neshaoct 9592 Posted September 28, 2020 AutoTopNL video: BMW M340i xDrive Šestak 3.0 turbo sa 505 konja/720 Nm (fabrički je imao 374/500) na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 12, 2020 AutoTopNL video: BMW M340i xDrive Sa 505 konja/720 Nm na Autobanu - ispod haube je naknadno dorađen B58 3.0 šestak sa nekada 375 konja/500 Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 15, 2020 AC Schnitzer ACS3 Touring Bio je fabrički M340i Touring, sa posebnom (Individual) bojom....a, onda je odvežen u AC Schnitzer na doradu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 5, 2020 U Minhenu počela proizvodnja novog BMW-a M3 Više o novom BMW-u M3 možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 21, 2020 Novi BMW M3 sa M Performance elementima BMW je za novi M3 (kao i za M4) pripremio široku M Performance Parts ponudu koja podrazumeva atraktivne elemenate za eksterijer i enterijer. Što se spoljašnjosti tiče, tu su BMW M Performance aerodinamičke komponente od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), BMW M Performance kućišta retrovizora, kao i BMW M bočna dekoracija. Treba pomenuti i BMW M Performance točkove (od 20 do 21 inča, u više raspoloživih boja), doterano oslanjanje i kočioni sistem, a posebno BMW M Performance izduvni sistem sa centralno smeštenim izduvnim cevima. U enterijeru su BMW M Performance sportski volan sa alkantarom i markerom na 12 sati, kontrastni šavovi, sportske pedale od nerđajućeg čelika, posebne patosnice... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 6, 2020 Najavljen BMW M3 Touring BMW M je u avgustu potvrdio da će svoju ponudu obogatiti i M3 Touringom, a u međuvremenu se pojavio i BMW promo video u kome se na 1:20 minuta vidi deo ovog sportskog karavana. M3 Touring bi po nekim izvorima trebalo da se pojavi tokom modelske godine 2022,, i to sa 3,0 litarskim twin-turbo šestocilindričnim motorom koji će raspolagati sa 480KS i 550 Nm odnosno 510KS i 650 Nm (u Competition verziji). Ipak, za razliku od novog M3 Sedana i M4 Coupea, budući M3 Touring će po nekim izvorima biti dostupan samo u verziji sa pogonom na sva četiri točka i 8-stepenim automatskim menjačem. I ovde će se u opremi naći najnapredniji sistemi kontrole trakcije i stabilnosti. Najveća brzina je el. ograničena na 250 km/h, ali će uz opcioni M Driver's Package ta brzina biti 290 km/h. U paketu za novi M3 Touring će biti i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), hauba sa otvorima za vazduh, M alu točkovi, sportsko oslanjanje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 8, 2020 BMW 318d na testu Auto magazina Ne dozvolite da vas obeshrabri to što je BMW 318d najslabiji u gami. Iznenadićete se kad pogledate cifre na papiru posle test vožnje. O automobilu kao statusnom simbolu može da se napiše bezbroj stranica, pa ipak, BMW serije 3 u ovoj temi nekako zauzima posebno mesto. Možda se pozicija ''trojke'' kroz decenije menjala, ali danas je uglavnom voze obrazovani i uspešni ljudi, koji se ne razmeću dimenzijama i iznosu na bankovnim računima. Jednostavno, za svoje pare žele vrhunski inženjering i najbolje vozne karakteristike koje može da pruži jedan putnički automobil. Dakle, BMW serije 3 je postao ne toliko statusni simbol, već na neki način i pokazatelj tehničke kulture vlasnika. Nova trojka dostupna je od 32.990 evra, koliko košta osnovna verzija za 318i. Dizelaš 318d košta 37.290 evra. U tu cenu uključeni su automatska klima, alu-felne, LED farovi, senzor za kišu, električna ručna i multimedija dijagonale 8.8 inča sa blututom, šest zvučnika i dve USB utičnice. Opremu možete da dodajete sami po želji, a najpovoljnija varijanta je kada se odlučite za neku od već određenih konfiguracija koje je pripremio uvoznik. Primerak sa testa (318d) ima kožna sportska sedišta, ali bez elektro-podešavanja. Ima 18-ce, ali nema automatsko otvaranje prtljažnika, nema čak ni digitalne instrumente. Nema ni ''pamćenje'' poslednjih 50 metara sa automatskim isparkiravanjem unazad, a nema ni ličnog asistenta sa kojim možete da se ispričate. Sve te novotarije uvedene na ''trojci'' G20 jesu korisne i zanimljive, ali se isto tako može i bez njih. Ovo je trenutak kada uživate u automobilu zbog načina na koji se vozi, a ne samo zbog gedžeta. Da, i to je moguće, čak i sa 318d. BMW često ima običaj da deklariše manju snagu od stvarne, pogotovo na visoko-performansnim modelima. Po svoj prilici slično je i sa daleko slabijim motorima. Iznenadilo nas je kako se 2.0 dizelaš od 150 konja ponaša u novoj trojci. Pre toga smo testirali redizajnirani X1 sa istom mašinom, gde je takođe subjektivni osećaj bio kao da vozimo ne-premium konkurenta sa 190 konjskih snaga. I ne samo to, kompletan ugođaj za volanom je takav da ''trojku'' možemo da nazovemo premiumom među premiumima. Usklađenost motora i osmostepenog automatskog menjača je takva da imate osećaj da vam auto čita misli. Reakcija na komandu gasa je brža nego kod najboljeg ne-premium konkurenta. Jednostavno, motor i menjač imaju odgovor na svaku situaciju, pa i onda kada ste neodlučni, nervozni ili raspoloženi za izvlačenje maksimuma iz mašine. Nema nikakvog čekanja, oklevanja i razmišljanja mehanike i elektronike. Bitno je i kako su programirani režimi vožnje. Recimo, Comfort je glavni mod, sa njim palite auto. Podešen je tako da bude i štedljiv i brz. U suštini, ako želite da vozite opušteno i štedljivo, nemate potrebu za Eco režimom. Menjač će menjati brzine tako da kazaljka obrtomera pada na hiljadu obrtaja, sa gotovo trenutnom reakcijom na zahtev momentalne isporuke veće količine snage ukoliko je to potrebno. Ako ste za žustriju vožnju, ne morate odmah da taster pored ručice menjača prebacujete u Sport. Dovoljno je da samu ručicu gurnete ulevo. Ovako još uvek niste promenili mapu ubrizgavanja, već je samo menjač u sport režimu, držeći motor na nešto višim obrtajima. Sasvim dovoljno da bez stresa izvedete prestrojavanje. U tom ''ulevo'' položaju je deaktiviran i start-stop sistem; umesto da tražite dugme za njegovo isključivanje, dovoljno je da pomerite ručicu menjača. Shvatamo da je velika prednost što je ona postavljena na tradicionalnom mestu, na dohvat ruke, tako da sa lakoćom možemo da promenimo karakter automobila bez gledanja u sitne dugmiće. Ipak, za maksimalne performanse moramo i to - klikćemo ''sport'' mod. Naša ''trojka'' nema adaptivno oslanjanje, pa se menja način rada sistema ubrizgavanja, a volan postaje teži. Ovde nastaje situacija sa početka priče. Ako biste za volan postavili iskusnog vozača i pitali ga da proceni snagu automobila na osnovu međuubrzanja, čak i na brzinama većim od 130 km/h velika većina ne bi pomislila da vozi 318d sa deklarisanih 150 konja, već jaču verziju. Jednostavno, auto puca od snage i u režimima gde drugi, očekivano, posustaju. Naravno, razlika u odnosu na 320d postoji, ali je suština u tome da se nećete razočarati ni u 318d. Inače, primetili smo da elektronika ''trojke'' ređe aktivira Coasting funkciju u Comfort modu nego što je to slučaj kod X1 sa istim motorom. Narodski rečeno, kad pustite gas menjač ne ostaje u brzini, već je na ''leru'' u cilju uštede goriva. Čim ponovo pritisnete gas ili kočnicu vraća se u brzinu. U Eco modu ova funkcija je još izraženija, s tim što nema rekuperacije kada je ona aktivna. Upravljanje je posebna priča. To je nešto po čemu je BMW jedinstven; direktan volan dobro prenosi informacije sa podloge pa nemate onaj osećaj da je servo prejak. Već smo pomenuli da test primerak nema adaptivno ogibljenje. Sa standardnim ume nešto više da zapliva preko prevoja i ulegnuća, sitne upija veoma dobro, dok preko većih rupa možete da očekujete tvrđu reakciju. Sa adaptivnim oslanjanjem ''trojka'' je nešto mekša u komfort modu, dok je u sportskom auto dosta više ukrućen, sa kraćim hodom elemenata ogibljenja. Da li je BMW 318d porodična ili poslovna limuzina? Ukratko, može da bude i jedno i drugo. Nije baš zamišljena kao prevozno sredstvo za top menadžment, ali bez problema pozadi mogu da sede i visoke osobe, što i nije tako čest slučaj u novijim modelima D segmenta. Za dvoje je taman, dok će za trećeg već biti tesno. Sa druge strane, nova ''trojka'' je projektovana tako da bez problema možete da stavite tri dečija sedišta pozadi. O materijalima i završnoj obradi ne treba trošiti reči; G20 je trenutno jedan od najkvalitetnijih automobila na tržištu. Oprema je izuzetno bogata, a na kupcu je da odluči šta su mu prioriteti... Velika prednost sportskih sedišta u odnosu na standardna je ne samo to što imaju daleko bolju bočnu podršku, već i što imaju mogućnost podešavanja dužine ali i nagiba donjeg dela. Bočna podrška je elektro-podesiva, sa mogućnošću štelovanja širine u skladu sa gabaritima putnika. Naravno, možete da poručite i kompletna podešavanja na struju, sa memorijom. Konstruktori su se trudili da od ''trojke'' naprave haj-tek auto koji po svojoj opremi i bezbednosnim sistemima ne zaostaje za najskupljim i najvećim modelima BMW-a. U nekim detaljima su možda i preterali u insistiranju na standardima; na primer, auto će automatski zakočiti ukoliko prilikom vožnje unazad naiđete na prepreku. Tako neće doći do oštećenja karoserije ali može da bude problema ukoliko je uz parking mesto nepokošena trava. Može da se desi da vam auto uopšte ne dozvoli kretanje unazad zbog par travki ispred senzora. Na svu sreću, tu je dugme za njihovo isključivanje. BMW je za novu Seriju 3 pripremio nekoliko varijanti farova. Najbolja ima veliki broj LED elemenata koji se po potrebi uključuju i isključuju, čime se postiže efekat da snop ''preskače'' automobile ispred kako ne bi zaslepeo njihove vozače. Lako ćete je prepoznati po plavim detaljima unutar samog fara. Ovde je osnovna varijanta; u LED tehnologiji su sva svetla, čak i maglenke, s tim što su srednja i duga adaptivna, osvetljavajući nadolazeću krivinu. Osim iznenađujuće dobrih performansi za jedan motor od 150 konja, 2.0 dizelaš može da se pohvali i veoma niskom potrošnjom. Pri 130 km/h obrtomer je na svega 1.750 obrtaja i tada troši oko pet litara. Test smo završili sa 6.3 l/100 km i prosečnom brzinom od 21 km/h. Čak i kada ste u ekstremnoj gužvi, prosek potrošnje teško da može da pređe 7.5 l/100 km, sa sve uključenom klimom. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 26, 2020 JoeAchilles: Test 2021. BMW M340d Touring BMW M340d ili M340i - dizelaš ili benzinac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 20, 2021 BMW 3 Gran Limousine BMW je novu Seriju 3 u produženoj Li varijanti u Kini predstavio još početkom 2019. godine, a sada će takvu verziju moći da nabave i kupci u Indiji. U Indiji se ovaj model nudi sa dodatkom u imenu Gran Limousine, pri čemu je za 12 cm duži od obične ''trojke'', pa umesto 471 cm ima dužinu od 483 cm (treba pomenuti i da su zadnja vrata nešto duža). Serija 3 Gran Limousine ima za 11 cm duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na regularnu limuzinsku verziju (sada 296 cm), što će najviše osetiti putnici na zadnjim sedištima. U ponudi će se naći dizel verzija 320d, i benzinska varijanta 330i. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 8, 2021 BMW M3 na snegom prekrivenoj stazi Harama Iako je sneg, ipak je ovo snimljeno pokraj Madrida u Španiji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 19, 2021 BMW 330i Iconic Edition BMW je za neka tržišta pripremio specijalno i ograničeno izdanje aktuelne Serije 3 u limuzinskoj verziji. U pitanju je BMW 330i Iconic Edition koji će australijskim kupcima biti ponuđen u seriji od samo 200 primeraka (100 u Mineral White metalik i 100 u Sapphire Black boji). Svi primerci su sa M Sport paketom, poklopcima retrovizora od ugljeničnih vlakana, BMW Individual high-gloss Shadow Line detaljima, crnim prednjim ''bubrezima'', 19-inčnim alu točkovima u Jet Black finišu, kao i prednjim ''bubrezima'' sa osvetljenjem. Osim toga, u opremi su i adaptivno oslanjanje, M Sport kočnice, Live Cockpit Professional, Driving Assistant Professional... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 26, 2021 AutoTopNL: BMW 330i G20 2.0 turbo sa 260KS/400Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 3, 2021 ChasingCars: 2021. BMW 330e 330e je plug-in hibrid. Ima isti 2.0 turbo-motor kao 330i, ali ovde sa malo manje konja...međutim, ima i elektromotor od 110 konja i bateriju od 9 kWh. Ukupno, 330e raspolaže sa 292KS/420Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 9, 2021 OSV: BMW 330e 330e je plug-in hibrid koji kao osnovu koristi 2.0 benzinac iz 320i sa 184KS. Tu je električni motor i baterije, tako da samo na struju može da pređe do 60 kilometara. Performanse hibrida su tek malo slabije ako je karavan u pitanju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 12, 2021 Top Gear: 2021. BMW M3 M model oko kojeg je bilo najviše sukobljenih stavova...i to ne samo zbog novih ''bubrega'' ili uopšte dizajna celog auta. Pogledajte koliko su opravdana: AutoTrader: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 13, 2021 What Car?: 2021. BMW M3 BMW se nesumnjivo dosta potrudio oko novog M3/M4, ali je sve nekako ostalo u senci priče oko ''bubrega'', uopšte dizajna (pošto oni nisu jedina ''sporna'' dizajnerska stvar): CarAdvice: RemoveBeforeRace: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 19, 2021 CarWOW: BMW M3 vs Audi RS4 Pogledajte koji auto bolje izgleda spolja, unutra, koji brže startuje, koliko dobro koče...i ko brže spali gume? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 27, 2021 Testosteeron: 2021. BMW M3 Competition ''Isle of Man'' je ime ove BMW nijanse zelene boje: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 28, 2021 AutoTopNL: BMW M3 Competition Potpuno fabrički sa 510KS/650Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 29, 2021 Dahler BMW M340i BMW-ova Serija 3 može da se modifikuje u tjuning kući Dahler, gde su se pobrinuli i za verziju M340i (standardno ima 374KS i 500 Nm). Ovde su u ponudi dva Dahler paketa, pri čemu Stage 1 paket podrazumeva da je 3.0 šestocilindrični benzinac pojačan na 435KS i 610 Nm, dok Stage 2 znači da ima 455KS i 640 Nm obrtnog momenta. Osim pojačanja motora, Dahler je za ''trojku'' predvideo i sportski podešeno oslanjanje, set alu točkova od 20 inča sa Michelin Pilot 4S gumama, izduvni sistem od nerđajućeg čelika (4 izduvne cevi od po 90 mm), kao i elemente od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, kućišta retrovizora, zadnji spojler...). Cena za Dahler paket u vesti nije navedena. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 29, 2021 AutoTopNL: BMW M3 Competition Ubrzanje i najveća brzina: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 31, 2021 VreleGume video: BMW M3 Competition Ono kad je automobil stvoren za pistu, a može legalno da se vozi u redovnom saobraćaju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 1, 2021 3D Design BMW M340i Touring Japanski tjuner 3D Design svoj program namenjen doterivanju BMW-a Serije 3 nudi i za karavansku Touring verziju. Kupcima BMW-a M340i Touring su tako dostupni aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, set pragova, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor), sportski izduvni sistem, 20-inčni alu točkovi (u više boja), modifikovano oslanjanje, opciona bočna dekorativna linija, kao i novi elementi za unutrašnjost (alu pedale, nove patosnice, detalji od ugljeničnih vlakana). Takođe, automobil sada raspolaže sa 430 konja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 16, 2021 Harry'sGarage: Test 2021. BMW M3 Competition Jesu novi bubrezi privukli najviše pažnje, ali novi M3 ima još promena u odnosu na stari: 60 konja više, 100 Nm više, ali i 150 kilograma više i sa nikada većom cenom koja veoma lako dođe na 100.000 evra (kao što je ovaj na testu): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 16, 2021 Savagegeese: Test 2021. BMW 330e Izgleda i spolja i unutra kao umanjena Serija 5. U varijanti 330e ima 2.0 sa 4 cilindra i elektromotor, tako da auto ukupno raspolaže sa 292KS/400Nm (od benzinca 184KS/300Nm, od elektromotora 113KS/265Nm): Quote Share this post Link to post Share on other sites