Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW Serije 3 (G20) / BMW M3 (G80) / BMW i3

Recommended Posts

Dahler BMW M340i Touring

 

dahler 3 02.jpg

 

Nova BMW-ova Serija 3 Touring je prošla obradu u tjuning kući Dahler, gde je posebna pažnja posvećena verziji M340i. Osim za Touring, njihova dva paketa su na raspolaganju i za BMW M 340i Sedan, pri čemu Stage 1 paket podrazumeva da je 3.0 šestocilindrični benzinac pojačan na 442KS i 630 Nm, dok Stage 2 znači da ima 475KS i 680 Nm obrtnog momenta.

 

dahler 3 01.jpg

 

U vesti se ne navodi podatak o ubrzanju do 100 km/h, pa podsećanje da fabrički BMW M340i sa 374KS i 500 Nm do 100 km/h stiže za 4.5 sekundi i može do el. ograničenih 250 km/h. Pored pojačanja motora, Dahler je za ''trojku'' predvideo i sportski podešeno oslanjanje, set alu točkova od 20 inča, izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i prednji spojler i crnu prednju masku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

3D Design BMW Serije 3 Touring

 

3d 3 002.jpg

 

Japanski 3D Design svoj program namenjen doterivanju BMW-a Serije 3 sada nudi i za njegovu karavansku verziju.

 

3d 3 001.jpg

 

Kupcima Serije 3 Touring su tako dostupni aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, set pragova, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor), sportski izduvni sistem, 20-inčni alu točkovi (u više boja), modifikovano oslanjanje, opciona bočna dekorativna linija, kao i novi elementi za unutrašnjost (alu pedale, nove patosnice, detalji od ugljeničnih vlakana).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers video: Proba BMW Serije 3

 

Brzi pregled Serije 3 u pogledu njenih performansi, upravljivosti, unutrašnjosti, opreme i praktičnosti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: BMW M340i Touring

 

Karavan čija cene kreće negde od 35.000 evra, zavisno od motora i opreme eto je lagano i na 50.000 evra...al' se za te pare dobija verovatno jedini auto koji može da zatreba jer ispunjava ''sve'' moguće prohteve:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 320d xDrive na testu Auto magazina

 

s3 nji nas.jpg

 

BMW serije 3 je toliko specifičan auto u pogledu voznih karakteristika da nema baš mnogo konkurenata. Nova generacija je konstruisana tako da već standardni modeli bez problema mogu na trkačku stazu. Koliko je BMW samouveren i siguran u svoj proizvod, iz prve ruke smo saznali pre godinu i po dana na ekskluzivnoj međunarodnoj prezentaciji, održanoj u Portugaliji. Među malobrojnim novinarima iz celog sveta našla se i ekipa Auto magazina. Iznenadilo nas je što je BMW odlučio da test ruta vodi ne samo lokalnim putevima duž obale, već su nas doveli na stazu Algarve koja služi i kao test poligon za bolide Formule 1. Ideja je bila da standardni auto (doduše, najjači M340i xDrive sa 374 KS) sa standardnim M Sport ogibljenjem, kakvim može da bude opremljen i 320d, isprobamo u ekstremnim okolnostima - na stazi. Pokazalo se da je auto dorastao najtežim izazovima i da je razlika u ležanju u krivinama u odnosu na prethodni F30 zaista velika.

 

s3 nji032.jpg

 

Nova ''trojka'' se, bukvalno, ponaša kao auto spremljen za trke. Za sve to je zaslužan novi dizajn amortizera koji imaju cilindar unutar cilindra. Red je da ''trojku'' testiramo na domaćem terenu, u uslovima beogradskog saobraćaja. Na test smo dobili primerak sa oznakom 320d xDrive. Nije opremljen M Sport paketom, već je u pitanju Luxury Line.

 

s3 nji031.jpg

 

Odmah se primećuje nešto drugačiji prednji branik, sa manje naglašenim usisnicima vazduha i hromiranim lajsnama oko maglenki. Slična je estetika i na zadnjim branicima. Tu su i hromirane lajsne prozora, koje uz ''sitan vez'' na alu-felnama prečnika 18 inča doprinose elegantnijoj atmosferi u odnosu na sportske linije opreme.

 

s3 nji030.jpg

 

Inače, od sada svaka ''trojka'' ima duple završetke izduva. Prave, razume se. Odmah smo primetili i laserske farove koji se od svih drugih (''trojka'' ima nekoliko varijanti farova) razlikuju po plavim linijama na optičkim elementima.

 

s3 nji029.jpg

 

Unutrašnjost je u braon tonovima. Koža na sedištima se podrazumeva. Ko nije ljubitelj aluminijumskih detalja uživaće u aplikacijama od lakovanog drveta. Može da se poruči i mat drvo, sa izraženim porama. Idealno za taktilno ali i vizuelno uživanje. Ovo je pravi primer da BMW serije 3 itekako može da bude konzervativan ukoliko to kupac želi.

 

s3 nji028.jpg

 

Treba imati u vidu da, bez obzira na liniju opreme, auto može da se konfiguriše tako da zadovolji sve potrebe vozača. Na primer, sedišta primerka sa testa nemaju izvlačenja donjeg dela, ali ni lumbalnu podršku, tako da ako ste navikli da budu duža i da imate dodatna podešavanja treba razmisliti o doplatama.

 

s3 nji027.jpg

 

Čak možete da poručite i polu-analogne instrumente, ali nekako nije red kad su digitalni prava novost i glavna atrakcija. Prethodnik (F30) je imao vrlo kvalitetan enterijer i najviši nivo završne obrade za D segment. Novi G20 ima još više površina pod mekim materijalima, teksture su sofisticiranije, a dizajn elegantniji.

 

s3 nji026.jpg

 

Komandna tabla je od posebno mekog sunđerasto-gumastog materijala, sa atraktivnim štepom koji uokviruje i senilo instrumenata. Znaci pažnje su na svakom koraku, sa više nego ikad aluminijumskih detalja, što u vidu lajsni, što na prekidačima i tasterima. Tvrda plastika je svedena na minimum, pa je nova ''trojka'' u pogledu materijala praktično na nivou aktuelne ''petice''. Ambijentalno osvetljenje je još bogatije, a promenjena je i pozicija tastera za startovanje motora koji je sada uz ručicu menjača, baš kao i na svim drugim najnovijim BMW modelima. U tom kontekstu prekidač svetala više nije okrugli preklopnik, već je u vidu tastera.

 

s3 nji025.jpg

 

Ponuda prostora je takva da najnoviji BMW Serije 3 ima veće međuosovinsko rastojanje i veću širinu od Serije 5 (E39) koji se proizvodio do 2003. godine. Pozadi se zaista komforno sedi, tako da i visoki putnici imaju dovoljno mesta za glavu i noge čak i na dužim putovanjima. Lepa vest je da sada u ''trojku'' pozadi mogu da stanu tri dečija sedišta jedno do drugog.

 

s3 nji024.jpg

 

Naš test primerak ima trozonsku klimu i dva USB tip-C konektora za putnike pozadi. Generalno, oprema je toliko bogata da čini skoro 40% vrednosti vozila.

 

s3 nji023.jpg

 

Na primer, tu je ogroman hed-ap displej na kome se vide ne samo brzinomer, obrtomer i navigacija, već i radio stanice, odnosno numere u trenutku kada ih menjate.

 

s3 nji022.jpg

 

Kao i kod BMW-a X5, Serija 3 pamti poslednjih 50 metara puta, tako da se auto sam isparkirava unazad. Automatsko parkiranje se podrazumeva. Ko želi, može da doplati za pojačavanje zvuka i menjanje stanica gestikulacijom. Tu je i bežični punjač telefona, a test primerak je opremljen i atraktivnim hologramskim osvetljenjem prostora oko vozila, uključujući i osvetljenje u kvakama.

 

s3 nji021.jpg

 

Moramo da pomenemo i beskontaktno otključavanje, kao i otvaranje prtljažnika zamahivanjem nogom što je od velike koristi kada su vam ruke pune. Laserski farovi svoje najbolje karakteristike pokazuju kada nema ulične rasvete. Automatski aktiviraju duga svetla a njihov snop ''preskače'' druga vozila vozila, tako da bolje vide čak i oni koji voze ispred vas. Vrhunsko ozvučenje koje auto pretvara u koncertnu dvoranu da i ne pominjemo. Opremom bismo mogli da ispunimo nekoliko strana, ali ono što je zaista prioritet broj jedan na novoj Seriji 3 su vozne karakteristike.

Specifično ogibljenje, koje svoj maksimum pokazuje na stazi, po gradu je vrlo komforno. Sitne neravnine i kaldrmu odlično upija, prelaženje preko češljeva nežno upija, dok preko rupa ume da bude relativno tvrd, što je i razumljivo za ovakav auto. Pod haubom je jača varijanta 2.0 dizelaša od 190 konja - 320d i to sa xDrive pogonom na sva četiri točka. Automatski menjač sa osam brzina (standard uz 4×4) jeste skuplji u odnosu na manuelni, ali zato omogućava pravo uživanje u vožnji.

 

s3 nji019.jpg

 

Brži je od njega i to za dve desetinke prilikom ubrzanja do stotke, odnosno tri desetinke u varijanti sa zadnjim pogonom. U Comfort modu je vrlo opušten, menja brzine rano i to tako da kazaljka obrtomera padne na svega hiljadu obrtaja.

 

s3 nji018.jpg

 

Čak i u tim situacijama reaguje trenutno na komandu gasa, bez i najmanje zadrške. Naravno, u tom režimu ne možete očekivati maksimalne performanse, ali nekih osamdeset posto je raspoloživo u svakom trenutku. To znači da je obezbeđena ne samo tečna, već i vrlo žustra vožnja zahvaljujući velikom obrtnom momentu od 400 Nm.

 

s3 nji017.jpg

 

Za svakodnevnu vožnju po gradu i auto-putu ''komfort'' mod je više nego taman. Međuubrzanja su izuzetno snažna pri velikim putnim brzinama, ako se uzme u obzir da je pod haubom 2.0 dizelaš od 190 KS. Sa lakoćom ubrzava sa 150 na 200 km/h, tako da opušteno možete i jurnjavu na Autobanu.

 

s3 nji016.jpg

 

Novina je uvođenje električne ručne koja ima auto-hold funkciju, pa na semaforima možete da skinete nogu sa kočnice. Nova ručica menjača ima ''P'' taster drugačije pozicioniran; nije više na vrhu kao ranije, već na ''leđnom'' delu. Smatramo da je prethodno rešenje ergonomski bilo bolje.

 

s3 nji015.jpg

 

Red je da isprobamo ''sport'' mod. Menja se karakter motora, mnogo snažnije prima gas pri manjem pritisku papučice, volan postaje teži a ogibljenje zategnutije. To nije sve. Sportska verzija automatskog menjača ima sopstveni ''sport'' mod tako da smo na još jednom stepenu prenosa niže.

 

s3 nji014.jpg

 

Motor je sada spreman da isporuči maksimum snage u bilo kom trenutku. Nema zbunjivanja na patosiranje gasa, jednostavno reaguje kao da vam čita misli. ''Sport'' režim menjača će vam dopustiti da ga u manuelnom modu zavrtite u crveno područje, sve do limitera.

 

s3 nji013.jpg

 

Čak i tada neće sam šaltati u brzinu više. Jedini je problem za manuelnu promenu je preveliki broj brzina. Reakcija komandi na volanu je izuzetno brza, ali nije jednostavno kliktati sa sedme na drugu. Automatski mod je ionako efikasniji od većine vozača, što govori i dosta niža potrošnja u odnosu na verziju sa manuelnim menjačem.

 

s3 nji012.jpg

 

Kada smo već kod toga, prosek testa je bio 6.8 l/100 km, uglavnom gradske vožnje. Pri 130 km/h troši oko 6, a po najvećoj gužvi u špicu ne ide preko 8 litara. Cena kreće od 34.490 evra za 318d sa 150 konja, dok za BMW 320d treba doplatiti oko 1.800 evra. Ko želi, može da poruči 320d xDrive, 330i, kao i vrhunski M340i xDrive.

 

s3 nji050.jpg

 

Za koji god da se odlučite, BMW Serije 3 pruža jedinstveni osećaj u vožnji. U šali kažemo, čak i kada stoji; dovoljno je da namotate volan i auto će se nagnuti u tu stranu. A i jedno je sigurno - lepša polovina vam garantovano neće zameriti na izboru.

Među novitetima na Seriji 3 je personalni asistent. Glasovnim komandama možete da aktivirate mnoge funkcije i podešavanja, koja su daleko šira nego ranije. Tako možete da naredite uključivanje grejanja sedišta, temperature klime, destinaciju, da promenite boju ambijentalnog osvetljenja, ali i da se zabavite.

 

s3 nji009.jpg

 

Na primer, ako kažete da vam je dosadno, auto će vam predložiti sportski mod i na centralnom displeju prikazaće grafik snage i maksimalnog obrtnog momenta. Na žalost, neke funkcije ne rade u našoj zemlji. Ne možete da pitate za vremensku prognozu, a nema ni zanimljivih odgovora na vašu konstataciju da ste umorni. Tada bi vam auto spustio temperaturu klime i pronašao veselu muziku na radiju kako bi vas razbudio.

 

s3 nji008.jpg

 

Jedna od stavki koja je pozajmljena sa novog X5 je pamćenje poslednjih 50 metara puta. To je od velike koristi kada ste se uparkirali unapred na nezgodno mesto koje zahteva dosta manevrisanja. Serija 3 će se sama isparkirati unazad a senzori će voditi računa da nešto ne zakači. Automatsko parkiranje gde auto sam kontroliše volan, kočnicu i gas se podrazumeva.

 

s3 nji007.jpg

 

Potpuno digitalni instrumenti su novost i slični su kao u drugim najnovijim modelima BMW-a, sa obrtomerom koji ima kontra-smer u odnosu na kazaljku sata.

 

s3 nji006.jpg

 

Konstruktori su nam još u neformalnom ćaskanju na prezentaciji u Portugaliji rekli da je na taj način na displej stalo više informacija.

 

s3 nji005.jpg

 

Unutar obrtomera mogu da budu, na primer, indikatori isporuke snage i obrtnog momenta, ali i uživo praćenje G sile.

 

s3 nji004.jpg

 

Koliko je G20 kompleksan automobil pokazuju i brojna podešavanja. Meni je izuzetno pregledan i jednostavan za korišćenje, bez ikakvih komplikacija.

 

s3 nji003.jpg

 

Kao i do sada, kroz njega se kreće džojstikom sa tačpedom, a možete i direktno prstom, preko displeja. Dobar primer za detaljna podešavanja je treća zona klime. Možete da je sinhronizujete sa prednjim, da podesite posebnu temperaturu ali i da deaktivirate tastere ako se deca zaigraju.

 

s3 nji002.jpg

 

BMW Serije 3 je opremljen svim mogućim bezbednosnim sistemima. Doduše, neki od njih se doplaćuju, kao što je poluautonomna vožnja, kod koje auto sam održava sredinu trake i u krivinama, kao i odstojanje od vozila ispred. Test primerak to nema, ali zato ima aktivnu asistenciju volana ukoliko se približite liniji. Automatsko kočenje sa prepoznavanjem pešaka se podrazumeva. Sve ovo detaljno možete da podesite, pa i da isključite po potrebi.

 

s3 nji001.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer video: BMW Serije 3 Touring

 

Najveći rival karavanu koji se pravi preko 30 godina danas više nisu drugi karavani limuzina D segmenta, nego SUV modeli:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi BMW M3 (G80)

 

Treba podsetiti da je šef BMW-ove M divizije Markus Flasch nedavno već potvrdio da će promocija novih generacija modela M3 Sedan i M4 Coupe biti održana u septembru ove godine. Ovi modeli će pod haubom imati 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji će ''raspolagati sa do 510KS'' (taj najjači je Competition verzija), a biće upareni sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Pored toga, Flasch kaže da će biti dostupni u verzijama sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka. U paketu za novi M3 i M4 će se naći i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), M alu točkovi, sportsko oslanjanje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW M340i xDrive Touring

 

3.0 redni šestak Turbo sa 374KS/500Nm i pogonom na svim točkovima. Ovako u praksi izgledaju njegove performanse (4.5 sekunde do stotke i maksimalna brzina 250 km/h):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: BMW G80 M3

 

Vožnja kamufliranog prototipa budućeg M3 koji izlazi za par meseci:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland video: Test BMW 330e

 

Plug-in hibrid verzija popularne Serije 3...koja ima manji gepek zbog toga:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2021. BMW M3

 

rsz_2021-bmw-m3-rendering_01.jpg

 

Da, izgledaće otprilike ovako.
Svake nedelje se pojavi sadržaj o budućim M3/M4 modelima (zvanična dupla premijera najavljena tokom Septembra), na osnovu kojeg se manje ili više nagađa o tome kako će izgledati.

 

2021-bmw-m3-rendering 02.jpg

 

Ali, danas imamo posebnu poslasticu jer je testno vozilo budućeg M3 uhvaćeno u saobraćaju pored M4. To su odmah iskoristili sa sajta Kolesa i napravili realistični render budućeg M3. To je još uvek nezvaničan izgled, ali je realno da će pravi M3 biti po izgledu izuzetno blizak ovom renderu. Još je rano govoriti da li je BMW testirao verziju sa pogonom na zadnje točkove ili model xDrive (pogon na svim točkovima). Imajući u vidu agresivniji dizajn felni, moguće da je ovo buduća Competition varijanta, što znači pogon na svim točkovima, automatik sa dvostrukim kvačilom i redni šestak sa nešto više od 500 konja.

 

2021-bmw-m3-and-m4-spy 01.jpg 2021-bmw-m3-and-m4-spy 02.jpg 2021-bmw-m3-sedan-and-m4-coupe-spy 03.jpg

2021-bmw-m3-and-m4-spy 04.jpg 2021-bmw-m3-and-m4-spy 05.jpg 2021-bmw-m3-spy 06.jpg

 

Kao što je rečeno, tokom Septembra će biti zvanično predstavljanje M3/M4, u salonima su od sledeće godine. Posle stiže i kabriolet varijanta, ali ne i M4 Gran Coupe.

Najmoćniji model Serije 3/4 ipak neće biti nijedan sa SUS motorima, već i4 Gran Coupe...samo što će on biti i najskuplji od svih.

 

2021-bmw-m3-spy 07.jpg 2021-bmw-m3-spy 08.jpg 2021-bmw-m3-spy 09.jpg

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M340i xDrive Touring First Edition

 

205268-bmw 340 04.jpg

 

BMW Individual se ovog leta pobrinuo za novo specijalno izdanje BMW-ovog karavana M340i xDrive Touring. M340i xDrive Touring First Edition će biti ponuđen u ograničenoj seriji od samo 340 primeraka, a jedan od upadljivih znakova raspoznavanja biće i boja BMW Individual Frozen Dark Grey.

 

bmw 340 03.jpg

 

Tu su i crni elementi (poput okvira stakala), gloss black prednji ''bubrezi'' i detalji na branicima, pa 19-inčni M alu točkovi, M Performance kočnice i crvena kočiona klešta, kao i BMW M Performance zadnji difuzor od ugljeničnih vlakana.

 

205269-bmw 340 02.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni BMW Individual koža (u Silverstone i Fjord Blue kombinaciji), sigurnosni pojasevi sa M logom, kao i oznaka ''First Edition 1/340''.

 

205270-bmw 340 01.jpg

 

Deo standardne opreme ovde čine i laserska svetla, adaptivno M oslanjanje, Parking Assistant, bežično punjenje telefona, HiFi sistem... Pod haubom je 3.0 šestocilindrični turbo benzinac sa 374KS i 500 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi BMW M3

 

bmw m3 104.jpg

 

Iz BMW-ove M divizije su već ranije najavili da će promocija novih generacija modela M3 Sedan i M4 Coupe biti održana u septembru ove godine.

 

bmw m3 103.jpg

 

Ovi modeli će pod haubom imati 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji će raspolagati sa 480KS odnosno 510KS (taj najjači je Competition verzija), a biće upareni sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

bmw m3 102.jpg

 

Osim toga, novi M3 i M4 će biti dostupni u verzijama sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka.

 

bmw m3 101.jpg

 

U paketu za novi M3 će se naći i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), M alu točkovi, sportsko oslanjanje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan... Do zvanične promocije, pred nama je set najnovijih špijunskih slika koje potvrđuju da će i novi M3 imati velike prednje ''bubrege'' poput nedavno promovisane Serije 4 Coupe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

FFR BMW M340i sa 500KS

 

ffr03.jpg

 

Dok svet čeka septembar i najavljenu premijeru novog BMW-a M3 (sa 480KS odnosno 510 KS u Competition verziji), tjuner FFR je doradio BMW M340i koji nestrpljivim kupcima ''trojke'' već sada nudi 500 konja.

 

ffr02.jpg

 

Šestocilindrični motor u BMW-u M340i je pojačan na 500KS i 700 Nm obrtnog momenta (pre svega reprogramirana ECU jedinica i sportski izduvni sistem) pa je najveća brzina povećana na 305 km/h.

 

ffr01.jpg

 

Automobil privlači pažnju i Java Green metalik bojom, modifikovani oslanjanjem, novim distancijalima, M Performance kočnicama, kočionim kleštima u Java Green boji, BMW M Performance alu točkovima od 20 inča, kao i elementima od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji spojler, zadnji difuzor, kućišta retrovizora).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda i BMW M3 Touring

 

205811-bmw m3 001.jpg

 

Novi BMW M3 Sedan i M4 Coupe su još ranije potvrđeni za septembar ove godine, dok neki mediji sada navode da je moguće da Nemci ponude i karavanski M3 Touring. Ipak, to se neće desiti tako skoro. Naime, ako je verovati ''pouzdanim izvorima'' M3 Touring je navodno ''dobio zeleno svetlo'', ali se neće pojaviti pre 2023. godine. U tom slučaju, Audi RS4 Avant i Mercedes AMG C63 Estate dobijaju ozbiljnog rivala. Ako se M3 Touring zaista i pojavi, pod haubom se očekuje 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji će raspolagati sa 480KS odnosno 510KS (u Competition verziji), u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Takođe, poput M3 Sedana i M4 Coupea, trebalo bi da bude dostupan u verzijama sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen BMW M3 Touring

 

bmw m3 touring 2022.jpg

 

Pre nekoliko dana se nezvanično pričalo o tome da bi BMW za nekoliko godina mogao da ponudi i karavanski M3 Touring, a u međuvremenu je i sam BMW M objavio jednu najavnu sliku time potvrdivši da M3 Touring zaista stiže. To znači da Audi RS4 Avant i Mercedes AMG C63 Estate dobijaju ozbiljnog rivala, ali ostaje pitanje kada će se to tačno desiti (nezvanično se očekuje da to bude 2022. godine). U međuvremenu, novi M3 Sedan i M4 Coupe će premijeru imati već sledećeg meseca pa bi tada možda mogli da dobijemo i neke informacije o M3 Touringu.

Za M3 Touring se očekuje 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji će raspolagati sa 480KS odnosno 510KS (u Competition verziji), u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Takođe, poput M3 Sedana i M4 Coupea, trebalo bi da bude dostupan u verzijama sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka. Neki izvori takođe navode da bi u gami M3/M4 mogla da se nađe i Pure verzija sa 460KS, 6-stepenim manuelnim menjačem i zadnjim pogonom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako će izgledati BMW M3 Touring

 

bmw m3 touring 2021 04.jpg

 

BMW M je pre nekoliko dana potvrdio da će svoju ponudu obogatiti i M3 Touringom, a u međuvremenu su se pojavili brojni renderi koji pokazuju kakio će izgledati ovaj sportski karavan. M3 Touring bi po nekim izvorima trebalo da se pojavi tokom modelske godine 2022, dok će novi M3 Sedan i M4 Coupe premijeru imati već sledećeg meseca.

 

bmw m3 touring 2021 02.jpg

 

Za M3 Touring se očekuje sa 3.0 twin-turbo šestocilindričnim motorom koji će raspolagati sa 480KS, odnosno 510KS (u Competition verziji), u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

bmw m3 touring 2021 01.jpg

 

Takođe, poput M3 Sedana i M4 Coupea, trebalo bi da bude dostupan u verzijama sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka. Neki izvori takođe navode da bi u gami M3/M4 mogla da se nađe i Pure verzija sa 460KS, 6-stepenim manuelnim menjačem i zadnjim pogonom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test BMW 330i (G20)

 

Na testu je 2.0 benzinac sa 258 konja, pogon je ''samo'' pozadi.

U 318i je takođe 2.0 benzinac, ali u početnoj varijanti sa 156 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: BMW 330e

 

Osnova ovog plug-in hibrida je 2.0 benzinac, a zajedno sa elektromotorom ima 300 konja. To ga čini jednom od najjačih varijanti Serije 3 (bez M modela), a ujedno je i najekonomičnija verzija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW M340i Touring

 

Kaže Max da je ovo trenutno ultimativna varijanta Serije 3 (kad se sve uzme u obzir, počev od praktičnosti, performansi, cene...):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW M340i

 

3.0 šestak, ali više nije sa fabričkih 375 već ima 505 konja i 720 Nm (podignuto sa 500 Nm). Ubrzanje do stotke je palo za pola sekunde, pa je sada 3.9 umesto 4.4, a maksimalna brzina je otišla do celih 300 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...