutno fabricka IHI turbina i na poslednjem servisu diskusija sa majstorom je bila da li ili ne raditi remap na 150KS))) Probao sam i 1.3 T doduse u renegade-u i odlican agregat. Ukoliko kum pazari pisacu utiske.
  3. Potrosnja je srazmerna raspolozenju))) Od 7 do 10L po gradu. Auto put je nesto tek ispod 7 na 130 sa koferom. Zanosenja ima i umeju da budu neprijatna na vecim brzinama. Jedina realna zamerka je bucno podvozje i menjac pri visokim brzinama.
  4. Oko 13K me je izašao. Ja sam ga uzeo starog 8 meseci sa 3.000 na satu od prijatelja.
  5. Motor je i glavni "krivac" za kupovinu auta)))) Odlično nosi 500L-a što po gradu što na autoputu. Vuče do crvenog bez ikakvih problema, ubrzanje je konstantno uz minimalnu turbo rupu na početku, prosto traži da ga gaziš. Zvuk na višim obrtajima je sjajan. Trebalo mi je par meseci da promenim stil vožnje, sa dizelskog švaler gasa. Na autoputu 130KM/h = 3.000rpm uz potrošnju od 7-8L. Po gradu je veoma zabavan i lak za vožnju. Praktičan i zanimljiv auto sa sijaset gedžeta. I porodičan i joz ride.
  6. Letos sam se vratio u Fiat porodicu nakon 5 godina. Kupio sam 500L cross sa 1.4 turbo benzincem bez plina. Veoma sam zadovoljan kako praktičnošću tako i agregatom. Potrošnja je niska obzirom na gabarite, širinu guma i masu vozila. Par fotografija iz Avgusta meseca. Enterijer i osecaj pod rukom je za klasu iznad prethodne generacije (Otac ima 500L iz 2013. godine)
  7. Na istom mestu procurio i kod mene na sportingu. Pitanje da li se moze zameniti samo regulator pritiska (2600 din.) ili ide sa sve pumpom 9k din. Kako se skida beli poklopac, da li se okrece ili cupa napolje. Hvala u napred
  8. Pozdrav svima, zovem se Slobodan i iz NS-a sam. Koristim blagodeti foruma vec neko vreme tj. citam i citam pa reko red bi bio i da se predstavim. Od pre pola godine ponosni vlasnik punta mkII 1.2 sporting a pre njega vozac zastavinih vozila. Necu da Vas hvalim da se ne uobrazite ali ovo je jedan on najboljih foruma kako po organizovanosti tako i po kolicini informacija koje su dostupne vozacima italijanskih kola. U ovih 6 meseci sam posetio jako puno majstora, servisa i prodavnica delova u NS-u tako da cu se u narednom periodu potruditi da prenesem sve utiske, cene i ostalo, do tada VELIKI pozdrav
  9. Pozdrav svima, prvi post pa ne zamerite na eventualnim propustima. Naime os pre dan ili dva javio se problem sa otvaranjem vozackih vrata, kada se otvaraju cuje se kao da puca metal unutra, tj. kako na granicnniku ima 3 zareza za otcaranje vrata na svakom se cuje takvo pucanje da ujutro kad idem na posao budim komsiluk ))))))). Da li je neko imao slican problem i kako ga je resio. Hvala u napred. Inace u pitanju je Djunto MKII sa 3 vrata

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...