Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada
The Punisher

Lamborghini istorijat

Recommended Posts

Lamborghini proizveo 8.000 Aventadora i 11.000 Huracana

 

lamborghini-aventador 8k.jpg

 

Nakon sedam godina proizvodnje Lamborghini Aventador je dostigao brojku od 8.000 primeraka. 8.000-ti Lamborghini Aventador odlazi kupcu u Japan. Jubilarni primerak s brojem 8.000 na šasiji ima oznaku Aventador S Roadster, a siva boja ima oznaku Grigio Telesto. Još veću brojku je dostigao Lamborghini Huracán - nakon samo četiri godine proizvodnje sa proizvodne linije je sišao broj 11.000 u ''Blue Nethuns'' boji, a automobil će završiti na italijanskom tržištu. U prvom polugodištu 2018. godine Lamborghini je povećao isporuke vozila za 11% na 2.327 automobila. Model Huracán u Coupe i Spyder kao i verziji za trke ima povećanje prodaje sa 1.400 na 1.604 vozila. Aventador linija je zadržala isti nivo kao u prethodnom periodu sa isporučenih 673 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

30. oktobra 1963. predstavljen prvi model marke Lamborghini - 350GTV

 

lamborghini 350 02.jpg

 

Priča o početku proizvodnje Lamborghinijevih automobila, izazvane svađom vlasnika fabrike traktora sa Enzom Ferrarijem jako je dobro poznata. Upravo zato čudi što je prvi automobil kompanije, predstavljen javnosti na torinskom salonu automobila pre 49 godina, ostao relativno opskuran. 350GTV zapravo i nije imao mnogo veze s Lamborghinijem, šasiju su sklopili Neri i Bonacini, a karoseriju po dizajnu Franca Scaglionea Sargiotto.

 

lamborghini 350 01.jpg

 

Automobil je sastavljen u fabrici traktora u Centu, jer je ona u Sant'Agati tek bila u izgradnji. Na samom torinskom salonu motor je bio izložen zasebno, pored automobila, jer su pri sklapanju shvatili da je previsok da bi stao pod poklopac motora. Prvi Lamborghini nije doživeo dobre reakcije štampe i publike, malo kome se sviđao neortodoksni dizajn Franca Svaglionea, koji je nastavio razvoj nekih od motiva obrađivanih na revolucionarnoj BAT seriji koju je kreirao za Bertonea. Kasnije će Carozzeria Touring ublažiti radikalizam i značajno izmeniti Scaglioneov oblik za prvi pravi, serijski Lamborghini, 350 GT, ali ostavili su nedirnute neke karakteristične detalje poput panoramskog zadnjeg stakla. Sam 350GTV je ostao u krugu fabrike dok ga osamdesetih nisu prodali jednom italijanskom kolekcionaru, koji je ugradio motor i još neke nedostajuće delove. Kasnije je proveo određeno vreme u jednoj japanskoj kolekciji, a danas je tamo gde mu je i mesto - u fabričkoj kolekciji Lamborghinija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


 

 



×