FiatZe 0 Posted October 28, 2016 (edited) Prije svega pozdrav forumaši,prativ ovaj forum vec duže vrijeme i dosta mi je pomogao,pa dodze problem za koji ne vidim rjesenje ili sam ćorav. Naime u pitanju je stilo 1,9jtd i bluetoth obd2 uredzaj.Kada ubacim uredzaj u kokentor auta i ostvarim konekciju,zatim startam auto na aplikaciji torque mi pronadze sve ali instrumenta tabla poludi(kazaljka goriva pada,dize se,temeratura padne ali gori crvena lampa,skoro se sve greske popale.)auto naravno normalno radi a tad se i na aplikaciji gubi konekcija i kostantno tako,Da napomenem uredzaj isproban na još auta i radi bez problema. Edited November 4, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
miki05 0 Posted December 4, 2016 molim za pomoć,da li sa elm327 može da se briše greška senzora ugla volana preko obd-a u pitanju je zastava 10 1.2 8v 2006 god. ? isplati li se uzimati ovaj bluetooth elm327 ili varijanta sa usb kablom na laptop. Da ne bi stalno plaćao u servisu. hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted December 4, 2016 Elm327 može da briše greške iz računara.Što se tiče pitanja BT ili USB, zavisi od tvojih potreba.USB je pouzdaniji ali moraš imati laptop sa sobom. Mene to dodatno smara jer nemam laptop sa Windowsom a nema univerzalnog dijagnostičkog softvera koji radi na Linuxu i podržava Fiat.BT ako uzimaš uzmi obavezno onaj crni, deblji.Onaj mali, providno plavi je teško đubre i vrlo je nepouzdan.Prednost BT-a je što može da se zakači i na komp ali i na telefon ili tablet.Sent from my F3311 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 351 Posted December 4, 2016 Ja imam usb varijantu i preko otg adaptera ga povezujem sa telefonom. Aplikacija EODB Facile radi i preko usb-a tako da može nešto brzinski da se očita, obrise neka greška i tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
miki05 0 Posted December 4, 2016 U redu. A koji od ova dva sa bluetooth je bolji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
trivo 3 Posted December 5, 2016 Ja imam ovaj desno,indentican.Meni na puntu ne radi tj pokazuje pogresne podatke jer je do racunara.Na Daciji recimo radi bez greske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miki05 0 Posted December 5, 2016 (edited) Da,ipak ne radi taj desni jer ne čita kwp2000 protokol koji je na toj verziji punta.Ovaj drugi je bolji. Ipak,odlučio sam se za usb varijantu elm-a,jer je sa njom za razliku od "bezične" moguće kombinovati sa adapterima,proširuje njegove mogućnosti.Ima ih više za airbag je (crveni) meni treba (zeleni) koji čita greške serva. Sa običnim (standardnim) elm327 može da se čitaju samo parametri motorne grupe. Sve zajedno izadje oko 2000 rsd. Edited December 5, 2016 by miki05 Quote Share this post Link to post Share on other sites
priest77 2 Posted December 9, 2016 Posto imam ELM327, USB verziju hteo sam da narucim i bluetooth varijantu da bih mogao da se povezem i sa telefonom. Imam dva pitanja: Da li taj bluetooth moze da se drzi stalno ukljucen na automobilu ili samo kada mi je potrebna dijagnostika? Koji model da narucim od ovih: Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri nikola 15 Posted December 13, 2016 U principu nije problem da ti elm bude stalno povezan. Vazno je uzeti takvu velicinu da ti nesmeta dok vozis. Mislim da ti je bespotrebna takva solucija jer ima neuporedivo bolje resenje. A to je adekvatan adapter koji memorise rad motora, kad hoces mozes na racunaru ili laptopu pregledati kako ti radi sistem ubrizgavanja ili sta vec zelis da ti prati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
priest77 2 Posted December 13, 2016 (edited) Narucio sam ovaj i bitno mi je da radi pouzdano jer hocu da ga koristim i sa telefonom. Necu ga drzati svo vreme ukljucen ali ako nekad zatreba da pratim nesto u toku voznje ne bi bilo lose da moze duze vreme da se koristi. Mesta ima dovoljno i ne vidi se uopste na bravo 2 kada se vrati ona plastika od osiguraca. Citao sam da neki hoce da trose dosta struje kada ostaje prikacen danima, neki gube stalno vezu... i zato sam trazio nesto sto mi nece praviti problema. Videcemo kada stigne da li sam napravio dobar izbor. Edited December 13, 2016 by priest77 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iron_Floyd 3 Posted December 21, 2016 (edited) Pozdrav narode, Naime, imam cudan problem. USB interfejs ELM327 mi se na fiat punto 1.2 16v 2001 povezuje na sve ECU (sem na one za koje treba poseban adapter), izuzev na engine. Dakle normalno se poveze na instrument tablu, na city servo, na body ecu itd.. ali engine, nece pa nece. Jeste da je windows 10 u pitanju, ali svi drajveri su instalirani, i ni jedan ne prijavljuje gresku u device manageru. kada skeniram interfejse, multiecuscan pronalazi oba, i kaze da je sve ok. Edited December 21, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosovic 0 Posted December 21, 2016 Pretpostavljam da si skoro uzeo interfejs, tj. da je u novijim turama stigao iz Kine. Verovatno je (ako je tako) CH340/341 čip (ili tako neka njihova brlja), tako da mrka kapa. Probaj sa drugim laptop-om, za svaki slučaj, mada mislim da neće raditi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iron_Floyd 3 Posted December 21, 2016 Da juce mi je stigao sa kupujem prodajem... Probacu sa win xp... Valjda nisam utrefio bas taj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iron_Floyd 3 Posted December 22, 2016 21 hours ago, Iron_Floyd said: Da juce mi je stigao sa kupujem prodajem... Probacu sa win xp... Valjda nisam utrefio bas taj... Evo updejta... Instalirao XP na virtualnu masinu, portovao serijske portove sa win 10, radi sve. Sto znaci da su drajveri na win 10 ok, nego nesto mu drugo ne dozvoljava da ostvari normalnu komunikaciju.. Hvala svima na pomoci, nadam se da ce ovaj podatak nekom pomoci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2623 Posted December 27, 2016 Koju bluetooth verziju da kupim, zanima me kalitetnija varijanta sa sto vise opcija par stotina dinara mi ne znace ako cu da se patim gledao sam na kp sta se nudi i po recima prodavaca njihova je upravo najbolja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baso_1990 0 Posted December 31, 2016 V1.5 je kod mene i to usb. Bluetooth verzija mi je stigla ali moram je prvo probat modificiratSent from my GT-N7100 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2623 Posted December 31, 2016 Posto je malo iskustava uzecu ovu bluetooth verziju 2.1 pa ce da vidimo sta moze Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1660 Posted December 31, 2016 Preporuka za nesto sto se slaze sa Jtd motorom u Alfi drugari? Cini mi se da procitah negde da ima ovih ELMova koji citaju samo benzinceSent from my E2105 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenn80 0 Posted January 2, 2017 Pozdrav svima.Stavih veceras mog Punta 1.9 D na dijagnostiku preko ELM-a da ocitam parametre servo racunara al mi neke stvari nisu jasne. Volan stoji pravo a "Relative steering position" stoji na 116,9 deg.Cak mi ni signali sa sa Steerin position pot. ne slazu.Ima li ko da zna o cemu se radi i da li je ovo dobro!?Nemam nikakvih problema sa upravljanjem,servo radi dobro sem sto se na desnu stranu malo teze okrece(ali malo).E sad da li bih smeo da odradim kalibraciju senzora volana preko multiecuscan-a?Da ne zafrknem nesto!?Vidim da u programu ima opcija za kalibraciju senzora,momenta i celog sistema. Voleo bih da ima nekog da odgovori.Evo postavio sam i sliku kako to izggleda.Pozzz.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 351 Posted January 2, 2017 Ja sam radio kalibraciju kada sam menjao senzor polozaja, nikakav problem, samo namestis volan da bude pravo, resetujes i kalibrises sistem. Ja nisam imao nikakvih problema. Da li ti se volan sam ispravlja i da li se isto ispravlja u oba smera? Ako je odgovor ne, onda ces mozda kalibracijom rešiti taj problem. Ako te ne mrzi potrazi u temi o problemima sa City servom i senzoru položaja, kucam sa telefona pa ne mogu da ti ostavim link. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenn80 0 Posted January 3, 2017 (edited) Hvala Milane na odgovoru.Da volan se ispravlja lepo u oba smera.Jedini problem je to da se okrece teze u desnu stranu.Cak i nekad ali retko hoce da iskljuci ceo sistem i upali lampicu.I to bas okretanjem u tu desnu stranu.Gasenjem i ponovnim paljenjem auta ponovo radi.Menjao sam pre 2-3 godine senzor.Gledao sam majstor kako radi.Kada ga je kalibrisao.Volan jeste bio postavljen na sredini ali tockovi nisu bili.Kasnije sam to resio centriranjem trapa.Mada to ne bi trebalo da ima veze.Sad sam nabavio svoju dijagnostiku da ne bih isao zbog svake sitnice i placao. Samo mi ti parametri nisu jasni jer kada je volan u pravcu relativni ugao mi nije na nuli.Zato sam postavio ovu sliku ako neko moze da kaze da li je to dobro.U krajnjem slucaju probacu pa sta bude.Zar se tako nismo naucili svi.Pozz... Edited January 3, 2017 by mladenn80 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenn80 0 Posted January 3, 2017 Evo da se javim kako je prosla kalibracija.Sada je sve ok.Evo i slike.Volan se sada istom silom krece u levu i desnu stranu. Dakle prvo reset pa Position sensor calibration pa Torque sensor calibration. Imam samo jos jedno pitanje za ljude dobre volje koji bi da pomognu.Pre jedno mesec dana menjao sam protokomer jer sam video da mu fali klapna. Neko je to pre mene skinuo.Na dijagnostici se videlo da nije aktivan pa reko da ga zamenim.Nasao sam drugi povoljno.Kad danas vidim da ni nova ne radi. Neko je izgleda i protokomer softverski iskljucio.A sa ovim ELM -om preko multiecuscan-a nema prilagodjavanja,odnosno opciju adjustment engine.Sta sada raditi? Izgleda da cu morati da odem kod nekoga ko ima examiner i da mi odradi remap ecu.Ili ima drugog resenja.Evo i slike.Da li je to to?Leptir modifikacije protoka(Nije aktivno).Pozz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iron_Floyd 3 Posted January 16, 2017 Strucnjaci, jedno vece pitanje. Zeleo bih da pratim stanje DPF filtera preko bluetooth veze na cromi 2005. Imam onaj mali plavi kineski elm327, testirao sam ga na puntu i radi. Ali sam primetio da ako ga stalno ostavim ukljucenog na puntu, hoce da se desi da motor zbog njega nece da startuje (vergla u prazno). Cilj mi je da ostavim bluetooth elm u cromi stalno ubacen, pa da kad god to zelim mogu da ocitam u kakvom mi je stanju DPF i ulje (nisam ga jos kacio na cromu, sveze kupio, kacio sam samo USB elm). Nasao sam aplikaciju na google play "DPF Monitor for Alfa & Fiat" sa kojom to moze da se uradi. Da li je bezbedno ostavljati bluetooth elm adapter stalno prikacen na auto? Da li ce mi isprazniti akumulator i slicno, posto sam primetio da punto cak i kad je ugasen trepce lampica na ELMu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baso_1990 0 Posted January 16, 2017 svijetli i na grandeu lampica crvena na elmu kad je kljuc izvaden...ja ga ne bi ostavlja ukljucenogSent from my GT-N7100 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanjurisicjure 0 Posted January 16, 2017 Meni na Stilu stoji mesec dana ukljucen ELM i nista neobicno nisam primeto,do duse moj je bele boje ako to ima neke veze.Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites