Jump to content
FAS Goran

dwyanewade

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About dwyanewade

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Molim za preporuku za popravku auto gasa, posle ovih hladnijih dana automobil ne moze da se vozi u 1 i 2 brzini na plinu. Trokira i stuca, U visim brzinama auto ide ali ima povremena stucanja. Ne znam da li su dizne plinske ili nesto drugo u pitanju. Cuo sam za neki servis u Beogradu na Senjaku medjtuim ne moze da se stigne na red, i preskup je, da li ima nesto slicno da je dobro isto,.
  2. Pozdrav ekipo, imamo problem drugar i ja sa automobilom. U pitanju je alfa 159 motor 1.8 iz Opela (z18xer) Sto se ugradjivao. Auto je kupljen pre nekih godinu dana, sa namerom da se ne uzima jtd zbog potencijalnih kvarova itd nego cisti atmo benzinac. Auto je u pocetku isao jako dobro, ubrzava sasvim lepo iako je na glasu da je "spor". Za nase ukuse sasvim dobro i dovoljno. Problem se javio pre 3 meseca, auto je izgubio grejanje u kabini, pri malo duzoj voznji u posudi za vodu, voda tj antifiriz je poceo da kljuca, neka creva su bila mlaka, neka vruca, neka hladna sto mu dodje do toga da je imao problem sa sistemom creva... Auto je napominjem i sa tim problemom isao odlicno i nije uopste gubio na ubrzanju. Ovaj problem je resen tako sto je na autu radjena glava ( kazu moraloi je jer je auto kljucao tako par puta ), ciscenjem celog sistema creva, zamenom hladnjaka , i zamenom vodene pumpe. Medjutim problem se javlja sada sto se auto cuje kao dizel, i to veoma glasno i pored toga auto uopste nema snage, ne izgleda kao auto od 140 konja, nego kao 50. Ne moze da ubrzava, treba mu do 100 minimum 20 sekundi, on moze da dostigne 160 170 kmh ali nekim svojim tempom...Da napomenem da auto ima varijabilne remenice i solenoide ( koji su takodje zamenjeni ) Sta moze biti problem? i kod kog majstora se moze odvesti auto da je dobar, auto je uzubcen dobro. Neki servisi sto sam pokusao sto rade Alfu nece da ga pogledaju jer je OPEL motor, a neki OPEL servisi nece da ga pogledaju jer kazu to je sve do Alfe.....
  3. Nije mi problem mali servis, to je oko 80-100eura naravno. Vidjah na oglasima da je set kvacila oko 18.000 dinara, zato me zacudilo. Htedoh samo da vidim iskustva drugih, iskusnijih clanova. Inace rekao mi je veoma bitnu stvar, da su mi filteri bili u katastrofalnom stanju, da mi je ulje bilo veoma lose koje je izbacio, da kao da nisam radio servis ko zna kad, a ja radio u Bogunovicu pre manje od godinu dana i od tad auto presao 8000....na sta mi je on odgovorio da ti oni nisu ni uradili mali servis koji je inace kostao oko 20k kod njih, sto dalje implicira da bi verovatno ovo sve bilo oko 1000eura kod njih
  4. Veruj mi da nemam nikakav vise info. Kad sam ga pitao pre popravke koliko bi sve izaslo rekao mi je da je zamena oko 45.000 a da je coveku uzeo za to isto + zamajac oko 600e...zacudio sam se sto je poraslo umesto 45.000 na 60.000. Mislim da nema nikakvog smisla naplatili popravku za auto 500eura, za auto koji ne vredi realno 1000...pogotov jer se na oglasima korpa prodaje za oko 150eura..
  5. Zelim samo da napisem da mi je danas za Fiat Stila 1.9jtd 115 konja A.S Vlada naplatio za zamenu cilindra kvacila,lamele, druk lagera + mali servis ravno 500evra.. Da li je to puno ili? Vidjao sam po oglasima da je set kvacila oko 150e nov...
  6. Izvinjavam se. 20k je bilo u punta 8v, Selenia WR 5w40 je bio u Stila, poslednji put mi servis sipao Shell koje sam naveo hx7 5w40. A sad sam hteo da predjem na ultra
  7. Pozdrav svima, do letos sam sipao Seleniu u sva Fiatova vozila koja sam vozio, 20k u Stila konkretno. Letos mi je servis sipao Shell hx7 5w40, posto sam primetio da nema razlike, mislio sam da nastavim sa tim, samo me zanima iskusno misljenje da li cu videti neki benefit ako predjem na shell 5w40 ultra? Ili se vratiti na Seleniu. Zanima me da li je ultra bolje ili gore od hx7 ili ti konkretno selenie? stilo je 1.9 116 konja 2002
  8. Ljudi moze li preporuka za majstora koji ce brzo da mi ovo resi. Naime imam slican problem kao i vecina. U prethodna 3 meseca pri paljenju kola mi izlazi oil level pressure low, turn off engine. Mali servis radjen pre 6 meseci. Auto ne gubi ulje, ima ga samo po motoru tj zamascen je ali je na sipci okej. Auto radi normalno kao i uvek. Ovo se desava u poslednja 3 dana konstantno, cim se auto zagreje ako su mi obrtaji na 1000 ili ispod lampica se pali i izbacuje gresku. Da li moze biti do senzora, uljne pumpe ili necega drugog?? ne znam u beogradu kod koga da odem, a da nije Goran jer se auto ceka na prijem dugo, a treba mi prilicno svaki dan
  9. Pokrecem opet temu u nadi da cu dobiti odgovor. Naime vozim uporedo stila i pola 2015 tdi. Nisam vozio jedno vreme pola i kada sam seo danas i uporedio stilo ima prelaku papucicu gasa...dakle ja bukvalno pipnem za milimetar gas a on odmah skace na 2000obrtaja. Da li ima ovo ikako da se nasteluje, pogotovo sam se iscimao kada mi je seo drugar koji vozi isto stila samo novijeg i kaze ovo ti je jako cudno, kaze ti nemas ni 1cm hoda tebi auto odmah ide na 2000 obrtaja. Previse je lagano
  10. Treba mi info cime i da li mogu ocistiti plastiku oko kasete i dugmice, jer su previse ulepljeni i skida se onaj sloj, najvise kod kasete gde je bas ulepljeno. Dugmici su takodje kod klime i gde se pale svetla beli i nekako ulepljeni. Da li je moguce da se to sve skine acetonom. Sta ce bii ispod? da li neka gruba crna plastika ili cu samo jos vise da pogorsam stvar. Intersuje me i oko kasete i oko svih dugmica
  11. Da li bi mogao staviti neku drugu dimenziju guma koja je jeftinija na Stila. trenutno imam 205 55 r16 letnje Hankook. Zimske nisu vise za koriscenje. Pa bih hteo da kupim neke all season
  12. Godiste je 2002. Od opreme ima manuelnu klimu, ima podizace i nazad. Ima panoramu i ima fabricke parking senzore pa mi je to dosta cudno, jer to spada u valjda malo visu opremu evo ocitavanja kada ukucam vin broj
  13. Hvala ti na brzom odgovoru. Evo cudne stvari koja mi deluje malo nemoguce. Pozovem starog vlasnika da vidim da li mozda ima kod od kljuca a on mi kaze, mi se nismo razumeli. Stilo nema centralno zakljucavanje na daljincu. On je meni dao dva kljuca, jedan je obican bez dugmica a drugi je sa dugmicima. Izglead da je vlasnik pre njega izgubio kljuc ili sta vec i napravio novi kljuc sa nekim kucistem koji ima dugmice. Da li ja mogu da proverim nekako jer je meni neralno da auto nema zakljucavanje preko dugmica na kljucu
  14. Ne bih da otvaram novu temu pa bih zeleo da pitam ovde . Skoro sam uzeo stila i pocelo je da me nervira sto ne moze da se otkljuca na kljucu vec moram da guram kljuc u bravu, a ima neki cudan problem da ako previse okrenem kljuc u desno otvore se prozori svi..Prethodni vlasnik mi je rekao da baterije nisu problem i da on tako vozi kola vec vise od 11 godina i da nije hteo da popravlja, sta bi moglo da bude? Sta da gledam, trazim. Druga stvar je da ne radi otkljucavanje gepeka iz kola vec moram da ga otkljucavam isto na bravu, a to m ise pokazalo vec dva puta kao glupo resenje kad sam stajao na nekim mestima morao sam da gasim kola. Dakle ne radi otkljucavanje na dugme iz kola. Sta moze da se desi da se pokvarilo? Edit: izvinjavam se. Sad videh da postoji tema za daljinsko zakljucavanje. Dok temu za gepek nisam nasao
  15. Nisam te bas najbolje razumeo? Gde na kraju na sredini da zavucem ruku. Cilj mi je samo da sklonim zavesicu i da mi se vidi staklo barem do pola. ali isto tako da mogu u jednom trenutku da je vratim. Moze to biti i rucno jer cu to raditi mozda u 3 meseca jednom. Deluje mi na dodir kao da je bas zapeklo i da mu ne mogu nista sem da iskidam zavesu skroz

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...