neshaoct 9592 Posted April 27, 2020 Dahler BMW M340i Touring Nova BMW-ova Serija 3 Touring je prošla obradu u tjuning kući Dahler, gde je posebna pažnja posvećena verziji M340i. Osim za Touring, njihova dva paketa su na raspolaganju i za BMW M 340i Sedan, pri čemu Stage 1 paket podrazumeva da je 3.0 šestocilindrični benzinac pojačan na 442KS i 630 Nm, dok Stage 2 znači da ima 475KS i 680 Nm obrtnog momenta. U vesti se ne navodi podatak o ubrzanju do 100 km/h, pa podsećanje da fabrički BMW M340i sa 374KS i 500 Nm do 100 km/h stiže za 4.5 sekundi i može do el. ograničenih 250 km/h. Pored pojačanja motora, Dahler je za ''trojku'' predvideo i sportski podešeno oslanjanje, set alu točkova od 20 inča, izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i prednji spojler i crnu prednju masku. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 3, 2020 3D Design BMW Serije 3 Touring Japanski 3D Design svoj program namenjen doterivanju BMW-a Serije 3 sada nudi i za njegovu karavansku verziju. Kupcima Serije 3 Touring su tako dostupni aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, set pragova, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor), sportski izduvni sistem, 20-inčni alu točkovi (u više boja), modifikovano oslanjanje, opciona bočna dekorativna linija, kao i novi elementi za unutrašnjost (alu pedale, nove patosnice, detalji od ugljeničnih vlakana). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 16, 2020 Parkers video: Proba BMW Serije 3 Brzi pregled Serije 3 u pogledu njenih performansi, upravljivosti, unutrašnjosti, opreme i praktičnosti: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 20, 2020 CarWOW video: BMW M340i Touring Karavan čija cene kreće negde od 35.000 evra, zavisno od motora i opreme eto je lagano i na 50.000 evra...al' se za te pare dobija verovatno jedini auto koji može da zatreba jer ispunjava ''sve'' moguće prohteve: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 9, 2020 BMW 320d xDrive na testu Auto magazina BMW serije 3 je toliko specifičan auto u pogledu voznih karakteristika da nema baš mnogo konkurenata. Nova generacija je konstruisana tako da već standardni modeli bez problema mogu na trkačku stazu. Koliko je BMW samouveren i siguran u svoj proizvod, iz prve ruke smo saznali pre godinu i po dana na ekskluzivnoj međunarodnoj prezentaciji, održanoj u Portugaliji. Među malobrojnim novinarima iz celog sveta našla se i ekipa Auto magazina. Iznenadilo nas je što je BMW odlučio da test ruta vodi ne samo lokalnim putevima duž obale, već su nas doveli na stazu Algarve koja služi i kao test poligon za bolide Formule 1. Ideja je bila da standardni auto (doduše, najjači M340i xDrive sa 374 KS) sa standardnim M Sport ogibljenjem, kakvim može da bude opremljen i 320d, isprobamo u ekstremnim okolnostima - na stazi. Pokazalo se da je auto dorastao najtežim izazovima i da je razlika u ležanju u krivinama u odnosu na prethodni F30 zaista velika. Nova ''trojka'' se, bukvalno, ponaša kao auto spremljen za trke. Za sve to je zaslužan novi dizajn amortizera koji imaju cilindar unutar cilindra. Red je da ''trojku'' testiramo na domaćem terenu, u uslovima beogradskog saobraćaja. Na test smo dobili primerak sa oznakom 320d xDrive. Nije opremljen M Sport paketom, već je u pitanju Luxury Line. Odmah se primećuje nešto drugačiji prednji branik, sa manje naglašenim usisnicima vazduha i hromiranim lajsnama oko maglenki. Slična je estetika i na zadnjim branicima. Tu su i hromirane lajsne prozora, koje uz ''sitan vez'' na alu-felnama prečnika 18 inča doprinose elegantnijoj atmosferi u odnosu na sportske linije opreme. Inače, od sada svaka ''trojka'' ima duple završetke izduva. Prave, razume se. Odmah smo primetili i laserske farove koji se od svih drugih (''trojka'' ima nekoliko varijanti farova) razlikuju po plavim linijama na optičkim elementima. Unutrašnjost je u braon tonovima. Koža na sedištima se podrazumeva. Ko nije ljubitelj aluminijumskih detalja uživaće u aplikacijama od lakovanog drveta. Može da se poruči i mat drvo, sa izraženim porama. Idealno za taktilno ali i vizuelno uživanje. Ovo je pravi primer da BMW serije 3 itekako može da bude konzervativan ukoliko to kupac želi. Treba imati u vidu da, bez obzira na liniju opreme, auto može da se konfiguriše tako da zadovolji sve potrebe vozača. Na primer, sedišta primerka sa testa nemaju izvlačenja donjeg dela, ali ni lumbalnu podršku, tako da ako ste navikli da budu duža i da imate dodatna podešavanja treba razmisliti o doplatama. Čak možete da poručite i polu-analogne instrumente, ali nekako nije red kad su digitalni prava novost i glavna atrakcija. Prethodnik (F30) je imao vrlo kvalitetan enterijer i najviši nivo završne obrade za D segment. Novi G20 ima još više površina pod mekim materijalima, teksture su sofisticiranije, a dizajn elegantniji. Komandna tabla je od posebno mekog sunđerasto-gumastog materijala, sa atraktivnim štepom koji uokviruje i senilo instrumenata. Znaci pažnje su na svakom koraku, sa više nego ikad aluminijumskih detalja, što u vidu lajsni, što na prekidačima i tasterima. Tvrda plastika je svedena na minimum, pa je nova ''trojka'' u pogledu materijala praktično na nivou aktuelne ''petice''. Ambijentalno osvetljenje je još bogatije, a promenjena je i pozicija tastera za startovanje motora koji je sada uz ručicu menjača, baš kao i na svim drugim najnovijim BMW modelima. U tom kontekstu prekidač svetala više nije okrugli preklopnik, već je u vidu tastera. Ponuda prostora je takva da najnoviji BMW Serije 3 ima veće međuosovinsko rastojanje i veću širinu od Serije 5 (E39) koji se proizvodio do 2003. godine. Pozadi se zaista komforno sedi, tako da i visoki putnici imaju dovoljno mesta za glavu i noge čak i na dužim putovanjima. Lepa vest je da sada u ''trojku'' pozadi mogu da stanu tri dečija sedišta jedno do drugog. Naš test primerak ima trozonsku klimu i dva USB tip-C konektora za putnike pozadi. Generalno, oprema je toliko bogata da čini skoro 40% vrednosti vozila. Na primer, tu je ogroman hed-ap displej na kome se vide ne samo brzinomer, obrtomer i navigacija, već i radio stanice, odnosno numere u trenutku kada ih menjate. Kao i kod BMW-a X5, Serija 3 pamti poslednjih 50 metara puta, tako da se auto sam isparkirava unazad. Automatsko parkiranje se podrazumeva. Ko želi, može da doplati za pojačavanje zvuka i menjanje stanica gestikulacijom. Tu je i bežični punjač telefona, a test primerak je opremljen i atraktivnim hologramskim osvetljenjem prostora oko vozila, uključujući i osvetljenje u kvakama. Moramo da pomenemo i beskontaktno otključavanje, kao i otvaranje prtljažnika zamahivanjem nogom što je od velike koristi kada su vam ruke pune. Laserski farovi svoje najbolje karakteristike pokazuju kada nema ulične rasvete. Automatski aktiviraju duga svetla a njihov snop ''preskače'' druga vozila vozila, tako da bolje vide čak i oni koji voze ispred vas. Vrhunsko ozvučenje koje auto pretvara u koncertnu dvoranu da i ne pominjemo. Opremom bismo mogli da ispunimo nekoliko strana, ali ono što je zaista prioritet broj jedan na novoj Seriji 3 su vozne karakteristike. Specifično ogibljenje, koje svoj maksimum pokazuje na stazi, po gradu je vrlo komforno. Sitne neravnine i kaldrmu odlično upija, prelaženje preko češljeva nežno upija, dok preko rupa ume da bude relativno tvrd, što je i razumljivo za ovakav auto. Pod haubom je jača varijanta 2.0 dizelaša od 190 konja - 320d i to sa xDrive pogonom na sva četiri točka. Automatski menjač sa osam brzina (standard uz 4×4) jeste skuplji u odnosu na manuelni, ali zato omogućava pravo uživanje u vožnji. Brži je od njega i to za dve desetinke prilikom ubrzanja do stotke, odnosno tri desetinke u varijanti sa zadnjim pogonom. U Comfort modu je vrlo opušten, menja brzine rano i to tako da kazaljka obrtomera padne na svega hiljadu obrtaja. Čak i u tim situacijama reaguje trenutno na komandu gasa, bez i najmanje zadrške. Naravno, u tom režimu ne možete očekivati maksimalne performanse, ali nekih osamdeset posto je raspoloživo u svakom trenutku. To znači da je obezbeđena ne samo tečna, već i vrlo žustra vožnja zahvaljujući velikom obrtnom momentu od 400 Nm. Za svakodnevnu vožnju po gradu i auto-putu ''komfort'' mod je više nego taman. Međuubrzanja su izuzetno snažna pri velikim putnim brzinama, ako se uzme u obzir da je pod haubom 2.0 dizelaš od 190 KS. Sa lakoćom ubrzava sa 150 na 200 km/h, tako da opušteno možete i jurnjavu na Autobanu. Novina je uvođenje električne ručne koja ima auto-hold funkciju, pa na semaforima možete da skinete nogu sa kočnice. Nova ručica menjača ima ''P'' taster drugačije pozicioniran; nije više na vrhu kao ranije, već na ''leđnom'' delu. Smatramo da je prethodno rešenje ergonomski bilo bolje. Red je da isprobamo ''sport'' mod. Menja se karakter motora, mnogo snažnije prima gas pri manjem pritisku papučice, volan postaje teži a ogibljenje zategnutije. To nije sve. Sportska verzija automatskog menjača ima sopstveni ''sport'' mod tako da smo na još jednom stepenu prenosa niže. Motor je sada spreman da isporuči maksimum snage u bilo kom trenutku. Nema zbunjivanja na patosiranje gasa, jednostavno reaguje kao da vam čita misli. ''Sport'' režim menjača će vam dopustiti da ga u manuelnom modu zavrtite u crveno područje, sve do limitera. Čak i tada neće sam šaltati u brzinu više. Jedini je problem za manuelnu promenu je preveliki broj brzina. Reakcija komandi na volanu je izuzetno brza, ali nije jednostavno kliktati sa sedme na drugu. Automatski mod je ionako efikasniji od većine vozača, što govori i dosta niža potrošnja u odnosu na verziju sa manuelnim menjačem. Kada smo već kod toga, prosek testa je bio 6.8 l/100 km, uglavnom gradske vožnje. Pri 130 km/h troši oko 6, a po najvećoj gužvi u špicu ne ide preko 8 litara. Cena kreće od 34.490 evra za 318d sa 150 konja, dok za BMW 320d treba doplatiti oko 1.800 evra. Ko želi, može da poruči 320d xDrive, 330i, kao i vrhunski M340i xDrive. Za koji god da se odlučite, BMW Serije 3 pruža jedinstveni osećaj u vožnji. U šali kažemo, čak i kada stoji; dovoljno je da namotate volan i auto će se nagnuti u tu stranu. A i jedno je sigurno - lepša polovina vam garantovano neće zameriti na izboru. Među novitetima na Seriji 3 je personalni asistent. Glasovnim komandama možete da aktivirate mnoge funkcije i podešavanja, koja su daleko šira nego ranije. Tako možete da naredite uključivanje grejanja sedišta, temperature klime, destinaciju, da promenite boju ambijentalnog osvetljenja, ali i da se zabavite. Na primer, ako kažete da vam je dosadno, auto će vam predložiti sportski mod i na centralnom displeju prikazaće grafik snage i maksimalnog obrtnog momenta. Na žalost, neke funkcije ne rade u našoj zemlji. Ne možete da pitate za vremensku prognozu, a nema ni zanimljivih odgovora na vašu konstataciju da ste umorni. Tada bi vam auto spustio temperaturu klime i pronašao veselu muziku na radiju kako bi vas razbudio. Jedna od stavki koja je pozajmljena sa novog X5 je pamćenje poslednjih 50 metara puta. To je od velike koristi kada ste se uparkirali unapred na nezgodno mesto koje zahteva dosta manevrisanja. Serija 3 će se sama isparkirati unazad a senzori će voditi računa da nešto ne zakači. Automatsko parkiranje gde auto sam kontroliše volan, kočnicu i gas se podrazumeva. Potpuno digitalni instrumenti su novost i slični su kao u drugim najnovijim modelima BMW-a, sa obrtomerom koji ima kontra-smer u odnosu na kazaljku sata. Konstruktori su nam još u neformalnom ćaskanju na prezentaciji u Portugaliji rekli da je na taj način na displej stalo više informacija. Unutar obrtomera mogu da budu, na primer, indikatori isporuke snage i obrtnog momenta, ali i uživo praćenje G sile. Koliko je G20 kompleksan automobil pokazuju i brojna podešavanja. Meni je izuzetno pregledan i jednostavan za korišćenje, bez ikakvih komplikacija. Kao i do sada, kroz njega se kreće džojstikom sa tačpedom, a možete i direktno prstom, preko displeja. Dobar primer za detaljna podešavanja je treća zona klime. Možete da je sinhronizujete sa prednjim, da podesite posebnu temperaturu ali i da deaktivirate tastere ako se deca zaigraju. BMW Serije 3 je opremljen svim mogućim bezbednosnim sistemima. Doduše, neki od njih se doplaćuju, kao što je poluautonomna vožnja, kod koje auto sam održava sredinu trake i u krivinama, kao i odstojanje od vozila ispred. Test primerak to nema, ali zato ima aktivnu asistenciju volana ukoliko se približite liniji. Automatsko kočenje sa prepoznavanjem pešaka se podrazumeva. Sve ovo detaljno možete da podesite, pa i da isključite po potrebi. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 13, 2020 CarBuyer video: BMW Serije 3 Touring Najveći rival karavanu koji se pravi preko 30 godina danas više nisu drugi karavani limuzina D segmenta, nego SUV modeli: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 25, 2020 Najavljen novi BMW M3 (G80) Treba podsetiti da je šef BMW-ove M divizije Markus Flasch nedavno već potvrdio da će promocija novih generacija modela M3 Sedan i M4 Coupe biti održana u septembru ove godine. Ovi modeli će pod haubom imati 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji će ''raspolagati sa do 510KS'' (taj najjači je Competition verzija), a biće upareni sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Pored toga, Flasch kaže da će biti dostupni u verzijama sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka. U paketu za novi M3 i M4 će se naći i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), M alu točkovi, sportsko oslanjanje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 1, 2020 AutoTopNL video: BMW M340i xDrive Touring 3.0 redni šestak Turbo sa 374KS/500Nm i pogonom na svim točkovima. Ovako u praksi izgledaju njegove performanse (4.5 sekunde do stotke i maksimalna brzina 250 km/h): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 2, 2020 Shmee150 video: BMW G80 M3 Vožnja kamufliranog prototipa budućeg M3 koji izlazi za par meseci: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 4, 2020 CarsIreland video: Test BMW 330e Plug-in hibrid verzija popularne Serije 3...koja ima manji gepek zbog toga: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 11, 2020 AutoTopNL video: BMW M340i Touring 3.0 šestak sa 374 KS/500Nm na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 23, 2020 2021. BMW M3 Da, izgledaće otprilike ovako. Svake nedelje se pojavi sadržaj o budućim M3/M4 modelima (zvanična dupla premijera najavljena tokom Septembra), na osnovu kojeg se manje ili više nagađa o tome kako će izgledati. Ali, danas imamo posebnu poslasticu jer je testno vozilo budućeg M3 uhvaćeno u saobraćaju pored M4. To su odmah iskoristili sa sajta Kolesa i napravili realistični render budućeg M3. To je još uvek nezvaničan izgled, ali je realno da će pravi M3 biti po izgledu izuzetno blizak ovom renderu. Još je rano govoriti da li je BMW testirao verziju sa pogonom na zadnje točkove ili model xDrive (pogon na svim točkovima). Imajući u vidu agresivniji dizajn felni, moguće da je ovo buduća Competition varijanta, što znači pogon na svim točkovima, automatik sa dvostrukim kvačilom i redni šestak sa nešto više od 500 konja. Kao što je rečeno, tokom Septembra će biti zvanično predstavljanje M3/M4, u salonima su od sledeće godine. Posle stiže i kabriolet varijanta, ali ne i M4 Gran Coupe. Najmoćniji model Serije 3/4 ipak neće biti nijedan sa SUS motorima, već i4 Gran Coupe...samo što će on biti i najskuplji od svih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 24, 2020 BMW M340i xDrive Touring First Edition BMW Individual se ovog leta pobrinuo za novo specijalno izdanje BMW-ovog karavana M340i xDrive Touring. M340i xDrive Touring First Edition će biti ponuđen u ograničenoj seriji od samo 340 primeraka, a jedan od upadljivih znakova raspoznavanja biće i boja BMW Individual Frozen Dark Grey. Tu su i crni elementi (poput okvira stakala), gloss black prednji ''bubrezi'' i detalji na branicima, pa 19-inčni M alu točkovi, M Performance kočnice i crvena kočiona klešta, kao i BMW M Performance zadnji difuzor od ugljeničnih vlakana. Za unutrašnjost su predviđeni BMW Individual koža (u Silverstone i Fjord Blue kombinaciji), sigurnosni pojasevi sa M logom, kao i oznaka ''First Edition 1/340''. Deo standardne opreme ovde čine i laserska svetla, adaptivno M oslanjanje, Parking Assistant, bežično punjenje telefona, HiFi sistem... Pod haubom je 3.0 šestocilindrični turbo benzinac sa 374KS i 500 Nm obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 31, 2020 Snimljen novi BMW M3 Iz BMW-ove M divizije su već ranije najavili da će promocija novih generacija modela M3 Sedan i M4 Coupe biti održana u septembru ove godine. Ovi modeli će pod haubom imati 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji će raspolagati sa 480KS odnosno 510KS (taj najjači je Competition verzija), a biće upareni sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Osim toga, novi M3 i M4 će biti dostupni u verzijama sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka. U paketu za novi M3 će se naći i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), M alu točkovi, sportsko oslanjanje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan... Do zvanične promocije, pred nama je set najnovijih špijunskih slika koje potvrđuju da će i novi M3 imati velike prednje ''bubrege'' poput nedavno promovisane Serije 4 Coupe. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 4, 2020 FFR BMW M340i sa 500KS Dok svet čeka septembar i najavljenu premijeru novog BMW-a M3 (sa 480KS odnosno 510 KS u Competition verziji), tjuner FFR je doradio BMW M340i koji nestrpljivim kupcima ''trojke'' već sada nudi 500 konja. Šestocilindrični motor u BMW-u M340i je pojačan na 500KS i 700 Nm obrtnog momenta (pre svega reprogramirana ECU jedinica i sportski izduvni sistem) pa je najveća brzina povećana na 305 km/h. Automobil privlači pažnju i Java Green metalik bojom, modifikovani oslanjanjem, novim distancijalima, M Performance kočnicama, kočionim kleštima u Java Green boji, BMW M Performance alu točkovima od 20 inča, kao i elementima od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji spojler, zadnji difuzor, kućišta retrovizora). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 9, 2020 Pit-Stop video: Test 2020. BMW 3 Touring 330d xDrive - BMW karavan sa šestakom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 11, 2020 Možda i BMW M3 Touring Novi BMW M3 Sedan i M4 Coupe su još ranije potvrđeni za septembar ove godine, dok neki mediji sada navode da je moguće da Nemci ponude i karavanski M3 Touring. Ipak, to se neće desiti tako skoro. Naime, ako je verovati ''pouzdanim izvorima'' M3 Touring je navodno ''dobio zeleno svetlo'', ali se neće pojaviti pre 2023. godine. U tom slučaju, Audi RS4 Avant i Mercedes AMG C63 Estate dobijaju ozbiljnog rivala. Ako se M3 Touring zaista i pojavi, pod haubom se očekuje 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji će raspolagati sa 480KS odnosno 510KS (u Competition verziji), u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Takođe, poput M3 Sedana i M4 Coupea, trebalo bi da bude dostupan u verzijama sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 12, 2020 Najavljen BMW M3 Touring Pre nekoliko dana se nezvanično pričalo o tome da bi BMW za nekoliko godina mogao da ponudi i karavanski M3 Touring, a u međuvremenu je i sam BMW M objavio jednu najavnu sliku time potvrdivši da M3 Touring zaista stiže. To znači da Audi RS4 Avant i Mercedes AMG C63 Estate dobijaju ozbiljnog rivala, ali ostaje pitanje kada će se to tačno desiti (nezvanično se očekuje da to bude 2022. godine). U međuvremenu, novi M3 Sedan i M4 Coupe će premijeru imati već sledećeg meseca pa bi tada možda mogli da dobijemo i neke informacije o M3 Touringu. Za M3 Touring se očekuje 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji će raspolagati sa 480KS odnosno 510KS (u Competition verziji), u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Takođe, poput M3 Sedana i M4 Coupea, trebalo bi da bude dostupan u verzijama sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka. Neki izvori takođe navode da bi u gami M3/M4 mogla da se nađe i Pure verzija sa 460KS, 6-stepenim manuelnim menjačem i zadnjim pogonom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 18, 2020 Ovako će izgledati BMW M3 Touring BMW M je pre nekoliko dana potvrdio da će svoju ponudu obogatiti i M3 Touringom, a u međuvremenu su se pojavili brojni renderi koji pokazuju kakio će izgledati ovaj sportski karavan. M3 Touring bi po nekim izvorima trebalo da se pojavi tokom modelske godine 2022, dok će novi M3 Sedan i M4 Coupe premijeru imati već sledećeg meseca. Za M3 Touring se očekuje sa 3.0 twin-turbo šestocilindričnim motorom koji će raspolagati sa 480KS, odnosno 510KS (u Competition verziji), u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Takođe, poput M3 Sedana i M4 Coupea, trebalo bi da bude dostupan u verzijama sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka. Neki izvori takođe navode da bi u gami M3/M4 mogla da se nađe i Pure verzija sa 460KS, 6-stepenim manuelnim menjačem i zadnjim pogonom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 26, 2020 Snimljen BMW M3 Touring Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 7, 2020 Autogefuhl video: Test BMW 330i (G20) Na testu je 2.0 benzinac sa 258 konja, pogon je ''samo'' pozadi. U 318i je takođe 2.0 benzinac, ali u početnoj varijanti sa 156 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 9, 2020 WhatCar? video: BMW 330e Osnova ovog plug-in hibrida je 2.0 benzinac, a zajedno sa elektromotorom ima 300 konja. To ga čini jednom od najjačih varijanti Serije 3 (bez M modela), a ujedno je i najekonomičnija verzija: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 9, 2020 AutoTopNL video: BMW M340i Touring Kaže Max da je ovo trenutno ultimativna varijanta Serije 3 (kad se sve uzme u obzir, počev od praktičnosti, performansi, cene...): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 18, 2020 AutoTopNL video: BMW M340i 3.0 šestak, ali više nije sa fabričkih 375 već ima 505 konja i 720 Nm (podignuto sa 500 Nm). Ubrzanje do stotke je palo za pola sekunde, pa je sada 3.9 umesto 4.4, a maksimalna brzina je otišla do celih 300 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 23, 2020 Novi BMW M3 Quote Share this post Link to post Share on other sites