Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pozdrav, 

 

Nov sam na forumu, malo sam istrazivao, ali nisam nasao bas ovakav problem. Naime, problem je sledeci: Vozim Fiat Punto Evo 1.3 mjt, 84ks, 2014 godiste, primetio sam da kada motor dostigne radnu temperaturu i kada usporavam (kocim) povremeno se desava da kazaljka obrtaja malo luduje na niskim obrtajima, zatim mi se pre 2 dana desilo da mi (u voznji) se upali lampica za ulje (na displeju izadje obavestenje da je Start/Stop sistem nedostupan), auto nece da prima gas, ugasi se...kada sam posle 5 sekundi upalio auto sve je bilo normalno, lampica vise nije svetlela, auto isao normalno sem sto je kazaljka na niskim obrtajima opet malo nemirno radila...  Proverio sam nivo ulja i taman kako treba je... Danas kada sam vozio, cim je dostignuta radna temperatura desilo se isto, s tim sto je posle toga auto radio jako neravnomerno, kazaljka obrtaja je ludovala sama od sebe, negde od 300 do 900 obrtaja, ugasio sam auto, sacekao par min i opet normalno radio...

Da li je neko imao slicno iskustvo i imate li ideju sta bi to moglo da bude?

Share this post


Link to post

@Jovann

Pozdrav i dobrodosao na forum.

 

Nisam siguran sa kojom bi konkretno tematikom zapoceo ali ovako:

GP 1.3 Gasi se u voznji

 

GP 1.3 problem sa snagom

 

EVO lampica za ulje

 

 

Po meni licno:

-za gasenje i nemiran rad je nesto oko dotoka goriva i ubrizgavanja (dizne, filter, pumpa goriva i sl) ili eventualno senzora (MAP, MAF)

 

-DPF ume praviti probleme ako nije ciscen pa dize pritisak u karteru. Kod Opel Corse se manifestuje cesto paljenje lampice za ulje i ume da zezne pumpu ulja. Kakvo ti je stanje istog ? 

 

-Bio na dijagnostici ?

Share this post


Link to post

Nisam jos uvek bio na dijagnostici, to se sinoc desilo. 

 

Ako je, recimo, problem sa diznama da li bi se palila lampica za ulje? I da, zaboravio sam da napomenem kada se upali lampica za ulje, auto se ugasi, posle par sekundi kad ga upalim i krenem da ubrzavam iz auspuha izlazi beli dim neko kratko vreme....

 

DPF filter, iskreno, ne znam u kakvom je stanju, nisam ga nikada proveravao.

Share this post


Link to post
2 minutes ago, Jovann said:

Ako je, recimo, problem sa diznama da li bi se palila lampica za ulje?

Verovatno ne, pre bih rekao da je problem pritiska u karteru (vec pomenut DPF) ili pumpe ulja odnosno neceg sto utice na samu pojavu tog simbola - podmazivanje, pumpa, pritisak u sistemu i slicno. 

 

Hippteticki, ako je sve ispravno sem dizni, imao bi cesce regeneracije DPFa (brze prljanje sistema) i zasigurno jacu smesu sto bi verovatno uzrokovalo bojom dima na izlazu. Mozda bi uticalo i na jacinu kompresije ali nisam majstor da bih to mogao reci, samo nagadjam.

 

Sto se dima tice, beli moze poticati od antifriza i/ili kondenza. Kakvo je stanje antifriza ?

Share this post


Link to post

Morace dijagnostika, ne bih se ja bas zezao sa ovim. A moze biti ko zna sta. Od senzora radilice dok ko zna cega.

Bolje ti to odvezi kod majstora dok nije nesto naopako krenulo nego da mi ovako pogadjamo sta je.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...