Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Postovani. 

 

Najprije pozdrav iz Slovenije :) Nadam se, da cemo se razumijet, pokusat cu, da pisem sta bolje i sa sta manje greski :

 

Evo u cemu je stvar;prosle godine sam kupio Fiat Uno, koji mozda neki od vas poznajete, radi se o tome avtu... 

 

https://www.autoslavia.com/1990-fiat-uno-kad-porastem-bicu-turbo/

 

Avto je u odlicnom stanju karoserije in ostalog, samo mu je trenutacno jedina greska motor. Znam, da je kod vas ova scena puno zivahnija nego kod nas i da vas ima puno majstora za ove motore. Unutra je 1.0 45KM fergazar motor, koji se trenutacno pregrijava.  Sada imam dvije opcije:radimo generalnu na tom motoru i pravimo neki tuning (dupli frgazar, sportski filter za vazduh, menjamo bregastu, kolektor itd) ili druga opcina, da stavim neki drugi motor?

 

Zanima me vase misljenje? Da idem u generalnu i mjenjam djelove-ima li to upoce smisao, koliko snage dobijem sa preradom? Sta se izplati menjati? U slucaju, da biram drugi, snazniji motor-koji motor od Fiata ide gore sravf na sravf, brez prerade? 

 

Hvala na pomoci

Jure

Edited by Jurko slo

Share this post


Link to post

moje mišljenje,onako napamet,glava motora

Share this post


Link to post
On 2/9/2024 at 4:24 PM, Jurko slo said:

...Sada imam dvije opcije: radimo generalnu na tom motoru i pravimo neki tuning ili da stavim neki drugi motor?

 

Zanima me vase misljenje? Da idem u generalnu i mjenjam djelove-ima li to upoce smisao, koliko snage dobijem sa preradom? Sta se izplati menjati? U slucaju, da biram drugi, snazniji motor-koji motor od Fiata ide gore sravf na sravf, brez prerade? 

 

Ako je kod vas u SLO moguće zameniti motor za jači bez nekih birokratskih problema, ja b ti ovo preporučio. Ionako je to jedino ostalo da se uradi po mišljenju i priči prethodnog vlasnika, a sada je i pravo vreme kad je originalni motor počeo da pravi probleme. 

 

Ako središ taj 1.0 motor u njemu, pa čak i da ga tjuniraš, uvek će ti kasnije biti malo snage i biće ti krivo što nisi zamenio za neki 1.4 turbo ili 1.6 atmo. Pa čak i 1.4 100ps atmo iz Pande bi bio super opcija. 

 

Nemam pojma koji motor paše šraf na šraf, nadam se da će ti to reći neko drugi, ali verujem da sve može relativno lako da se uradi sa mehaničke strane. Srećno i piši ovde, izveštavaj za šta si se odlučio i kako napreduju radovi    :thumbsup:       :clover:

Share this post


Link to post

Ne znam sta tu ide sraf na sraf, proveriti 1.1 iz Seicenta ili 1.2 iz prvog Punta. Deluju logicno da bi mozda isli, jer su generacijski tu negde.

Za jace od toga mislim da mora i prerada kocionog sistema, jer ce auto ici brzo, ali nece nikako kociti...

 

Share this post


Link to post

Evo pronasli rijesenje, unutra ide 1.1 motor iz Cinquecenta koji je rađen za brdske utrke, motor je luuuud, vrti se do 9kRPM :) Samo treba sad sve prebaciti i moliti se, da nece biti nekih velikih poteskoca.. 

 

Vezi kocnica:ne bi smelo biti problema je su na avtu diski od turba na svim kotacima... 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...