Jump to content
FAS Goran

rocco

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About rocco

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 55

Recent Profile Visitors

507 profile views
  1. Kako se reseva pomenuti problem, kupovinom druge spulne ili reparacijom postojece? Koliko to otprilike kosta? Hvala.
  2. Znaci prevaren sam. Da li je u pitanju neznanje, nepaznja ili teze montiranje letve ako se pazi na spulnu? Hvala puno na pomoci!
  3. Kada mi je zamenio letvu volana, viljuske i spone, volan na ravnom je stajao dosta udesno, rekao mi je da odmah idem da centriram trap pa da se vratim kod njega kako bi "vratio spulnu" da ne pokazuje airbag gresku. To sam i uradio, sada je volan ravan na ravnom, ali ne znam kako je ugasio airbag gresku jer sam ostavio auto.
  4. Da iskoristim ovu aktuelnu temu da priupitam nesto. Na Puntu mk1 mi je "majtsor" menjao obicnu letvu volana, nakon toga mi je svetleo airbag koji je posle resio (ne znam kako) i ne radi sirena. Sta je mogao da pokvari? Spominjao je neku spulnu, ali negira da je skidao volan. Hvala.
  5. Evo da podelim sa vama odgovor od Uprave saobracajne policije na temu uverenja u prepravljanju VAN vozila.
  6. Strasno je to sta nam rade ovi strucnjaci su su smislili ovaj novi zakon... To mislim da nigde nema na planeti da se toliko gledaju neke periferne i rekao bih estetske stvari koje nemaju veze sa bezbednoscu vozila. Saobracajne neserece se ne desavaju zbog carbon folija ili folija na staklu, nego zbog pohate i nasilne voznje pomahnitulih tatinih sinova ili nadrogiranih i pijanih budala. Onaj ko ima los auto taj solira u voznji, onaj ko ima bolji auto taj divlja. Ja danas vadim duplikat uverenja na masinskom fakultetu a uporedo sa tim jurim po otpadima zadnje pojaseve i zadnju policu sa nosacima da sve to iskompletiram. Poceli su da gledaju i te zadnje pojasave.
  7. Jeste, u pravu si, tackice su u pitanju. Uglavnom mi kazu da to V vazi za terenutnu verziju a ne vazi putnicku, jer putnicka nema fabricki zatamljena... Inace, pronasao sam mozda deseti tehnicki po redu koji uvazava ovakva stakla ali mi trazi kopiju atesta sa masinkog fakulteta da imaju kao dokaz o prepravci sa teretnog na putnicko. To kosta 1800 din. Da li to treba ili ne treba ne znam, ali mi je za sada to najjeftinija varijanta, ako bih poredio sa zezanjem oko stakala. Ne znam da li je nekom od vas to trazeno?
  8. Mene nece da puste na tehnicki jer na Punto mk1 koji je nekad bio VAN, zameraju da imam zadnja bocna stakla zatamljena. Kad im Kazem da su to fabricki zatamljena stakla I da imaju homologaciju, kazu to je sve super ali to je kad je bio teretna verzija, a posto sada nije, idi stavi obicna stakla. Odredjeni tehnicki pregledi su me cimali da zovem jednu, drugu, trecu instituciju I samo se vrtim u krug. Plase se inspekcije, ne zna ju bas najbolje sta sme sta ne sne, a ovi sto pisu propise takodje nemaju bele veze I nisu pokrili sve slucajeve.
  9. Ja ne mogu u Beogradu da nadjem tehnicki pregled koji bi mi registovao auta sa fabricki zatamljenim staklima dok je Punto bio VAN. Kazu dzabe stoji homologacija I sve drugo kad je to za teretnu verziju, obican Punto ima obicna stakla… To je uglavnom njihov odgovor i nece da rizikuju da pre propuste kroz tehicki jer nisu ni oni sigurni da li bi dobili zbog toga kaznu ili ne, jer pravilnik bas ne opisuje ovaj slucaj. U stvari, oni ne bi trebalo da se vracaju unazad sta je taj auto bio, nego da vide trenutno stanje, a po trenutnom ja ispunjavam propise, ali dzaba.
  10. Postovani, Imam problem da registrujem auto, pa za resenje problema dobijam razlicite informacije od razlicitih tehnickih pregleda. Naime, radi se u automobilu Fiat Punto 55 proizveden 1999. Godine, a uvezen 2004. iz Italije. Auto je nekad bio VAN odnosno teretna verzija, i pomenute 2004. pri prvoj registraciji je uredjena prepravka na putnicku verziju. Na tehnickim pregledima mi zameraju da su mi zadnja bocna stakla zatamljena i da ne mogu zbog toga proci tehnicki pregled. Ne radi se o zatamljenim staklima niti o nekakvoj naknadnoj dodavanoj foliji, nego o fabrickim staklima koji po sebi sa unutrasnje strane imaju sitne crne tackice. Jedan tehnicar me upucuje da izvadim atest, drugi me upucuje da se javim masinskom fakultetu ili Fiatu u Kragujevcu, treci Agenciji za bezbednost saobracaja, a Agencija da se javim vama i sve tako u krug. Zna li neko resenje mog problema, ima li eventualno trik za skidanje tih tackica na staklima ako vec to mora da se skida? Hvala unapred.
  11. @GoranR Hvala na icrpnom i detaljnom odgovoru. Sto se podesavanje zadnjeg tocka tice, tu je majstor Nesa izgleda odradio nesto sto nije predvidjeno, neku da kazem improvizaciju ali je sa time verovatno dobio sto je hteo. Znam da je pistoljem odrnuo neki sraf ispod amortizera pa je vukao tocak da pridje i onda zarsrasio. Ne znam sad tacno da opisem sta je dirao, gde ne nalazi taj sraf, ali bih se prisetio kada bih pogledao ispod automobila. Cak se secam da je taj zadnji docak vidno bio u plusu, videlo se iz daljine kada se zagne, a posle njegove intervencije izgledalo je sve normalno. Znaci na neku foru je uspeo da ispegla taj tocak. Slazem se da je auto star, tada je imao 10 godina, ali sam hteo da problem istrazim do kraja, kostalo je ali se nesto i naucilo a na kraju rekao bih i resilo. Sad mi svakako treba zamena za Deltu, auto se ponasa dobro ali bih svakako da iskontorlisem. A da pored toga i mogu da preporucim ljudima ko to najbolje radi, jer definitivno centriranje trapa ima na svakom mestu a kvalitet odnosno konacni ispoh podesavanje se mnogo razlikuje od majstora do majstora. Slazem se i za to da je trap na Fiatu slabiji neko god drugih vozila, jeste jednostavan ali i osetljiviji. Nekad mi se cini da mu se trap moze rastelovati brzim prelaskom preko ispupcene sine. Je li CEMB bolji od Beissbarth-a? Italijan protiv Nemca. Hvala, javljam ti se na mobilni za dogovor.
  12. Evo sa svima vama da podelim svoje veliko iskustvo sto se centriranja trapa tice. U pitanju je Punto 55, a cela prica se desavala pre jedno 5 godina. Kada sam kupio auto, na njemu sam imao Pirelli gume dimenzije 165/65R13... Gume su bile dobro istrosene i neravnomerno istriosene, znao sam da je trap los, hteo sam da ih vozim do armature pa da kupim sve 4 nove i da iscentriram trap. Vazna napomena, bez obzira sto su gume bile lose, neravnomerno potrosete, auto je isao kao strela, nigde nije vukao i volan na pravcu je bio idelno ravan. Razmisljao sam da li da menjam dimenziju guma i odlucim se da uzmem uzu 155/70R13 jer i jedna i druga dimenzija mi je preporucena za moj model. Montirao sam gume u toj dimenziji i centrirao sam trap. Posle toga nista nije bilo kao pre, auto je vukao u stranu, i volan bio izuzentno kriv na pravcu. Te gume sam kupio u lokalnom servisu i kod njih centrirao trap ali posto taj servis vise ne postoji, zato ga i ne imenujem. Kada sam otisao da se zalim, majtori iz tog servisa su mi rekli da je do guma, da nisam trebao da prelazim na uze, da je bolje da se vratim dimenziji koje sto sam imao. Poslusam ja njih i uzmem 4 nove Michelin energy gume 165/65R13. Centriram ponovo trap, auto prestao da vuce ali ostade kriv volan na pravcu. Posto sam ja perfekcionista, i navikao sam na prav volan, jer cesto volan trzim sa dve ruke, uinatio sam se da taj problem resim. Posle jos jedne bezuspesne reklamacije u ovom servisu, odlucim da odem kod nekog drugom i zatrazim pomoc. Odem prvo kod Sekule, za njega sam cuo da je dobar od ranije, medjutim nije uspeo da mi sredi volan u dva navrata. Posle njega odem kod nekog cileta sto radi sa nekim starim udadjajem (po preporuci), pomocu stapa i kanapa, mucio se i nista nije uradio. Posle njega odem u Beogumu Novi Beograd pa ni oni nista nisu uradili. Nervoza pocela da me hvata, inat proradio do kraja, kako bih resio ovaj fantomski problem, nastavim ja da se raspitujem i da obilazim servise. Sledeci u nizu je bio Adan u Zemunu, za njega sam saznao preko foruma. Odem ja tamo, bio je neki majstor Nesa, stavio ga na masinu, i stavio tegove u auto. Nada sam prvi put video takav sistem, niko nije to radio od prethodnih servisa i majstora. I desi se to da je majstor Nesa jedini otkrio da mi je zadnji trap los, odnosno da je zadnji desni tocak otvoren previse, i da je zato sigurtno volan kriv. Uze covek i nastelovao zadji trap, odnosno sredio nagib na tom tocku. Ja sam mislio da se zanji trap ne moze da se steluje ali izgleda da moze. Posle sam testirao auto, bilo je najbolje do sada, ali nije bilo idealno pravo. Znaci dosta, praviji, neuporedivo ali ne i idealno. Reklamiram jednom, odradio jos malo podesavanje ali na testu nije bilo to to. Odustam dalje da smaram coveka da ne budem kao neki psihopata i nastavim da se raspitujem i razmisljam sta dalje. Padne mi na pamet da odvezem u Delta M i da pokusam tamo da postignem to sto sam naumio. Na papiru im dostavim celu istoriju, sta sam sve obisao i radio, da bi znali. I nista, prvo su pregledali ceo trap, testirali amortizere, i stavili ga na masinu. Oni su jedini imali noviju Beissbarth nemacku masinu za centiranje trapa. Uradili jedno podesavanje, napravili test voznju posle toga i nije bilo kako treba. Vratili su jos jedno 3 puta auto, svaki put su radili sve sporiji, neznije, preciznije, i na kraju ubodu pravu meru. Na kraju bude sve idealno, volan idealno ravan i bez da vuce negde. Nadavao sam se para i para, izgubio vreme i zivce ali sam resio problem na kraju. Sada postoji problem sto Delta vise ne postoji, ne znam gde da centriram, posle njih nisam centirao, a sad se plasim da odem bilo gde kako ne bi sjebali stvar. A mislim da bih morao da prekontrolisem jer ima mozda i 5 godina od kada su mi centrirali. Mozda Rakocevic zna ko ima slicnu masinu kao oni sto su imali zajedno sa dobrim majstorom. Eto to bi bilo ukratko to, da ne davim vise.
  13. Postovani, Hteo bih da vas pitam, da li mogu da se dese neka ostecenja na motoru ako tipa godinu dana vozimo auto sa pokarenim reostatom, odnosno da ventilator samo radi u drugoj brzini, bez prve? Koliko o tome mora da se obrati paznja i da se ovaj deo menja cim crkne?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...