Jump to content
FAS Goran

Jurko slo

Members
  • Content Count

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. Evo pronasli rijesenje, unutra ide 1.1 motor iz Cinquecenta koji je rađen za brdske utrke, motor je luuuud, vrti se do 9kRPM Samo treba sad sve prebaciti i moliti se, da nece biti nekih velikih poteskoca.. Vezi kocnica:ne bi smelo biti problema je su na avtu diski od turba na svim kotacima...
  2. Postovani. Najprije pozdrav iz Slovenije Nadam se, da cemo se razumijet, pokusat cu, da pisem sta bolje i sa sta manje greski :) Evo u cemu je stvar;prosle godine sam kupio Fiat Uno, koji mozda neki od vas poznajete, radi se o tome avtu... https://www.autoslavia.com/1990-fiat-uno-kad-porastem-bicu-turbo/ Avto je u odlicnom stanju karoserije in ostalog, samo mu je trenutacno jedina greska motor. Znam, da je kod vas ova scena puno zivahnija nego kod nas i da vas ima puno majstora za ove motore. Unutra je 1.0 45KM fergazar motor, koji se trenutacno pregrijava. Sada imam dvije opcije:radimo generalnu na tom motoru i pravimo neki tuning (dupli frgazar, sportski filter za vazduh, menjamo bregastu, kolektor itd) ili druga opcina, da stavim neki drugi motor? Zanima me vase misljenje? Da idem u generalnu i mjenjam djelove-ima li to upoce smisao, koliko snage dobijem sa preradom? Sta se izplati menjati? U slucaju, da biram drugi, snazniji motor-koji motor od Fiata ide gore sravf na sravf, brez prerade? Hvala na pomoci Jure

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...