Jump to content
FAS Goran

mladenn80

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About mladenn80

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Smederevo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.9 D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hvala na odgovoru! Mislio sam da probam da uzmem manje amperaze jer sam mislio da je ipak velika ova od 66A sto trenutno imam. Promenio sam i ja dosta akumulatora do sad.Nema prevelika potrosnja u stanju mirovanja.Rcunar + radio(memorija) oko 700 mA.To nije nista. Od kako sam ga uzeo pri prvom paljenju (kad je hladan) nema dovoljnog napona na klemama.12,4 V je u pitanju,dok nakon 2 min motor kako da prebaci nesto,slozi bolji rad i prebaci na 14V.Samo dok je hladan.Znam,problemi.Racunar sam menjao,evo treci put ,ta cuvena pedala gasa kad gas nece da primi a u stvari je racunar problem i check engine lampica.Al sta je tu je. Alternator sam skidao i nosio kod autoelekricara.Odmah krene sa dobrim naponom i kaze OK. Uzecu ponovo 66A .Traje dosta kod mene.Topla najduze.4 godine kod dizela je dobro. Ostali,varta(3god) mi se nije pokazala kao ni ovaj ruski iz Vamal grupe Acom(jedva trecu godinu). Toplini akumulatori su zakon za sve ove.Hvala jos jednom.Pozdrav.
  2. Pozdrav.Treba mi podatak koji akumulator,koje amperaze ide origunalno za fiat punto 1.9 obican dizel.Godinama stavljam 60-63 i 66A a imam utisak da je veliki i da se posle 5 dana mnogo prazni.Ne stize alternator da ga dopuni.Voznja je nekih min sat vremena voznje svaki dan.Nigde ne "curi" struja,nema velikih potrosaca ali jednostavno kad odstoji dva dana za vikend on u ponedeljak vec teze vergla.Da li cu ppstici nesto ako stavim manji akumulator od 55A?Nisam siguran al mislim da je alternator 60A(mozda je 85A ne secam se kad sam ga skidao).Da li je greska staviti veci a sve to ne stize da odrzava alternator?Hvala.Mladen
  3. Radi mi ELM 327 sa USB-om na androidu.Povezao sam ga preko OTG kabla sa telefonom.Samo sto nisam uspeo da ga namestim da radi sa torque.Nesto nece.Sa alfaobd aplikacijom radi bez problema.
  4. Probacu prvom prilikom pa cu da javim.Fali mi OTG kablic za telefon.Kad ga uzmem napisacu kako stoje stvari.Imam ELM 327 USB 1.5 ali onaj metalni.Sa multiecuscan-om na laptopu radi perfektno.Torque mi se ne svidja uopste al eto da probamo.Nego jedno pitanje za malo iskusnije.Da li recimo sa ovom kombinacijom ELM + miltiecuscan ili sa nekim drugim softverom ima sanse da se izvrsava aktivacija i dektivacija pojedinih elemenata kao na primer protokomer.Meni je softverski bio iskljucen s tim sto sam morao da odem kod coveka koji ima drugu dijagnostiku samo da ga aktivira.Sto je uradjeno na jedan klik.Takvih opcija nema u multiecuscan-u.Predpostavljam da ne moze al ajde da pitam.Pozdrav.
  5. Posto sam imao bas problema sa ovim i reseno je zamenom racunara i propratnih kompononenti zelim da da kazem da ako neko ima imalo slicnih problema i sumnja na ecu da se ne zezne i odmah baca para na drugi neka odlepi nalepnicu sa poledjine ecu-a i tu su mu zalemljeni kontakti.Neka sve lepo prelemi.Ja sam pogresio ali nisam znao kako se rastura pa sam pokusao da ga rasturam celog a on je em hermeticki zatvoren em se uopste ne rastura.Nadam se da cu bar nekom da pomognem.
  6. Evo mene ponovo nakon vise od godinu dana od resavanja problema sa pedalom gasa i ciscenjem kontakta.Sve je to drzalo vodu dok se pre neki dan nije javio identican problem.poceo je da "ludi",sam dodaje gas.Na dijagnostici menja parametre koje dobija do pedale. Imao sam staru i probom se isto desava.Zice od nje do ecu-a sam sve proverio.Al ne lezi vraže.Pritiskom na racunar vidim da se vracaju parametri.Znači sta?! Zamena racunara.To sam i uradio.Jer ko zna gde je hladan lem na njemu.Izludeo bih da ga nadjem.Sa njim se menja i imobilajzer i brava.Steta. Jos da kazem da zamenom racunara tabla obavezno pocinje da blinka zbog neuskladjenosti sa njim.Odradi se Proxy alignment(moze i sa multiecuscan) i gotovo. Na kraju se sve izgleda zavrsava da ECU-om pre ili kasnije.Veliki pozdrav svima.
  7. Evo da se javim kako je prosla kalibracija.Sada je sve ok.Evo i slike.Volan se sada istom silom krece u levu i desnu stranu. Dakle prvo reset pa Position sensor calibration pa Torque sensor calibration. Imam samo jos jedno pitanje za ljude dobre volje koji bi da pomognu.Pre jedno mesec dana menjao sam protokomer jer sam video da mu fali klapna. Neko je to pre mene skinuo.Na dijagnostici se videlo da nije aktivan pa reko da ga zamenim.Nasao sam drugi povoljno.Kad danas vidim da ni nova ne radi. Neko je izgleda i protokomer softverski iskljucio.A sa ovim ELM -om preko multiecuscan-a nema prilagodjavanja,odnosno opciju adjustment engine.Sta sada raditi? Izgleda da cu morati da odem kod nekoga ko ima examiner i da mi odradi remap ecu.Ili ima drugog resenja.Evo i slike.Da li je to to?Leptir modifikacije protoka(Nije aktivno).Pozz.
  8. Hvala Milane na odgovoru.Da volan se ispravlja lepo u oba smera.Jedini problem je to da se okrece teze u desnu stranu.Cak i nekad ali retko hoce da iskljuci ceo sistem i upali lampicu.I to bas okretanjem u tu desnu stranu.Gasenjem i ponovnim paljenjem auta ponovo radi.Menjao sam pre 2-3 godine senzor.Gledao sam majstor kako radi.Kada ga je kalibrisao.Volan jeste bio postavljen na sredini ali tockovi nisu bili.Kasnije sam to resio centriranjem trapa.Mada to ne bi trebalo da ima veze.Sad sam nabavio svoju dijagnostiku da ne bih isao zbog svake sitnice i placao. Samo mi ti parametri nisu jasni jer kada je volan u pravcu relativni ugao mi nije na nuli.Zato sam postavio ovu sliku ako neko moze da kaze da li je to dobro.U krajnjem slucaju probacu pa sta bude.Zar se tako nismo naucili svi.Pozz...
  9. Pozdrav svima.Stavih veceras mog Punta 1.9 D na dijagnostiku preko ELM-a da ocitam parametre servo racunara al mi neke stvari nisu jasne. Volan stoji pravo a "Relative steering position" stoji na 116,9 deg.Cak mi ni signali sa sa Steerin position pot. ne slazu.Ima li ko da zna o cemu se radi i da li je ovo dobro!?Nemam nikakvih problema sa upravljanjem,servo radi dobro sem sto se na desnu stranu malo teze okrece(ali malo).E sad da li bih smeo da odradim kalibraciju senzora volana preko multiecuscan-a?Da ne zafrknem nesto!?Vidim da u programu ima opcija za kalibraciju senzora,momenta i celog sistema. Voleo bih da ima nekog da odgovori.Evo postavio sam i sliku kako to izggleda.Pozzz....
  10. Ovo jeste najbolji forum.Zelim bih samo da pitam oko dijagnostike za Fiat Punta 1.9 D 2001 godiste.Ovih dana sam nabavio ELM 327 1.5 a (u aluminijumskom kucistu),KKL bez DIP prekidaca i sva tri adaptera(zeleni,crveni i zuti).Nisam je jos probao.Zanima me sta konkretno mogu da radim sa ELM-om na njemu,Da li te adaptere mogu da kacim na njega a sta bez adaptera?Sa KKL-m-om takodje. Pozdrav.Mladen.
  11. Da zavrsim samo prethodni post.Brisanjem greske odmah se vrati.Kada smo auto otkacili sa dijagnostike problem nestao.Ja zadovoljan platim bez reci jer je zavrsena muka..Kako, ne znam ni sam.Nisam zeleo da se raspravljam.Samo mi vise ne pada na pamet da opet odem kod istog na proveru.Tek kad sam dosao kuci otvaram semu ecu i vidim da poseban vod ide sa rotora pumpe,poseban sa pedale i da greske moraju da budu razdvojene.Da li gresim???Hvala ! Pozz...
  12. Evo mene ponovo.Opet problem check engine lampica.Samo sto sad ciscenje kontakta nije pomoglo.Dijagnostika kaze pedala gasa. Imao sam jednu rezervnu ispravnu.Probao i isto se ponasa.Majstor takodje imao,probao i opet isto.To je bilo na moj zahtev.E sad.Kad je odradio dijagnostiku kaze da se greska pedale pali i zbog senzora rotora pumpe i zbog loseg ecu.Mene zanima da li je uopste to moguce da ako zeza senzor na pumpi dijagnostika izbacuje da je pedala gasa? Da li ima nekog ko je radio na primer i da mu je dijagnostika posebno pokazivala gresku senzora pumpe??? (u pitanju je punto 2 1.9D 2001 godiste)
  13. Ok.Ima sigurno jos vode.Za ovaj njihov ecto kazu da je dobar.Ajd da vidimo.Nego,zanima me da lida se cimam sad po ovakvom vremenu da cistim rezervoar ili ce biti ok sipanjem novog goriva dalje?Sad se mesa sa njim.Dodao sam mu i neki aditiv cisto da ima.
  14. Pozdrav narode.Evo i ja da se pohvalim da sam jutros slepao auto do posla.Na pola puta sam stao.Evrodizel sam sipao pre par dana na Lukoil pumpi u Smederevu. Imalo je jos u rezervoauru,nije doslo do rezerve.Tamo sam skinuo filter i zagrejao,iscedio lepo,dolio naftu u njega i upalio iz prve. Nisam mogao nikog da nadjem ko ima pumpu da izvucem sve iz rezervoara pa sam tako ostavio.Dolio sam samo jos 5 litara onog njihovog ecto dizela. Sad me brine ono gorivo sto je ostalo u rezervoaru.Mozda ima jos vode koje je ostalo pa me opet ostavi na pola puta.A mozda i nece. Sta mislite?Jer je potrebno ciscenje ili da bez brige teram ovih dana tako.Od sad cu da sipam to ecto gorivo jes da je malo skuplje. Auto je Punto 2 1.9 D 2001.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...