Jump to content
ivan.ik

Renault Captur

Recommended Posts

Renault Captur u Srbiji od 12.590 evra

 

DSC_0525.JPG

 

Uvoznik Renaulta za Srbiju je na svom zvaničnom sajtu objavio cene za novi crossover Captur. U ponudi su TCe benzinski motori sa 90KS i 120KS, kao i dCi dizelaš sa 90KS, a treba napomenuti da uvoznik već odobrava i popust od 1.000 evra. Tako bazni Captur (Authentique TCe 90 Stop&Start) sa popustom košta 12.590 evra, dok najjeftniji dizelaš (Authentique dCi 90 Stop&Start) ima cenu od 14.390 evra.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simpatičan autić. Juče sam imao priliku da provozam, 1.2 sa automatskim mjenjačem. Nije uopšte loše :thumbup:

Sent from my LT30p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video uzivo par komada ovih dana. Kao sto sam i ocekivao, prilicno lepo izgleda (kao u ostalom cela nova generacija Renaulta)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene se oko firme mota jedan Captur, narandzasti sa belim krovom, slozio bih se da extra izgleda, kao i novi Clio.

Cesto se zadesi da je nas firmin 500L parkiran blizu. Jes' da nisu ista klasa (crossover i mini MPV), ali su relativno slicnih gabarita - razlika u izgledu i pojavi je ogromna. Captur izgleda neuporedivo skladnije i lepse (pogotovo sa boka), ne mogu da verujem da Zabari izbacuju ovakve nove modele.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pricam bas sa kolegom, vlasnikom novog Megana i prokomentarisem kako mi je malo zao sto nisam sacekao malo i kupio Captur umesto SX4 (iako nije 4x4), na sta mi je on odgovorio "Nemoj da ti bude zao. Bolje sto si kupio Suzuki, veruj mi!", bez daljeg komentarisanja :)

 

@ Ivan: Video sam narandzasti sa belim i narandzasti sa crnim krovom. Ovaj sa crnim krovom izgleda jos dosta bolje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Renault Captur RS: novi render

 

104523-renault%20captur%20rs.jpg

 

Nakon što je početkom marta ove godine premijerno predstavio svoj novi crossover Captur na Salonu automobila u Ženevi, u Renaultu razmišljaju i o njegovoj sportskoj RS varijanti. To je najavio i prvi čovek Renaulta Sport Technologies Patrice Ratti koji je potvrdio da u kompaniji razmatraju mogućnost proširenja svoje RS porodice. Kako se očekuje, Captur RS bi trebalo da se odlikuje motorom sa oko 200KS, menjačem sa dvostrukim kvačilom, sportski podešenim ogibljenjem, jačim kočnicama, atraktivnijim eksterijerom (novi prednji branik sa većim otvorima za vazduh, elementi od ugljeničnih vlakana, LED dnevna svetla, novi alu točkovi...) i sportskijim enterijerom.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mDAO_22LxCw1_6Yz4C_XY0RIm2JhiJvgLWf EmisijaSAT video: Test Renault Captur

 

Renault Captur je najnoviji model koji nastupa u klasi malih krosovera, a kako smo mogli da se uverimo na stazi centra Navak, sjedinio je prednosti gradskog automobila, porodičnog minivena i kompaktnog SUV modela. Praktična i prilagodljiva unutrašnjost sa brojnim zanimljivm i originalnim detaljima skrojena je po meri i potrebama mlade porodice. Utisci iz vožnje kažu i da je Renault Captur jedan od onih malobrojnih automobila koji koncept kompromisa, od svega pomalo, a ničega previše, dovodi do samog vrha, zbog čega se može reći da na tržištu predstavlja zanimljivo osveženje.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan u Renault izvedbi, po meni, cela gama, pogotovo Nissana, je lepa ali totalno bezlična, šteta!

 

Isao sam na probnu vožnju Capturom prošle godine, autić je lep, bombonica za grad, te turbo motore bih nekako i sažvakao ali da dam 15000€ za onu jeftinu plastiku unutra i malo manji komfor nema šanse!

Moj trenutni favorit u celom tom svetu SUV-ova je Suzuki sx cross, najbolji odnos uloženo/dobijeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Kadjar i Captur ipak dobijaju RS značku?

 

renault%20kadjar%20rs.jpg

 

Specijalisti iz Nissanovog sportskog odeljenja NISMO će ponuditi saradnju RenaultSport odeljenju pri kreiranju sportski nastrojenog SUV-a koji već iza sebe imaju mnogo uspeha sa modelom Juke u nekoliko verzija. Bruno Ancelin, podpredsednik odeljenja za planiranje i razvoj u Renaultu, potvrdio je ove navode, ali to ne znači da ćemo ih već sutra videti na putevima. Važno je da ideja postoji, znanje imaju pa rezultat neće izostati. Važna stavka je da su već napravljeni prototipi koji se testiraju. Kao pogon uzet je 1.6 turbo benzinac snage 200KS, sličan motor koji je već dostupan u novom Meganu GT. Kako će sve ovo izgledati na kraju ostaje da vidimo...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Captur facelift na sajmu u Ženevi
 

renault%20c%20666.jpg

 

Renault je za predstojeći sajam automobila u Ženevi pripremio više noviteta, od novog koncepta pa do restilizovanog Captura za koji Francuzi kažu da donosi još prepoznatljiviji dizajn i nove tehnologije. Renault sa ovim najnovijim doterivanjem želi da nastavi sa uspešnom prodajom ovog gradskog crossovera, koji je inače i naprodavaniji crossover B segmenta u Evropi (prošle godine je na Starom kontinentu prodato 215.670 primeraka Captura).


162476-renault%20c%206.jpg

 

Kao što se i očekivalo, velikih vizuelnih izmena u stvari i nema, pa se doterivanje na eksterijeru odnosi tek na određene detalje, poput hromiranih lajsni na prednjem delu, doteranih srebrnih zaštitnih elemenata na branicima i LED dnevnih svetla u obliku slova C.

 

renault%20c%2066.jpg

 

Tu su i opciona full-LED prednja svetla, fiksni stakleni krov, nove boje nazvane Atacama Orange i Ocean Blue, kao i nova boja za krov Platinum Gray. Sve u svemu, sada postoji 36 različitih kombinacija za personalizaciju eksterijera, kao i sedam opcija za personalizaciju kabine. U zavisnosti od verzije, u ponudi su alu točkovi od 16 i 17 inča, U gami motora nema promena pa se i dalje nude 0.9L i 1.2L benzinci i 1.5L dizelaš. mTu nije kraj Renaultivim novitetima, jer je još ranije najavljeno da će na sajmu u Ženevi imati ''EV iznenađenje''.U pitanju je koncept električnog automobila nazvanog SymbioZ, ali konkretni detalji za sada nisu dostupni. Takođe, publika u Ženevi će moći da vidi evropsku verziju velikog SUV-a Koleos, kao i pick-up Alaskan (napravljen na bazi Nissana Navare).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed travel test: Renault Captur 1.2 TCE

 

renault%20captur%20f.jpg

 

Predstavljanjem Captura, Renault se našao među prvim proizvođačima automobila koji su otvorili perspektivu u kompaktnom SUV segmentu B kategorije. Bilo je to pre nešto više od četiri godine, a danas, Francuzi sa ponosom mogu da likuju kako je njihov mezimac tržišni lider u svojoj klasi u Evropi. Očigledno da je Renault pogodio recept kada su ponudili atraktivan automobil, stilski i vizuelno veoma dopadljiv, sa velikim mogućnostima personalizacije, a uz sve to još i svestran baš onako kako jedan krosover i treba da bude. Sa liderske pozicije u kompaktnom SUV segmetu, Captur je nedavno podvrgnut podmlađivanju kako bi krupnim koracima nastavio stazama uspeha.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Jedno od najupečatljivijih obeležja krosover odnosno SUV modela predstavlja njihova svestranost. Zamišljen kao urbani krosover, Captur želi da se nametne ne samo u ulozi gradskog zavodnika namenjenog mlađoj populaciji već i kao porodični automobil podoban za duža putovanja. Kako bi proverili kako se snalazi u ovoj ulozi, podvrgli smo ga iskušenju u vidu dužeg testa i putovanja od Beograda do Crnogorskog primorja i nazad.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Kompaktnog oblika, dugačak 4.122 mm, širok 1.778 mm i visok 1.566 milimetara, Captur nudi adekvatno gostoprimstvo za četiri odrasla putnika i njihov prtljag. Na funkcionalnosti je dobijeno zahvaljujući pomičnoj zadnjoj klupi koja pomeranjem napred-nazad povećava prostor za kolena putnika pozadi na konto prtljažnika i obrnuto. Zaista može da se smesti dosta toga, iako prtljažnik na prvi pogled ostavlja skroman utisak skrivajući prave mogućnosti. A ustvari je itekako upotrebljiv, jer ispod police krije duplo dno koje je veoma duboko te omogućava da ispod kofera smestite pregršt drugih stvari.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Slična je situacija i u kabini gde ima više nego dovoljno ostava i pregrada, tako da nećete naići na poteškoće u nastojanju da na dohvat ruke odložite flašice sa vodom, mobilne telefone i ostale sitnice. Posebno se ističe velika kaseta ispred suvozača, a tu je i nešto manja na ''krovu'' prednjeg panela ispred vetrobranskog stakla. Dakle, sa Capturom nema problema po pitanju prostranosti i funkcionalnosti. Ovaj ispit je položio sa desetkom!

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Ergonomija je, takođe, na dosta visokom nivou, sedišta su udobna - posebno prednja, mada ni zadnja klupa nije neudobna. Zbog izražene visine u automobil se lako ulazi i iz njega izlazi, a povišena pozicija sedenja daje odličnu preglednost svih zbivanja u saobraćaju ispred vas, bilo da vozite u gradu ili na otvorenom putu.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Naravno, mi smo ga ovom prilikom u najvećoj meri vozili na otvorenom putu, ''družeći'' se sa benzinskim turbo motorom od 1.2 litra sa 120 konjskih snaga, uparenim sa šestostepenim ručnim menjačem. Zahvaljujući dobrom obrtnom momentu sa maksimalnih 200 Nm pri optimalnih 2.000 o/min, Captur 1.2 TCE lako i bez muke nosi karoseriju tešku više od 1.200 kg, a ne pokazuje znake zamora ni kada ukupna masa vozila sa putnicima i prtljagom premaši tonu ipo. Motor je prilično tih i kultivisan i dobro sarađuje sa ručicom šestostepenog menjača koja je smeštena nešto niže pa ne možemo da kaže da se nalazi na idealnoj poziciji. Stvari olakšava to što je testirani primerak opremljen paketom opreme Intense koji, za razliku od početnog, nudi središnji naslon za ruku sa mogućnošću podešavanja visine nagiba.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Jedna od najvažnijih karakteristika koja treba da zadovolji putnike porodičnih automobila prilikom dužih putovanja jeste komfor u kabini. Po tom pitanju, Captur ostvaruje polovičan uspeh. Meko podešeno oslanjanje i udaljenost od tla serviraju odličnu udobnost, tako da putnici ne osećaju nelagodnost svaki put kada naiđe deonica sa neravnim ili lošim kolovozom. Međutim, jedna druga stvar dosta kvari sliku, a to je buka u vožnji. Zvučna izolacija napred je sasvim OK, ali je pozadi buka od strujanja vazduha i kotrljanja zadnjih točkova pri brzinama iznad 80 km/h konstantno prisutna, a sa porastom brzine postaje sve više izražena.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

A da je Captur vičan brzini - jeste! Čak je iznenađujuće dinamičan za jedan ''meki'' krosover francuskog porekla. Da je temperamentan i energičan pokazuje i podatak o ubrzanju iz mesta do 100 km/h koje postiže za ispod 10 sekundi. Sa svojih 120 konja odlično ubrzava u svim opsezima gde naročito izbija na videlo dobra elastičnost motora. Drugim rečima, nije potrebno (pre)često posezati za ručicom menjača kada želite da ubrzate. Recimo, u trećem solidno poteže već od 50 km/h, a u četvrtom od 70 km/h.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Naravno, kod preticanja sve to može da se izvede još žustrije kada se pri navedenim brzinama koristi za jedan stepen niže od pomenutih. Dakle, sa uzbrdicama i preticanjima nema poteškoća. Sa druge strane, peta i šesta brzina sa dugim prenosnim odnosom su kao stvorene za mirna krstarenja. U krajnjem stepenu brzinu od 100 km/h postiže na 2.000 0/min, 120 km/h na 2.500 0/min, a 135 kilometara na čas na 3.000 obrtaja u minutu.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Svakako da veoma bitan parametar predstavlja i potrošnja goriva. Na proputovanju koje je zahvatilo 1.100 kilometara na otvorenom putu i još 300 kilometara u lokalu, kraj obale gde tokom leta ima dosta gužve i stani-kreni vožnje, Captur je u proseku trošio 6.3 litara uz napomenu da ga nismo štedeli i većim delom smo koristili klima-uređaj.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Inače, na ovom putovanju imali smo prilike da itekako osetimo svestrani karakter i univerzalnost francuskog krosovera. Zahvaljujući povišenom klirensu i fino podešenom oslanjanju, Captur sa lakoćom ''galopira'' po zemljanim i makadamskim putevima, što mu posebno daje na upotrebnoj vrednosti. Osim toga, savladavanje neravnina i gaženje preko visokih ivičnjaka za njega predstavlja mačji kašalj. Naravno, sve su to karakteristike zahvaljujući kojima ovakva vrsta vozila stiče sve veći broj poklonika iz godine u godinu.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Pohvale zaslužuju još neke karakteristike… Recimo, LED svetla su se pokazala kao odlična u noćnim uslovima vožnje. Iako su pozadi doboši, kočnice efikasno zaustavljaju vozilo. Kamera za vožnju unazad olakšava manevrisanje, mada je preglednost generalno dobra, a automobil uz to poseduje i čitav spektar parking senzora - zadnje, prednje i bočne, sa akustičnim signalom koji se javlja preko zvučnika u kabini sa one strane vozila koja se približava prepreci tako da i to daje osećaj sa koje strane ''opasnost'' vreba.

 

Foto: Uroš Dedić

 

Na kraju, već i onako dobar proizvod kao što je Captur, Renault je samo nastavio da neguje. Time je opravdao ulogu favorita u kompaktnom SUV segmentu, jer ovo je zaista praktičan automobil za manje brojne porodice kojem domaći teren nije samo grad i vožnja u lokalu, veći je pogodan i za duža putovanja. Ko želi još više prostora, neka potraži Scenic ili pak Grand Scenic…

 

Fotografije: Aleksandar Savin

Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Captur za 2019.

 

renault%20c%209.jpg

 

Renault je nedavno saopštio da je u fabrici u španskom Valjadolidu proizveo jubilarni, i to milioniti primerak crossovera Captur. Renaultu je za ovaj rezultat bilo potrebne nešto više od četiri i po godine, budući da je proizvodnja u Valjadolidu startovala u martu 2013. Aktuelni Captur se inače prodaje u 72 zemlje (78 odsto svih proizvedenih jedinica se proda u Evropi), a ranije ove godine je predstavljena i njegova blago restilizovana verzija. U međuvremenu, francuski mediji se bave i potpuno novog generacijom Captura koja se na tržištu očekuje tokom 2019. godine.

 

renault%20c%2099.jpg

 

Osim izmenjenog izgleda (delimično inspirisan i Symbioz konceptom sa sajma u Frankfurtu), Captur II će dobiti i moderniji enterijer, sa infotainment sistemom najnovije genercije. Takođe, moguće je da će u ponudi biti i digitalna instrument tabla, ali i Nivo 2 autonomne vožnje. Vozilo će se po svemu sudeći bazirati na Renault-Nissan CMF-B platformi, dok se od motora između ostalog pominju modifikovani 0.9 litarski TCe benzinac i 1.5 litarski dCi dizelaš. Renault bi takođe mogao da ponudi i elektrifikovanu verziju novog Captura, ali o tome još nema konkretnijh informacija. Na kraju treba podsetiti da je Renault još ranije saopštio da će u pomenutu fabriku u Valjadolidu uložiti još 600 miliona dolara kako bi bila spremna za proizvodnju još jednog crossovera. To bi trebalo da bude crossover nešto veći od Captura, možda pod nazivom Grand Captur.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dmotion test: Renault Captur

 

DSC_9713.jpg

 

Renault, povremeno, ume da bude hrabar pa i avangardan i pokuša nešto pre drugih. Samo. Kao i sve u životu, nekad uspe, a nekada ne. Za ovo drugo odličan primer je Modus, ako ga se sećate, upotrebljiv mali gradski, koji se neverovatno lako vozio. Ali nestao je u magli i tišini bez traga. A kao primer za uspeti može se uzeti Captur. Renault je na vreme ''namirisao'' kuda će krenuti potražnja tržišta i 2013. lansirao Captur, ono što se danas definiše kao crossover, a koji je na nekim tržištima bio bolje prodavan od Clia i Megana. Šta više, 2016. bio je najprodavaniji u segmentu u Evropi. Da li je Captur bio bolji od svojih pandana, imao bolji marketing ili više sreće, nije ni bitno. Pokazao se kao pogodak. Međutim, četiri godine čine svoje, Captur je letos prošao kroz restilizaciju, koja bi mu trebala održati svežinu pred pravim naletom konkurenata, kojih, u vreme kad se pojavio, gotovo da nije ni bilo.

 

DSC_9596.jpg

 

Restilizacija nije izmenila osnovu onoga što je Captur. Malo, tačnije, prilično povišen monovolumen koji nije nešto veći od svoje osnove. Platforma mu je Clio, a zapravo, Captur deli dosta toga zajedničkog i sa Nissan Jukeom. Sve skupa, sa svojih 4.12 m duži je nekih 11 cm od Clia, što ga i dalje ostavlja u kompaktnoj klasi, zgodnoj pre svega za grad. Samo, ono što ga čini znatno drugačijim od Clia je visina. Viši je čitavih 11 cm, što mu donosi kvazi terenski nastup. Sasvim pametno, Renault nije napravo copy-paste izgleda prednjeg dela Clia, pa je Captur sasvim uspešno prepoznatljiv sa svih strana, pa čak i od pozadi. U mehaničkoj postavci donjeg postroja nema ničega spektakularnog. Motor napred poprečno, MacPherson opružne noge napred i torziona osovina pozadi. Samo, Renault se i ovde potrudio, pa ozbiljno preradio Cliovo ogibljenje kako bi moglo da nosi znatno više težište Captura. Sve skupa, i sada, u svojoj petoj godini, spolja je ovaj monovolumen dopadljiv, pogotovo kada postojeća i nadolazeća konkurencija koristi oprečno različite stilove, od potpuno uglastih do potpuno zaobljenih. U procesu osvežavanja, dobio je nove LED potpise u prednjim svetlima, izmenjen gril hladnjaka i jako povećan Renault znak. Za više pakete opreme spremne su i kompletno LED prednje svetlosne grupe. Među opcijama je i velik broj kombinacija boja, uključujući i dvobojne kombinacije karoserije i krova.

 

ent1.jpg

 

Zadnja klupa formalno jeste za tri osobe, ali dosta izražen profil u sredini ipak je čini objektivno namenjenu za dve osobe. Takođe, dosta visok tunel na podu vozila dodatno smeta trećoj osobi pozadi. U osnovi, najčešće se pozadi i vozi dvoje, pa iz tog ugla zamerke nema. Iako uspravno, sedenje je udobno, sa mnogo mesta za glavu i dovoljno mesta za noge, naravno uzevši u obzir da je ovo ipak kratak automobil. Zanimljiva i praktična je mogućnost skidanja navlaka sedišta jednostavnim otkopčavanjem zipova, što dozvoljava lako i detaljno održavanje.

 

ent3.jpg

 

Međutim, Renault je ipak napravio jednu ''kvaku'' pozadi. Naime, cela klupa je pomična po dužini čitavih 16 cm, što je retkost u ovoj klasi, pa se može doći i do zanimljivo prostranog prtljažnika, a bez da se preklapa naslon stražnje klupe. U brojkama izraženo, kada se stražnja klupa gurne skroz unapred prtljažnik raste na velikih 455 litara. Čak i kada je klupa na svom mestu Captur se može pohvaliti sa 377 litara prtljažnika, što je 77 litara više od Clia. U osnovi, sve do sada pomenuto i pravi najveću razliku između običnog B i B SUV segmenta - osetno više prostora. A i funkcionalnost je sasvim zadovoljavajuća. Pretinac za rukavice se otvara u stilu fijoke, ima prostora za odlaganje sitnica, a na naslonima prednjih sedišta su čak i diskutabilno upotrebljive gurtne, koje bi na putovanju trebale držati štampanu zanimaciju.

 

ent-crop.jpg

 

Renault godinama gaji svoj stil uređenja enterijera koji izaziva oprečne stavove. Dok jedni cene jednostavnost i minimalizam, drugima deluje nemaštovit i siromašan. U Capturu je dosta jednobojne i nemaštovito oblikovane plastike. Sa time se mora računati, pogotovo na oplatama vrata. Takođe, za Renault standardno, nema mnogo dugmića i prekidača, iako ima dosta toga u opremi. I to je taj samo subjektivan osećaj siromašnosti, iako on nije objektivan.

 

ent4.jpg

 

Instrumentacija je preuzeta iz Clia, pa ni ne deluje preterano originalno, mada je čitljiva i potpuno zadovoljavajuća ponuđenim informacijama. Centralni multimedijalni ekran je pristojne dijagonale 7'', osetljiv na dodir, a R Link nudi Android Auto aplikaciju i TomTom navigacioni sistem. Audio sistem je korektan, a uz najviše pakete opreme ide i odličan Bose audio paket.

 

DSC_9636.jpg

 

Vožnja Captura je njegov ponajbolji deo, pogotovo ako se odluči za 1.2 Tce 120 opciju pogona. Mali četvorocilindarski turbo benzinac ne opterećuje svojom masom prednji deo vozila, a nudi i sasvim pristojnu snagu. Pri 2.000 o/min motor ima velikih 205 Nm obrtnog momenta, što vrednost za respekt, a uz šest stepeni prenosa, Captur ima sve što mu je potrebno i prava je čigra u gradu koja se neverovatno lako vozi. Progresivni servo pojačani upravljač je izrazito lagan pri malim brzinama i izrazito tvrd pri velikim. U krivinama, obzirom na visinu, Captur se iznenađujuće malo naginje, i podjednako iznenađujuće rado ulazi u krivinu. Ovde je Renault definitivno uradio dobar posao. Motor se rado vrti, mada, obzirom na velike obrtne momente nema potrebe terati ga u visoke obrtaje. Sa 9.9 sekundi potrebnih do 100 km/h sasvim je pristojan sprinter. Jedino, kada se uporede performanse mauelnog i EDC, takođe šestostepenog menjača, dolazi se do zanimljivih razlika. Sa EDC prenosom Captur lošije ubrzava (10.2 do 100 km/h), ali ima 10 km/h veću maksimalnu brzinu (182 km/h manuelni - 192 km/h EDC).

 

DSC_9638.jpg

 

Pozicija sedenja za upravljačem je odlična, uz istu takvu preglednost. Upravljač je prijatno debeo i dosta malog prečnika. U praktičnosti povišene karoserije svakako spada i lakši ulaz u vozilo i smeštanje u sedište. U vožnji je zapravo teško naći neku veću manu, osim sitnica. Ručica pokazivača pravca je dosta tvrda, a mora se povesti računa i kada se u prostor ispred menjača smešta recimo, novčanik ili telefon. Postoji dosta velika mogućnost da će se pomeriti SD kartica sa mapama navigacije, koja će istog trena prestati da radi.

 

DSC_9614.jpg

 

Osveženi Captur, koji je u slučaju test vozila 1.2 Tce 120 Intens Energy znači solidnu opremu i odličnu motorizaciju je i dalje dobar paket. Testirano vozilo košta 16.980 evra, dobije se ne preterano velik spolja, ali prostran automobil iznutra, za izrazito praktičnim rešenjem prtljažnog prostora. Uz to ide i dobra vozna dinamika, okretnost u gradu pa i udobnost za duže putovanje Samo ostaje pitanje da li se prihvata Renaultov enterijer, koji ruku na srce, nije ni ispod ni iznad konkurencije. Mada, ostaje osećaj da može biti barem za nijansu bolji i maštovitiji.

 

preuzeto sa - dmotion.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×