Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW Serije 3 (G20) / BMW M3 (G80) / BMW i3

Recommended Posts

bmw%203%202017.jpg

 
Nakon prošlogodišnje promocije nove Serije 7 i nove Serije 5 (premijeru će verovatno imati na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu), na red stiže i potpuno nova Serija 3 (fabričke oznake G20). Na špijunskim slikama napravljenim u Nemačkoj je verovatno verzija 340i, a kako stvari sada stoje nova ''trojka'' će u gami imati turbo motore sa 3,4 i 6 cilindara. Automobil će koristiti CLAR platformu, biće dostupan u više karoserijskih verzija (Sedan, Touring, GT), a između ostalog će ga odlikovati duže međuosovinsko rastojanje, širi trag točkova, niže težište, manja težina, bolje kočnice, adaptivno oslanjanje, xDrive pogon sa bržom distribucijom obrtnog momenta, aktivno upravljanje, OLED / Laserska svetla, sistem polu-automatske vožnje...
 
preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i novi BMW Serije 3 (G20)

 

150325-bmw%20serije%203.jpg

 

Nakon prošlogodišnje promocije nove Serije 7 i nove Serije 5 koja će premijeru imati na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu, na red stiže i potpuno nova Serija 3 (fabričke oznake G20).

 

150362-bmw%203%204.jpg

 

Nova Serija 3 se očekuje tokom 2018. godine (mada su ranije neki izvori pominjali i kraj 2017.  godine), a njen mogući izgled možete videti na ovim renderima iz nemačkog Auto Bilda.

 

bmw%203%20444.jpg

 

Automobil će koristiti CLAR platformu, biće dostupan u više karoserijskih verzija (Sedan, Touring, GT), a između ostalog će ga odlikovati duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na sadašnji model (uz više mesta za noge putnika), širi trag točkova, niže težište, manja težina, bolje kočnice, adaptivno oslanjanje, veći komfor, xDrive pogon sa bržom distribucijom obrtnog momenta, aktivno upravljanje, OLED / Laserska svetla, moderniji enterijer sa head-up displejem i sistemi pomoći vozaču.

 

bmw%203%2044.jpg

 

Ovde treba pomenuti i aktivni lane-keeping assist, automatsko kočenje, samostalno parkiranje sa daljinskom komandom, sistem polu-autonomne vožnje (do 60 km/h)... Drugim rečima, nova Serija 3 bi trebalo da bude tehnološki lider u segmentu. Što se se motora tiče, u ponudi će biti agregati sa 3, 4 i 6 cilindara, kao i hibridna verzija. Sportske verzije (M3 i M4) će u novoj generaciji imati blizu 500KS, dok sadašnji modeli imaju 431KS. Sem Serije 3 Sedan (G20), u paleti nove ''trojke'' će biti i Touring (G21), Serija 3 GT (G24), kao i Serija 3 Sedan sa produženim međuosovinskim rastojanjem (G28) za Kinu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova generacija BMW-a Serije 3 bez Gran Turismo verzije

 

bmw%20gt%201111.jpg

 

Nakon što je BMW promovisao nove generacije Serije 5 koja, pažnju javnosti sada privlače informacije o potpuno novoj Seriji 3 (fabričke oznake G20), koja se u prodaji očekuje tokom 2018. godine. Sem Serije 3 Sedan (G20), u paleti nove ''trojke'' će biti i Touring (G21) i Serija 3 Sedan sa produženim međuosovinskim rastojanjem (G28) za Kinu, ali po poslednjim glasinama iz ponude će u novoj generaciji najverovatnije biti izbačena Serija 3 Gran Turismo. Tako će kupcima kao neka vrsta zamene preostati BMW Serije 4 Gran Coupe. Neki izvori iz BMW-a navode da su u kompaniji uvideli koliki je izazov prodavati oba modela, jedan pored drugog, pa je odluka da se u budućnosti pravi samo jedan od ova dva praktična modela, navodno bila prilično laka.

Nova Serija 3 će po ranijim najavama koristiti CLAR platformu, a između ostalog ovaj automobil će odlikovati za 7 cm duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na sadašnji model (uz više mesta za noge putnika), širi trag točkova, niže težište, manja težina (do 80 kg u odnosu na sadašnju generaciju), bolje kočnice, adaptivno oslanjanje, veći komfor, xDrive pogon sa bržom distribucijom obrtnog momenta, aktivno upravljanje, OLED / Laserska svetla, moderniji enterijer sa head-up displejem i sistemi pomoći vozaču. Ovde treba pomenuti i aktivni lane-keeping assist, automatsko kočenje, samostalno parkiranje sa daljinskom komandom, sistem polu-autonomne vožnje (do 60 km/h)... Drugim rečima, nova Serija 3 bi trebalo da bude tehnološki lider u segmentu. Što se se motora tiče, u ponudi će biti agregati sa 3, 4 i 6 cilindara, kao i hibridna verzija 330e sa 2.0 litarskim benzincem i elektromotorom. Takođe, pominje se i električna verzija, kao konkurent Teslinom Modelu 3. To bi trebalo da bude Serija 3 sa autonomijom od oko 300 milja (483 km), ali koja se ne očekuje pre kraja ove decenije. Sportske verzije (M3 i M4) će u novoj generaciji imati blizu 500KS, dok sadašnji modeli u regularnoj verziji imaju 431KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 3 u poslednjem kvartalu 2018.

 

175558-bmw 3 3.jpg

 

Nakon što je BMW promovisao novi crossover X2, a dok čekamo na novu Seriju 8 i Z4, pažnju javnosti privlače informacije o potpuno novoj Seriji 3 (fabričke oznake G20). Nova Serija 3 sedan će po poslednjim informacijama stići u četvrtom kvartalu ove godine, dok 2019. na red stiže i karavanski Touring. U najavi je ponovo i Serija 3 Sedan sa produženim međuosovinskim rastojanjem (G28), naravno za Kinu.

 

175559-bmw 3 33.jpg

 

Do tada, mogući izgled limuzinske verzije možete videti na ovim novim renderima iz nemačkog Auto Bilda. Automobil će po ranijim najavama koristiti CLAR platformu, a između ostalog će ga odlikovati duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na sadašnji model (uz više mesta za noge putnika), širi trag točkova, niže težište, manja težina (40 do 80 kg u odnosu na sadašnju generaciju), bolje kočnice, adaptivno oslanjanje, veći komfor, xDrive pogon sa bržom distribucijom obrtnog momenta, aktivno upravljanje, OLED / laserska svetla, moderniji enterijer sa head-up displejem i sistemi pomoći vozaču. Ovde treba pomenuti i aktivni lane-keeping assist, automatsko kočenje, samostalno parkiranje sa daljinskom komandom, sistem polu-autonomne vožnje... Što se se motora tiče, u ponudi će biti agregati sa 3,4 i 6 cilindara, pa mild i plug-in hibridna verzije, kao i električna BEV varijanta (ova potonja sa autonomijom od nekih 500 km).

 

bmw 3 bev.jpg

 

U gami će se naći tri šestocilindrične verzije, i to M340d xDrive M Performance (320KS/680 Nm), M340i M Performance (360KS) i M3 (462KS/570 Nm), pa 2.0 litarski četvorocilindraši 320i/325i/330i i 318d/320d/325d/330d, kao i 1.5 litarski trocilindraši u verzijama 316i sa 140KS/240 Nm i 316d sa 120KS/290 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 3: paleta motora

 

175558-bmw 3 3.jpg

 

U javnosti su se pojavile neke nove informacije o potpuno novoj BMW-ovoj Seriji 3 (fabričke oznake G20), pre svega što se tiče ponude motora. Nova Serija 3 sedan će inače po nekim vestima stići u četvrtom kvartalu ove godine, dok 2019. na red stiže i karavanski Touring. U najavi je ponovo i Serija 3 Sedan sa produženim međuosovinskim rastojanjem (G28), naravno za Kinu. Dakle, nova Serija 3 bi trebalo da bude dostupna u ovim kombinacijama motora, menjača i pogona:

 

Benzinske verzije:

  • BMW 318i | 136KS | Manuelni / Automatik | RWD
  • BMW 320i | 204KS | Manuelni / Automatik | RWD / xDrive
  • BMW 320i ED | 170KS | Manuelni / Automatik | RWD
  • BMW 330i | 265KS | Automatik | RWD / xDrive
  • BMW M340i | 380KS | Automatik | xDrive

 

Dizel verzije:

  • BMW 316d | 136KS | Manuelni / Automatik | RWD
  • BMW 318d | 163KS | Manuelni / Automatik | RWD
  • BMW 320d | 204KS | Manuelni / Automatik | RWD / xDrive
  • BMW 325d | 238KS | Automatik | RWD / xDrive
  • BMW 330d | 265KS | Automatik | RWD / xDrive
  • BMW M340d | 320-340KS | Automatik | xDrive

 

Plug-in-Hybrid verzije:

  • BMW 325e | 230KS | Automatik | xDrive
  • BMW 330e | 265KS | Automatik | xDrive

 

Tu nije kraj jer stižu i novi BMW M3 (nezvanično 462KS/570 Nm) i električna BEV varijanta (ova potonja sa autonomijom od nekih 500 km).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 3: novi renderi

 

178492-bmw 3 11.jpg

 

Dok čekamo na novu Seriju 8 i Z4, pažnju javnosti privlače informacije o potpuno novoj Seriji 3 (fabričke oznake G20). Nova Serija 3 sedan će po nekim informacijama stići u četvrtom kvartalu ove godine, dok 2019. na red stiže i karavanski Touring. U najavi je ponovo i Serija 3 Sedan sa produženim međuosovinskim rastojanjem (G28), naravno za Kinu.

 

178491-bmw 3 1.jpg

 

Do tada, mogući izgled limuzinske verzije možete videti na ovim novim renderima iz nemačkog Auto Bilda. Automobil će po ranijim najavama koristiti CLAR platformu, a između ostalog će ga odlikovati duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na sadašnji model (uz više mesta za noge putnika), širi trag točkova, niže težište, manja težina (40 do 80 kg u odnosu na sadašnju generaciju), bolje kočnice, adaptivno oslanjanje, veći komfor, xDrive pogon sa bržom distribucijom obrtnog momenta, aktivno upravljanje, OLED / laserska svetla, moderniji enterijer sa head-up displejem i sistemi pomoći vozaču.

 

178493-bmw 3 111.jpg

 

Ovde treba pomenuti i asistenciju u održavanju vozila u kolovoznoj traci, automatsko kočenje, samostalno parkiranje sa daljinskom komandom, sistem polu-autonomne vožnje. Što se se motora tiče, nova Serija 3 bi po nekim ranijim informacijama trebalo da bude dostupna u ovim kombinacijama motora, menjača i pogona:

 

Benzinske verzije:
BMW 318i | 136KS | Manuelni / Automatik | RWD
BMW 320i | 204KS | Manuelni / Automatik | RWD / xDrive
BMW 320i ED | 170KS | Manuelni / Automatik | RWD
BMW 330i | 265KS | Automatik | RWD / xDrive
BMW M340i | 380KS | Automatik | xDrive

 

Dizel verzije:
BMW 316d | 136KS | Manuelni / Automatik | RWD
BMW 318d | 163KS | Manuelni / Automatik | RWD
BMW 320d | 204KS | Manuelni / Automatik | RWD / xDrive
BMW 325d | 238KS | Automatik | RWD / xDrive
BMW 330d | 265KS | Automatik | RWD / xDrive
BMW M340d | 320-340KS | Automatik | xDrive

 

Plug-in-Hybrid verzije:
BMW 325e | 230KS | Automatik | xDrive
BMW 330e | 265KS | Automatik | xDrive

 

Tu nije kraj jer stižu i novi BMW M3 (tokom 2019. godine i sa do 500KS), kao i električna BEV varijanta (ova poslednja varijanta sa autonomijom od nekih 500 km).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi BMW Serije 3 (G20)

 

180989-bmw 3 1.jpg

 

Dok čekamo na premijeru Serije 8, pažnju javnosti privlače nove fotografije potpuno nove Serije 3 (fabričke oznake G20), naravno još uvek sa maskom. Nova Serija 3 Sedan će po nekim informacijama stići u četvrtom kvartalu ove godine, dok 2019. na red stiže i karavanski Touring. U najavi je ponovo i Serija 3 Sedan sa produženim međuosovinskim rastojanjem (G28), naravno za Kinu.

 

180990-bmw 3 11.jpg

 

Automobil će po ranijim najavama koristiti CLAR platformu, a između ostalog će ga odlikovati duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na sadašnji model (uz više mesta za noge putnika), širi trag točkova, niže težište, manja težina (40 do 80 kg u odnosu na sadašnju generaciju), bolje kočnice, adaptivno oslanjanje, veći komfor, xDrive pogon sa bržom distribucijom obrtnog momenta, aktivno upravljanje, OLED / laserska svetla, moderniji enterijer sa head-up displejem i sistemi pomoći vozaču.

 

180991-bmw 3 111.jpg

 

Ovde treba pomenuti i asistenciju u održavanju vozila u kolovoznoj traci, automatsko kočenje, samostalno parkiranje sa daljinskom komandom, sistem polu-autonomne vožnje...

Što se se motora tiče, nova Serija 3 bi po nekim ranijim informacijama trebalo da bude dostupna u ovim kombinacijama motora, menjača i pogona:

 

Benzinske verzije:

  • BMW 318i | 136KS | Manuelni / Automatik | RWD
  • BMW 320i | 204KS | Manuelni / Automatik | RWD / xDrive
  • BMW 320i ED | 170KS | Manuelni / Automatik | RWD
  • BMW 330i | 265KS | Automatik | RWD / xDrive
  • BMW M340i | 380KS | Automatik | xDrive

 

Dizel verzije:

  • BMW 316d | 136KS | Manuelni / Automatik | RWD
  • BMW 318d | 163KS | Manuelni / Automatik | RWD
  • BMW 320d | 204KS | Manuelni / Automatik | RWD / xDrive
  • BMW 325d | 238KS | Automatik | RWD / xDrive
  • BMW 330d | 265KS | Automatik | RWD / xDrive
  • BMW M340d | 320-340KS | Automatik | xDrive

 

Plug-in-Hybrid verzije:

  • BMW 325e | 230KS | Automatik | xDrive
  • BMW 330e | 265KS | Automatik | xDrive

Tu nije kraj jer stižu i novi BMW M3 (tokom 2019. godine i sa do 500KS), kao i električna BEV varijanta (ova potonja sa autonomijom od nekih 500 km). Novi M3 (kao i budući M4 i eventualni M4 Gran Coupe) bi trebalo da dobije šestocilindrični turbo benzinski motor pod kodnom oznakom S58. S58 neće biti potpuno novi motor već će se više raditi o evoluciji postojećeg S55 3.0 litarskog agregata iz sadašnjih modela M3 i M4. Kod sledeće generacije M3 i M4 će možda biti primenjen i mild hybrid sistem, pa će ukupna snaga iznositi nekih 500KS. Kod novog M3 i M4 će inače biti upotrebljeno još više ugljeničnih vlakana za smanjenje težine, pa će i performanse biti još bolje nego sada. U M paketu će se u svakom slučaju naći i agresivniji aero body kit, sportski podešeno oslanjanje, high-performance kočnice, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i M volanom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW M3 sa 470KS stiže 2020. godine

 

171333-bmw m3 33.jpg

 

U oktobru će na sajmu automobila u Parizu premijerno biti predstavljena sedma generacija BMW-a Serije 3, a već početkom 2020. godine u prodaju će stići novi BMW M3 pojačan na 470 KS, uz masu smanjenu za oko 65 kilograma. Biće snažniji, a na vagu će donositi manju masu. Pod haubom će se nalaziti modifikovana verzija 3-litarskog rednog turbo benzinskog 6-cilindraša oznake S58, koji se već ugrađuje u modele X3 M i X4 M. Naravno, uz novi BMW M3 identičan motor koristiće i BMW M4. Zanimljivo, tehnologija ubrizgavanja vode, premijerno predstavljena u aktuelnom modelu BMW M4 GTS, postaće standard. Mada su se nedavno pojavila nagađanja da bi i novi BMW M3 mogao da dobije pogon na sva četiri točke xDrive, kakav koristi aktuelni BMW M5, od toga se ipak odustalo, jer je u fokusu smanjenje mase.

Povećanje snage je neophodan odgovor na sve jaču konkurenciju. Naime, Mercedes AMG C63 S i Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio imaju više od 500 KS pa je trenutna verzija BMW-a M3 i M4 sa 431 KS u pomalo podređenom položaju. Naravno, BMW M3 i M4 još uvek postavljaju merila kada su u pitanju užitak u vožnji, stabilnost i komunikacija šasije sa vozačem, ali suvoparne brojke su i više nego zanimljive kupcima takve klase sportista pa je odluka uprave bavarskog proizvođača i više nego logična. Mada su postojale i određene najave da će BMW M3 i M4 postati hibridi, to se još uvek neće dogoditi. Elektromotor će dobiti tek sledeća generacija, zajedno sa 48-voltnom instalacijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 3 (G20) na Salonu automobila u Parizu

 

bmw g20 1.jpg

 

Kako vreme leti... Aktuelnu generaciju Serije 3 BMW je predstavio još 2011. godine, a sada brojimo mesece do dolaska nove, sedme generacije na tržište. Automobil će biti predstavljen na Salonu automobila u Parizu koji otvara svoja vrata početkom oktobra, a dosta toga je već sada poznato. Tako za početak puristi mogu da odahnu - nova Serija 3 kodnog imena G20 i dalje će (za razliku od nove Serije 1) imati zadnji pogon i naravno, opciju xDrive pogona na sva četiri točka.

 

bmw g20 11.jpg

 

Što se tiče samog dizajna, postoje mnogi renderi napravljeni prema špijunskim slikama iz kojih možemo zaključiti da će Serija 3 imati prepoznatljiv prednji deo sa masovnim bubrezima i svetlima po uzoru na većeg brata - Seriju 5. Automobil će biti postavljen na modularnoj platformi CLAR što će između ostalog rezultirati povećanjem međuosovinskog rastojanja, a što će najbolje osetiti putnici na zadnjoj klupi. Takođe, zahvaljujući pomenutoj platformi očekuje se i ušteda od oko 40 kg u odnosu na još uvek aktuelni model.

 

U ponudi će biti ponešto za svakoga - od benzinaca preko dizelaša i hibridne verzije sve do potpuno električnog modela koji se pominje kao opcija. Nekoliko meseci nakon predstavljanja ''normalnih'' verzija trebalo bi da budu objavljeni i detalji najsnažnije verzije sa oznakom M! U unutrašnjosti će dominirati dva ekrana - centralni ekran infotainment sistema kao i digitalni kokpit ispred vozača. Iako još nema detalja, pretpostavljamo da će se u Seriji 3 naći i novi infotainment sistem OS 7.0 koji je predstavljen u novom BMW-u X5, a izgled digitalnog kokpita poznat je iz nedavno predstavljene Serije 8...

Ponudu benzinskih motora otvara 1.5 litarski trocilindraš od 140KS kojeg prati 320i sa 2.0 litarskim motorom od 204KS. Oni zahtevniji će moći da odaberu model M340i sa 3.0 litarskim motorom od 360KS, 8-stepenim automatikom i xDrive pogonom. Boje dizelaša brane 2.0 litarski četvorocilindraš od 150KS i 204KS. Model 325d će raspolagati sa 231KS, dok će model M340d imati visokih 320KS. Hibridna verzija će nositi naziv 325e iPerformance, a pogon će činiti spoj 2.0 litarskog benzinca i elektromotora ukupne snage 260KS. Potpuno električna verzija bi trebalo da stigne 2020. godine pa će detalji o pogonu i dometu biti poznati kasnije.

Cene žestokog rivala Mercedesove C-klase i Audija A4 biće poznate nakon Salona u Parizu kada će verovatno biti poznat i tačan datum dolaska na tržište.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro stiže novi BMW Serije 3

 

184066-bmw 3 2.jpg

 

Podsetimo, sredinom prošlog meseca BMW je objavio video prilog i set fotografija sa testiranja prototipa nove generacije Serije 3, a sada su stigle dodatne fotografije, nekoliko video priloga  kao i nove informacije o ovom vozilu koje upravo prolazi kroz završne faze razvoja i testiranja.

 

184067-bmw 3 21.jpg

 

Na priloženim slikama i video prilozima možete videti testiranja u američkoj ''Dolini smrti'' u kojoj su sprovođena testiranja pri ekstremno visokim temperaturama. Zatim na brani Hoover koja je iskorišćena za test uticaja elektromagnetnih talasa na on-board sisteme, dok su na planini Whitney obavljeni testovi na velikim nadmorskim visinama. U Švedskoj, u blizini Arktičkog kruga, pri ekstremnim hladnoćama kao i na snegu i ledu su testirani sistemi nadzora stabilnosti vozila, diferencijal M Sport i sistem pogona na sva četiri točka.

 

 

Takođe, odrađeni su testovi u BMW-ovim razvojnim centrima u francuskom Miramasu i nemačkom Aschheimu, kao i na stazi Nürburgring. Testiranja u vazdušnom tunelu su omogućila da koeficijant otpora vazduha ovog automobila bude 0.23, a za sada znamo da će novitet imati i niže težište kao i da će biti oko 55 kg lakši od prethodnika. Takođe, raspored mase na osovine je 50:50.

 

 

Koliko je za sada poznato ponuda Serije 3 će i dalje ostati vrlo bogata, odnosno uključivaće nekoliko benzinskih i dizelskih verzija pokretanih 3, 4 i 6-cilindričnim motorima. Snaga benzinaca će se kretati između 150KS do 380KS koliko će razvijati M340i, dok će se snaga dizelskih motora kretati između 136KS do 340KS koliko bi trebala da razvija M340d. Iz BMW-a je za sada poručeno samo da će ovaj automobil biti dostupan s značajno doteranim i najsnažnijim 4-cilindričnim motorom koji je ikada ugrađen u jedan BMW, a koji će u isto vreme biti oko 5% ekonomičniji od svog prethodnika. Takođe, biće opremljen filterom čestica i zadovoljavaće Euro 6d-Temp normu. U zavisnosti od odabranog motora Serija 3 će dolaziti s pogonom na zadnje ili na sva četiri točka, a standardnu opremu će činiti 6-stepeni ručni ili 8-stepeni automatski menjači. Ovi potonji će se nekim verzijama biti dostupni i kao opcija, a isto važi i za xDrive pogon na sva četiri točka. Ponudi će se priključiti nekoliko ne samo hibridnih, već se očekuje i u potpunosti električno pokretana verzija. Naravno, na sam vrh ponude će vremenom stići M3.

 

Premijera ovog automobila će biti održana tokom ovogodišnjeg auto salona u Parizu, a prodaja će startovati početkom sledeće godine. Prvo će na tržište stići standardna limuzina, a nedugo nakon nje i karavanski model Touring. Nastavak Serije 3 Gran Turismo navodno ne treba očekivati s obzirom da potražnja za tim modelom, prema navodima raznih izvora, ne zadovoljava uslove za nastavak te linije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW objavio novi teaser nove serije 3

 

184457-bmw serije 3.jpg

 

BMW planira da zvaničnu premijeru nove generacije serije 3 održi na ovogodišnjem pariskom auto salonu koji će svoja vrata otvoriti početkom sledećeg meseca. Ranije smo imali par prilika da vidimo ovaj automobil, odnosno test modele s obzirom da je BMW omogućio uvid u deo razvojnog procesa, a sada je objavljen ''teaser'' konačnog produkcijskog vozila. Konkretnije, po svemu sudeći, na priloženoj slici se nalazi verzija M340i M Performance, koja će biti najsnažnija verzija sledeće generacije serije 3, naravno osim M3. Kao i ostatak nove generacije ovog automobila tako će i M340i M Performance biti oko 55 kg lakši od uporedivog modela iz prethodne generacije. Dalje, unapređena konstrukcija je poboljšala krutost vozila, a zadržan je raspored mase od 50 prema 50.

 

M340i M Performance bi trebalo da pokreće 3.0 litarski redni 6-cilindrični turbo snage oko 370KS i oko 500 Nm. Standardnu opremu bi trebalo da čini 8-stepeni automatski menjač i pogon na zadnje točkove, dok bi u opcijskoj opremi trebalo da se nađe i xDrive sistem pogona na sva četiri točka. Ova konkretna verzija bi trebalo da bude opremljena diferencijalom sa blokadom proklizavanja, M Sport oslanjanjem zahvaljujući kojem će automobil biti 10 mm niži i sl, a pored toga tu je i celi niz drugih tehničkih i vizuelnih detalja koji će je razlikovati u odnosu na ''običnu'' ponudu. Primera radi, kupci mogu da očekuju doteranu grafiku LED svetala, masku motora, posebni aero paket i razne ukrasne detalje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 3 će biti predstavljen 2. oktobra

 

184612-bmw 3 111.jpg

 

BMW će novu Seriju 3 predstaviti 2. oktobra, a kompanija je objavila još nekoliko ''teaser-a''.

 

bmw 3 1111.jpg

 

Prvi ''teaser'' sedme generacije Serije 3 (G20) se pojavio na internetu pre sedam dana, a onda je BMW objavio još nekoliko. Teaseri najavljuju dolazak sportskog sedana koji će svetsku premijeru doživeti 2. oktobra na Sajmu automobila u Parizu.

 

bmw 3 11111.jpg

 

Detalji nisu objavljeni, ali jedna od verzija će najverovatnije nositi oznaku M340i, koju će pokretati 6-cilindarski 3.0-litarski motor sa turbo punjačem koji isporučuje između 360 i 370KS. Snaga se prenosi na zadnju osovinu, a opciono će biti moguće dobiti xDrive pogon na sva četiri točka. Standardan će biti osmostepeni automatski menjač, dok će diferencijal sa ograničenim proklizavanjem biti na dugoj listi opcija.

 

184611-bmw 3 11.jpg

 

Sa potvrđenim koeficijentom otpora vazduha od 0.23, nova Serija 3 sedan će biti jedan od najaerodinamičnijih produkcijskih automobila svih vremena, što će se odraziti na ekonomičnost koja će biti značajno unapređena jer će pomenuta verzija biti lakša za 55 kg, ali to neće važiti za sve verzije.

 

184610-bmw 3 1.jpg

 

Opciono M sportsko oslanjanje će ''spustiti'' automobil za 10 mm. Jedna od verzija će imati BMW-ov najsnažniji četvorocilindrični motor ikad proizveden za produkcijski automobil. Novi amortizeri će eliminisati vibracije koje se stvaraju prilikom prelaska preko neravnina ili brzog prolaska kroz krivine. Upravljanje je preciznije, težina je raspoređena u odnosu 50:50, a na automobilu će biti 18-inčni naplaci.

U Parizu će biti predstavljeni i novi modeli Z4, M5 Competition, X5 i Serija 8 Coupe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 3 (G20)

 

bmw 3 801.jpg

 

Dok čekamo na njegovu zvaničnu svetsku premijeru (koja će se održati sutra na sajmu automobila u Parizu), potpuno novi BMW Serije 3 (fabričke oznake G20) je već sada pred nama zahvaljujući ovim prvim fabričkim slikama.

 

184705-bmw 3 8.jpg

 

Prvo dakle stiže ''trojka'' u Sedan verziji, u prvoj polovini 2019. će se pojaviti i karavanski Touring, a u najavi je ponovo i Serija 3 Sedan sa produženim međuosovinskim rastojanjem (G28), naravno za Kinu.

 

184708-bmw 3 888.jpg 184709-bmw 3 8888.jpg

 

Novu Seriju 3 između ostalog odlikuju koeficijent otpora vazduhu od 0.23, duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na dosadašnji model (uz više mesta za noge putnika pozadi), širi trag točkova, niže težište, manja težina (oko 55 kg manje u odnosu na prethodnika), raspored težine 50:50, bolje kočnice, adaptivno oslanjanje, veći komfor, standardni zadnji pogon (kod nekih verzija i xDrive pogon na sva četiri točka sa bržom distribucijom obrtnog momenta), aktivno upravljanje, moderniji enterijer sa 12.3-inčnim digitalnim kokpitom i 10.25-inčnim centralnim ekranom, kao i brojni sistemi pomoći vozaču.

 

184713-bmw 3 8888888.jpg 184712-bmw 3 888888.jpg

 

Ovde treba pomenuti i asistenciju u održavanju vozila u kolovoznoj traci, automatsko kočenje, samostalno parkiranje sa daljinskom komandom...

 

bmw 3 88881.jpg 184714-bmw 3 88888888.jpg

 

U ponudi će se naći i četiri nove boje za karoseriju (Dravit siva, Transit plava, Citrin crna i Vermont bronzana), kao i opcioni M Sport paket (M aero kit, M točkovi, za 10 mm niže oslanjanje, doterani enterijer...).

 

184706-bmw 3 88.jpg

 

Što se se motora tiče, nova Serija 3 bi po nekim ranijim informacijama trebalo da bude dostupna sa širokom paletom benzinskih i dizel motora (sa 3, 4 i 6 cilindara), sa rasponom snage od 136KS do 380KS (u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačima).

 

184711-bmw 3 88888.jpg

 

Posebno se ističu verzije sa M340i (benzinac sa oko 360-370KS) i M340d (dizelaš sa 340KS).

 

184723-bmw 3 7.jpg bmw 3 8888888888.jpg

 

Tu nije kraj jer kasnije stižu i novi BMW M3 (tokom 2019. godine i sa do 500KS), kao i električna varijanta (ova potonja sa autonomijom do oko 500 km). Naravno, u gami će se naći i hibridne varijante.

 

bmw 3 88888888888.jpg

 

Kod novog M3 i M4 će inače biti upotrebljeno još više ugljeničnih vlakana za smanjenje težine, pa će i performanse biti još bolje nego sada.

 

bmw 3 888888888.jpg

 

U M paketu će se u svakom slučaju naći i agresivniji aero body kit, sportski podešeno oslanjanje, high-performance kočnice, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i M volanom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predstavljen novi BMW Serije 3

 

184782-bmw 3 5.jpg

 

Po svemu sudeći nova, sedma generacije serije 3 (G20) će nastaviti tamo gde je prethodnik (F30) stao. Drugim rečima, i dalje će ostati tzv. ''benchmak'' za premium limuzine srednje veličine, odnosno vozilo uz koje će predstavljati samu srž svog segmenta. Glavne karakteristike ovog noviteta su veće dimenzije, atraktivniji izgled, manja masa, bogatija i naprednija oprema kao i viši nivo komfora i bezbednosti. Spoljašnji dizajn je moderniji i nešto agresivniji, ali nova serija 3 nije izgubila ništa na eleganciji i prepoznatljivosti. Posebno se ističu nova standardne LED svetla, izraženija maska motora, kao i pojedini naglašeniji elementi karoserijskih površina. Recimo i da će kupcima prilikom lansiranja na izboru stajati dvi mat i deset metalik boja karoserije.

 

184783-bmw 3 55.jpg

 

Nova serija 3 je porasla dimenzijama pa je tako 85 mm duža (4709 mm), a međuosovinsko rastojanje je produženo za 41 mm (2851 mm). Dalje, trag točkova je širi napred 43 mm, a pozadi 21 mm, dok je ukupna širina vozila narasla za 16 mm (1827 mm). Visina je narasla za samo 1 mm. Masa vozila je u proseku manja za 55 kg, a koeficijent otpora vazduha iznosi 0.26.

 

184784-bmw 3 555.jpg

 

Unutrašnjost je ''čistija'' u odnosu na prethodnika sa manje prekidača, ali ujedno modernije i naprednije opremljena. Prednja armatura deluje jedinstvenije i povezanije. Kokpit je intuitivniji, a posebno se ističe nova digitalna instrument tabla. Tačnije, standardnu opremu čini 5.7-inčni ekran uparen sa 8.8-inčnim centralnim ekranom infotainmenta, dok će opciono biti dostupna instrument tabla veličine 12.3 inča uparena sa 10.25-inčnim centralnim ekranom infotainmenta. Bogata lista standardne i opcione opreme se podrazumeva.

 

184785-bmw 3 5555.jpg

 

Prilikom lansiranja evropskim kupcima će biti dostupno pet motora. Tačnije, verziju 320i će pokretati 4-cilindrični motor snage 135 kW (185KS), a 330i snage 190 kW (258KS). Ponudu dizelaša će otvoriti 318d snage 110 kW (150KS), a sledi ga 320d snage 140 kW (190KS). Na početku će jedini 6-cilindrični motor biti onaj u modelu 330d snage 195 kW, odnosno 265KS. Dalje, jedini model koji će na početku biti dostupan s xDrive pogonom na sva četiri točka će biti 320d.

 

bmw 3 77777.jpg

 

Nova serije 3 će biti dostupna sa nizom bezbednosnih sistema i sistema pomoći vozaču. Posebno treba izdvojiti Active Guard Plus koji je standardni deo opreme svih verzija, a uključuje informaciju o ograničenju brzine, sistem upozorenja na nenamerni izlazak iz kolovozne trake, upozorenje na predstojeći sudar i nalet na pešaka, automatsko kočenje, prilagodljivi tempomat i sl. Opcioni ''Driving Assistant'' će uključivati aktivni tempomat sa funkcijom stop&go, sistem održavanja vozila u kolovoznoj traci, sistem upozorenja na bočni saobraćaj kao i druge pomoćne funkcije koje će povećati bezbednost putnika i drugih učesnika u saobraćaju. Tu je i novi head-up displej, kao i Intelligent Personal Assistant, odnosno lični asistent. Prodaja nove serije 3 kreće početkom sledeće godine, a nedugo zatim će biti proširena ponuda motora. Pre svega tu mislimo na verzije M340i i M340i xDrive M Performance čiji 6-cilindrični motor će razvijati 387KS i 500 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

AN66SAxjImTvBHgQnEI1C9jSvm0Ll_CTfTc3HU0i Autogefühl video:

 

 

 

AN66SAyN-4WAhF2C_sxf2_T-ODth8MjTRqi-9O8N CarWOW video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 3 sa M Performance Parts elementima

 

184820-bmw m 1.jpg

 

Zajedno sa potpuno novom generacijom Serije 3, BMW je za ovaj model već pripremio i kompletan M Performance tretman. BMW navodi da je za karoseriju predviđeno 10 elemenata, dostupnih u gloss black izdanju ili od ugljeničnih vlakana.

 

184821-bmw m 11.jpg

 

Ovde između ostalog imamo M Performance prednji spojler, zadnji difuzor i spojler na prtljažniku, pa M Performance retrovizore od ugljeničnih vlakana, crne prednje ''bubrege'', bočnu zaštitu sa M Performance natpisom, zatamnjena zadnja svetla i M Performance izduvne cevi.

 

184822-bmw m 111.jpg

 

U ponudi su i M Performance kočnice (lakše od standardnih), crvena kočiona klešta, točkovi od 18 do 20 inča (u više boja, uključujući i mat crnu), kao i sportske pedale i M Performance sportski volan sa alkantarom i ugljeničnim vlaknima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene za novi BMW Serije 3 u Nemačkoj

 

184766-bmw 3 6.jpg

 

Zvanični tržišni start za novi BMW Serije 3 sedan je zakazan za 19. mart 2019. godine, ali bavarska marka je već sada objavila njegove cene za nemačko tržište.

 

bmw 3 666666.jpg

 

Cene startuju 37.850 evra, koliko košta BMW 318d sa 150KS, dok je najskuplji BMW 330d sa 265KS koji ima cenu od 49.450 evra. Kasnije stiže i bazna verzija koji bi po pisanju nemačkih medija trebalo da košta oko 34.000 evra. Kompletan cenovnik za novu ''trojku'' u Nemačkoj izgleda ovako:

Benzinci

- BMW 320i • 1998 ccm • 135 kW (184KS) • 300 Nm • 8-stepeni automatik • zadnji pogon • 238 km/h • 0 do 100 km/h 7.2 s • potrošnja goriva 6.0 - 5.7 l/100 km • cena od 39.950 evra

- BMW 330i • 1998 ccm • 190 kW (258KS) • 400 Nm • 8-stepeni automatik • zadnji pogon •  250 km/h • 0 do 100 km/h 5.8 s • potrošnja goriva  6.1 - 5.8 l/100 km • cena od 44.750 evra

Dizelaši

- BMW 318d • 1995 ccm • 110 kW (150KS) • 320 Nm • 6-stepeni manuelni ili opcioni 8-stepeni automatik • zadnji pogon • 226 (222) km/h • 0 do 100 km/h 8.5 (8.4) s • potrošnja goriva 4.5 - 4.2 l/100 km • cena od 37.850 evra

- BMW 320d • 1995 ccm • 140 kW (190KS) • 400 Nm • 6-stepeni manuelni ili 8-stepeni automatik • zadnji pogon • 240 km/h • 0 do 100 km/h 7.1 (6.8) s • potrošnja goriva 4.7 - 4.4 (4.5 - 4.2) l/100 km • cena od 40.450 evra

- BMW 320d xDrive • 1995 ccm • 140 kW (190KS) • 400 Nm • 8-stepeni automatik • pogon na sva četiri točka • 233 km/h • 0 do 100 km/h 6.9 s • potrošnja goriva 4.8 - 4.5 l/100 km • cena od 45.100 evra

- BMW 330d • 2993 ccm • 195 kW (265KS) • 580 Nm • 8-stepeni automatik • zadnji pogon • 250 km/h • 0 do 100 km/h: 5.5 s • potrošnja goriva 5.2 - 4.8 l/100 km • cena od 49.450 evra

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako će izgledati novi BMW Serije 3 Touring

 

185038-bmw touring 1.jpg

 

BMW je prošle nedelje na sajmu automobila u Parrizu i zvanično predstavio novu generaciju Serije 3, ali samo u sedan izdanju (fabričke oznake G20).

 

185039-bmw touring 11.jpg

 

U međuvremenu su u javnost procureli ovi patentni renderi koji pokazuju izgled buduće karavanske verzije Touring (fabričke oznake G21), čija premijera se očekuje početkom sledeće godine.

 

185040-bmw touring 111.jpg

 

Prodaja nove Serije 3 Touring bi trebalo da počne u junu ili julu sledeće godine, i to sa motorima poznatim iz limuzinske varijante. To znači da možemo očekivati benzinske verzije BMW 320i sa 184KS i 300 Nm kao i BMW 330i sa 258KS i 400 Nm, dok će se kod dizelaša naći BMW 318d sa 150KS i 320 Nm, BMW 320d sa 190KS i 400 Nm kao i BMW 330d sa 265KS i 580 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW-u je zlo od loših kritika Serije 3

 

bmw 3 66661.jpg

 

Šef razvoja u BMW-u je jasno poručio da više ne želi da sluša loše kritike na račun BMW-ove Serije 3. ''Mora da bude najbolja u segmentu u pogledu vozne dinamike jer svi australijski, britanski i američki novinari govore: 'Uh, E46 CSL je bila poslednja prava Serija 3.' Ne želim više da slušam ta sranja'', reči su koje je prošle nedelje izgovorio Klaus Frohlich na salonu automobila u Parizu povodom premijere nove Serije 3, prenosi australijski Motoring. U BMW-u im je izgleda prekipelo i ne žele da slušaju negativne priče o tome da su BMW-ovi automobili istupili oštricu. Prvi čovek BMW-ovog razvoja je to jasno i rekao naglasivši da će nova generacija (G20) modela biti prava stvar. Frohlich tu naglašava nekoliko novina. Prva je činjenica da ''auto možete da vozite brzo a da se to ne oseti na komforu''. Druga, jednako važna, jeste to da je ''auto čvrst kao kamen i ima značajno bolje materijale''. Auto je u pogledu komfora poput Serije 5, a pritom zadržava dinamiku manjeg automobila.

 

C klasa i Alfa Giulia dobijaju dostojnog konkurenta. Najveće novosti su primena CLAR arhitekture, koja uz povećanje traga točkova donosi redukciju mase i niže težište. I da, šta god mislili, ovaj model je najvažniji u gami, a time verovatno i najbolje razrađen. Kao što VW ima Golfa u kompaktnoj klasi, tako BMW ima Seriju 3 u segmentu kompaktnih limuzina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi trebalo da izgleda novi BMW M3

 

185356-bmw m3.jpg

 

Strasti oko prezentacije novog BMW-a Serije 3 (G20), koji je po mnogima bio glavna zvezda nedavnog salona automobila u Parizu, još se nisu u potpunosti slegle, a najavljen je novi model M3 (serije G80), koji će vrhunsku tehnologiju novog modela dodatno ''izbrusiti''. Najavljeno je da će snaga bavarskog aduta, sa 431KS koliko ima dosadašnji M3, odnosno 460KS u seriji Competition Package porasti na okruglo 500KS. Brutalnim performansama će pomoći podizanje najvećeg obrtnog momenta sa 600 na 640 Nm. To će, uz olakšanje karoserije (povećanim učešćem ugljeničnog kompozita, aluminijuma i čelika visoke čvrstoće), kao i poboljšanje aerodinamike, ubrzanje do stotke skratiti na 3,7 sekunde, a posebno će se osećati žešći i brži odziv na gas, zahvaljujući boljem punjenju od najnižih obrtaja. Najveća brzina će biti ograničena na 250 km/h, uz doplatu na 280, a bez blokade novi M3 bi postigao više od 300 km/h. Biće predstavljen početkom marta 2019. na salonu automboila u Ženevi, kada se očekuje i karavanska verzija nove Serije 3 - Touring (G21).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW razmatra M3 Touring?

 

185624-bmw 3 touring.jpg

 

Da li će BMW u najnovijoj generaciji Serije 3 (G21) po prvi put predstaviti i M3 Touring, odnosno karavansku verziju najsnažnijeg modela!?

Za razliku od svojih najvećih rivala, Audija i Mercedesa, koji su u svojoj ponudi već imali tzv. ''power-wagon'' modele, tj. sportske karavane RS4 Avant, odnosno C63 T, BMW do sada zvanično nije imao takav automobil u ponudi. No, prema nekim informacijama, u Minhenu ovaj put ozbiljno razmišljaju da najnovija Serija 3 (G21), pored klasične sportske limuzine M3, dobije i Touring M3 verziju. Tako bi po prvi put, i ljubitelji BMW-a mogli da se odluče za jedan krajnje sportski, a opet porodičan model, umesto da ''gledaju'' u gore pomenutu konkurenciju. Uz karavan, očekuje se da BMW ponudi i M3 Cabrio, koji se i do sada nalazio u ponudi, dok će Coupe verzija biti predstavljena u okviru nove Serije 4 i M4 modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hibridni BMW 330e iPerformance

 

185617-bmw 330e 1.jpg

 

U gami nove BMW–ove Serije 3 je i plug-in hybrid verzija 330e iPerformance čija prodaja u Evropi će startovati početkom sledeće godine. Ukratko, ovde imamo kombinaciju 2.0 litarskog četvorocilindraša, elektromotora od 65 kW i osmostepenog automatskog menjača, pri čemu kombinovana snaga iznosi 252KS (privremeno i 292KS uz XtraBoost funkciju).

 

bmw 330e 11.jpg

 

BMW 330e iPerformance od 0 do 100 km/h ubrzava za 6.0 sekundi, a moguća je i vožnja samo na elektropogon kada može da pređe oko 60 km (oko 20 km više od prethodnika).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW M3 možda i u opciji sa ručnim menjačem

 

184995-bmw m3.jpg

 

Po poslednjim informacijama, u Minhenu još uvek razmatraju mogućnost da novi M3 čija su testiranja u završnoj fazi ponude i u kombinaciji sa ručnim menjačem. U ranijim najavama koje se tiču najsnažnijeg modela M3 koji će za nekoliko meseci biti na vrhu ponude poslednjeg izdanja Serije 3 (G20) nije se pominjala mogućnost ručnog menjača. Na radost entuzijasta širom sveta izgleda da su u Minhenu u međuvremenu promenili mišljenje, jer poslednje informacije iz upravljačkih struktura bavarskog automobilskog giganta sugerišu da bi uz najnovije izdanje najsnažnije ''trojke'' mogla da se ponudi i mogućnost ručnog menjača. U tom slučaju novi M3 bi bio u malobrojnom društvu čistokrvnih sportskih automobila koji imaju ručni menjač, a pored odluke o transmisiji u BMW-u još uvek nisu odlučili da li će se obrtni momenat motora distribuirati samo na zadnju ili na obe osovine (po uzoru na rešenje koje je implementirano u aktuelnom modelu M5). Bez obzira na menjač(e) i prenos snage na podlogu, novi M3 bi u svom produkcijskom izdanju (sa opcionim ''Competition'' paketom) trebalo da raspolaže sa oko 500 konjskih snaga, a očekuje se da će premijerno predstavljanje pred publikom imati na Sajmu automobila u Ženevi koji počinje 7. marta 2019. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...