Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW Serije 3 (G20) / BMW M3 (G80) / BMW i3

Recommended Posts

AC Schnitzer BMW Serije 3

 

shn bmw 001.jpg

 

Nemačka tjuning kuća AC Schnitzer u svojoj gami ima i kit za novu BMW-ovu Seriju 3 (G20), a najavljuje i da će kasnije paleta biti još šira.

 

shn bmw 002.jpg

 

Nova ''trojka'' je dobila AC Schnitzer aerodinamički paket (prednji spojler, pragovi, zadnji krovni spojler, spojler na prtljažniku), kao i nove opruge (auto je niži za 25 mm), novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika, komplet alu točkova od 19 ili 20 inča, AC Schnitzer oznake, doterani enterijer (sportski volan, koža, aluminijumske pedale, nove patosnice...), a u ponudi će kasnije biti i paketi za pojačanje benzinskih i dizel motora (za verzije 320i, 330i, M340i i 330d).

 

shn bmw 003.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi BMW M3

 

Pod haubom novog BMW-a M3 (G80) će biti 3.0 litarski twin-turbo šestocilindrični motor koji će u regularnoj verziji raspolagati sa 480KS odnosno sa 510KS u Competition varijanti. Kupcima će ovde biti dostupni 6-stepeni manuelni menjač i 8-stepeni automatik. Novost će predstavljati i M xDrive pogon na sva četiri točka, uz mogućnost da vozač snagu šalje i samo na zadnje točkove. U paketu za novi M3 će se naći i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), M alu točkovi, sportsko oslanjanje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW M3?

 

197333-bmw m3 novi.jpg

 

Pod haubom novog BMW-a M3 (G80) će biti 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji će u regularnoj verziji raspolagati sa 480KS odnosno sa 510KS u Competition varijanti. Kupcima će ovde biti dostupni 6-stepeni manuelni menjač i 8-stepeni automatik. Novost će predstavljati i M xDrive pogon na sva četiri točka, uz mogućnost da vozač snagu šalje i samo na zadnje točkove. U paketu za novi M3 će se naći i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), M alu točkovi, sportsko oslanjanje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M340i xDrive Touring

 

197474-bmw 340 003.jpg

 

U BMW-ovom čuvenom M odeljenju (u kojem privode kraju priču oko novog izdanja modela M3) za kupce koji preferiraju kombinaciju performansi i praktičnosti pripremili su karavansku verziju modela M340i xDrive koju pokreće trenutno najsnažniji benzinski motor koji se može dobiti u kombinaciji sa aktuelnom Serijom 3.

 

197475-bmw 340 002.jpg

 

Trolitarski redni 6-cilindarski turbobenzinski motor koji pokreće BMW M340i xDrive Touring razvija 374 KS i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se posredstvom 8-stepenog automatskog menjača distribuira na obe osovine.

 

bmw 340 001.jpg

 

Pomenute brojke su dovoljne da Touring od 0 do 100 km/h stiže za 4.5 sekundi i bez zadrške razvije elektronski ograničenih 250 km/h. Osnovna cena u Nemačkoj iznosi 63.250 evra, a uz prvo izdanje (First Edition) BMW će kupcima širom sveta ponuditi 340 primeraka sa karoserijom koja je ofarbana mat sivom bojom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test BMW M340i

 

Preko pola sata testa tokom kojih ćete saznati sve važno oko izgleda spolja, unutra i kakav je u vožnji ovaj svojevrsni ''M Light'', odnosno zvanično ''M Performance'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW potvrdio novi M3 i M4

 

197333-bmw m3 novi.jpg

 

Nakon što su procurile fotografije novih M3 i M4, čelnici BMW su indirektno potvrdili njihov razvoj. Međutim, predsednik BMW M odeljenja Markus Flaš je za ''Motoring'' istakao da neće stići na tržište do 2021. godine.

 

197399-bmw m3 001.jpg

 

Proizvodnja će početi krajem 2020. godine, pa se njihove premijere očekuju najranije na auto-salonima u drugoj polovini sledeće godine. ''Nismo ih zvanično potvrdili, ali mogu da vam kažem da ćemo najverovatnije ponuditi pogon na zadnjoj osovini i sva četiri točka, manuelne i automatske menjače u oba modela'', rekao je Flaš. Fotografije koje su dospele na internet pokazuju M3 na proizvodnoj liniji verovatno sa tvin-turbo rednim šestocilindarskim motorom, a Flaš je ranije najavio da će neka varijanta imati više od 510 KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2020. BMW M340i

 

3.0 redni turbo šestak sa 382 KS - M340i, a primerak sa testa je pun dodatne opreme:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M340d xDrive na sajmu u Ženevi

 

193407-bmw 3 02.jpg

 

Prethodnih godina dizel automobili su bili anatemisani, ali i dalje imaju snažno uporište na određenim tržištima kao što je Evropa. Zato ne čudi novi projekat BMW-a, jednog od proizvođača koji je ostao naverniji ovoj vrsti pogona. Bavarci će uskoro lansirati novu generaciju Serije 3 sa dizel pogonom u verziji sa visokim performansama. Kako prenose mediji specijalizovani za BMW, M340d xDrive bi trebalo da debituje u martu na prestižnom sajmu u Ženevi.

 

193408-bmw 3 01.jpg

 

Kao što sama oznaka govori imaće pogon na sva četiri točka, a pod haubom će se naći agregat iz X3 i X4 M40d modela. U pitanju je 3.0 TwinPower Turbo šestocilindraš sa 326 KS i 680 Nm s kojima SUV verzije ubrzavaju 0-100 km/h za 4.9 sekundi. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h, dok je prosečna potrošnja oko 7 l/100 km prema novim WLTP standardima. S obzirom da Serija 3 ima bolju aerudinamiku od X braće, te da će verovatno biti i lakša, očekuje se da bude i brža i ekonomičnija od krosovera. M340d će verovatno imati obe karoserijske verzije, i sedan i karavan, kao trenutno najsnažnija varijanta M340i xDrive u čijem slučaju je za 374 KS potrebno platiti oko 57.000 evra. Najsnažnija Serija 3 sa dizelom trenutno je 330d xDrive čija je početna cena oko 50.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi BMW M3

 

bmw m3 01.jpg

 

BMW je odmakao u razvoju naredne generacije svog M3 modela, a najnovije špijunske fotke otkrivaju da će ovaj sportski sedan imati izmenjenu rešetku, kao i prednja i zadnja svetla i zadnji branik. Osim toga, osveženi će biti točkovi i izduvne cevi, a unutar kabine možemo očekivati mnoštvo preuzetih elemenata iz Serije 3, uključujući sportska prednja sedišta, novi upravljač i presvlake. Ispod poklopca motora desiće se revolucionarna promena, pošto će ovo biti prvi M3 model za integralnim pogonom. Pokretaće ga 3.0 twin-turbo redni šestocilindarski motor koji će deliti sa novim X3 M i X4 M modelima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC Schnitzer BMW Serije 3 Touring

 

199140-ac 3 003.jpg

 

AC Schnitzer je nakon paketa za novu BMW-ovu Seriju 3 Sedan sada ponudila i kit za najnoviju Seriju 3 Touring.

 

199139-ac 3 002.jpg

 

I ova karavanska ''trojka'' je dobila AC Schnitzer aerodinamički paket (prednji spojler, pragovi, zadnji krovni spojler, zadnji difuor), crne prednje ''bubrege'', kao i nove opruge (auto je niži za 25 mm), novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika, komplet alu točkova od 19 ili 20 inča, AC Schnitzer oznake, doterani enterijer (sportski volan, koža, aluminijumske pedale, nove patosnice...), kao i kit za pojačanje motora u verziji 330d Touring (sa 265KS na 315KS).

 

199138-ac 3 001.jpg

 

U ponudi će kasnije biti i paketi za pojačanje verzija 320i, 330i i M340i.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: 2020. BMW Serije 3

 

Za sve koji ne znaju koja verzija Serije 3 je najbolja, evo testa u kome su obrađene ona početna 320i, zatim jača i skuplja 330i koja je do sada bila najprodavanija, zatim hibridna (PHEV) 330e, i ona koja je trenutno na vrhu ponude M340i, i koja će ostati na vrhu dok ne izađe nov M3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test 2020. BMW Serije 3

 

Pravi auspuh, lažni ventiacioni otvori na zadnjem braniku, drugačiji ne samo točkovi nego i dizajn prednjeg branika i ''bubrega'' zavisno od paketa opreme Serije 3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: BMW 330e vs Volvo S60 T8

 

Oba su plug-in hibridi, i kao što je nekada cifra fabričke potrošnje bila jedno od osnovnih merila koje nismo nikada mogli postići u praksi, danas je to broj kilometara koji fabrika tvrdi da automobili mogu preći samo na struju. Na testu klasične upotrebe, BMW je pokazao domet od 44 kilometara, a Volvo 40. Obe cifre su malo manje od onoga što fabrika kaže.

Pogledajte i ostale razlike između ova dva auta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. BMW 318i

 

bmw 318.jpg

 

BMW će od proleća osvežiti gamu Serije 3, uključujući i verzijom BMW 318i koja dobija 2.0 četvorocilindrični turbo benzinac. 2020. BMW 318i će biti dostupan kao Sedan (G20) i karavanski Touring (G21), a raspolaže sa 156KS i 250 Nm obrtnog momenta (u paru sa 8-stepenim automatskim menjačem). BMW 318i u Sedan verziji do 100 km/h ubrazva za 8.4 sekunde, postiže maksimalnih 223 km/h, troši 5.3-5.7 l/100 km i emituje 120-130 grama CO2 po km. BMW 318i Touring do 100 km/h stiže za 8.7 sekundi, može do 220 km/h, troši 5.7-6.2 l/100 km i emituje 130-140 grama CO2 po km.

 

Još jedna novost je mild hybrid sistem u Seriji 3 Sedan i Touring, standardno u svim verzijama modela 320d (320d / 320d xDrive Sedan, 320d / 320d xDrive Touring). U pitanju je 48-voltni sistem sa starter generatorom zaslužan i za dodatnih 11KS. Ovaj mild hybrid sistem dobijaju i modeli X3 i X4 (verzije X3 xDrive20d i X4 xDrive20d). Novosti ima i u gami Serije 1 što znači da BMW 120d sada standardno ima 2.0 četvorocilindrični dizelaš sa 190KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. BMW M340d

 

bmw m340d.jpg

 

BMW će od leta kupcima ponuditi model M340d modelske godine 2020. U vesti se navodi da će 2020 BMW M340d xDrive biti dostupan kao limuzina (G20) i karavanski Touring (G21), i to sa 250 kW/340KS i 700 Nm obrtnog momenta. Deo paketa ovde čine i 48-voltni mild hybrid sistem sa starter–generatorom i dodatnih 11KS, xDrive pogon na sva četiri točka, M sportski diferencijal, kao i DSC sistem i Sport Plus-Mod. BMW M340d će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 4.6 sekundi (Touring za 4.7 s), dok je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test 2020. BMW 330i Touring

 

U opštoj pomami za SUV modelima, porodice kao da su zaboravile da su karavani uvek bolji za vožnju od visokih SUV modela, praktični su koliko i SUV njihove veličine, obično su nešto jeftiniji od SUV automobila, a ima i onih koji su lepi :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020 BMW 330e Touring i BMW M340d xDrive

 

bmw 330e touring 002.jpg

 

BMW je za ženevski sajam automobila pripemio i nove verzije Serije 3. Pre svega, ističe se plug-in hybrid verzija karavana 330e Touring.

Ovde imamo kombinaciju 2,0 litarskog četvorocilindraša, elektromotora, baterija od 12 kWh i osmostepenog automatskog menjača, pri čemu kombinovana snaga iznosi 185 kW/252KS (privremeno može da iznosi 215 kW/292KS i 420 Nm uz XtraBoost funkciju). Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 6.1 sekundu, postiže maksimalnih 219 km/h, prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 1.7 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 39 grama po km. Moguća je i vožnja samo na elektropogon (pri brzinama do 140 km/h) kada može da pređe 55 do 68 km. BMW 330e Touring može da ima i pogon na sva četiri točka, dok zapremina prtljažnika iznosi 410 litara (sa oborenim zadnjim naslonima 1.420 litara). BMW će od leta kupcima ponuditi i verziju M340d xDrive modelske godine 2020.

 

bmw m340d.jpg

 

U vesti se navodi da će 2020 BMW M340d xDrive biti dostupan kao limuzina (G20) i karavanski Touring (G21), i to sa 250 kW/340KS i 700 Nm obrtnog momenta.

 

bmw m340d xdrive touring 01.jpg

 

Deo paketa ovde čine i 48-voltni mild hybrid sistem sa starter-generatorom i dodatnih 11KS, xDrive pogon na sva četiri točka, M sportski diferencijal, kao i DSC sistem i Sport Plus-Mod. BMW M340d xDrive će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 4.6 sekunde (Touring za 4.8 s), dok je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2020. BMW 330e

 

Poslednjih decenija kupovina Serije 3 je za obične ljude u najvećem broju značila dizel ispod haube. Ali, vremena su se promenila, pa bi to mesto mogla da zauzme ova ''e'' varijanta, tj. plug-in hibrid kome je osnova 2.0 turbo-benzinac, baterija ima 12 kWh. Samo na struju može da pređe do 60 kilometara maksimalnom brzinom do 100 km/h, ali u praksi to bude oko pola tog dometa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test 2020. BMW M340i

 

Preko 15.000 evra skuplji od 330i, ali dok ne stigne novi M3 ovaj M340i je najjača serija 3 koja postoji. Pogledajte vredi li tolike razlike u ceni:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: BMW 330i vs Genesis G70

 

Ok, odavno se zna da Nemci veoma dobro prave male premium limuzine. Međutim, problem je u tome što su sa svakom sledećom generacijom sve skuplje i skuplje, tako da onaj ko želi jači motor i veći (luksuzniji) paket opreme već treba da se pripremi na cenu mnogo bližu šest cifra u evrima nego ikada pre. One verzije bliže osnovnoj varijanti su dosta bolje sa cenom, ali...šta ako na tržištu postoji neko ko za cenu BMW, Audi ili Mercedes klot premium limuzine nudi isto tako premium limuzinu ali sa većim luksuzom i boljim performansama:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW 330e plug-in hibrid troši više goriva od prethodnog modela i benzinskog 330i

 

195287-bmw 330e 004.jpg

 

BMW proizvodi neke od najboljih automobila na tržištu, ali u svom prodajnom programu ima i vozila koja izazivaju određena pitanja.

Američka Agencija za zaštitu okoline (EPA) testira sve modele automobila i izdaje sertifikate o potrošnji na tržištu SAD-a. Ta Agencija je testirala plug-in hibrid BMW 330e xDrive i zaključila da štedljivi automobil, kad ne vozi na električnu energiju, troši više goriva od benzinskog 330i, ali ni tu nije kraj - novi 330e, koji bi trebalo da bude vrhunac tehnološkog razvoja, troši više goriva i od prethodne generacije 330e.

Sama baterija je dovoljna vožnju na električni pogon od 35 kilometara kod ove verzije s pogonom na sve točkove. Kao i prethodni model, ovaj BMW 330e razvija 248 KS (baziran je na dvolitarskom benzincu i elektromotoru). Uglavnom, EPA je testirala novi 330e i plug-in hibrid troši čak 9.41 litru goriva na 100 km u mešovitoj vožnji. Prethodna generacija je trošila 7.84 litra, a novi benzinski 330i 8.4 litra. BMW 330i ima 256 KS, dvolitarski turbobenzinac i isto ubrzanje do 100 km/h kao i hibrid - 5.6 sekundi. Novi plug-in hibrid je skuplji od prethodne generacije za 3.800 dolara i troši više goriva.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-Power BMW Serije 3

 

g-power 3 04.jpg

 

Iza oznake GP-510 krije se BMW M340i xDrive iz aktuelne Serije G20 čiji motor nakon sveobuhvatnog tretmana u nemačkoj tjuning kompaniji G-Power razvija 510 konjskih snaga.

 

g-power 3 03.jpg

 

BMW još nije predstavio M3 na osnovi aktuelne generacije Serije 3, a najsnažnija G20 ''trojka'' još uvek se krije iza oznake M340i xDrive (374 KS, 500 Nm, 4.4 sekunde od 0 do 100 km/h, 250 km/h) i koliko god čudno zvučalo nije impresionirala većinu onih koji je voze ili su je probali.

 

g-power 3 02.jpg

 

Zbog takvih i postoje tjuning kompanije kao što je G-Power gde su se ovaj put pozabavili BMW-om M340i xDrive. Vlasnici oba karoserijska oblika koji su spremni da izdvoje 5.840 evra će kući odvesti automobil sa oznakom GP-510 koja sugeriše da redni trolitarski 6-cilindarski biturbo motor razvija 510 KS i nudi 690 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3.7 sekundi.

 

g-power 3 01.jpg

 

Pored najsnažnije opcije, G-Power za BMW M340i xDrive nudi i dve slabije (i jeftinije) opcije. Oznaka GP-420 sa sobom donosi 420 KS i 600 Nm, a ''trojka'' u tom slučaju do stotke stiže za četiri sekunde. Cena dorade iznosi 1.695 evra. Cena za srednji nivo dorade (GP-470) iznosi 4.245 evra, a M340i xDrive u tom slučaju raspolaže sa 470 KS i 650 Nm najvećeg obrtnog momenta, što ga od 0 do 100 km/h ispaljuje za 3.8 sekundi, a sve tri ponuđene opcije razvijaju 300 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...