Jump to content
FAS Goran
Ivan

F1: Las Vegas 2023

Recommended Posts

F1 se posle cetiri decenije vraca u Las Vegas, posle tadasnjeg dvogodisnjeg fijaska na prilicno slabo posecenoj i dosadnoj stazi.

Ta stara kofiguracija je od mase ljudi proglasena mozda cak i za najgoru i najdosadniju u istoriji F1 (na sve to, bila je sa nekoliko maltene identicnih krivina). 

U pitanju je vec treca trka koja ce se u istoj sezoni voziti na tlu USA (posle Austina i Majamija).

Termini standardno grdni za gledanje, sem mozda kvalifikacija.

Takodje mi deluje da ce u pitanju biti samo jos jedna dosadna, novokomponovana ulicna staza u nizu, namenjena za zaradu i promociju F1.

Ali potpuno nova staza je u pitanju, pa hajde da vidimo kako ce se situacija odvijati i da joj mozda ipak damo sansu, mozda pozitivno iznenadi :) .

 

Zvanično ime: FORMULA 1 HEINEKEN SILVER LAS VEGAS GRAND PRIX 2023

Lokacija: Las Vegas, Sjedinjene Američke Države

Datum: 17.-19. novembar 2023.

 

PETAK 17. novembar 2023.

Prvi trening: 05:30 - 06:30

Drugi trening: 09:00 - 10:00

SUBOTA 18. novembar 2023.

Treći trening: 05:30 - 06:30

Kvalifikacije: 09:00 - 10:00

NEDELJA 19. novembar 2023.

Trka: 07:00

 

vn_las_vegasa.png.webp

 

Broj krugova:      50

Dužina staze:      6.201 km

Dužina trke:        310.05 km

Broj trka:             2

Prva trka:            1981.

Najviše pobeda: Alan Jones, Michele Alboreto - 1

                           Williams, Tyrrell - 1

 

Las Vegas od 2023. postaje domaćin trkačkog vikenda Formule 1 i treća trka na trka na tlu SAD u jednoj sezoni. Međutim, ovo nije prvi put da će se Formula 1 voziti u “Gradu Greha”.

 

Las Vegas

 

Pogled sa hotela “Belađo” na Las Vegas “Strip” i Hotel “Pariz”

 

Originalna trka se zvala Velika Nagrade Cezarove Palate u čast čuvenog hotela pokraj kog se trka održavala.

Planovi za održavanje su postojali krajem 70-ih, a izlazak trke u Votkins Glenu sa kalendara 1980. je ubrzao realizaciju projekta u Las Vegasu i naterao Bernie Ecclestone-a i ostale da ulože velike napore kako bi sve bilo spremno na vreme.

Trka u Vegasu je zatvorila šampionat 1981., dok je ona u Long Biču, svega 500 kilometara od Las Vegasa, otvorila sledeći. Ono što je odmah bilo jasno je da trka u Las Vegasu nije bila popularna među vozačima, najviše zbog potpuno ravnog terena, ali i nekoliko veoma sličnih krivina. Mnogi su ovu stazu opisali kao jednu od najgorih koja se ikada našla u kalendaru Formule 1.

 

Las Vegas 1981

 

Izgled originalne staze sa početka 80-ih

 

Staza je bila privremena i napravljena je parkingu hotela Cezarova Palata. Bila je dovoljno široka za preticanje, bilo je puno prostora pokraj sam staze, koji je bio prekriven peskom, dok je podloga bila glatka kao staklo. Trka se vozila u smeru suprotno kretanju kazaljke na satu i to je pravilo veliki napor na vratove vozača.

Napor je bio toliki da je Nelson Piquet nakon završetka na petom mestu 1981. i osvajanja svoje prve titule, morao da odmori petnaest minuta kako bi se oporavio od vrućine i iscrpljenosti.

 

VN Cezarove Palate

 

Start prve Velike Nagrade “Cezarove Palate” 1981.

 

Naredne godine je trka vožena po velikoj vrućini i još jednom nije priredila dobar spektakl. Pobedio je Michele Alboreto, a Formula 1 je nakon toga odlučila da se ne vraća u Las Vegas, posebno što je posećenost trka bila mala, dok je i hotel Cezarova Palata pretrpeo velike gubitke.

Velika ekspanzija Formule 1 i povećana popularnost na tlu SAD su naveli čelnike da dodaju još trka iz Amerike na kalendar. Pričalo se o više lokacija, a na kraju je pored trke u Ostinu čast da ugosti Formulu 1 prvo dobio Majami 2022., a onda je sredinom iste godine objavljeno da će se od 2023. i Las Vegas naći na kalendaru.

 

Las Vegas

 

Detalji sa promocije Formule 1 u Las Vegasu u novembru 2022.

 

Za potrebe nove trke je isplanirana potpuno nova privremena staza, koja će se većinom voziti po ulicama grada.

Originalno predložena konfiguracija staze je imala 14 krivina, ali je pretrpela malu promenu u septembru 2022. kada je ovalna krivina 6 rekonfigurisana dodavanjem šikane i još jedne oštre krivine ulevo.

Staza će biti duga 6.116km, imaće 17 krivina, dok će zadnji pravac na Las Vegas “Stripu” biti dug čak 1.920m. Kao i stara staza, ova će se voziti u smeru suprotnom kazaljke na satu, a glavni pravac, ključna prateća infrastruktura i padok će biti izgrađeni na mestu jednog napuštenog parkinga.

 

Lewis Hamilton

 

Lewis Hamilton tokom F1 promocije na ulicama Las Vegasa

 

Formula 1 je pred kraj 2022. imala promotivnu vožnju na ulicama Vegasa u kojoj su učestvovali Lewis Hamilton, Sergio Perez, George Russell i Alexander Albon.

 

 

Las_Vegas_Circuit.png

 

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledajuci neke simulacije ne ostavlja mi neki utisak ali videcemo.

 

Nego sta ce pireli da radi sa gumama obzirom da temperature uvece kad se trka vozi padaju na jednocifrene brojke cak i ispod 5 stepeni, morace neka zimska smesa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista sto Wintera ne moze da resi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još četiri tima prikazala posebne boje za VN Las Vegasa

 

F-iNumfawAA4Z4Q.jpg

 

Ovonedeljna trka u Las Vegasu će kako stvari stoje biti više šou nego sportsko takmičenje.


Interesovanje javnosti oko povratka Las Vegasa u kalendar Formule 1 je dovelo do toga da nekoliko timova napravi posebne kolor šeme za svoje bolide.

Prošle nedelje smo imali prilike da vidimo Ferrari u novim bojama koje su nalik onim koje je tim koristio tokom 70-ih, a sada su nove kombinacije predstavili Red Bull, Williams, Alpine i Alfa Romeo.

Red Bull nastavlja sa svojom kampanjom “Make Your Mark” i ovo će biti treća različita kolor šema na trećoj trci na tlu SAD ove godine.

Bolid Svetskih šampiona sada ima ljubičastu osnovu i odaje utisak kao da je osvetljen žutim i roze neonskim svetlima.

 

F-9F48lWMAAVG_G-scaled.thumb.jpg.1f760a73f90ff7fc44dccc4be8f2f65a.jpg F-9GbBvWUAAqfz-.thumb.jpg.c2bb26851ee0bb878f5f9f0eb805f025.jpg F-9GbBvXUAALHqX.thumb.jpg.cc858e2644f666244348c766a1d06fc6.jpg

 

Williams je izmenio boje na poklopcu motora koji sada izgleda kao čuveni znak “Welcome to Fabulous Las Vegas”. Posred toga, tu je i veliki natpis “Williams” u jarkoj plavoj boji.

 

F-7MG6dXsAArAit-scaled.thumb.jpg.57d1d4e3a2072967e514bbe352a82cf7.jpg F-7MG4dWYAA3nKd-scaled.thumb.jpg.bbfac13156ee9806845c01b1947cd170.jpg F-7MG45WYAABvwP-scaled.thumb.jpg.a062e13eafb56c9f78528f26206049b5.jpg

 

Alpine takođe ima nove oje koje su razultat saradnje sa skejt i streetwear brendom Palace. Pored bolida, izmenjene boje će biti prisutne i na odelima vozača i mehaničara.

 

F-0bd3hXQAABMny.thumb.jpg.700095e0d771dfcd3b4d03d5283b6a86.jpg F-0bdcPWIAA6oa6.thumb.jpg.0fe0b7fee7130bf1f558b487dae12a72.jpg F-0bc7qXMAAbUPC.thumb.jpg.c70728e4d8e19728b94f988fd0ffe6bc.jpg

 

Alfa Romeo je poslednji prezentovao nove boje. Bolidom dominira crna boja, a tu su elementi koji ističu kockarsku industriju po kojoj je Las Vegas prepoznatljiv.

 

F_B1vRVXsAARjdQ.thumb.jpg.366d33097f44e26793eba457c88d5b22.jpg F_CGWU3bsAAGTwe.thumb.jpg.69015434b33f8d8f463a81f70e06ea6e.jpg F_CGF7kbQAANqu3.thumb.jpg.6928b8f213e0e47bc256b8cc42e1f349.jpg

 

Jutros je inače održano i svečano otvaranje vikenda, a na muzičkom spektaklu su učestvovali Steve Aoki, Thirty Seconds to Mars, will.i.am, J Balvin, Andra Day, Bishop Briggs, Journey i Keith Urban.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odložen i drugi trening. Smejurija, znam da su svi pod velikim ugovorima i obavezama ali da sam na mestu timova, spakovao bi lepo svu opremu i pravac Abu Dabi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bre ovo je na silu napravljena staza i trka jebo ih vegas samo zbog glamura i kinte i sta sad misle da rade? ne moze da se vozi trka i quali bez fp-a suludo je

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/15/2023 at 12:44 PM, Ivan said:

Takodje mi deluje da ce u pitanju biti samo jos jedna dosadna, novokomponovana ulicna staza u nizu, namenjena za zaradu i promociju F1.

da joj mozda ipak damo sansu, mozda pozitivno iznenadi :) .

I iznenadila je :D .

Bruka i sramota za organizaciju.

Vise vozaca prijavilo je cak i teza ostecenja na bolidima, posle samo 9 minuta treninga. A da se nismo ni dobacili do ionako predvidjenih problema sa niskim temperaturama i gumama :thumbdown: .

Prelazak Sainza preko ulicnog sahta :blink:  :

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al komentator na SK koji komentariše formulu od 2011 , dakle profi, ne može da skapira ni nakon nekoliko puta ponovljenog snimka Sajncovog bolida kako kači podom nešto i bukvalno odskače od asfalta da je nešto opasno zakačeno!

Mali milion puta kad komentarišu trku, imam utisak, da uopšte ne prate samo dešavanje na stazi, samo statistike, tračevi, milion nekih gluposti
......a još ih ima dvojca. Verujem da ni jedan od njih dvojice ne zna da izvede paralelno parkiranje iz prve .

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, knezevic76 said:

Mali milion puta kad komentarišu trku, imam utisak, da uopšte ne prate samo dešavanje na stazi, samo statistike, tračevi, milion nekih gluposti
......a još ih ima dvojca. Verujem da ni jedan od njih dvojice ne zna da izvede paralelno parkiranje iz prve .

Zato sam od prošle godine odlučio da krenem da plaćam F1TV Pro, najbolja odluka koju sam doneo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi trening poceo u pola 3 ujutru po lokalnom vremenu :blink: , pred praznim tribinama koje su zatvorene 2 sata ranije, oko ponoci.

Najbrzi cirkus u pravom smislu te reci :) .

Nastavlja se sutra ujutru u pola 6 po nasem vremenu, a kvalifikacije bi trebalo da budu od 9h. Ako opet ne iskoci nesto :thumbdown: .

 

Leclerc dominantan na produženom drugom treningu

 

346.jpg

 

Nakon potpunog debakla na prvom treningu, drugi je održan bez incidenata a Ferrarijevi vozači su završili na prve dve pozicije.


Trening je konačno počeo u 02:30 po lokalnom vremenu pred praznim tribinama, pošto su ih organizatori ispraznili nešto posle ponoći.

Duga pauza je omogućila Ferrariju da popravi Sainzov bolid koji je pretrpeo velika oštećenja na prvom treningu nakon kontakta sa šahtom.

Španac je trening završio na drugom mestu iza timskog kolege Charlesa Leclerca, koji je sa 1m35.265s imao pola sekunde prednosti u odnosu na ostale i koji je tokom cele sesije delovao kao da je u ligi za sebe.

Timovi su logično bili željni da maksimalno iskoriste vreme da se upoznaju sa novom stazom i prikupe vredne podatke. Staza se postepeno ubrzavala, a incidenata srećom nije bilo.

Alonso je završio malo iza Sainya na trećem mestu, dok su najbolji pokušaji Pereza i Verstappena bili dovoljni za četvrto i šesto mesto.

Njih je razdvojio Valtteri Bottas koji je izgledao dobro u Alfa Romeu, dok je na sedmoj poziciji bio Hulkenberg u staroj specifikaciji Haasovog bolida.

Stroll je u drugom Aston Martinu bio sedam desetinki sporiji od Alonsa i završio je kao osmi ispred Hamiltona i Albona koji su zaokružili prvih 10.

Mercedes i McLaren nisu delovali preterano ubedljivo i ostaje da se vidi kakva će biti njihova forma nakon noći tokom koje će proučiti povratne informacije sa staze.

 

Vikend se nastavlja u subotu od 05:30 po našem vremenu kada se vozi treći trening.

 

Screenshot-2023-11-17-133511.png

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, knezevic76 said:

Al komentator na SK koji komentariše formulu od 2011 , dakle profi, ne može da skapira ni nakon nekoliko puta ponovljenog snimka Sajncovog bolida kako kači podom nešto i bukvalno odskače od asfalta da je nešto opasno zakačeno!

Mali milion puta kad komentarišu trku, imam utisak, da uopšte ne prate samo dešavanje na stazi, samo statistike, tračevi, milion nekih gluposti
......a još ih ima dvojca. Verujem da ni jedan od njih dvojice ne zna da izvede paralelno parkiranje iz prve .

Послато са 2203129G помоћу Тапатока
 

i ja sam se stalno tome cudio kako ne vide neke stvari vec imaju kasno paljenje ali oni u stvari prate mnogo vise ekrana i podataka nego sto mi vidimo ono sto nam rezija pusta i onda nekad ne gledaju desavanje na stazi vec recimo vremena po sektorima, ko koje gume ima na raspolaganju, neku statistiku, cataju komentare gledalaca, itd. to je prosto tako dok u moto gp su vise usresredjeni na samu trku i kao da samo stazu gledaju jer tamo je vise cisto trkanje i sve se desava na stazi nema tih statistika i kalkulacija kojima bi se mogli baviti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno Ferrari ima tempo al im je strategija u trkama i tvrde gume koje ne mogu da reše, ono što ih koči kroz celu sezonu.
Verštapen klasika, kad ne može u kvalifikacijama, nadoknadi u trci, pa i kad je loš tad strategija poništi sve loše momente.
Na ovoj stazi imam utisak da će se vrlo brzo u samoj trci odvojiti 5-6 bolida i voziti svoju trku.

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepa trka, ispade dobra staza za trkanje ali opet samo pravci i drs su resavali pozicije

Maxova pobeda mi nije bila upitna uopste, Leclera sam i ocekivao na 2. mestu dok Pereza nisam ocekivao ovako visoko ali najsladje je sto ga Lec obisao na kraju, konacno i Lec da skupi muda i odradi neki malo ozbiljniji manevar posto je on u fazonu ako nije sigurica necu da rizikujem. Mozda ali samo mozda je imao neku sansu protiv Maxa da nije napravio onu gresku pred kraj kad je izgubio poziciju od Pereza ali ????

Od merca sam ocekivao malo vise, ajde Rasel standardno u trkama slabasan ali Ham mislim da je mogao bolje da nije imao onaj kontakt sa Piastriem 

Pohvale za Strola i Okona 

Sve u svemu sezona je gotova ostaje jedino da Sainc, Alonso i Noris reze 4. poziciju u generali i ferari i merc 2. mesto u konstruktorima

Share this post


Link to post
Share on other sites



Definitivno Ferrari ima tempo al im je strategija u trkama i tvrde gume koje ne mogu da reše, ono što ih koči kroz celu sezonu.


Samo da citiram sam sebe i da dodam da im je SF sjebo ceo koncept. Lekler je vozio odlično, vidi se da je izvlačio maksimum sa jednim stajanjem i istrošenim gumama, 4 sekunde u bocu, šta reći, Ferrari...
Kaznu za Sajnca 10 mesta u nazad na gridu ne bih ni komentatisao.
Očekivao sam od Meklarena na ovako brzoj stazi dosta više.

Verštapen na nivou, nadam se sledeće sezone da će imati bolju i veću konkurenciju, pa će izaći na videlo sve ono što se tu i tamo javi kad se trka ne odvija onako kako je zamislio.


Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

gedao sam zadnjih 20 krugova,brza staza,zanimljivo za gledati em sto je nocu,em sto je u Las Vegasu.Potez dana kad je Lekerk obisao Pereza u prezadnjoj krivini u zadnjem krugu..Maks je bas klasa za sebe pre svega jer ima ubedjivo najbrzi auto,a i sjajan je vozač.

Ferari ovog vikenda super brz i u kvaifikacijama i na trci,Sainc dobio kaznu 10 mesta pomeranja unazad,zbog propusta organizatora

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam tek kasnije skontao da je Rasel kaznjen zbog kontakta sa Maxom a ne zbog unsafe release iz pita za sta sam prvobitno mislio, au kakvo buljasko sudjenje da neamam reci, bas sam pregledao snimak vise puta i spolja pa ono nije bilo vredno pomena a kamoli kazne, cist trkacki incident, prvo sto Max uopste nije pretekao Rasela nego se bacio onako bezobrazno banzai kako on ume a ovaj mu jeste zalupio vrata ali ostavio dovoljno prostora da Max jedva da je zgazio ivicnjak sa leve strane sto znaci da ga nije primorao ni da krati stazu a sto je ovaj mogao ali je svesno isao na banzai incident, to je isto radio i sa Hamiltonom one sezone. Nisam fan ni jednog ni drugog vozaca ali ovo nije bilo za kaznu nikako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazna je zaslužena, a Rusell se sad ove sezone pokazuje u pravom svetlu. Ne možeš ti da zatvaraš nekog ko je pored tebe već, nema tu sad nekog gledanja da li je centimetar napred nazad. Ako se uvukao gotovo je, ta putanja je zauzeta i svako ulaženje u nju je sudar. Zato kazna, zatvaranje može biti ili na vreme ili nikako. 
 

Quote

"The incident with Max was totally my fault. I didn't see him, he was totally in my blind spot going around turn 11. I wasn't really expecting to be overtaken there because you've got the big long straight with DRS afterwards.


Ima dva moguća objašnjenja, ili ga stvarno nije video, ili ga jela malo sujeta pa je u deliću sekunde doneo pogrešnu odluku. U oba je kriv. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max nije izgubio poziciju cak je dobio tako da je kazna bila bez potrebe, cist trkacki incident to sto malo delova odeletelo stazom je verovatno izazvalo kaznu a obzirom da je danas sve balet a ne trkanje nije cudno, inace ne gotivim ni jednog ni drugog vozaca ali koliko je samo puta max tako zatvarao i to svesno isao na kontakt kao i sva ta njegova utrcavanja na silu

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi oni imaju dozu bezobrazluka , neko manje neko više i to je normalno kroz celu istoriju F1 a i drugih sportova. Ovo što je Rasel ili Verštapen uradio je ništa kakve smo sve gledali incidente u prošlosti.
Meni više smeta kad npr Verštapen, ili bilo ko drugi, naziva bilo koga idiotom! E za to bi kažnjavao i to nemilice.
Samo u sledećim sezonama nek bude što više konkurencije, incidentnih situacija i svega što je sastavni deo jednog dobrog trkanja.

Ono što je definitivno rak rana savremene F1 je previše pravila, ograničenja i nelogičnih kazni.


Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma useravaju ovaj sport samo tako sa kaznama za svakakve gluposti pocev od milimetarskih kracenja ili sirenja staze preko smesnih kontakata pa sad i onih delta vremena na quali

 

Za recnik poganog balavka se slazem, fucking idiot, stupid idiot i sl. ne znam kome je sve rekao ali najvise se to od njega culo kao i stalno psovanje u nekim drugm situacijama kad mu los bolid, kad napravi gresku, kad se pokvari

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored celog fijaska sa organizacijom, ispade na kraju jedna od sadržajnijih i zabavnijih trka u sezoni.

 

Perez je opet pokazao zašto je tu gde jeste, u rangu Barikela, Botasa i sličnih. Znaš da sledi napad u poslednjoj krivini i ne braniš, bez komentara. Maks se precenio na startu, dobio zasluženu kaznu, odslužio, i opet pobedio iako mu je falilo prednjeg krila, više je danas obilazio nego kad se sabere cela sezona do sad. Lekler odličan, nije mogao bolje, u Ferariju verovatno ni sami ne znaju šta su slučajno uboli u podešavanju pa da bolid radi u trci kako treba.

 

Mercedesi standardno, Hamilton opet uleće Pijastriju i upropasti sebi trku, mali se opet ne sklanja što mi se baš dopada. Rasel klasika, vozi svojim putem bez obzira da li se neko nalazi pored njega, "ja ulećem a vi ostali pazite na mene". Na kraju su dobre bodove i izvukli kako su vozili.

 

Okon - svaka čast na plasmanu ali pre samo par vikenda je posle trke izjavio "ja sam u ovom timu već dugo, uvek poštujemo sve dogovore i naredbe, tako ekipa funkcioniše" - tada je Gasli bio vidno nezadovoljan jer je morao da ga propusti pred sam cilj iako je imao mnogo bolji tempo, zbog nekog glupog dogovora u toku trke. I sada imamo situaciju da Okonu kažu da drži poziciju, a on napada Gaslija. Vidi se da mu je Toto menadžer, baš se lepo uklapa u celu tu Merc koncepciju, mogao bi da nasledi Hamiltona kad se ovaj povuče, da imamo još jedan mega-ljigavi duo.

 

Od zanimljivosti nam ostaje još da vidimo ko će biti četvrti i šta će Ferari i Merc da urade u borbi za plasman za drugo mesto :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, Vule said:

 

Mercedesi standardno, Hamilton opet uleće Pijastriju i upropasti sebi trku, mali se opet ne sklanja što mi se baš dopada. Rasel klasika, vozi svojim putem bez obzira da li se neko nalazi pored njega, "ja ulećem a vi ostali pazite na mene". Na kraju su dobre bodove i izvukli kako su vozili.

 

 

Znaci kod Maxa je uletanje Raselu ok a kod Luisa nije???  takodje kod Piastrija ti se svidja sto se ne sklanja a kod Rasela ti to smeta,  zanimljivo selektivno rezonovanje  :)

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...