Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

F1: Australija 2019.

Recommended Posts

Prevelika razlika Mercedesa i ostalih,nadam se da je samo loš setap Ferarija za ovu trku 
Loš im je ceo stručni štab, a ne setap, već godinama u nazad.
Pazi logike.
Vetel iz kruga u krug sporiji, kolega ga stiže, ima odličan tempo, i umesto da ga puste da juri Verstapena i neki bod više,najbrži krug, možda i podijum, genijalci ga ukopavaju iz Vetela!
Kraj svake priče.

Skidam kapu RB jer je evidentno da znaju napraviti bolid još uzmu hondin motor i ponize Ferrari.
Voleo bih da Hass i AR budu cele sezone u top10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez obzira na sva desavanja, znam sta ce sigurno Vettel izjaviti:

On 16/03/2019 at 4:39 PM, neshaoct said:

Možda i Ferrari ima keca u rukavu...ko zna. :D Vettel kaže da mogu da se bore sutra, pa ćemo videti.

Uz obavezan smesak... Napisah na prethodnoj strani da mi u zadnje vreme deluje kao ravna crta, da je nasao "uhlebljenje" i da vozi cisto da odradi ugovor, pa sta bude. Ne vidim zar za borbom, pobedama, rekordima, titulama, u neku ruku kao da vise ne oseca obavezu da vozi za ekipu sa takvom tradicijom. Nadam se da gresim i da ce me demantovati. Iako Kimija obozavam kao pojavu, delovali su slicno sa ambicijama do prosle godine zajedno, s druge strane bilo im je uglavnom dozvoljeno da se medjusobno nadmecu i rezultat toga smo videli i kada su imali konkurentne masine. Za razliku od Mercedesa gde se striktno znalo ko vozi traktor, a ko otvara kapiju :). A Hammer iako ponavlja da ne razmislja o rekordima, bez obzira na sve postignuto i dalje iz njega izbija zar da ih sto vise obori. Ove godine na startu Vettel ima vise nego ociglednu protekciju i iz toga jednostavno moraju da proisteknu rezultati ako budu imali konkurentan bolid, u takvoj situaciji nema opravdanja...

22 hours ago, dekirs said:

Inace Fetel ako ne uradi nista u naredne 2,3 trke mislim da ce i malisa imati dozvolu da se trka. Ko zna, mozda i pokaze zube. 

Mene samo brine da se opet ne pogube u svojim vec cuvenim kalkulacijama i ne ostanu u bodovnom zaostatku vec na samom startu. A znamo da Mercedes od polovine sezone kada se lomi titula, zadnjih godina radi takticki i mehanicki kao svajcarski sat i ne prasta greske ostalima. Moze im se samo sportski cestitati i odati postovanje za ovako furiozan start sezone, koji ce valjda malo razdrmati Scuderiu do Bahreina.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene samo zanima da l' ce tamo negde za 5, 10 godina objaviti da je Mercedes svih ovih godina radio nesto sto nije dozvoljeno :D

Prosto mi je neverovatno da npr jedan Ferrari koji ima najveci budzet ako sam dobro skapirao, imaju istoriju pravljenja motora za F1, istoriju izrade supercar-a, itd ne moze da napravi konkuretan bolid svih ovih godina. Prosle godine su doduse u prvom delu sezone imali odlican bolid a posle toga raspad. 

Na sve to imali su odlicne vozace uvek... Bilo je propusta u strategiji itd, ali neverovatno je da npr je u prvoj trci Merc brzi 0.7 sekundi u kvalifikacijama. Kao da su se trkali protiv tima iz sredine tabele.

 

Videh danas video gde Fetel pita ekipu, "zasto smo tako spori?", oni mu odgovaraju da ne znaju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa prošle godine su promenili šasiju i upropastili se na pola sezone.
Većinu prošle sezone su bili sporiji na pravcima od mercedesa. Evo i ove je ista priča. Ima tu nešto i do bolida.

Da se samo podsetimo, Ros Bron je samo jedne godine napravio svoju ekipu, Bron GP, i osvojio titulu. Ukomponovao dobar motor sa vrhunskom šasijom. Čovek objasnio!

RB godinama ima vrhunsku šasiju sa različitim motorima (nisu ferarijevi i mercedesovi) i u prvih 5 su stalno plus dobra strategija i pit stop.
Verujem kad bi njihova šasija bila uparena sa vrhunskim motorom, sve bi sahranili.

Ferarijev bolid da leti po pisti, sjebali bi nešto u pit stopu garant ili u strategiji promena guma.
Nikad nemaju SVOJU strategiju. Mercedes malo prikoči ispred boxa, ferari u panici.
Mislim da su oni jedini koji padaju na mercedesovo spinovanje svake godine, kako, tobože, nemaju dovoljno dobro vreme na stazi i ostale budalaštine koje izjavljuju. Onda ih na kvalifikacijama oduvaju a u trci ponize. Kao da tim koji razvija bolid u ferariju nema kontakt sa stvarnošću.
Nakon meseci testiranja, Vetel izjavi da se bolid ne ponaša kako treba. Pa ko ga je testirao?

Na tviteru, Ferari izbaci objavu, tipa, nije loše, biće bolje, ne zadovoljavamo se ovim pozicijama, a fanivi ih oduvaju u komentarima. U stilu, koga bre više zamajavate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma Fetelu,ako u sledecoj trci ne pobedi,odmah 20% od plate,a ovako Ferari ce biti smesan,doveli Leklerka,koji na prvoj trci nista nije specijalno pokazao,obisao bi Vetelinku,al su ga stopirali,a eto dosao je novi sef ekipe Binoto,pa bi trebalo vec od sledece trke,da ukomponuju sve.

RdB bilo koji motor da stave bice brzi,jer Adrian Newey napravi i projektuje i to godinama vrhunsku aerodinamiku na autu,po tome RdB je neprikosnoven,a i Honda je napredovala sa razvojem motora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najveći ''rezultat'' Ferrarija u Australiji ove godine je pobeda Bottas-a (a ne Hamiltona). :D 

 

On 3/18/2019 at 11:42 AM, dekirs said:

Prosto mi je neverovatno da npr jedan Ferrari koji ima najveci budzet ako sam dobro skapirao, imaju istoriju pravljenja motora za F1, istoriju izrade supercar-a, itd ne moze da napravi konkuretan bolid svih ovih godina.

Znaju oni šta je to malo što im fali da Mercedesu sreću kvari... :D 

 

Ferrari je daaavno (polovinom 80-tih) zvao u tim Adrian Newey-a, i ovaj je to odbio.

Onda su ga zvali još jednom (polovinom 90-tih) sa nepristojnom ponudom tako što su mu dali blanko ček, da sam Newey napiše koliko to para želi. I, on je opet odbio. Rekao je nešto u stilu da ima porodicu, želi da ima i vreme za odmor a ne samo rad, prihvatanje ponude za Ferrari bi značilo da treba da se preseli u Italiju što njegova žena nije htela...a, prethodni brak mu je pukao nakon što je prihvatio posao u Americi. U vreme te druge ponude, Ferrari je spremao teren za Schumachera, a njega Adrian Newey nikada nije voleo, pa ni taj plan Ferrarija sa dovođenjm Šumija nije nikako pomagao da Newey prelomi i dođe u Ferrari. Jesu oni i bez njega kasnije napravili vladavinu u F1, ali...tada je umesto Newey-a na mesto tehničkog direktora došao Ross Brawn, a i nema svakog dana vozača kao što je bio Schumacher, niti se tu iza ćoška može naći šef ekipe kao što je bio Jean Todt.

 

Poslednji (treći) put su ga zvali 2014. godine, nudili mu duplo od onoga što je tada imao u Red Bull-u...i opet ništa.

Ipak, mislim da je Adrian već dugo u Red Bull-u ne zbog toga što mu oni daju najviše novca, nego zato što je uključen u sve odluke oko vođenja ekipe, bukvalno Christian Horner i on zajedno vode tim. Isto tako je bilo i davno u Williamsu, tj. nikada se on nije zadovoljavao da bude samo ''lik zadužen za dizajn bolida''.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...