Ja sam uvek pristalica novih tehnologija , ali samo ako se kupuju nova vozila. Problemi koji nastaju sa MultiAir razvodom pocinju oko 150000 km, a mi tek tada kupujemo te automobile. Cena celog razvoda MultiAir je previsoka tako da nam opet ostaju samo otpadi kao opcija, ali niko ne rastura nova vozila tako da dobijemo deo slican nasem. U odrzavanju nema neke velike razlike cene su slicne. Trenutno u servisu imam Bravo 1.4 t-Jet kome smo otvorili motor zbog velike potrosnje ulja, zazori na hilznama su toliki da kada bi se busio ne bi ni na trecu specijalu izasao. Jako je los materijal od kog je izliven blok. Elem, za ove nase uslove, prilike i budzete mislim da je model bez MultiAira prihvatljiviji.
Detonacije dolaze od samozapaljenja smese u cilindru pre nego sto svecica baci varnicu. Do samozapaljenja dolazi zbok niske oktanske vrednosti benzina ili zbog usijanja garezi na celu klipa. Duga voznja sa detonacijama lomi prstenove izmedju karika i pogubna je za motor. Ventile na Vasem autu moze najbolje cuti u leru.